MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 315078 příspěvků |8091 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 37 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývač | Odpověď 26.9.2023 23:46  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma ČZ 250/455 hlava valca
Mám model 02 z roku 1961. Je to neskutočne dobrá motorka, najlepšia akú som mal (10). Je na nej hlava bez šteftu. Schcel by som sa však dozvedieť aký je rozdiel v prevádzke keď je hlava cez šteft spojená vsperou s rámom. Privítal by som praktické skúsenosti skutočných užívateľov. Teoretické úvahy prosím nie. Ďakuje    [vlastoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům   16.09.2023     Zobrazit téma  
Odpověď  tady je zmínka o RRkovo, jestli ještě fungují . .. .
http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=117&idtop=191581    [radek]   22.09.2023
Odpověď  Někde je "vlákno", o opravách karterů čz, a je tam i kontakt na firmu, která to dělá. (firma nškde od Liberce ??).    [radek]   21.09.2023
Odpověď  Tá informácia o dorábaní dvojitej vzpery ma zaujala. Nemá o tom ešte niekto nejaké informácie alebo by vedel kde sa dá zistiť niečo viac?    [Vlastimil]   20.09.2023
Odpověď  meela> mám ten motor 455.00. už jako neoriginální ve 475, kde úchyt na vzpěru v rámu už byl. Motor nemá ještě ani loga Čz na víku spojky a zapalování, na válci jsou tuším vidět svorníky na rozdíl od novějšího provedení s hlavou se šteftem. Nové držáky motoru mám ze silnějšího plechu a zatím drží. Mám ještě 2 motory ale.jestě jsem je nezkoumal a víc napoví ten Katalog motocyklů Čz. Ačkoliv byla dělána GO motoru zkušeným mistrem stejně na betonu sportka kolem mě tancucje a po dlouhé jízdě mě brní ruce jak kdybych dělal celý den s pilou.    [Lojza]   20.09.2023
Odpověď  Ve starém světě motorů jsem viděl návod na dodělání vzpěry, řešilo se to už v 60.letech... bohužel to nenajdu, nevím přesně co to bylo za ročník ani číslo :-) Ale byla to dvojitá vzpěra od rámu k zadním šroubům hlavy.
Lojza: 455.00 byla nultá série, nemohly být ty rozdíly jenom kvůli tomu? Jenom pro zajímavost, je to samotný motor nebo celá motorka?    [meela]   20.09.2023
Odpověď  Ďakujem kolegovia za vaše skúsenosti. Rozmýšlal, že si zoženiem druhú hlavu so šteftom ale v ponukách, ktoré som našiel sú dosť premrštené ceny a tak od toho úmyslu pravdepodobne upustím.    [Vlastimil]   19.09.2023
Odpověď  Jako nemajetní študenti jsme chtěli jezdit, tak jsme skládali motorky z toho, co se kde našlo a co kdo daroval. Kamarád měl rád čezety a tak jsem s ním skládal i jezdil. Mohu potvrdit, že některé motory měly tak velké vibrace, až to trhalo držáky. Proto jsme preferovali vzpěry v domnění, že se to zlepší. Popravdě se zlepšilo trhání držáků, ale vibrace se jen přesouvaly. Zajímavé ale bylo, že některý motor doslova "trhač" , který byl zakrátko rozebírán a skládán měl vibrace jiné, menší a naopak, po dalším našem "odborném" poskládání opět silně vibroval. Ale vzpěru jsme považovali za přínos.    [Luboš]   17.09.2023
Odpověď  Vzpěru a hlavu jsem na motor 455.00.001xx dodělal, protože jsem měl na rámu už utržené přední držáky motoru. Motor bez šteftu v hlavě má tuším i trochu jiný válec a kratší svorníky, které jsem o 2 závity vytáhl. Nicméně že by se rapidně snížily vibrace moc nepociťuji. Nuance najdeš i v obsáhlé publikaci Katalog motocyklů Čz.    [Lojza]   16.09.2023


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006