MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 307276 příspěvků |7553 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 128 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 623, 633 (UŘ, Bizon | Odpověď 22.10.2020 16:45  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma Renovovat, nebo nechat být?
Ahoj, všem příznivcům Jawy Bizon.
Mám jeden dotaz - renovovat nebo nechat být?
Na motocyklu je několik zásahů kutila.
Motorka je navíc dost strakatá - původně byla evidentně nalakovaná Jawáckou červenou.
Chromy už v podstatě také nejsou.
Výfuky někdo v minulosti vyměnil za 634kové.
Navíc mám trochu podezření, že z motorky jsou trochu štafle.
Jinak prosím nepiště prosím názory, že přední světlo a jeho držáky nejsou originál - JSOU to ORIGINÁLY, které na tento motocykl patří.
A ještě jedna zpráva - na prodej rozhodně NENÍ.    [wartas2Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům   06.07.2020     Zobrazit téma  
Odpověď  No, je to rok 1971, alespoň dle TP, takže výfuky z Bizona se švem.
Jinak je to lakované určitě - kaslík a přední světlo je plast v Jawácké červené.
Zbytek motorky je v červené Škoda, jako Bizony, ale pod ní je opět Jawácká červená.    [wartas2]   06.07.2020
Odpověď  Výfuky z 634 asi ne, montovaly se až později, po skončení výroby bizonů, unifikované řady. Spíše na prvních 634 mohly být ještě výfuky a motory z bizonů.    [vintera]   06.07.2020
Odpověď  sehnal bych okyslý vejfuky (klidně 634, protože tady už mohly být) naučil to jezdit, a nechal na pokoji. škoda času a materiálu, a zničí se tím historie.    [Monty]   06.07.2020
Odpověď  Moc pěkná motorka. Sice má všude jiný odstín, ale je přestříkaná? Klidně to může být jen různé vyšisované.
Jestli renovovat nebo ne by sis měl rozhodnout sám. Protože to je v podstatě o tvém postoji k veteránovi. Já mám motorky jak renovované, tak v původním stavu a u každého kusu proběhlo to rozhodování. Každopádně rovnou říkám, že za motorkou po renovaci se každý otáčí a ty úsměvy lidí jsou boží. Pokud je motorka ve stavu dostatečně zachovalem, tak původní stav je určitě lepší zachovat. Pokud je některého typu dochováno opravdu jen pár kusů, tak rozumím zachování i celkově orezleho stavu. Nelibi se mi "patinovky" stylu ČZ 150C, která je celá orezla, nebo lidovou tvořivostí vylepšená. V podstatě je to takový lepší vrak. U takového motocyklu preferuji renovaci. Vůbec jsem ti nepomohl, ale držím palce at se vydáš kteroukoliv cestou. Pěkná motorka...    [jara.tuma] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.07.2020
Odpověď  Ano, celý předek tam patří, i nádrž, kamarád měl takového, jen klakson měl myslím vpředu, nápis nebyl. Já měl 35O/633 a 250/623 a ten jeho byl 624.
Opravil bych co je třeba a vyměnil nepůvodní věci, relátko pryč.    [vintera]   06.07.2020
Odpověď  Kráska, to je ta popsaná na motomagazínu, že ano? Pokud je ta světle červená neoriginální tak asi nalakovat. Ale asi bych se jí ani nebál nechat tak jak je, něco to má do sebe taky :-)    [meela]   06.07.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě z druhé strany.    [wartas2Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.07.2020


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006