MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316377 příspěvků |8204 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 46 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexHistorie výrobců automobilů, motoc | Odpověď 4.10.2024 04:28  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma Julius Kubínský
Mapuje někdo tvorbu tohoto známého konstruktéra?

Na podzimní MotorTechně byl vystavován čerstvě renovovaný automobil tohoto konstruktéra z roku 1949. Konstruktér byl osobně přítomen a moderátor s ním vedl veřejný rozhovor. Je neuvěřitelné jakou vitalitou působí a s jakým úsilím pokračuje ve své konstruktérské činnosti i nadále.
Zde bych si dovolil paralelu s konstruktérem Velorexu Mojmírem Stránským, který taktéž uvažuje neustále vpřed a historie je pro něj jen jeden ze splněných úkolů. My veteránisté vedle těchto osobností působíme spíše jako zpátečníci. Inu někdo žene dějiny vpřed a někdo se zase snaží zpětně pochopit to, na co v cestě vpřed nebyl čas.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů   06.11.2007     Zobrazit téma  
Odpověď  To Charlie: pán Balác. Odpoveď na Vašu mailovú adresu sa mi vracia ako nedoručená. prosím skúste nejak inak ma kontaktovať. M.    [M.]   10.11.2018
Odpověď  Dobrý den, Jak jsem psal v roce 2012 máme v rodině Velorex p. Kubínského. Je po kompletní renovaci a schopen jízdy. Vystavovali jsme jej na letošní jarní motortechně a dorazil jsem i na sraz v Boskovicích. K obrázkům č 8. a 9. jedná se asi o jeden rám, který prošel dvěma evolucemi. Přátelé co prováděli rekonstrukci našli po opískování rámu stopy po předešlých úpravách. Tuto poslední přestavbu má zapsánu do TP v červenci 1976 tu předchozí ne.
Musim poděkovat všem co se na rekonstukci vozítka podíleli...    [Charlie]   16.06.2018
Odpověď  Dobrý den, rád bych se zkontaktoval s majitelem unikátního vozu JK 2500, s možností uvidět tento vůz a promluvit si o projektu s tímto vozem spojeným. Děkuji. Kontaktní email: rollball@email.cz    [Roman]   19.09.2017
Odpověď  Je to už niekoľko rokov od prispevku v tomto vlákne, ale nemá náhodou niekto informácie, prípadne fotku dvojmiestneho autíčka pána Kubinskeho - KUBICAR? Ďakujem.    [M.]   20.12.2016
Odpověď  Dobrý den,
Zmiňované vozítko p. Kubínského z roku 1973 vlastní můj příbuzný a letos jsmeho vytáhli z garáže a dali zprovoznit. Konstrukce je vskutku geniální na tu dobu a možnosti amatérského stavitele. Když se vše podaří mohlo by se v polovině příštího roku objevit v provozuschopném stavu na silnici.    [Charlie]   26.12.2012
Odpověď  Na Slovensku skončíla a byla rozebrána bíla aerovka roadster,která patřila panu Nevolkovi.Táto aerovka měla motor 15OO z vozu Brontosaurus kupe pro cs mile.Poměrne těžký vúz jel rychlostí 150 kmh a mél s ním co dělat MG Magnette.O tento motor je eminentní zájem,pravděpodobně se k němu aerovák nedostane.    [Vlastimil G.]   18.07.2010
Odpověď  Na nemeckém inzertním portálu Aeroklubu jsem našel na prodej motor z vozu Aero 30 o obsahu 15OOccm zhotoveného pro CS míle v roce 1935.Tento motor byl navyše upravený konstruktérem Ing.Michlem,který měl v aerovce kancelář.Podle fotek je motor dost komletní.Na millich tento vúz startoval s posádkou Fexa a Nevolka.O uvedený motor mám zájem.ale cenu nedokážu posoudit.Vlastimil G.


.    [Vlastimil G.]   12.07.2010
Odpověď  Děkuji, za informaci, to jsem nevěděl, to je mi líto. Stejně bych se tedy zeptal, zda by se nedal sehnat kontakt na panu Gomolu, který převzal po panu Kubinském archiv. Jinak moc děkuji za Vaše reakce.    [Pavel]   10.10.2009
Odpověď  A kdo tedy nyní vlastní JK 2500?    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  09.10.2009
Odpověď  Pan Kubinský už je bohužel na věčnosti. Jeho nejzajímavější auto je v soukromé sbírce a snad by mohlo být výhledově k vidění. Archivu se zmocnil p. Gomola    []   09.10.2009
Odpověď  Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, nedalo by se s panem Kubinským někde setkat a pohovořit s ním o jeho výtvorech? Bohužel nevím, jak ho nakontaktovat. Za případnou odpověď děkuji mail: ooldaa@centrum.cz    [Pavel]   09.10.2009
Odpověď  Ešte by sem patrilo lietadlo JK 1, ale to už asi patrí úplne inde. Takže viacej nemám.
Ak niekto niečo má nech to sem dá, alebo ma skritizuje. Ďakujem za trpezlivosť.    [M.]   11.11.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  9. Ďaľšia štvorkolka s motorom Jawa 350 z roku 1973, ktorú postavil pre svojho syna.    [M.]   11.11.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  8. A teraz tá spojitosť s Velorexmi, najprv štvorkolesový s motorom Jawa 250 postavený v roku 1965.    [M.]   11.11.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  7. JK Mono 500 s motorom Eso 500 z ruku 1961.    [M.]   11.11.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  6. Teraz ten najznámejší a najkrajší. JK 2500 Supersport. Roky 1951 - 55. Motory Alfa Romeo, Tatra 805, Tatra 603.    [M.]   11.11.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Že by JK 2500 Sport z roku 1949 s motorom Alfa Romeo ???, ten bol pokiaľ viem červený a otvorený, dvojmiestny, ale po ľavej strane mu prechádzalo výrazné výfukové potrubie. Neviem?    [M.]   11.11.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  4. Teraz ten zrenovovaný JK 2000 Sport. Rok 1949. motor BMW 328.    [M.]   11.11.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  3. JK Mono II. Motor Lancia. Rok 1949.    [M.]   11.11.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  2. Pretekový JK Mono, motor KdF.    [M.]   11.11.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  1. Prvý automobil K&K Special , v spolupráci s firmou Koller a spol. v Bratislave. Rok 1946, motor s KdF.    [M.]   11.11.2007
Odpověď  Práca pána Júliusa Kubinského by určite stála za to, aby sa jej venovalo trochu viac času (hoci aj na stránkach tohto fóra). Pokiaľ ja viem, tak niečo o jeho automobiloch bolo napísané v knihe "Premiéry nadšenia" a zopár nejakých článkov v časopisoch, ale jeho práca, ako celok pravdepodobne nikto nespracoval, čo je podľa mňa veľká škoda.
Zaujíma ma to hlavne z dôvodu, že tento konštruktér pochádza zo Slovenska, kde tiež postavil svoje prvé vozidlo. A paralela s pánom Stránskym, ako píše JB., tiež nie je náhodná. Podľa mojich informácii, Július Kubinský vytvoril 11 automobilov, 2 velorexy a dokonca lietadlo. Pokúsim sa sem dať nejaké fotografie aspoň toho mála čo som získal.    [M.]   11.11.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto jsem ukradl na : http://tatraklub.tatraportal.sk/jk2500.htm    [JzK]   06.11.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Překrásnej auťák !!    [JzK]   06.11.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tohle ale není jeho JK2500, ne?    [JzK]   06.11.2007


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006