MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 315901 příspěvků |8165 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 19 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocyklové soutěžní a závodní spe | Odpověď 19.4.2024 23:29  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma Teréní motocykly podomácku dělané.
Dobrý den.
Chtěl bych se zeptat místních odborníků jestli se dříve vyráběli podomácku motokrosové motocykly jako třeba silniční.O ty silniční se trochu zajímám a vím že jich bylo vyrobeno spousta a také je poměrně všude dost fotografií.Mám doma taky knihu Rychlá Říditka ,která je o těchto motocyklech.Ale o motokrosu toho moc není.Našel jsem ted nějaké fotky na netu a tak bych prosil o určení jestli to mohou být motocykly dělané doma a nebo jsou fabrické výroby.    [mojcek]    12.12.2012     Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Do třetice z mé "lidové tvořivosti " aby vnuci viděli, na jakých strojích jsme začínali. Akorát ještě udělat výfuky a dodělat motor.    [Zetkař] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.03.2024
Zobrazit fotografiiOdpověď  Trial postavený v roce 1989. Motor ČZ 477s válcem a hlavou z motokrosu, vrtání 80 zdvih 58,brzdy vlastní zadní tlumič upravený ze Škoda 1203, nádrž a podsedlo z ocelového plechu    [Karel Bartošek]   20.02.2024
Zobrazit fotografiiOdpověď  Průběh stavby.Motor hotový základ motoru je ČZ 150 válec s hlavou Jawa 559 v převodovce dvojka z ČZ 125 B Maska, kastlíky a filtrbox svařené z 0,8 ocelového plechu, rám je inspirován úpravou od "Zetkaře"    [Karel Bartošek]   20.02.2024
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jedna historická z doby, kdy mi bylo 17. Škoda že šla z domu, rychlá jednička z převodovky by se dnes hodila. V té době už ale stála v garáži jednovýfuková ČZ 360.    [Zetkař] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.02.2024
Odpověď  Pěkná mašina, nebyly by nějaké fota z průběhu stavby?    [Zetkař] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.02.2024
Zobrazit fotografiiOdpověď  Moje stavba    [Karel Bartošek]   12.02.2024
Odpověď  Díky.    [k]   27.01.2024
Odpověď  Ty kratší to zn. 200 mm v síle 3,5 mm má Moto Ustí n.L.    [Zetkař] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2024
Odpověď  Od středu hlavičky.    [ZetkařRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2024
Odpověď  Tak mě ty rozměry třeba zrovna zajímají.Jen doplňující dotaz ta míra je od ohybu nebo od konce hlavičky?    [k]   27.01.2024
Zobrazit fotografiiOdpověď  Po delší době jsem vylepšil mou napodobeninu scotta novým předním kolem. Trošku jsem se potrápil s délkou špic, delší vyšly na 247 mm a kratší 200 mm, kdyby to někoho zajímalo. Střed z péráka 160 mm a zkrácený o 10mm.    [Zetkař] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.01.2024
Zobrazit fotografiiOdpověď  další    [mojmír pruchRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.11.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  podzimní foto    [mojmír pruchRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.11.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  upravený rám    [Zetkař] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.04.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  úprava rámu    [Zetkař] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.04.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Rám jsem předělával z ČZ 487 a na kaslíky (dvířka)jsem použil hliníkový plech, který jsem v rozích nastříhal, po ohnutí vylepil dvousložkovým lepidlem a vytmelil. Panty jsem pak zevnitř přilepil stejným lepidlem a třetí rok to v pohodě drží.    [Zetkař] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.04.2015
Odpověď  Zetkař: Pěkná práce, jestli jsi to vyráběl celé "na koleně". Rám s kaslíky jsi vyráběl jak?    [Calvera]   07.04.2015
Odpověď  Pouze doma repasované.    [oliRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.03.2015
Odpověď  Ale to není podomácku dělané že?    [k]   10.03.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  druhá strana    [oli] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.03.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě něco z moji garáže , vzpomínka na mladá léta.    [oliRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.03.2015
Odpověď  Zetkař , aha nějak jsem to popletl. Teď jsem viděli tu Tvoji stavbu, moc pěkné , na první pohled jak originál. Ještě dát čtyřkvalt s velkým válcem a hlavou a výfukové tlumiče s horním vybráním pro usnadněné vysouvání hřídelky kola. Jinak OK.    [Olin.]   09.03.2015
Odpověď  Tak jestli jsi se vyráběl s rámem, kastlíky, nádobkou na olej, maskou, blatníky aj., podle obrázku, je to celkem dost slušné, fakt čumím že ti to za to stálo.    [Pavel]   09.03.2015
Odpověď  Ze scotta tam bohužel nemám nic.    [Zetkař] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.03.2015
Odpověď  Zetkař, použil jsi některé díly z původního scotta, nebo jsi vyráběl prakticky celý stroj.    [Pavel]   09.03.2015
Odpověď  Oline, nějak jsem tvůj příspěvek nepochopil. Na tom jednom snímku je přece originál pro ISDT, čili tovární scott a na tom druhém je moje napodobenina scotta, tak v čem je ten omyl?    [Zetkař] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.03.2015
Odpověď  Hoši , myslím že jde o nějaký omyl , ČZ na spodním obrázku je tovární Scoot, které se dělaly ve 125 a 175. Měl jsem tuto motorku , ve své době bezkonkurenční v soutěžích , u 125 bylo třeba velice jemně zacházet s převodovkou.    [Olin.]   08.03.2015
Odpověď  Ahoj, nechci si dělat inzerci, ale rád bych někomu nadělil papíry ze sériové 175/470, která byla později koupena Svazarmem a upravena: kola, počet míst atd. V případě zájmu se ozvěte. Nemám pro ně využití.    [lipcaa]   04.03.2015
Odpověď  Fakt dobrý a povedený..    [Jarek]   25.02.2015
Odpověď  Tu Trialku jsem dělal z takového šrotu Sportky s papírama, takže to na značkách mám a samozřejmě mám k tomu taky devatenáctky kola.    [Zetkař] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.02.2015
Odpověď  Je to moc pěkná stavba taky jsem nad tím uvažoval, ale ve finále když jsem to spočítal tak vyšlo , že je lepší dát za to těch 60 litru než to doma lepit.Jinak jsem si všiml z té fotky, že tam na té Trialce máš spz...To máš na značkách?    [Jarek]   22.02.2015
Odpověď  také je vyráběl pan Berit z Hluboké nad Vltavou...    [jirka]   18.02.2015
Odpověď  Tlumiče výfuku na triala najdeš na ETOVAR.CZ, pak je dělal pan Finek, tel. 606543906. Já jsem to ale risknul a udělal jsem si ho sám. Zvuk to má pěkný, výkon těžko posoudit.    [Zetkař] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.02.2015
Odpověď  Ahoj,nechá se pořídit tlumič výfuku na triala případně kde?    [p.]   17.02.2015
Odpověď  Ano oba motocykly představené pod značkou Zetkař jsou velmi vhodné na akce typu soutěže v Luhačovicích a podobné.Oproti běžným cestovním,jichž tam jelo poměrně hodně,jsou tyto do terénu mnohem ovladatelněší a vypadají "soutěžně" a oproti čistokrevným soutěžním mnohem levnější jak na pořízení tak i na případné opravy.Takže palec nahoru a mnoho hezkých zážitků.    [k]   12.02.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Díky za komentáře a přikládám ještě jednu čezetku z mé "lidové tvořivosti". Zároveň chci poděkovat všem přispívajícím "trialistům", od nichž jsem čerpal poznatky a inspiraci.    [Zetkař] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.02.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Moc pěkná stavba. Stopadesátka se k tomu hodí jako nic jiného a stačí. Srandy s tím bude hodně.
Zde je originál pro ISDT: (125/175 ccm)    [J]   11.02.2015
Odpověď  Tiež si myslím že je to pekná stavba.Pamätám si z mládí hodne oholených a odrapákovaných Jawa-čz 150 z tej unifikovanej rady a stíhali zarovno podobne "upravenými" Jawa-čz 175 (až na tú prevodovku).    [Joski]   11.02.2015
Odpověď  Co dodat, je to velice pěkná stavba.Na podzim jsme byly v Luhačovicích na akci Ve stopě Zlínské šestidenní a takovýchto motocyklů s tímto motorem ,možná převrtaným na 175 tam pár bylo a všechny jeli.Takže bych se toho nebál.Motocykl s tímto motorem bude jistě poměrně lehký.    [mojmír pruchRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.02.2015
Odpověď  Ta rozeta,moturek 150, drapaky,velky ram .. s tim asi moc srandy nebude, no moc mi to k sobe nepasuje.    [Honza]   11.02.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Moje "lidová tvořivost"    [Zetkař] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.02.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  jedna zimní    [mojmír pruchRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.02.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  No ,..tak....    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.02.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  dík mám tu ještě ryze cestovní enduro z mojí produkce projde i na stk.    [honza jawamoto] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  03.02.2015
Odpověď  Moc pěkná stavba a jsem rád,že je nás víc stejně postižených.A taky se dají pěkně zužitkovat věci,které by jinak doma leželi nevyužity.    [mojmír pruch]   02.02.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  tohle jsem si vyrobyl podle dobových obrázků z toho co mi doma zbylo.    [honza jawamoto] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  01.02.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  další    [mojmír pruchRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.01.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  začátek léta    [mojmír pruchRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.01.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  další    [mojmír pruchRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.01.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  podzimní foto    [mojmír pruchRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.01.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  další    [mojmír pruchRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.06.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobrý den.Právě jsem dokončil tento stroj.Postavil jsem ho z dílů co mě doma leželi.    [mojmír pruchRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.06.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  2    [matt]   04.01.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tenhle stroj jsem si postavil v r.1971, základ byla kývačka Jawa ČZ 150, a jela bezva,pobíjel jsem na ní kamarády s továrními 175    [matt]   04.01.2013
Odpověď  Boční startovní čísla byly za sedlem na trubce držící zadní blatník.    [Olin.]   15.12.2012
Odpověď  Jumbo , na podobné Jawě , ale továrním podčtverci po Josefu Chárovi jsem jezdil v létech 1963-1965 motokrosy na Moravě. Měla jak píšeš lehký náboj předního kola, široké uložení spodní části kluzáků přední vidlice , jiné blatníky, expanzáky ,zadní rozeta duralová přišroubovaná přímo na náboji zadního kola a hlavně výkonný a rychlý motor.Nejrychlejší Jawa v té době na Moravě. Jen mi je líto že už ji nemám , ani se mi nepodařilo dohledat kde se dostala.    [Olin.]   15.12.2012
Odpověď  A ešte predné koleso nie je pôvodné.    [jumbo]   15.12.2012
Odpověď  Olin:nie je to žiadna replika europana.Fabrické mali takéto výfuky a je ešte vystužený krk.Motor nie je pôvodný.    [jumbo]   15.12.2012
Odpověď  Ta spodní Jawka , asi dvěstěpadesátka, podle zeleného podkladu startovních čísel si myslím že je nějaká renovace evropana , ikdyž ten měl doutníky , expanzáky měly podčtverce. Anebo je to pěkná , i když ne věrná replika .    [olin ]   14.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  A v plném tempu.    [mojcek]   13.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  No a ted posílám naše motocyklové eso,které závodilo u nás ve slavkově v roce 1950.    [mojcek]   13.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  První stroj je Oldřicha Ryse a na druhém je Jaroslav Ludvík.    [mojcek]   13.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady posílám ještě dva stroje od nás ,ze Slavkova u Brna.    [mojcek]   13.12.2012
Odpověď  Dík za odpověd.Já jsem věděl ,že se všechny druhy sportovních motocyklů stavěly podomácku.Ale třeba těch silničních je vidět všude dost ,ale těch teréních tolik není.Myslím třeba fotek na netu a nebo při závodech klasiků je spousta různých domácích staveb.Například závody v Brané.No a co třeba říkáte na ty dvě jawky co jsem poslal .Je to taky domácí stavba a nebo je to do konce ted postavené?    [mojcek]   12.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  A tady třebas jedna terénní dobovka, 6.9.1964 Bukovany, Zdeněk Míka, čz 175.    [Pavel]   12.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Samozřejmě, že se dělaly, ale většinu co dnes najdeš jsou již jen repliky domácích staveb, stavěli se hodně v menších kubaturách, ale dělalo se snad od 50-500 ccm vše. V různé době různé konstrukce a úpravy. Taktéž i Trialky se většinou dělali doma, protože jsi se k fabrické nedostal.    [Pavel]   12.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady je jedna s těch silničních.    [mojcek]   12.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady je ještě další foto.    [mojcek]   12.12.2012


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006