Doklady ZETOR 25A Zdravím Vás pánové chtěl jsem se zeptat jestli někdo nemáte na prodej přepsatelné papíry na zetor 25a. Dokončuji renovaci a chtěl jsem ho postavit na papíry, ale nějak se mi nedaří je sehnat. Děkuji za případné nabídky [Ivan] 26.04.2016 Zobrazit téma |
| Pánové pokud by někdo měl k dispozici, rád bych koupil přepsatelné doklady na Zetor 25A. Díky předem za případnou nabídku. [Koblet] 24.12.2020 |
| mám zájem o papíry 25a - napiš mi na mail motomilan22@seznam.cz kontakt na tebe a zavolám ti [milan] 18.06.2017 |
| Prodam papíry Zetor 25a. [roman] 17.06.2017 |
| Štítky jsou povinné až od určitého roku, tuším že od 1.1.2002. Jenže pokud ho na vozidle vyrobeném před tímto datumem nemáš, píšou závadu A. Pro mě nepochopitelné, když štítek nebyl z výroby, jak to může být závada? A vozidlo by mělo být "nastrojeno" minimálně tak, jak bylo v době jeho výroby. Jedinou výjimkou jsou zadní mlhovky, ty musejí být i na 100 let starém vozidle. Takže pokud vozidlo, resp.Z25 neměl z výroby přední blatníky, blinkry, měl koncové světlo jen na levém blatníku, musí STK sklapnout, protože to tak bylo v době jeho výroby. Pokud se technik na STK šprajcne, zavolat si vedoucího. Pokud se šprajcne i vedoucí, donutit ho zavolat na Dekru. Jejich šprajc chtít písemně se zdůvodněním. I když sem to málo kdy dojde, protože vyměknou. Pozor ale na věci, které se na traktor dodělají dodatečně. Určitě neprojdou udělané blinkry z oranžových polohovek, protože k tomu nejsou schválené. [Zahajskej] 14.12.2016 |
| Byl jem na stk s 3011 a majitel stk tvrdil že štítek mít nemusí . Těd si již přesně nepamatuji, bud proto že je vyrobeno do 1990 nebo je starší 20 let .............. [JŠ] 14.12.2016 |
| Dnes se musí živit tento aparát tak se řeší úplný nesmysly jinak se s traktorama jezdilo normálně bez papírů, jinak stk přitvrdila a na některých projít s 25kou orig je problém řeší se blinkry a světla malá orig nestačí blinkry zepředu chybí atd co jsem slyšel štítek musí sedět s tp atd [KP] 14.12.2016 |
| Kdyby už byl tady,zlatí komunisti! [Jan] 07.12.2016 |
| Buzerace, Fizlarna, asi unor 48 zase prichazi... [petas] 02.12.2016 |
| Dříve si se mohl bez papírů motat kolem komína, JZD měla spoustu techniky taky bez papírů a neřešilo se. Jenže dneska tě bez značek pomahač pomalu zastřelí. Stačí jedna jízda a pomahač, kterej se špatně vyspal, tě pošle do správního, tam ti napařej dvacet kapříků, body fuč, pokud už nejdou papíry rovnou do čistírny. Takže dát za papíry 15 se prostě vyplatilo. Jenže boom, kdy vyšel příslušný zákon a lidičkové museli mít vše na papírech, jaksi již odezněl, protože kdo papíry potřeboval, tak je koupil, byť i od překupníka za smrtelnou cenu. Takže teď už je klid a i překupnící své šuplíkové zásoby musejí prodat za méně, než by chtěli, protože i to válení v šuplíku stojí peníze. [zahajskej] 30.11.2016 |
| Stejně je to zajímavé jaký je dnes zájem o papíry v 80.letech s tim pomalu zatápěli v kamnech 90 to taky nikdo moc neřešil to se jezdilo bez papírů v nultých se hojně skupovaly torza které majitele opravovaly a zbytek papírů rozedrali byla to doba kdy byla ohromná poptávka a teď v desátých ten zájem je ale byť nižší [KP] 29.11.2016 |
| tak to dej na veteránské [1234567890] 16.11.2016 |
| Mám papiere po dedovi na Z 25k z nejakého poľnohospodárskeho družstva. Ak máte záujem napíšte na email cyril.revak@zoznam.sk rád pomôžem grátis. [Cyril] 03.05.2016 |
| s tim souhlasim ze když si dam zadost o dohledani urcite SPZ ale ne když tam pujdu at mi vypisou majitele traktoru v okoli [slava] 03.05.2016 |
| Slávo, pokud chceš zjistit majitele vozidla, jde to. Oni žádné osobní údaje nepředávají, jen jméno a příjmení s adresou, žádné datumy narození či rč. Stačí opravdu jen podat žádost. A něco se za tu službu i platí. Jen se jim na úřadech nechce, to je vše. Oni totiž pořádně nevědí, co a jak mají dělat, spoustu věcí se řeší úřad od úřadu jinak, protože si přečetli zákon jinak, než ve vedlejším městě. Nesmí se nechat člověk odbýt a pokud někdo na úřadě řekne, že to nejde, musí to zdůvodnit, s odkazem na určitý paragraf zákona či vyhlášky, né jen, že to nejde. Bohužel u nás je stále vžit respekt před úředníkem, že on je pán. To už dávno není pravda, úředník je tu kvůli nám, né mi kvůli němu. A jak se říká, tisíckrát nic umořilo osla, nenechat se odbýt. [Zahajskej] 03.05.2016 |
| to je dobře ze uz to nemůžou vymahat ale neverim ze všechno pujde hladce pojistovny mají vždy nejake vedlejsi vratka ted zase chteji vybirat pojistky i na zahradni trakturky jejich nenazranost je velka [slava] 02.05.2016 |
| však ano, reagoval jsem jen na tu větu ,, dluh z nezaplaceného pojištění ,, - zkrátka už tam ty poplatky za každý nezaplacený den odpadly [asdfg] 02.05.2016 |
| pojistovna nerozlisuje jestli vozidlo jezdi nebo je nekde za hromadou dreva pro ni plati ze prihlasene vozidlo a neodevzdane doklady = se pojistka tady se prece mluvi o dokladech které se mají uvest v platnost na vozidlo které je nemá a které jezdi třeba i jen po poli při prepisu se musí uzavřít pojistka a razem se zjisti ze toto VIN nemelo delší dobu pojistku placenou a zacnou se resit sankce ale je mozne se se padne na chapajiciho urednika a ten to nejak urovna [slava] 02.05.2016 |
| jen tak na okraj, když už to tu padlo - dluh na pojistném již nevzniká a ani se nevybírá ten denní příspěvek za nepojištěná vozidla pro kancelář pojistitelů. Zůstala tam nějaká sankce, když se pojistné neplatí aůe rychlím propočtem, pokud je vozidlo 30 let někde pod slámou, je ta sankce nižší, než výše pojistného, kdyby se celou dobu platilo. Samozřejmně mluvím o vozidle, které opravdu stojí někde za hranicí dřeva a nehrozí, že by jím byla způsobaná škoda [asdf] 02.05.2016 |
| to je utopie na DI to nikdo neudela to jsou osobní udaje a když se zjisti majitel ,který ani nevi ze ma na sebe papiry tak ten bude mit urcite radost az se otevre slozka ve které je dluh za neplaceni pojistneho a pokud jsou papiry v depozitu tak ted po nove uprave uz neexistuji [slava] 02.05.2016 |
| Zkusit dojít na DI a nechat si vypsat majitele Z25 v okolí. V registru je jich zapsaných ještě hodně. Pokud najdeš dobrou duši, udělá to. Jde to snad i oficiálně, podat si písemnou žádost. Pak majitele zkusit obrazit. Určitě mezi nimi bude někdo, kdo ani neví, že na sebe papíry má nějaké napsané. Nechat vystavit duplikát TP a další už je klasika přepis. Známý takhle vyčmuchal papíry k motorce. Za flašku pro původního majitele a samozřejmě zaplatil veškerou úředničinu. [Zahajskej] 02.05.2016 |
| O těch veteránských jsem přemýšlel a nakonec jsem se rozhodl že traktor chci postavit na normální čísla. Bohužel se mi nedaří nějaké papíry sehnat [Ivan] 02.05.2016 |
| Veteránský si pořádně rozmysli. Každý rok se nechodí na technickou, ale na přetestaci. Pokud nebudeš členem vetrán klubu, můžeš za přetestaci zaplatit 3 tisíce. Přetestace je vždy v nějaký datum, nelze si na ní jít, kdy se zachce. A dávat to každý rok? To ti ušetřené povinné ručení asi těžko vyváží. A to nemluvím o tom, že se uvažuje, že budou veteráni chodit i na klasickou technickou. Takže raději dát více za přepsatelné papíry, klidně si nějakou chvilku počkej, určitě najdeš za lepší cenu, než véčkový značky. Těch, co v mém okolí traktor na véčkový značky dali a pak toho litovali, pár znám. [Zahajskej] 02.05.2016 |
| Klidně veteránský je to jedno jestli normální nebo veteránský lidi se hroutí že nemohou sehnat tak přeci veteránský jsou téměř rovnocene je rozdíl jen v tom že nedá 20tis překupníkovi za velmi nadhodnocené doklady kdyby ale lidi to bohužel dávají. [HM] 01.05.2016 |
| vyřid si veteránské .cena 5000 tehnická sice každý rok ,povin. ručení 150 kč .jsem spokojen . [milan] 26.04.2016 |
|