MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 309146 příspěvků |7671 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 59 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Ogar | Odpověď 3.3.2021 19:05  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma Ogar 4 1948
Dobrý den prajem, kúpil som si ogar 4 z roku 1948 a má zadné tlmiče a neviem určiť či je to originál alebo nie, ak by mi mohol niekto poradiť
Ďakujem veľmi pekne    [Juraj 821Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů   30.05.2020     Zobrazit téma  
Odpověď  Tome děkuji za informace.    [gripen09Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.01.2021
Odpověď  Číslo motoru je přidělené Dopravním inspektorátem proto ta zkratka DI číselná série nijak nezapadádo série výrobní, proto nelzeurčit přesný rok výroby, ale dle znaků na motoru jde o motor z koncevýroby cca. konec roku 1947-48.    [Tomáš]   04.01.2021
Odpověď  Je to motor ze soutěžního motocyklu, motocykly se od sériových téměř nelišily, měli jen hliníkový válec, upravený rám na zadní pérování. Dochovaly se asi jen dva kompletní motocykly a několik motorů. Mimochodem je o tom zmínka i v již zmiňované knize a dvě fotografie těchto strojů, jeden původní a jeden renovovaný. Bohužel k těmto strojům není žádná dokumentace, většinou jezdily pod hlavičkou Svazarmu.    [Tomáš]   04.01.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...další foto    [gripen09Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Mám motor na poválečnou 4ku. A má hliníkový válec (není to barva, je po chem. leštění). A netradiční výrobní číslo :
DI-5-1954-1961. Ani v poslední Tomášové knížce jsem o tomto nic moc nenašel. Víte k tomu někdo něco? Uvnitř je válec stejný jako standartní litinový. A hlavu mám taky běžnou, tak nevím....
Omlouvám se autorovi,že to píšu tady, nechtěl sem zakládat nové téma.    [gripen09Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2021
Odpověď  Ogar vypadá krásně. Mrzí mne, že jsem zmeškal dobu, kdy se dal sehnat za rozumné peníze. Ale co už, nemůžu mít všechno (i když srdce by ho chtělo :-) .    [PB]   28.08.2020
Odpověď  ....samozřejmě za pomoci členů ogar klubu.    [ORSABAC] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.07.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Celé jsem to předělal a vypadá to následovně....    [ORSABACRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.07.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobrý den, měl jsem stejný problém se zadními kluzáky a celým zadním uložením z péráka na poválečné 4. Má to snad jediný motocykl, byl vystaven na výstavě Ogary v NTM v roce 2014, viz nasl.odkaz:(http://motodenik.cz/clanek/1368-ogary-v-narodnim-technickem-mu.htm) ale v seriové výrobě se to myslím nedělalo. Zaručené informace u předsedy v Ogarclubu v Praze.    [ORSABACRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.07.2020


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006