MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316377 příspěvků |8204 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 56 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexHistorie výrobců automobilů, motoc | Odpověď 4.10.2024 05:15  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zodpovězené téma Zdravím znalce předválečných moto.Nemáte někdo nějaké informace o moto pod značkou GRIZZLY?Mám informaci,že se vyráběly v Pardubicích okolo roku 1925-7.Jedná se o dvoutakt s objemem okolo 200ccm.    [Jindra]    15.02.2007     Zobrazit téma  
Odpověď  Tento týden jsem byl prohlížet GRIZZLY 350 se svycarskym motorem MAG. Pokud se mi to povede, tak toho medvěda koupit. Vim, ze jeden Grizzly je v muzeu v Pardubicich a jeden v NTM.    [oldtimermagazin] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.12.2020
Odpověď  Poznal jsem pana Matyáše. V Košířích byla prodejna kvalitního nářadí pro autodílny - novinka fajfkové klíče 6 -32, to samá nástrčkové a ploché značky Super chrom Matador, sady ventilových fréz a také spojovací materiál a s tímto artiklem
, co já vím v letech1938-194O navštěvoval autodílny a i na splátky toto vše prodával"cesťák" Pan Matyáš. Tehdy jsem mu pověděl, že mám nějaké staré motory a ten jeden, že je Grizly. Nebydlel jsem daleko a tak jsem motor předvedl a pan Matyáš jej označil jako závodní Spiridion/Grizly/.Byl to dvoutaktní motor,myslím, že hlava s válcem byla jeden kus, protože nešla sejmout a ojnice byla svařovaná-oka a plochá ocel asi7mm silná.V Pardubicích na staré výpadovce k letišti byla garáž a na ní GRIZLY, ještěš v roce 1952.Potěšil<jsem někoho?    [Karel Bažant]   12.02.2011
Odpověď  Fotky tohto Grizzlyho mám, aj s tým článkom, ktorý bol uvedený k tomu, je to pekný motocykel.    [M.]   31.08.2008
Odpověď  Jeden Gryzlík vlastní Pardubické muzeum na zámku,je asi v depositáři,ale byl k vidění před několika lety na výstavě k výročí města Pardubic.Dokonce k tomu byla i nějaká brožurka,ale už to nějakou dobu bude.Další je opravdu v soukromí,ale asi ne k vidění.    [zuzsko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.08.2008
Odpověď  Aké motory majú tieto stroje, fotky by asi neboli, že???    [M.]   02.03.2008
Odpověď  Byl jsem u jednoho pána v Pardubicích,měl hned dva,nádherné stroje..    [m]   01.03.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ešte som našiel aj tento článok, ak pomôže.    [M.]   25.02.2007
Odpověď  Zdravím,

díky za foto a iniciativu,ale zatím v mém pátrání tyto foto už jsem objevil ve stejné knížce.Víc bych ocenil,kdyby se mi podařilo sehnat nějakého vlastníka,nebo muzeum kde je to možno vidět na vlastní oči.I tak ještě dík.    [jindra]   23.02.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady jsem něco vyfotil v knize Klasické motocykly od A do Z. Snad to půjde přečíst.    [Karel S.]   23.02.2007
Odpověď  Jindro, inicioval som sekciu ktorá by sa práve venovala tejto téme, ktorú si tu práve načrtol. Už dlhšiu dobu ma zaujímajú výrobcovia na bývalom území Československa, a podarilo sa mi zhromaždiť názvy mnohých značiek výrobcov, ktoré by si zaslúžili pozornosť a viac miesta na stránkach nášho webu.
Motocykle GRIZZLY. výrobca: Matyáš a Polák "Továrna na motocykly"
miesto: Pardubice. rok: 1924 - 1933 ( niektoré pramene uvádzajú roky 1925 - 1932.
Bývalý pilot Pavel Matyáš spolu s Ladislavom Polákom začali s výrobou dvojtaktnej 250-tky s vlastným motorom (objem 247 ccm, 68 x 70 mm, výkon 7 k )prevodovka Sturmey-Archer, zapalovanie Bosch, karburátor Amal alebo Amac. V roku 1929 montovali do toho istého rámu aj motor MAG s objemom 350 ccm. Iba motocyklov s motorom objemu 250 ccm bolo postavených viac ako 100 kusov. Bolo zhotovených tiež niekoľko špecialnych pretekových strojov s motormi MAG. Firma mala zastúpenie vo Vysokom Mýte a Bělé. Motor tohto motocykla som videľ v múzeu na hrade Kámen.
V prípade, že chceš viac informácii napíš mi na môj Web.    [M.]   17.02.2007


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006