MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316477 příspěvků |8211 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 34 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexNákladní automobily, autobusy, tro | Odpověď 14.11.2024 18:07  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zodpovězené téma Ahoj chlapáci, nevíte prosím někdo jak zapojit elektriku(schéma)
u naftového topení 6BON3 12V, 10A je to asi z Avie nebo štábní PV3S. Díky Michal.    [Michal K.]    04.04.2007     Zobrazit téma  
Odpověď  nemá někdo schéma řídící jednotky (TESLA) k bufíku X7-1M. díky    [Edam]   24.11.2014
Odpověď  Ahoj, kolik potřebuje amper bufík z Avie na 12V Děkuji    [Mira]   22.01.2014
Odpověď  Schéma zapojení naftového topení je na jiný typ ( bez ručního žhavení). Jestli chcete zaslat schéma zapojení vašeho topení napište a já vám rád pomůžu tím že vám ho zašlu.J.Kaucký    [josef kaucký]   30.01.2013
Odpověď  http://www.fordclub.eu/us er_images_category.php?id =860    [Olas]   24.10.2012
Odpověď  Taky jsem ho nahradil za jiné ovládání. obscurity.light@gmail.com<obscurity.l ight@gmail.com>;    [Olas]   24.10.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím, nevěděl by někdo vnitřní zapojení otočného přepínače (viz. obr.) (co je v jaké poloze spojeno) u ovládacího panelu k bufiku X7-1M (dával se standartně do T815).
Tak nějak mi tento panel schází, ze schematu to nejde zjistit... a dávat za spínač 350 - 500 kč se mi moc nechce, když ho můžu nahradit nečím jiným ze syslátů...
Mnohokrát díky.    [walleyman]   23.10.2012
Odpověď  Na palivovém čerpadle /pulzní čerpadlo/ na výtlačné straně paliva jsou dvě matky. Jedna kontra a drhá šteluje kmit pístu. Nemám přesně teď tucha na kterou stranu, ale sundej hadičku, zapni bufík a tím i čerpadlo a zkus to. Mělo by na prázdno plivat cca skoro půl metra. Udělal bych to následovně zapl bych bufíka a dal poloviční chod. potom bych zkusil přidat nebo ubrat palivo do té doby, než by přestal kouřit na pol. chod. jinak určitě víš, že po 30 min na 1/2 chod musíš jet 10 min. na plný chod. To kvůli vypálení kotle a vyfouknutí sazí. Což mě osobně trošku komplikuje život a tak jedu jen na plný výkon. http://www.fordclub.eu/us er_images_category.php?id =860    [p.o]   16.01.2012
Odpověď  Na plno to jede pořád ale zhasne to jen když to dám na polovinu.Jak se přidává palivo?    [Dan]   15.01.2012
Odpověď  No, jede to na plný výkon aspoň 10 min ???. Jinak si myslím, že bude buď špatné palivové čerpadlo, nebo ho máš špatně seštelované. Podle mě ti zhasne plamen v komoře a tedy se ochladí termostat a dochladí kotel. Já bych skusil buď palivo přidal /nesmí to moc hulit/ a nebo ubrat.    [p.o]   13.01.2012
Odpověď  Ahoj tak jsem to znovu zkoušel a když to jede na plný výkon tak to funguje ,ale když to přepnu na polo výkon tak to jde chvilku a potom to vypne a dochladí.A když to znovu zapnu tak to kouří jak čert.    [Dan]   11.01.2012
Odpověď  Ahoj, prosím tě optám se, jak moc jsi ho kdy měl rozdělaný, abych věděl, jak moc podrobně to budeme spolu řešit ?? Já si myslím, že se bude přehřívat. Je jen jedna věc co by ho dokázala vypnout a to je na přední části bez.spínač bimetal. Ten hlídá havarijní stav přehřátí. Ještě se optám vypne celej, nebo jen odstaví čerpadlo a běží dochlazování ? A co poloviční výkon dělá to taky ??    [p.o]   11.01.2012
Odpověď  Ahoj lidi měl bych dotaz k topení X7-1M 12V Bufík nastartuji chytne a topí bez problému a tak po deseti minutách se sám vypne.Nevíte čím by to mohlo být?    [Dan]   08.01.2012
Odpověď  kluci čerpadlo na X7- 1M 12V jsem vloni sehnal úplně nové za 1700 Kč. No byla to suma, ale bylo to jediné co mi chybělo a už jedu na plný výkon.    [Oldřišek ]   21.09.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Prodám naftové topení po generální opravě X7-1M 24V , záruka 12 měsíců . Mohu na objednávku sestavit do jednoho měsíce X7- 1M 12V . Topení je složeno výhradně z českých dílů . zn. lepší jak nové !    [Petr]   21.09.2011
Odpověď  No tak nafové čerpadlo bych taky potřeboval. Zháním ho kde to jde, ale zatím nic. typ bufiku X7-1M 12V nafta :-(    [p.o]   02.04.2010
Odpověď  scháním naftové čerpadlo na bufíka,spěchá    [Václav]   02.04.2010
Odpověď  scháním naftové čerpadlo k bufíko    [Václav]   02.04.2010
Odpověď  potřebuji nutně celé naftové čerpadlo k bufiku na 12 v.Nemá ho prosím někdo doma zbytečnš    [Vašek]   02.04.2010
Odpověď  chlapy ta žhaviac sviečka je koľko voltova?    [wintrej]   20.02.2010
Odpověď  Nazdárek lidičky, nemá někdo prosím návod k
typ bufiku X7-1M
tepelný výkon 8200W
v.&#232;íslo 00536
nap&#236;tí bufíku 12V
Mám sen ho spravit a bez tech. příručky se mi to asi nepodaří :-(. Děkuji za radu jak se k ní dostat. p.o@email.cz    [P.O]   03.02.2010
Odpověď  možná to čerpadýlko bude na prodej, chceme si tam nechat dát samonasávací, aby mohlo sát z nádrže Avie, když bude na prodej tak se ozvu tady. čau    [bobeš]   31.01.2010
Odpověď  Zdravím nadšence pro tyhle věcičky... Jen se chci zeptat, jestli se dá někde sehnat motorek čerpadla, nebo celé čerpadlo na 12V. Kdyžtak pište prosím na mejl. Děkuji mnohokrát.    [Lukáš Ř.]   25.01.2010
Odpověď  Když jsem provozoval PV3S tak v rámci jedné opravy jsem ji přezbrojil na 24 V. Všem vřele doporučuji. Je to jednoduché, odpadne spínač aku, musí se dát jen dynamo 24 V s regulátorem, přerušovač sm.světel a nové žárovky. Baterie se zapojí do série napevno a nikdy se mi nestalo, že by nějak zlobilo startování nebo el.instalace.    [jirik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.02.2008
Odpověď  ahoj lidi,přispěl bych svým pokusem,mám praga v3s a potřeboval jsem také zapojit bufika ale stím abych vyřešil napájení 24V. V3s má 12V p přidání jednoho menšího akumulátoru 105aH a paketového přepínače jsem získal co jsem potřeboval aniž bych řešil něco více nákladného,jinak mám přímo příručku pro tento typ bufika,pokud je třeba něco více vysvětlit ozvěte se na stokr.m@seznam.cz    [Roman]   21.02.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  další    [Maro]   20.10.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Je to z Avie hasičské DVSky    [Maro]   20.10.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě popis.    [Širda]   06.04.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím,mám zapojení na 24 V ale snad to bude stejný.Mám to v radiovoze PV3S, nástavba má svůj altík a baterky 24 V.    [Širda]   06.04.2007


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006