MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306993 příspěvků |7542 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 158 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexExportní typy československých mot | Odpověď 27.9.2020 14:50  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zodpovězené téma Cau,
Poradi me nekdo jak postelovat karburator na 350/362?mam tam 2926/17b namisto 2772 sbdm...vse mam nastaveny dle Dockala...trysky..trysku volnobehu apod.ale presto me to prijde nejaky divny...za studena motor sotva bezi...kdyz se ohreje tak docela dobry ale pak zacne strilet do karburatoru...
Nemam tam klasicky filtrbox,ale vrapovou hadici s framem...nemuze byt problem prave v tomhle? Diky vsem za rady    [Calif]    07.12.2019     Zobrazit téma  
Odpověď  měch vidlice ze Simsona je lepší    [MOnty]   23.03.2020
Odpověď  Zdravim,
Pratele co pouzivate jako jinou variantu vrapovy hadice k otevrenymu sani? Mel jsem uz 2 manzety vidlic na 634,ale obe se po case prodreli...bud budu muset vymyslet nejakou gumovou"podlozku"pod upinaci sponku,nebo sehnat jiny,vhodnejsi dil....hadam,ze ta origo ze zachodu co se tam davala uz neni vubec k sehnani...diky    [Calif]   23.03.2020
Odpověď  Já mám na 350 také filtr Fram, ale bez hadice. Karburátor 2926, trysky: HT 118, VT 50, šroub bohatosti povolen myslím o 1 ot. Jezdilo to i s HT 115, ale musel jsem mít šroubek nastavený na větší bohatost a to dost hulilo. Každopádně jawa jede skoro na každý nastavení. Střílení do karburátoru spíš tipuji na špatný předstih, odtrh nebo špatný kondenzátor...    [Banjokid]   10.02.2020
Odpověď  Je mi líto, ale tento calif nebyl můj a mám jen tuto fotografii    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.01.2020
Odpověď  Zdravím, mohl bych poprosit Pana Petan69, jestli by vyfotil i horni záves uchyceni lyzarskeho pásku? Dekuju.    [jaro639] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.01.2020
Odpověď  To už se tu někde řešilo, filtr.vložka Fiat 600, karbec jak píšete,hlavy s jiným číslem odlitku, těsnění pod válec 0,4, pod hlavu 0,4 -0,5, mělo by být i jiné časování - tedy o 1mm zvýšený výfuk.kanál, krátké - 15cm píšťaly a přepážky v tlumičích výfuku poskládané 3 vzadu, 1 vepředu s širším průměrem (normálně - jak to dělá Hadrava jsou všechny 4 v zadní části). To je USA verze.    [genx] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.01.2020
Odpověď  No.. pro USA trh, tzn. vyšší výkon - byly určené hlavy s vyšší kompresí. Číslo odlitku si už nepamatuju, pohledej ve starších příspěvcích. Pokud tam máš evropské hlavy s menší kompresí, otevřený filtr nebude pro chod motoru, resp. naladění to pravé.    [Jarek]   12.12.2019
Odpověď  Hele ja ho kupoval normalne v cechach...nedokazu posoudit...dole pod nadrzi bylo jmeno nevo jak Van der gra....takze to bylo asi holandsko....jinak tam byli klasicky veci pro evr trh...jak poznam rozdil na motoru? Tam vim,ze byl rozdil ve vykonu,ale nevim jak to poznat    [Calif]   11.12.2019
Odpověď  Je to původní calif z USA? Ten měl jiné hlavy - menší spalovák..    [Jarek]   10.12.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  2926 je správně, (2924 je pro sací otvor 24mm).
Hlavní tryska až 118 a volnoběžná je 50.
Mělo by to fungovat s hadicí ze splachovače záchodu a filtrem z Fiata,
Některý starý karburátory na pohled bez poškození se mi taky nepodařilo nastavit a to byly natryskovaný jako fungující. Zkusil bych jiný 2926, pokud bych si byl jistý, že to nesaje někde falešný vzduch, svíčky, předstih a kondenzátory jsou v pořádku

tady chytrá tabulka http://jawarmaniak.wz.cz/technika/karburatory.html    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.12.2019
Odpověď  Omlouvám se, patří tam 2926SBDM 2772 u 00 - hl. tryska 120/ u 02 - hl. tryska 102.
2774 u 00 - hl. tryska 90 / u 02 - hl. tryska 118
ale fitrbox je zásadní věc. Čím více vzduchu, tím víc je ochuzená směs. Pokud je tam jiný filtr chce to "poštelovat" karburátor k daným podmínkám.    [J]   07.12.2019
Odpověď  Patří tam 2924SBDM, nebo 2776. Spíš bych chybu viděl ve fitrboxu. Karburátory byly dělané na daný filtr.    [J]   07.12.2019


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006