MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306917 příspěvků |7532 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 145 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 634, Jawa 90, ČZ 47 | Odpověď 20.9.2020 06:26  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma šasí z čz 200 čtařtakt prototyp?
Dobrý den, chtěl bych poprosit, zda někdo z váz pozná tuto motorku? Může být toto šasí z čz 200 čtyřtaktu prototypu? Motor klasika 477 a kastlík také , ale zbytek?    [CurinPetr] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů   29.05.2017     Zobrazit téma  
Odpověď  Zdravím,mohu se zeptat jak to skončilo s tímto motocyklem?Díky s pozdravem JirkaS.    [Jirka S.]   31.01.2020
Odpověď  Tak co bys nechtěl, levně koupit, draze prodat, typický Čech, je jen škoda, že se k podobným věcem pomalu nikdy nedostane konečný zákazník, ale nějakej překupníček.    [Pavel]   30.09.2017
Odpověď  JEN JSEM ZVĚDAV, KTEREJ VŮL VÁM DÁ ZA NI 200 TISÍC, POZOR NENÍ TO ČTYŘTAKT A DÍLY JSOU ITALSKÝ ITALJET A V ITÁLII BĚŽNĚ K SEHNÁNÍ, CENA TAK MAX 50 TISÍC.    [richard]   30.09.2017
Odpověď  To jsou jen dohady. Kdo měl - neměl přístup k nějakým dílům, to už se nikdo nedozví.
Spíš bych požádal, na základě čísel motoru a rámu, Strakonice aby se podívaly do archívu, pokud je to prototyp. Pokud to nevyjde, tak o tomto konkrétním motocyklu nebude nikdy nikdo vědět nic. Ale rozhodně stojí za zachování.    [J]   04.06.2017
Odpověď  Ano, sedí, spíš jde o to kdo měl přístup k dílům z vývoje a jak si motocykl upravil, dost lidí ze Strakonic mělo na svých strojích díly ze soutěžáků, či vývozek, prototypů apod., foto s panem Pudilem je mé, kdysi jsem ho tu hodil...    [Pavel]   04.06.2017
Odpověď  Na motocyklu sedí samotný skvělý Strakonický konstruktér F. Pudil.    [J]   04.06.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tento motocykel je dosť podobný. Má klasický 2-taktný motor. Snáď mi autor fotografie prepáči za umiestnenie, ale stratil som zdroj, odkiaľ ju mám.    [vlado]   04.06.2017
Odpověď  děkuji za rady, původní barva tam je, jen blatníky byly chromové a jsou přetřeny stříbřenkou,bubna přetřeny černou a má to zavařovanou kyvku. Tak uvidím jestli dají papíry dohromady. Za par korun zrovna není. Děkuji    [CurinPetr] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  30.05.2017
Odpověď  Určitě to je zajímavá věc. Zrenovoval bych to podle citu, snad se na dílech pozná původní barva. Co dalšího ?    [Monty]   30.05.2017
Odpověď  Motor i rám souhlasí se štítkem    [CurinPetr] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  30.05.2017
Odpověď  co vím měl by tam být původní motor. jen by mě zajímalo jak má ta motorka vůbec vypadat a jestli má cenu do toho jít.    [CurinPetr] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  30.05.2017
Odpověď  Je to prostě nějakej prototyp, nebo vzorek. Pokud je airbox původní k rámu, byl v tom motor dvoutaktní( čtyřtakt by měl karbec MNOHEM výš) -otázka je, jestli je v tom nyní původní motor.

Souhlasí číslo motoru s číslem vyraženým na štítku? Na štítku je zvláštní to, že má všechny udaje vyražené - seriový štítky mají výkon, objem a hmotnosti předtištěný,a razí se pouze číslo motoru a rámu.    [Monty]   30.05.2017
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  Ještě něco hlava je provrtána jsou tam na něco jako vymezovací podložky a vypadá to že je z výroby trochu je to poznat na foto a číslo rámu je vyraženo na krku    [CurinPetr] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  30.05.2017
Odpověď  Válec je přetřený nějakou černou barvou    [CurinPetr] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  30.05.2017
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  Rok výroby dle štítku 1970, značeno jako 477.1 hmotnost 118, ráfky hliník, štítek viz foto lepší bohužel nemám    [CurinPetr] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  30.05.2017
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  Rám nemá klasicky navařený úchyt na motor je na šrouby kyvná vydlice nemá vzadu ty oka a myslím jiné úchyty na tlumiče, zadní tlumiče jsou nastavitelný. Přední blatník je takto originál není ustřižený. Motor jsem úplně nezkoumal. Zadní kolo co je na moto tam nepatří patří tam to co je na foto zvlášť, koukněte na buben, nemá klasiku žebrování. jiný i stojan, není samodomo. Papíry teprve zjišťuji, tam to bude složitější    [CurinPetr] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  30.05.2017
Odpověď  Není to jen přebastlená 477? Přední blatník uřízlý, kola z něčeho jiného. Už to přední světlo, přijde mi jako klasika 477. Prototyp by ho určitě neměl, když se montovalo světlo aprilia    [Jakub]   30.05.2017
Odpověď  V čem je rám jiný než seriový? Na fotce se válec zdá rezavý = litina. Zadní ráfek je jiný než přední, takž asi zadní kolo bylo vyměno, původně asi stejný buben jako předek. Nic pořádnýho o tom nevím, prostě mně to připadá jako prototyp dvoutaktu ze stejné doby jako dvouválcový čtyřtakt a dvouválcový dvoutakt, který jsou vystavený na hradě Kámen.

Blok motoru je hrubý,litý do písku? Nebo hladký kokilový odlitek? Kluzáky přední vidlice jsou duralový nebo ocelový? Číslo rámu a motoru je jaký? Doklady k tomu nějaký máte? Předchozí majitel něco říkal?    [MOnty]   29.05.2017
Odpověď  Zapoměl jsem plyn magura, páčky magura, zadní lampa lukas, přední blatník také není klasický z 477    [CurinPetr] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.05.2017
Odpověď  děkuji Vám Monty za odpověď.Nemáte více info o tom typu. Nikde jsem nenašel nic podobného, rám je jiný než u 477 i jiná kyvná vydlice a přední vydlice a airbox je také jiný válec na motoru je nejspíše hliníkový    [CurinPetr] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.05.2017
Odpověď  Podle mně je to prostě prototyp dvoutaktní,ale se stejnými prvky jako u čtyřtaktu(nádrž, brzda)- ale další věci jsou pro dvoutakt( airbox, rám, výfuk)    [Monty]   29.05.2017
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  další foto    [CurinPetr] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.05.2017


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006