MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 289385 příspěvků |6723 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 98 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocyklové soutěžní a závodní spe | Odpověď 17.10.2017 15:15  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma Sadílek
Zdravím pánové,
Moc se mi líbí Jawa Sadílek a chtěl bych ji koupit, ale nevím, zda bych s ní mohl jezdit po běžných komunikacích(terén nejezdím). Prý se k ní vydával jen sportovní průkaz, ale v inzerci byla před nějakou dobou nabízena i s doklady. Je tedy možné ji přihlásit na dopravním inspektorátu a dostat TP?
Chtěl bych se o této Jawě dozvědět více. Neznáte nějaké stránky?    [jawa350ohv] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům   05.03.2009     Zobrazit téma  
Odpověď  Mám sadílka nemůžu najít výrobní číslo rámu. Bylo tam někde vyražené, nebo tam byl štítek? Mám jen číslo motoru, je stejné s č. rámu???    [vojta]   13.06.2017
Odpověď  Měl bych dotaz:jaký byl důvod,že někde je montováno přední kolo bubnem vlevo a nebo vpravo?    [jirka]   22.12.2010
Odpověď  To dole je prototyp, vyráběný 77-78. Byl to předchůdce Tramvaje, podobné motorky jely na 6D 78.
Motocykl měl jinak řešený předek rámu (jedna mohutná trubka nahoře, tou vedlo sání, dole pak klasické dvě trubky). Zadní část byla taky jiná, kývačka byla uvnitř rámu a zadní úchyt motoru byl spojený s čepem kývačky. Nálitek na bloku ještě nebyl, to měly až Tramvaje.
Konce kývačky pro uchycení osy kola byly kované a zcela jinak řešené něž tradiční provedení Jawy.
Taky se zkoušely motory, zřeba půllitr pro Zlocha měl kliku a ojnici z dvěpade (ta klika měla ale zdvih půllitru) - lehounká klika zcela změnila charakteristiku motoru...třebas na akceleračce to byla bomba...
Jinak pro normální provoz...no...
Já na endurování mám XR400R...raději. Na ní se dá jet i pomalu, na soutěžní Jawě eé...    [Zdenalbenal] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.12.2010
Odpověď  na obrazku je mtc JAWA 510 evropa 1978    [Franta]   13.04.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...hezký,co?    [jirka]   12.04.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  360 1980    [jirka]   12.04.2009
Odpověď  Na můj dotaz "jawa 350OHV" nereaguje,tudíš je docela problematické dávat další informace.Jak je z níže uvedených fotek patrné,lišily se ročníky, rámy,převodovky 5 a 6ti kvalt,přední tlumiče,zadní tlumiče,tabulky,kyvky,výfuky,nádrže...atd.Samozřejmě také vzhledem ke kubatůrám.A navíc byly rozdíly mezi motocyklem pro reprezentaci,svazarm či prodejním modelem.Když k tomu připočtu i mojí maličkost,a to tím,že jsem na tomto motocyklu jezdil,ale také neznám vše a dohledávám informace,tak je další rada velice složitá...Jezdil jsem na jawce 250 r.v.1974,čtyřkanál,otypovaná jen pro jednoho,normální SPZ,v techničáku byly zapsány vyjímky.Při normální jízdě (ne plný a stálý plyn !) se spotřeba pohybovala kolem 5-6litrů,při ostřejší a v terénu bylo 10 litrů normální.    [jirka]   11.04.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  1977    [jirka]   11.04.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  1976    [jirka]   11.04.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  r.v.1977    [jirka]   11.04.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  .....typoval jsem roky dle předešlého vloženého fota a zde vloženého fota.    [jirka]   03.04.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Chtěl bych se jen zeptat,jaký je to rok výroby.Typoval bych to na rok kolem1978-80,obsah do 500 (360,380,420?),ale podle rámu a kyvky mi to připadá divný,nebo je to převařený a poskládaný z několika strojů?Nebo se to takto vyrábělo?Bylo by případně možné přidat několik detailnějších fotek?Předem dík.    [jirka]   03.04.2009
Odpověď  Sadilek neni moto na "normalni" jezdeni. Ma blbou geometrii ramu a moto je dost neklidny. Trosku se to dalo opravit delsi vidlici (zpravidla tzv. ceska Marzzochi). Definitivni odstraneni problemu byl prechod na tramvaj :-)    [Pája]   10.03.2009
Odpověď  Pokud již není registrovaný(zjistíte jedině po známosti podle VIN- čísla rámu) tak jedině Veteránský doklady.

Pokud je stále registrovaný,tak stačí dohodnout se s tím,na koho to je napsaný, on nahlásí ztrátu TP,vydají mu doplikát,potom STK,převod na Vás a můžete drandit.    [monty]   08.03.2009
Odpověď  A kdybych koupil Sadílka bez papírů, co musím absolvovat, abych dostal nově vydaný TP?    [jawa350ohv] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.03.2009
Odpověď  taky v tom nevidím problém . Mám tramvaj na normálních papírech a vše v pohodě.    [honza.m] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.03.2009
Odpověď  Kdepak - k těmto motorkám byl vydán normální velký technický průkaz,takže jsou schválený pro běžný provoz. A na závody byla vyjímka,která dovolovala překračovat hluk,nevozit lékárničku,jezdit bez zpětného zrcátka ,mít SPZ namalovanou na blatníku a podobný věci.
Pokud odstraníte předměty vyjímky(projdete STK),MUSÍ vám Úřad vydat normální Osvědčení (malej techničák) a můžete na silnici.
Měl jsem takhle udělanýho Sadílka 360 někdy v roce 1988,s blinkrama,velikým tlumičem výfuku,světlem z 634 a dlouhým zadním blatníkem. Byl to tehdy ohromnej boj s DI Brno-venkov,ale vyhrál jsem a měl nejsilnější motorku v okolí.
Ale spotřeba 10 na sto byla normálka!    [monty]   05.03.2009
Odpověď  Já ji mám na normálních dokladech,v TP je napsáno soutěžní motocykl,šlo by to ještě vyřešit tak že sehnat nějakou panelku a zažádat o změnu velikosti kol na 18" a 21" a nebo jezdit s panelkou na technickou a značku potom přehodit,třeba z modelu 592.    [Druzeta] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.03.2009


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006