MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 302737 příspěvků |7337 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 93 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 623, 633 (UŘ, Bizon | Odpověď 20.11.2019 20:17  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma Bizon
Ahoj všichni
Tak dneska jsem si dovezl první věci na svou vysněnou motorku...
Je to málo, ale hold nějak se začít musí, budu vděčný každému, kdo by mi poradil nebo mohl nabídnout na výměnu nějaké díly, abych pokročil dál.
Bude to asi běh na dlouhou trať:)    [Kettenkrad]    21.03.2013     Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  A je i trochu rozdíl kolem uchycení výfukového kolena.    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.08.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Taky je ten válec o něco nižší.    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.08.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě dotaz na válce, ten levý je nějaký tuning, nebo se takové válce dělaly. Myslím ten chybějící nálitek kolem pracovní plochy válce.    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.08.2018
Odpověď  http://www.montyjawa.cz/index.php?page=shop.produc t_details&flypage=shop.flypage&product_id= 678&category_id=21&manufacturer_id=0&o ption=com_virtuemart&Itemid=26

snad to je z fotky vidět, patří tam tisícihran    [Monty]   15.11.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Rozumím, děkuji za odpověď, ale to táhlo by mělo držet asi na nějakém tisícihranu, že?    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.11.2016
Odpověď  Matka je samozřejmě šroubovací. Pokud ji někdo přivařil, tak je závit asi stržený.    [MOnty]   15.11.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ale mám dotaz, jak se sundá ten záchyt táhla? Nejde mi sundat z osky a tím pádem ani nemůžu vytáhnout kyvku. Je k němu přivařená matka, to je origo?    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.11.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Když už mluvíte o tom modrém:) Ale tohle asi nebude originální lak...    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.11.2016
Odpověď  To je sranda, ja som mal na ráme tiež hráškovo zelenú aj tú modrú metalízu. Ale bolo to v poradí: plech, základná červená, žltá, hráškovo zelená, modrá metalíza, čierna.    [vlado]   30.10.2016
Odpověď  Díky za info, asi půjdu do té modré, na dopravce (motorka se celou existenci pohybuje ve stejném okrese) jsem se ptal paní, jestli se dá u nich najít, jaká byla první zapsaná barva, chvíli něco štrachala ve vedlejší místnosti a pak přišla s tím, že první info o barvě je modrá (mám podezření, že stejně nic nenašla, jenom se mě chtěla zbavit):-). Každopádně na rámu motorky jsou barvy v pořadí: černá, červená (ne jawácká), hráškově zelená, modrá metalíza a potom už jen plnič... Kdyby někdo věděl o originální masce a i mírně poškozené schránce pod sedlo, byl bych rád za echo...    [michal123] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.10.2016
Odpověď  Co se týče barev Bizona tak se dělala, červená, žlutá, černá. Hráškově zelená a modrá metalíza je zmiňována při představení na veletrhu v Brně 1969.    [Kolja]   26.10.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jawa bizon 250 oilmaster    [fari] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.10.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Další zachranenej bizonek.    [fari] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.10.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj,dotaz byl zrejmne urcen me.Mel jsem modreho bizona,podle me original a ja debil ho prodal.A to byl přitom vyvonenej v ramci mich tehdy učednických moznosti.Kazdy tyden do nemame/mototechna/,ale podarilo se mi sehnat nove kluzáky,kolena,vyfuky,rafky,atd.Kamarad mi udelal elektronicke rele na dobijeni apod.Mluvime o roku okolo 1979.Na tomhle bizonu jsem odlital pomalu 60 000km.Takze několik go.Ale ted k barve,byla toˇkomunisticka metalizaˇpodklad stribrenka a vrchni vrstva tzv.lazurovaci lak z Esky Cheb.Favorit Rokycany byl svetlejsi.Pro neverici,potkal jsem se s dokonalym dvojníkem,uplne stejny bizon,modra ,metla,podsedlovka cerna neprobarvena./Kdyby tohle cetl.byl bych rad kdyby se mi ozval/.Foto,vygooglil jsem fotku modreho bizona zrejmne z indického facebooku.Pochybuju,ze by indicti soudruzi dokazali takhle přestříkat motorku.Dalsi foto,zrenovovany bizon pro fanatika.Nechal si digitalne naskenovat barvu,aby byla fakt puvodni a neleskla se.    [fari] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.10.2016
Odpověď  První zapsaná je modrá.
Ale není zapsaná od novýho, v roce 1970 se barvy do TP nepsaly. Začalo se s tím až v osmdesátých letech. Podívejte se pořádně do TP, u zápisu barvy by mělo být razítko určitého Dopravního Inspektorátu,a z toho lze vystopovat,kdy byla barva dopsaná.    [Monty]   23.10.2016
Odpověď  Zdravím, pořídil jsem bizona 250 r.v. 1970, první barva zapsaná v TP je modrá, pod čtyrmi vrstvami různých barev je na motorce skutečně modrá barva (zřejmě metalíza), je mi to podezřelé, když se všude píše, že barevné kombinace byly pouze žlutá a červená. Chtěl jsem se zeptat, jestli modrý bizon z foto je lakovaný podle původní barvy, případně jestli máte někdo nějaké info o jiných barevných variantách? Děkuji    [michal123] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.10.2016
Odpověď  Možné je, že někdo ty čísla vybrousil a přerazil. Vždyť na rámu nebyla kytička jak na motoru.... Sehnat samotná čísla asi nebyl problém ani za komančů...    [Lubo]   30.03.2016
Odpověď  Mám úplný začátek, samé nuly a jednocifra, možná byla později velikost jiná?    [jwm]   29.03.2016
Odpověď  Zdar. Já mám velikost 6 mm.    [Lubo]   26.03.2016
Odpověď  Mám na obou čísla 3 mm.    [jwm]   24.03.2016
Odpověď  Prosím jakou velikost má číslo rámu. Mám dva rámy a každý má čísla v jiném rozměru.    [Roman]   12.03.2016
Odpověď  Ještě bych měl dotaz ohledně výrobních čísel, mohl byste mi prosím někdo napsat, jestli je 633-0006xx ještě rok 1970 nebo už 71? A 633-0020xx je 1971 nebo už 72.
Štítky k nim nemám, zajímalo by mě, zhruba kolik jich bylo vyrobeno v každém tom roce výroby.    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.03.2016
Odpověď  Tak jsme privedli na svet ctvrtyho Bizonka.

https://www.youtube.com/watch?v=f8tNXpl3mAs    [fari] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.04.2015
Odpověď  3 bratři v triku jak vyšitý, škoda malé napaditosti v pestrosti barev na finálních výrobcích přímo v n.p. JAWA.Moh-li se objevovat takový hezouni v modré jako je na této fotce.Žlutá dubová se používala i na finální boudy LIAZ.    [es2ohv]   04.03.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dekuji za gratulace.Prikladam foto s nalepkou.Je to v podstate home-made,aby se to podobalo orig samolepce.Na nadrzi je uzky prolis,takze vyplnit chromovou paskou a cerv.napis JAWA-350je vystrihnut z orig samolepky.Cisla barev dodam zítra,ale zrovna zluta není trefena,protoze sem to vybiral sice podle orig barvy ale pod zarivkama.Debil.    [fari] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.03.2014
Odpověď  Mohl byste vložit foto, jakou nálepku na nádrži mátena červeném bizonu? Na fotce jde vidět, že je užší. Díky    [Vojta]   02.03.2014
Odpověď  Můžeš prosím napsat, jakou barvu RAL si použil na trojčátka? Zajímá mě zejména žlutá. Příští týden chci lakovat mého Bizona a moc by mi to pomohlo.    [Pavel]   28.02.2014
Odpověď  Krasavci!!!!!    [vojta]   25.02.2014
Odpověď  Gratuluji,moc krásná serie.    [k]   25.02.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  A kolektiv je uplny.Trojcatka jsou na svete!    [fari] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.02.2014
Odpověď  Nádhera,bizoni jsou echt motorky.    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.02.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  2 už jsou hotový.    [fari] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.02.2014
Odpověď  Trojcatka jsou na 99proc hotova.zatim 1 video.

http://www.youtube.com/watch?v=N42PTDkZU2A    [fari] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.02.2014
Odpověď  K těm brzdovým štítům.
Na Bizona patří samozřejmě ten pravý s tím vybráním.
Stejný jako na 634.    [Tonda]   04.01.2014
Odpověď  vvvvvvojta> díky za odkaz.JESTLI JE TO TEN SLOVÁK CO NA BAZOŠI NABÍZÍ PÁVA + BLATNÍČKY- TAK BYCH SE TOHO NEBÁL. DĚLÁ DOBŘE- MOHU DOPORUČIT.
http://motorky.bazos.cz/inzerat/30709315/pav-40--4 1-s-podvozkom.php    [kraken]   01.01.2014
Odpověď  http://motorky.bazos.cz/inzerat/30483031/bizon.php
Bůh ví, jak to bude vypadat zblízka, ale lepší než nic.    [vojta]   31.12.2013
Odpověď  vojta > a kde??? jesti to není tajné.
Nikde jsem na něj nenarazil. Dík za odpověď-kraken    [kraken]   31.12.2013
Odpověď  Plast pod sedlo také k mání v replice.    [vojta]   31.12.2013
Odpověď  No jo -dost dobrej základ.Jestli máš i motor-jak koukám tak máš.Tak seš vyřechtanej.
Ostatní seženeš v replikách.Jedinej průser bude asi ten podsedlovej (plastovej plech pod sedlo a hliníkovej ér-box.
Tak ať se zadaří z renovací.    [kraken]   31.12.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ještě jaké tam patří brzdové štíty, je aspoň jeden z nich co tam patří?    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.12.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě mám otázku k výrobnímu číslu motoru, tohle je asi jako náhradní díl, že? Měla by to být 350, aspoň podle 18-ti zubového kolečka sekundáru.    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.12.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jsem trochu pokročil, povedlo se mi sehnat motor a zadní kyvku.    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.12.2013
Odpověď  No tak to jsem jeste nevidel. Myslis to vazne, nebo je to legrace.    [Filip]   13.09.2013
Odpověď  Jakou používáš na trojčata barvu?
červená předpokládám odstín 8850
žlutá odstín 6600
modrá byla prý jen na vývoz odstín nevím .... napiš jakou barvu dáváš, díky
Pavel    [Pavel]   11.09.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Trojcatka pokracuji.    [fari] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.09.2013
Odpověď  cerveny bude na prodej.    [fari] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.07.2013
Odpověď  Všechny tři děláš pro sebe? Nebo bude nějaký na prodej? Popř. v jaké barvě.    [vojta]   26.07.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Bude to beh na velmi dlouhou trat.Neco o tom vim,brzy privedu na svet bizoni trojcatka.    [fari] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.07.2013
Odpověď  Včera byl například na prodej 250 oilmaster na papírech za 12, což je podle mě docela slušné. Je třeba jen hlídat inzerci.    [Pavel]   03.05.2013
Odpověď  Za poslední dobu se objevilo několik pěkných, nebo spíš hodně kompletních Bizonů na Bazoši, skoro vždy byly ze Slovenska, ale za docela dobré ceny, alespoň oproti aukru. Jen pochybuji, že se dlouho prodávali. Chce to jen čekat, hledat a rychle reagovat. V konečném důsledku se stejně dostanete na vyšší cenu, než pokud by jste kupoval celý motocykl.    [Pavel]   24.03.2013
Odpověď  Monty: Děkuji za nabídku, určitě ji využiji, ale zatím zkusím poshánět starší věci. A máte pravdu, kompletní Bizon je určitě lepší, ale zatím jsem se k němu nedostal. Nechci, aby to byla inzerce, ale pokud by mi někdo mohl nabídnout nějaké díly na výměnu za věci na poválečné Jawy, ČZ, Stadiony nebo věci na Škodu 100-110, byl bych rád.    [Kettenkrad]   24.03.2013
Odpověď  Kubas
Naprosto správná rada. Dávat dohromady motorku po dílech je velmi drahé a komplikované.    [PS]   22.03.2013
Odpověď  Osobně bych vám doporučil koupit zmíněný a vysněný motocykl kompletní a případně použít tyto díly jako rezervu nebo je prodat. Renovace a shánění dílů k tomuto vás přijde mnohonásobně dráž než kdyby jste bizona koupil celého. Takto jsem se už několikrát poučil    [Kubas] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.03.2013
Odpověď  Pokud by jste byl spokojený s replikama,tak jsem schopen Vám dodat skoro vše chybějící.    [Monty]   21.03.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Bizon to spíš není než je:)    [Kettenkrad]   21.03.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Měl by to být typ 633, výrobní číslo 000689    [Kettenkrad]   21.03.2013


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006