MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316318 příspěvků |8202 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 85 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexExportní typy československých mot | Odpověď 17.9.2024 11:08  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma Jawa 175 land patrol
Přátelé naprosto mě uchvátil výrobek myslím montyho na clasic show brno.
http://montyjawa.rajce.idnes.cz/Classic_show_BRNO_ 2014/#IMG_0697.jp
Tady je o tom pěknej článek http://www.cezetmania.info/obsah/jawa-175-land-pat rol-85.html
Nějak si lámu hlavy myšlenkou že bych si to taky spíchnul.. Ted jde o to co je rozdílný oproti klasický 175/450??
Na první pohled je to jasný a to:
1 výfuk Koleno koupim u montyho a ten zbytek?? Samotnej tlumič a ty krytka proti popálení??
2 Přední blatník Ten je z trailu. dá se nějak upravit z něčeho nebo se musí sehnat origo trailovej,
3 zadní blatník vypadá jako origo
4 Vzpěra mezi hlavou motoru a rámem. Jak jí tam připevnit. na rám je to jasný jako na cz 175/477 ale na hlavě?
5 Přední stupačky jsou zklápěcí. předpokládám že se akorát patřičně upravěj zadní.
6 Na některejch fotkách je ještě vzpěra od zadního blatníku k zadním stupačkám ale to je jasný to je trubka zplacatělá a v ní dirky
7 Na čezetmannii píšou něco o upravenejch předních vydlicích. Ví někdo co a jak??

To je asi tak nějak všechno co je na první pohled vidět ještě se tam píše něco o upravě převodů ale to pro repliku na občasný ježdění asi nemá řešit.
Ptám se proto na těchto osum bodů jak je vyřešit než se do toho vrhnu abych pak nezjistil že je pro mě něco neřešitelnej problém..
Děkuji    [caja008] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům   26.03.2014     Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  2    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.03.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jede...    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.03.2014
Odpověď  Můj názor - pokud takto postavenou motorku nebudete vydávat za originál,tak klidně postavte cokoliv.

Na Classic show jste měli jedinečnou příležitost si cokoliv ofotit,oměřit nebo omalovat,případně se rovnou zeptat..........

Kdy a kde to budem znovu vystavovat, netuším.

Stejně tak jsem uvažoval o stavbě repliky zlaté milionté,dokud nebyla veřejně známá originál motorka.Ted mně to přešlo.......    [Monty]   27.03.2014
Odpověď  já se musím přiznat že o stavbě taky uvažuji, ale je to dilema mezi mým názorem, že by se měly motorky uvádět do stavu, v jakém vyjely z továrny včetně provedení (třeba lidovky, chromovky u céček) a tím že chci vlastnit i nějaké neobvyklé stroje... je to takový vnitřní boj :-) Mám doma torzo sportky z roku 69 a jelikož už mám černou i červenou sportku, tak přemýšlím jak jí v budoucnu odlišit, minimálně chci nějakou méně obvyklou barvu, jako je třeba modro-šedá, ale jelikož má štítek v angličtině tak jsem samozřejmě přemýšlel i o exportních verzích jako je road king nebo právě land patrol, je to prostě moc lákavé :-) sám jsem zvědavý která moje část zvítězí...    [meela]   27.03.2014
Odpověď  Ten kryt vyfuku v peknem stavu mam na prodej    [viki]   27.03.2014
Odpověď  Samo dík zkrácenému sedlu je upravený jeho držák v zadní části. Ale to by byla víceméně asi proveditelná operace.
Jinak Montyho stroje je krásně zachovalý, neojetý a nijak moc poškozený - jen minimálně (rez). Neorigo bylo jen zadní kolo z modelu 353 a horní díl mmasky (bouráno). Spodní hliník byl poškozený ale sem to (i když pracně - je to hliník) vyrovnal a zaretušoval.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.03.2014
Odpověď  Stačí se podívat na jednu takovou repliku o pár diskusí zpět: http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=124&idtop=45702
Kdo ví jak dopadla a komu dnes slouží? A hlavně k čemu?    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  27.03.2014
Odpověď  Asi každý dojde na to, že s takovými replikami motocyklů to není až tak jednoduché.
A tak většinou začne improvizovat.
Magneto se nepoužije, vždyť není vidět. Ražení typu na motoru? Toho si také nikdo nevšimne. Jiná převodovka? Schovaná. Víčko s odměrkou? Detail, který není vidět. Haltry? K čemu? STK? Na STK se přijede s jinými koly.

Má stavba takové repliky opravdu vůbec nějaký smysl?    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  27.03.2014
Odpověď  Já bych doporučoval nestavět žádný bastl ale raději uvést motorku do původního stavu a ne do napodobeniny vývozní odchylky, čímž vznikne jedině bastl.    [Honza Vošalík]   27.03.2014
Odpověď  uff no je toho dost co se musí změnit..    [caja008] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.03.2014
Odpověď  Tyto motorky byly dělané pro australské farmáře. Proto je tam ta pomalá jednička. Obdobná odchylka existovala i pro Nový Zéland, lišila se ale dlouhým dvoumístným sedlem.    [Honza Vošalík]   27.03.2014
Odpověď  monty: jaký je to rok výroby? a jak je to s jízdou, je to tak jak píše dolin1? na jedničku se to zvedá na zadní? :-)    [meela]   27.03.2014
Odpověď  Na podzim by měla vyjít knížka kde budou popsány odchylky vč. této. Tedy jinými slovy vypsaný seznam všech dílů kterými se tato odchylka lišila od základního provedení.    [Honza Vošalík]   27.03.2014
Odpověď  Jo zapoměl jsem. Ráfky mají haltry. Takže vyvrtat sériový a doplnit....    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.03.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Motor je originál značen 470, to asi nijak moc dobře nenapodobíš (sehnat nějaký bez ražení a nechat udělat identické raznice se stejným ČZ fontem,..??) a sehnat to asi nepude nějak hned tak jednoduše...
Víčko nádrže má měrku na olej to zde taky není úplně jednoduché sehnat asi.
Má to zkrácené sedlo - dá se udělat, ale dle vzoru to chce nový potah šitý do těch "klínů".

A na jízdu je to tak že nemusíš ani řadit jedničku ta je tam zcela zbytečně, v pohodě se to rozjede na dvojku. To odstupňování je pro silnici tu u nás dost nepraktické. A není to nijak rychlé teda.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.03.2014
Odpověď  O modelu Land Patrol se dozvíš i zde: http://www.motomagazin.cz/index.php?action=magazin &menu=5&pos=land

Proč ale proboha hned musíš stavět něco, jen proto, že se ti to líbí a že to tu nikdo nemá? Stejně se to bude původnímu modelu jen podobat. Zbytečně jen utratíš peníze a energii a čas.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  27.03.2014
Odpověď  Aha tak to se omlouvám mýslel jsem že je to stavba.. ok a ten zbytek výfuku se dá někde koupit?? Koleno vezmu od vás ale ten zbytek??
Zadní blatník není seriovka?? připadá mi stejnej jako na cz 450/470??    [caja008] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.03.2014
Odpověď  Není to můj výrobek! Je to prostě originál kus, dovezenej z Austrálie loni(v té bedně, na které stál)

Jinak - rám je seriovej 470, oba blatníky a výfuk totožný s modelem TRIAL, jen 16" kola.

Motor má převodovku jako rikša model 505 (jinou předlohu, a jiný soukolí jedničky)

A magnetku, takže nepotřebuje baterii.

Stupačky sklopný přední jsou upravený za zadních.    [monty]   26.03.2014


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006