MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 315880 příspěvků |8162 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 33 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 623, 633 (UŘ, Bizon | Odpověď 15.4.2024 17:15  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zodpovězené téma Ahoj všichni!
Před pár dny jsem koupil na díly torzo bizona 633/01, čísla rámu 000102. Zajímavost- Airbox má v přední části nad dírou pro silentblok držící nádrž ještě jednu díru, a to na zámek sedla. Ten by "koukal" do levé strany stejně, jako například na kývačkách. Nevíte někdo, o co jde? Docela mě to zaujalo.    [Petr Kropáček ml.]    17.11.2004     Zobrazit téma  
Odpověď  Ta díra na zámek může být.
A je to v podstatě tak, že na počátku výroby byl filtrbox z UŘE a nikdo to neupravoval.
Až postupem času díru ve formě zadělali a byl bez zámku.
Pokud byste chtěl, mohu nabídnout na výměnu filtrbox bez díry pro zámek.
Já naopak se zámkem potřebuji.    [wartas2]   09.09.2023
Odpověď  Řidítka jsou zcela určitě dvou provedení. Liší se tloušťkou hrazdy.
Nádrž byla chromovaná snad jen na ten prospekt/ na výstavu. Ale do běžného prodeje ne.    [Jakub]   19.06.2023
Odpověď  Jaké je technické dělaní dílů na bizona dle let????
- nádrž s prolisem na logo vs bez prolisu na logo (s prolisem je novější předpokládám)
- zadní tlumiše s/bez krytů pružiny - co je novější
- tloušťka řídítek? - je možné žě byly dva typy průměru?
- boční madlo - od kdy, protože první verze neměly
- chromované díly (držák SPZ, nádrž,..)
atd...je to někderozděleno?

Děkuji    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.06.2023
Odpověď  Měl jsem doma ten samý airbox,také měl v horní části díru na zámek přitom druhý zámek byl klasicky v zadní části sedla.
Někde jsem četl že poslední unifiky ve fabrice rozebraly a díly použily pro první bizony,což by to vysvětlovalo ale jestli je to pravda nebo ne,nevím.    [Pex]   09.09.2005
Odpověď  Air box na mojom BIZONE len pre zaujimavost rok vyroby 1970, vyrobne cislo 623/000268    [Kucharik]   12.03.2005
Odpověď  Já bych souhlasil s Tomem K - Bizony se nikdy nedělaly na normální lince,v podstatě je lepili z dílů na koleně - takže klidně to tam šoupli rovnou v továrně    [MONTY]   19.11.2004
Odpověď  Připadá mi docela možné, že někdo tento díl z nějakého důvodu měnil a doma měl po ruce díl velmi podobný, ale z UŘ. Na druhou stranu nelze vyloučit ani zákrok továrny, kde tam napasovali to, co měli zrovna po ruce. Této teorii by snad odpovídalo i nízké výrobní číslo rámu stroje...    [Tom K.]   18.11.2004
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady je možnost úprav vyloučena. Odlitek má jiný tvar vrchní části. Stejný díl jsem teď našel na fotkách toho skoro UŘ z Německa, ale ta moje potvora má normální podsedlový plastík i zadní „nosič“ blatníku. Je ale možné, že někdo tu motorku modernizoval, nebo vyměnil ten airbox. Taky nádrž mi tam příliš neštimuje, protože její držák by překrýval otvor pro ten zámek. Taky je možné, že v průběhu modernizace během výroby měli na skladě ještě pár dílů do UŘ, tak je mrskli do normálního bizona. Díra navíc neuškodí...    [Petr Kropáček ml.]   18.11.2004
Odpověď  To fakt teda nevím, o co může jít. Není to jen nějaká domácí úprava? Nejlepší by asi bylo hodit sem nějaké foto, ať si to člověk může lépe představit...    [Tom K.]   18.11.2004


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006