MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 311465 příspěvků |7810 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 18 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexExportní typy československých mot | Odpověď 27.11.2021 03:31  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zodpovězené téma Vyliti nadrze ?
Cau borci,

Potreboval bych radu ohledne nadrze....
Cca pred mesicem me zacal zlehoulinka kapat benzin u zadnich drzaku na califovi...1 kapka po cca 30 sec....byl jsem s tim u kamose a napatlal me na to nejaky lepidlo co to melo udrzet,ale bohuzel se to po cca 100km znovu ozvalo...poradi me nekdo co s tim ted? Koukal jsem na vylevani nadrze kaucukem...muj problem je v tom,ze nadrz mam po chromu uz i nalakovanou...
Uvitam jakoukoliv radu nebo typ jak to spravit..dekuju moc    [Fanous]    12.04.2021     Zobrazit téma  
Odpověď  Ano je to tak, dírky a to i dost velké to spolehlivě utěsní, ale praskliny jsou problém. Dělal jsem si sám již asi 20 nádrží. Je to dost pracné, ale doporučený postup určitě dodržuj. S jednou dávkou - tou nejmenší (520 ml), uděláš v pohodě 3 nádrže. Já to dělám tak, že si připravím 3 nádrže a věnuji tomu celý víkend. První den je postupně vyčistím odmašťovací lázní a odrezovačem, pak je přes noc nechám vysušit nad konvektorem a druhý den je postupně vylévám. Požadovanou teplotu odmašťovací a odrezovací lázně udržuji pomocí ponorného vařiče - koupil jsem ho na webu asi za 50 Kč. Jinak první nádrže jsem dělal tak před 15-ti lety a stále spolehlivě drží. Vždy kupuji chemii u vintage-replica.    [mirda4444] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.05.2021
Odpověď  Pokud je tam někde jen mikrodírka, tak to kaučuk chytne. Pokud je tam trhlinka, tak to poteče za chvíli zas. To se musí zaletovat.    [longr]   27.05.2021
Odpověď  Ano sám.A ani sa veľmi nedivím tej cene za prácu.Musel som kôli tomu zohnať veľký PB varič z vývarovne,PB bombu a reduktor tlaku.Veľký hrniec-treba ohriať dva krát množstvo chémie podľa veľkosti nádrže na pomerne vysokú teplotu.Teplomer,zátky na uzatvorenie nádrže.Celú nádrž zaigelitovať.Pri dodržaní všetkých postupov je to práce jak na kostole s každou nádržou.Tak na pol dňa.    [Joski]   13.04.2021
Odpověď  A delal jsi to sam? Koukal jsdm na web...a leckdo si to uctuje 9kolo 3000...to se me moc nechce    [Fanous]   13.04.2021
Odpověď  Riešil som podobný problém na panelke-slizenie benzínu sa ako na potvoru prejavilo až dlhšie po skončení renovácie.Kaučuk to bez problémov utesnil.Len pozor na šmejdy,robím len s tým "kaučukom"čo predvádzajú páni roky na Motortechne.Čo sa chrómu týka ten vôbec ničomu nevadí,ale je s tým viac práce.Vždy celú nachromovanú nádrž zabalím do pevného igelitu a okolie nalievacieho hrdla a benzínového kohúta poriadne utesním lepiacou páskou,tiež plastovou.    [Joski]   12.04.2021


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006