Dobrý den, nemáte prosím někdo představu co může být tohle za motocykl?
Motor je tam DKW, stejný jako se dával do motokola Reichsfahrt (1921), takže
jenom jeden kvalt, nádrž a vidlice podobná jako z DKW ZL, ale vidlice je
jednodušší. Pohon kola řemenem, hliníkové stoupací desky jiného tvaru než u DKW
ZL a ZM. Před zadním kolem plechová schránka, možná ale dodělávaná. Sedlo
Lepper. Zadní část rámu je asi vyměněná, v místech červených čar je rozřízlý a
navařený. Brzda jen na zadní kolo špalíková do řemenice v kole. Další fotky mám.
Díky moc [jarax] 27.08.2007 Zobrazit téma |
| Pomůžete s identifikací ?Barva původní tmavozelená.Otvor na šlapátka není.Stojan zespodu.Sedlo do trubky jako u kola.To samé je řízení. [F.Charon] 31.12.2014 |
| Mám podobný problém s identifikací rámu motocyklu.Nejedná se o motokolo chybí sfřed na šlapadla,tekže žádný Sachs.Není žádné číselné a písemné označení.Technicky skvěle vypracované nemůže jít o individuelní zámečnickou malovýrobu. [F.Charon] 11.12.2014 |
| Sice pozdě, ale přece musím reagovat na poslední odpověď - téměř stoprocentně je to řemenový Weber und Reichmann, jak už jsem psal. Už jsem viděl další dva kusy. Vybrání v zadní vidlici na této fotce není patrné, ale je tam. Že je tam střed na šlapadla přece nemá nic společného s náhonem od motoru na kolo - spíš by se to dalo uvažovat obráceně, první motocykly jezdily všechny se šlapadly a řemenem. Navíc jak jsem zjistil při bližším ohledání, rám není rozřízlý a navařený, nýbrž prasklý a zavařený - vespod střed nepraskl skrz. Takže i zadek je origo. Teď jsem konečně rozpletl kola a zjistil jsem že má prorezlý zadní náboj, takže kdyby měl někdo zbytečný náboj zn. Pränafa, tak bych mu od něj pomohl :-) Je to obyčejný náboj bez torpeda (jako přední), jen na jedné straně má příruba pro dráty o 1mm větší průměr (40/41), pač na straně řemenice jsou silnější dráty. [jarax] 27.01.2011 |
| Já vím, že je to již delší dobu co čekáte na odpověď k vyobrazenému rámu, co je to za motocykl. Dle
mého názoru byl v rámu zabudován motor DKW, kterých v dvacátých letech min. století, používalo do
svých motocyklů více firem jak německých, tak našich, ale i jiných. V žádném případě uvedený rám
nepochází od řemenového motocyklu, protože je na první pohled zřejmé, že rám, resp. zadní vidlice,
nemá vybrání pro řemen. Dále je z foto viditelný střed pro šlapací pedály, což naznačuje, že náhon z
motoru na zadní kolo byl již řetězový. Já bych se přikláněl k názoru, že se jedná o německý moto zn
Eichler vyráběný v letech 1918- 24. A toto je jeden z posledních, modernějších typů, i dle motoru.
/Jarda/ [Jarda] 19.01.2010 |
| Dobr? den Byl jsem upozorn?n na va? motocykl . Podle v?eho se jedn? o motocykl WEBER und
REICHMANN WARNSDORF . M?m tento motocykl doma v rozebran?m stavu . [s?ra] 13.09.2008 |
| Další foto sice mám, ale jednotlivých součástek, ne celkové foto sestaveného
stroje. Čísl motoru je 15264. Už se mi podařilo zjistit, že to je Weber a
Reichmann z Varnsdorfu. Bohužel zatím ale nevím barevné provedení a kompletní
vzhled, jestli má stroj mít pedály nebo pouze stupačky (vpravo nahoře). [jarax] 19.09.2007 |
| Dobrý den,bylo by možné poslat více foto motocyklu,popř. číslo rámui a
motoru.Děkuji. [Marek] 08.09.2007 |
|