  šasí z čz 200 čtařtakt prototyp? Dobrý den, chtěl bych poprosit, zda někdo z váz pozná tuto motorku? Může být toto šasí z čz 200 čtyřtaktu prototypu? Motor klasika 477 a kastlík také , ale zbytek? [CurinPetr] 29.05.2017 Zobrazit téma |
| Kde skončilo to torzo motocyklu? [Petr Soukup] 22.10.2020 |
| Zdravím,mohu se zeptat jak to skončilo s tímto motocyklem?Díky s pozdravem JirkaS. [Jirka S.] 31.01.2020 |
| Tak co bys nechtěl, levně koupit, draze prodat, typický Čech, je jen škoda, že se k podobným věcem pomalu nikdy nedostane konečný zákazník, ale nějakej překupníček. [Pavel] 30.09.2017 |
| JEN JSEM ZVĚDAV, KTEREJ VŮL VÁM DÁ ZA NI 200 TISÍC, POZOR NENÍ TO ČTYŘTAKT A DÍLY JSOU ITALSKÝ ITALJET A V ITÁLII BĚŽNĚ K SEHNÁNÍ, CENA TAK MAX 50 TISÍC. [richard] 30.09.2017 |
| To jsou jen dohady. Kdo měl - neměl přístup k nějakým dílům, to už se nikdo nedozví. Spíš bych požádal, na základě čísel motoru a rámu, Strakonice aby se podívaly do archívu, pokud je to prototyp. Pokud to nevyjde, tak o tomto konkrétním motocyklu nebude nikdy nikdo vědět nic. Ale rozhodně stojí za zachování. [J] 04.06.2017 |
| Ano, sedí, spíš jde o to kdo měl přístup k dílům z vývoje a jak si motocykl upravil, dost lidí ze Strakonic mělo na svých strojích díly ze soutěžáků, či vývozek, prototypů apod., foto s panem Pudilem je mé, kdysi jsem ho tu hodil... [Pavel] 04.06.2017 |
| Na motocyklu sedí samotný skvělý Strakonický konstruktér F. Pudil. [J] 04.06.2017 |
|  Tento motocykel je dosť podobný. Má klasický 2-taktný motor. Snáď mi autor fotografie prepáči za umiestnenie, ale stratil som zdroj, odkiaľ ju mám. [vlado] 04.06.2017 |
| děkuji za rady, původní barva tam je, jen blatníky byly chromové a jsou přetřeny stříbřenkou,bubna přetřeny černou a má to zavařovanou kyvku. Tak uvidím jestli dají papíry dohromady. Za par korun zrovna není. Děkuji [CurinPetr] 30.05.2017 |
| Určitě to je zajímavá věc. Zrenovoval bych to podle citu, snad se na dílech pozná původní barva. Co dalšího ? [Monty] 30.05.2017 |
| Motor i rám souhlasí se štítkem [CurinPetr] 30.05.2017 |
| co vím měl by tam být původní motor. jen by mě zajímalo jak má ta motorka vůbec vypadat a jestli má cenu do toho jít. [CurinPetr] 30.05.2017 |
| Je to prostě nějakej prototyp, nebo vzorek. Pokud je airbox původní k rámu, byl v tom motor dvoutaktní( čtyřtakt by měl karbec MNOHEM výš) -otázka je, jestli je v tom nyní původní motor. Souhlasí číslo motoru s číslem vyraženým na štítku? Na štítku je zvláštní to, že má všechny udaje vyražené - seriový štítky mají výkon, objem a hmotnosti předtištěný,a razí se pouze číslo motoru a rámu. [Monty] 30.05.2017 |
|   Ještě něco hlava je provrtána jsou tam na něco jako vymezovací podložky a vypadá to že je z výroby trochu je to poznat na foto a číslo rámu je vyraženo na krku [CurinPetr] 30.05.2017 |
| Válec je přetřený nějakou černou barvou [CurinPetr] 30.05.2017 |
|   Rok výroby dle štítku 1970, značeno jako 477.1 hmotnost 118, ráfky hliník, štítek viz foto lepší bohužel nemám [CurinPetr] 30.05.2017 |
|   Rám nemá klasicky navařený úchyt na motor je na šrouby kyvná vydlice nemá vzadu ty oka a myslím jiné úchyty na tlumiče, zadní tlumiče jsou nastavitelný. Přední blatník je takto originál není ustřižený. Motor jsem úplně nezkoumal. Zadní kolo co je na moto tam nepatří patří tam to co je na foto zvlášť, koukněte na buben, nemá klasiku žebrování. jiný i stojan, není samodomo. Papíry teprve zjišťuji, tam to bude složitější [CurinPetr] 30.05.2017 |
| Není to jen přebastlená 477? Přední blatník uřízlý, kola z něčeho jiného. Už to přední světlo, přijde mi jako klasika 477. Prototyp by ho určitě neměl, když se montovalo světlo aprilia [Jakub] 30.05.2017 |
| V čem je rám jiný než seriový? Na fotce se válec zdá rezavý = litina. Zadní ráfek je jiný než přední, takž asi zadní kolo bylo vyměno, původně asi stejný buben jako předek. Nic pořádnýho o tom nevím, prostě mně to připadá jako prototyp dvoutaktu ze stejné doby jako dvouválcový čtyřtakt a dvouválcový dvoutakt, který jsou vystavený na hradě Kámen. Blok motoru je hrubý,litý do písku? Nebo hladký kokilový odlitek? Kluzáky přední vidlice jsou duralový nebo ocelový? Číslo rámu a motoru je jaký? Doklady k tomu nějaký máte? Předchozí majitel něco říkal? [MOnty] 29.05.2017 |
| Zapoměl jsem plyn magura, páčky magura, zadní lampa lukas, přední blatník také není klasický z 477 [CurinPetr] 29.05.2017 |
| děkuji Vám Monty za odpověď.Nemáte více info o tom typu. Nikde jsem nenašel nic podobného, rám je jiný než u 477 i jiná kyvná vydlice a přední vydlice a airbox je také jiný válec na motoru je nejspíše hliníkový [CurinPetr] 29.05.2017 |
| Podle mně je to prostě prototyp dvoutaktní,ale se stejnými prvky jako u čtyřtaktu(nádrž, brzda)- ale další věci jsou pro dvoutakt( airbox, rám, výfuk) [Monty] 29.05.2017 |
|   další foto [CurinPetr] 29.05.2017 |
|