MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 309753 příspěvků |7690 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 28 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývač | Odpověď 14.4.2021 13:17  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zodpovězené téma jawa-čz 352 lidovka
Vím že o prvních kývačkách je tu již poměrně ucelené téma, ovšem toto se týká pouze "velkých". Rád bych otevřel ještě podobnou diskuzy o "malých". Tyto jsou také diametrálně odlišné od nástupců v podobě 125/175. Zejména mi jde o to sumarizovat nějak rozdíly mezi lidovkou a chromovou verzí...sám mám lidovku z roku 55, odhadem jeden z prvních vyrobených modelů s celobubny. Nádrž je stříbrná s červenou linkou, řidítka a přepínač chrom, zadní tlumiče vrchní i spodní část chrom. U ostatních vecí jako páka brzdy, řadička a startpáka, napínáky si nejsem jist povrchovou úpravou...zda jde o zinek? a stejná barva jako na nádrži či něco jiného...stopy po chromu tu ale nejsou...    [berni]    30.01.2009     Zobrazit téma  
Odpověď  Dobrý den, mohu se zeptat, zda někdo neví přibližný odstín šedé na nádrži u lidové verze? Všude se mluví o šedé, ale nejsem schopný zjistit, o jakou jde. :)

Děkuji za jakýkoliv poznatek.    [Ondra]   14.03.2021
Odpověď  Já mám na své 352 1954 hliníkový stojánek stejný jako má 356 rok 1956 a to jsem sehnal obě tak jak byly původní    [Mirek]   01.07.2009
Odpověď  mohl by někdo prosím popsat či vyfotit stojan, který zaručeně patří na 352 rv.55 celobuben? vyděl jsem již asi tři možné varianty...díky    [berni]   30.06.2009
Odpověď  Ahoj já mám 352 z roku 1954 půlbubnová a byla většina věcí stříbřenkou, kola se vším všudy, dále obě páky start i řazení, páka brzdy s táhlem také stříbřenka, chrom byl na zadních tlumičích, předních tl. dole, řídítkách a víčku nádrže, a rámečku světla, nádrž byla celá ve stříbřence a měla jen dvě červené linky postranách (naznačený ovál) a nápis. Stejnou nádrž jsem měl na typu 356 z roku 1956. A tachometr s černou bakelitovou stupnicí.    [Mirek]   02.02.2009
Odpověď  pokud vezmu podrobněji moji 150ku, chrom je na zadních tlumičích vrch i dolek, přední tlumiče. Dále na řidítkách, krytu spínače houkačky a vlastní houkačce..dále na rámečku světla, víčku nádrže, špicích a niplech, páčky od klíče brzdy, rámek tachometru a madlo na podsedlovém plechu.. snad jsem na nic nezapomněl..no a dále ostatní nebarvené věci nejspíše zinek?? a to pedál brzdy, nosník pedálu i rameno pedálu, řadička, startpáka, držáky zadní stupačky, napínáky, záchyt reakce. Nádrž stříbrná s linkami, ráfky také stříbrné (bez linek, ale třeba mohli být a už nejsou, i na nádrži je to hodně špatně rozeznatelné). K výfuku jsem se zatím nedostal...co mě překvapilo, tak chom na výpletu kola když ráfek kola je bez chromu...    [berni]   01.02.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  U typu 125/351 a 150/352 byly kompletovány obě verze(lidová,základní)po celou dobu výroby(půlbuben,celonábojovka).Stejně jako u typu ČZ 125/150C asi docházelo ke kombinování jednotlivých dílů.Mám po dědovi zděděnou J-Č 150/352 celonábojovka r.1956,nádrž je chromovaná ale ráfky jsou ve stříbrné s červeným pruhem a řadička se startpákou bez chromu(zinek?).    [Martin Štindl]   30.01.2009
Odpověď  Co se týče radicí a startovací páky ty jsou obě v chromu myslím že i brzdová páka,jinak ptal jsem se známého veteránisty jakou mám svojí kývačku jestli lidovku nebo základ a on řekl že to se nedá přesně zjistit protože obě verze se vyráběli v stejném roku jak půlbubnové tak celobubnové.Takže je to na člověku nebo na tom v jak originálním stavu a barvách zůstala.Celé zadní kolo s komponenty by měli být v chromu myslím že ale podle verze já mám doma jawa -čz 150/352 r.v 1955 celobubnovou a všechny věci so měli být v cromu mám natřeny stříbřenkou ale je to jen na to aby se zaklila koroze protože předchozí majitel do ní nechtěl dát nové chromi v chromu mám star a řad páku + brzdu.    [Ogar]   30.01.2009


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006