MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 302653 příspěvků |7333 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 126 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 623, 633 (UŘ, Bizon | Odpověď 12.11.2019 19:07  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma bizon
zdravím chtěl bych se zeptat jakou to ma cenu a co je na nem neoriginalni?    [pavel ]    13.11.2011     Zobrazit téma  
Odpověď  Přidám dotaz. Mám původní sedlo, nepotrhané, ale bylo mnoho jet pod vrstvou prachu. Jak ho očistit, oživit, zvláčnět aby vydrželo.    [vojta]   14.10.2018
Odpověď  Priznávam, že poťah sedadla sa čalunníkovi nepodaril, ale keď sa mi naskytne príležitosť tak ho vymením. Inak som sa snažil o zachovanie technickej autencity ale o estetické zhodnotenie, preto držaky výfukov, stupačiek som dal nachromovať a farba je sice červená ale metalíza.    [vlasto] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.05.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jinak, až na potah sedla a pár detailů, velice pěkně zrenovovaný motocykl. Přidávám foto originálního potahu sedla.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.05.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Potvrzuji, že držáky výfuků a zadní plech u červeného Bizona mají být opatřeny stříbrnou barvou.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.05.2013
Odpověď  Vlasto,mám originální držák zadního světla a je stříbrný,stejně jako držáky zadních stupaček,které stříbrné máš,věděl jsi to?    [jwm]   14.05.2013
Odpověď  Klobouk dolů, moc hezké. Je potěšující vidět, jak se vrak promění v "novou" motorku.    [Libor L.]   03.05.2013
Odpověď  Oilmaster z levé strany je prostě nádhera.Pěkná práce.    [jwm]   14.04.2013
Odpověď  Teda,nadhera.Poved se.    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.04.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...a ešte z druhej strany    [vlasto] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.04.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak toto je to škaredé káčatko, ktoré sa zase dostalo do dospelého stavu. Dneska som to dokončil.    [vlastoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.04.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ja som tento stroj ešte koncom roka 2011 kúpil, tento rok sa mi ho podarilo prihlásiť na Slovensku pritom som ho musel spojazdniť na prispôsobiť vzľad-farbu podľa TP na a teraz ho renovujem. Zatiaľ robím motor. Je to na dobu ale výsledok zverejním    [vlasto]   08.10.2012
Odpověď  za 15 nebrat...    [Jakub]   13.11.2011
Odpověď  diky ..... s papirama za nej chce 15 tis zdroj iveteran    [pavel ]   13.11.2011
Odpověď  neoriginální je celý předek - je z jiné jawy, taky nejsou origo výfuky a kolena, válce motoru taky nejsou z bizona. Možná je jiný i zadní blatník ale to není vidět.
Taky tam chybí další věci - blinkry, pás přes nádrž, plech pod spz, origo víčko nádrže a asi i další věci.
Já bych za něj nedal víc než 5000 a i to by bylo dost, leda kdyby měl platné papíry tak by cena stoupla...    [meela]   13.11.2011


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006