MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 313353 příspěvků |7964 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 53 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 634, Jawa 90, ČZ 47 | Odpověď 3.10.2022 17:47  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma Renovace čz 175/477 - detaily
Zdravím, pustil jsem se do renovace čz 175/477.01 (r.v. 1969, se světlem aprilia) , stroj je bohužel značně zasažen kutilem domácím (dodělávané blinkry z jawy, ve světle pár děr navíc, jiná spínací skříňka, rychlopal, převařené stupačky, nádržka na olej předělaná na kastlík...).

Rád bych se co nejvíce přiblížil původnímu stavu, proto bych rád poprosil o fotky několika detailů:

Světlomet - horní a spodní část, vnitřní elektroinstalace - hlavně kontrolka (předpokládám dobíjení? )

Nádrž, varianta s chromem na boku, přechod chrom barva (fotky co jsem našel se od sebe dost liší - některé stroje mají zlaté linky na přechodu, jiné ne...)

Levá přední stupačka - ve výfuku díra na šroub, držák a šroub nikde.... Přední stupačky mají také podezřelý úhel...

Uchycení nádobky na olej - na mém stroji kus zadní stěny nádobky zachován, vyhnut ven jako držák...

Uchycení baterie - zůstalo jen pouzdro na pojistku a polička, chybí nějaký držáček který by zabránil v pohybu

Zadní blatník - uchycení světla, zástěrky a značky, mám tam nějak více děr než by bylo záhodno.

Řidítka - přepínač aprilia


+ kdyby se někomu doma válela nevyužitá spínací skříňka a přepínač světel Aprilia, rád bych provedl menší obchodí transakci :)

Mockrát díky.    [kajus] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům   08.06.2015     Zobrazit téma  
Odpověď  Na ráme z čz 477 z roku 1973 som našiel na prednom držiaku motora vyrazenú značku "CK" a číslo. Viete mi prosím niekto povedať, čo to je za značenie?    [vlado]   05.04.2017
Odpověď  Tento týden jsem zaznamenal velký úspěch původní majitel našel klíček Aprilia takže už nemusím jezdit se zasunutým šroubkem M4 ve spínačce :-)    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.09.2016
Odpověď  Originál určitě integrovaný v ose pedálu.Ale nechal bych tam tu úpravu,kterou máte ted.    [MOnty]   12.07.2016
Odpověď  ještě nevím jestli tam má být spínač brzdového světla klasický jawa tahaný páčkou a pružinkou a nebo ten integrovaný v páce? a jestli ten nosič ne původní    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.07.2016
Zobrazit dokumentOdpověď  jsou z lamina udělané na dřevěné kopyto    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.07.2016
Zobrazit dokumentOdpověď  pěkné jsou ty kryty na nohy co si dělal původní majitel    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.07.2016
Zobrazit dokumentOdpověď  takhle vypadá mirek    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.07.2016
Odpověď  ahoj mohl by mi někdo nafotit kastlík na baterii kryt a způsob uchycená baterie, na mé, původní majitel upravil víko na větší baterii, a jaká tam má být skřínka na pojistku. mám po prvním majiteli 477.01 1969    [Mirek]   11.07.2016
Odpověď  Tak po dlouhé době další dotaz, mohl bych poprosit o pár rozměrů díry na spínací skříňku ve světlometu aprilia? (původní vypižlanou díru na větší pal skříňku jsem nechal zavařit)

V podstatě asi stačí průměr a vzdálenost od hrany světlometu, to by k výrobě "originální" díry stačit mohlo :)

Díky    [kajus] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.07.2015
Odpověď  Koukni do tohodle vlákna, řešil se tam přepínač
http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=132&idtop=174013    [Jakub]   12.06.2015
Odpověď  někdo tam za těch 46 let dal výfuk novějšího provedení, to se stává :-) origo na rok 69 je tak jak píše Jakub    [meela]   10.06.2015
Odpověď  Díky za odpověď a fotky, spoustu věcí vysvětlily.

Mám pocit, že na mém kusu je uchycení výfuku řešeno poněkud jinak, díra se závitem na úrovni stupačky je z boku, ne z horní strany, přijde mi to jako že na uchycení stupačky byl dříve našroubován i nějaký plechový držák. Jak dorazím domů, mrknu se ještě jednou, jestli si to pamatuju dobře.

Můžu poprosit o fotku světla ze spodní strany? Jsou tam díry na elektroinstalaci a náhon tachometru, některé z nich na mém světle nesou stopy pilníku, tak nevím, zda jsou to jen zvětšené původní, nebo dodělávané nové.

Díky    [kajus] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.06.2015
Odpověď  Uff...takže
První zetky měly vepředu výfuk uchycený jinde a to zvrchu, na rámu je za trubkou leve stupačky očko a ve výfuku závit-koukni na fotky

Olejová nádobka má na zadní straně dva štefty M6, ty se šroubují do airboxu

Držák na baterii je jednoduchý naohýbaný plech http://www.motokramek.cz/drzak-baterie-cz-477-476/

Přepínač aprilia se dá koupit jako replika ze zahraničí, montoval se na nějaké ducati apod. Jen ta cena 55 euro není nic moc
http://www.ducaticlassics.com/Parts/Model/250%2C%2 0350%20and%20450%20Desmo/68-74WD21/079538215/

Fotky jsem ti nahrál sem, o víkendu můžu leccos ofotit/oměřit
http://smidja.rajce.idnes.cz/Cz_175_477-1_1969    [Jakub]   09.06.2015


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006