cz 175/450 nema vykon ahojte prosim o radu , mam 175/450 a som z tej moto uz na nervy , motor je po konpletnej go a stale nechcela tahat na 4 . vcera som dal dole to gumove spojenie karburatora a vzduch filtra a moto vo vyssich otackach uplne ozila ide aj na 4 prevodovy stupen cca 85 pred tym bola maximalka po tazkom trapeni nejakuch 72 mozte dat nejake napady co vyskusat? alebo ako zachovat filter a aby aj isla? karburator je 2926 s otryskovanim 45 a 96 [peter] 01.09.2024 Zobrazit téma |
| jj my jsme kdysi s několika kamarády řešiuli proč jednomu kamarádovi občas nechce jet Velorex, proč se dusí. Postupně jsme zkusili všehno možné. Nakonec jsme závadu odhalili zcela náhodou. Pod plachtou měl na trubce pověšenou koženou kabelu se žrádlem pro psa kterého sebou vozil. Zastavili jsme na kraji silnice Velorex stál mírně nabok. Nastartovali jsme vše OK mírně jsem zahýbali Veloušem a kabela se přisála na sání. Je tam to velký sání na papírový filtr s vývodem nalevo. Takže na rovině i do kopce pokud jel doprava bylo vše OK, pokud zatočil doleva, kabela si přisála a Velouš nejel. To bylo radosti po roce a půl zoufalství [HonzaBK] 04.09.2024 |
| Jo a ještě jak host píše hadr v sání, tak to se mi taky stalo, za filtr jsem strčil lékárničku, po nasazení sedla se zmáčkla a přicpala otvor filtru a nejelo to - takže na to taky kouknout... [meela] 03.09.2024 |
| dakujem vsetkym za odozvy, trysky som skusal menit od 90 po 100 a vysledok nebol o moc lepsi alebo horsi ,moto ma cca 300-350 km od vybrusu a go... ale robilo to aj pred tym takto a kvoli tomu som robil go....ale teda nepomohlo to skusim asi zohnat ten karburator ako tam patei a cez vikend sa s tym pohrat este ,dakujem vsetkym za rady a napady :) dam vediet ako to dopadlo [peter] 02.09.2024 |
| Měl jsem to s 250/475 úplně stejně a stačilo koupit nové HT a laborovat od větší k menší a bylo po probému. [Lojza] 02.09.2024 |
| no záleží jestli je už motor po záběhu nebo ne, pokud ještě nemá nic najeto tak radši nechat bohatší směs a maximálku moc nezkoušet... ale určitě je potřeba dát správný karburátor 2924. [meela] 02.09.2024 |
| Jestliže motor po odpojení filtru znatelně ožil, je to známka toho, že s filtrem byla příliš bohatá směs. Průtočným odporem filtru se zvýší podtlak i na hlavní trysce a palivo se intenzivněji přisává = bohatší směs. Tedy, pokud je filtr správný a neucpaný (hadr v sání...), zkusit nepatrně menší HT (pak to zase ale nepojede bez filtru, resp. pojede, ale směs bude chudá). Principiálně ovšem na Váš motor patří karburátor průměr 24, viz níže. Ale i na 26 by to mělo jít s filtrem seřídit. Těch 85 - 90 km/h je tak +- maximum, co od toho stroje lze čekat, takže ostatní v motoru se zdá být OK. Ev. zkontrolovat, zda se karburátor nepřeplavuje, zkusit třeba napoprvé dát jehlu úplně dolů, zkrátka ochudit na palivu... [host] 02.09.2024 |
| myslite ze to moze byt sposobene tym ze 2926 potrebuje viac vzduchu a 2924 bude na tom lepsie a bude sa dat pouzit normalne aj filter? aby motorka isla? [peter] 01.09.2024 |
| Karburátor 2926 je na ČZ 250/455, na ČZ 175/450 patří karburátor 2924. [Zdeněk] 01.09.2024 |
|