MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 303066 příspěvků |7347 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 101 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 634, Jawa 90, ČZ 47 | Odpověď 9.12.2019 22:35  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma Jawa 634-4 rv1974: barevné kombinace?
Ahoj, renovuji Jawu 634-4 1974 a nejsem si jistý s barevnou kombinací. Na internetu i tady jsem našel nějaké fotografie, ale víceméně bez popisu.
V podstatě jsem našel tři verze mezi kterýma se rozhoduji. Vložím je jako odpovědi každou zvlášť (najednou nejde vložit tři fota).

Byl bych vděčný, pokud by je mohl někdo okomentovat a případně přidat pravděpodobná čísla barev a informace co je dobře a špatně. Ocenil bych i další verze pro úplnost, ale jen ty s lakovanýma blatníkama.

Předem moc díky Pavel.    [vana-hb] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům   25.10.2009     Zobrazit téma  
Odpověď  chci se zeptat na rok vyroby jawa 634-1.mam ji z ukrajina a v ruskejch papirech je r.v1972    [martin101] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.11.2019
Odpověď  dik    [takysportkar]   26.12.2016
Odpověď  A - 255, B - 204 mm. Btw. na fotce je blatník z panelky 592 ( bez lemu vepředu a dole)    [Honza]   25.12.2016
Odpověď  nikdo nema metr a cas zdrzet se 5min v garazi???    [takysportkar]   25.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Muze mi prosim nekdo zmerit delky vzper predniho blatniku u 18palcoveho kola J634-4/02. Tak jak je zakotovano na obrazku (od lemu po konec). Dekuji    [takysportkar]   22.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj,
chtěl jsem se Vás zeptat, kolik cca se vyrobilo kusů v takovém barevném provedení.
Mám možnost koupit tento model docela v origo stavu a netuším, zda 40000 není mnoho.
Foto jsem stáhl z Webu.

Děkuji za pomoc    [tomas]   14.07.2016
Odpověď  Jakou jste reálně viděli nejstarší (nejnižší numero) 634?
Naše 634 1973 : http://www.dolin.estranky .cz/img/original/21718/1- jawa-350-634-1973--7-.jpg

Pokud ji někdo máte v originále (koem čísla 300) prosím foto celé motorky. Ta naše je strašný slepenec,..    [Dolin1]   06.02.2012
Odpověď  Ty "přední kryty" je nejlepší koupit nové v replice. Já koupil celkem podařené za zlomek ceny co po mě chtěl překupník za staré pomlácené.    [vana-hb]   04.02.2012
Odpověď  to pecin: poprosím - vidím dobře informovaného člověka; bylo by možné přidat nějaký scann červeného SSSR californiana, popřípadě na email? Loni jsem narazil na jedného, byl už ale pryč, jen fotka někde ze sklepa na netu zůstala. To jsem netušil, že celočerveň byla pro věčné bratry ;-.) Děkuje    [Hobo]   23.01.2012
Odpověď  dolin - máte docela škaredý potah sedla- to by zasloužilo lepší provedení.

Trubky na přední vidlici mám.    [monty]   18.01.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dělaly se v roce 1975 s obyčejným světlem? A nebo jen verze s tím "califovým" světlem. Já jsem naši 634/1975 seskládal do jakeš takeš stavu viz foto (původní stav homemade cross kombinovaný s chopperem..nicméně dnes již vypadá i proti foto jinak a více k origu) Jen se mi nedaří zatím sehnat přední kryty z kývačky místo těch gum na přdní vidici, ale nejsem si jist u toho světla.
Případně co ještě?

Je běkde popis toho co měl rok 1974 a pak 1975 jinak?    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.01.2011
Odpověď  Může mi někdo říct jaké jsou rozdíly v rámu 634-4 a 634-6 díky    [Tomáš]   09.09.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobry večer tady posilam jednu 350-634 v puvodnim stavu rok 74.    [Brabenec]   29.08.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto    [Tomáš]   29.08.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  další    [Tomáš]   29.08.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím znalce Jawy,

koupil jsem 634 s platnými doklady podle techničáku rok výroby 1974 s uvedením do provozu 1976 tak nevím přesně kam to zařadit chci se pustit do renovace , ale myslím že tam mám rám z novějšího modelu nepůvodní řídítka, spínač brzdového světla je umístěn také na jiném místě prohlídněte a posuďte sami . Díky za Vaše reakce    [Tomáš]   29.08.2010
Odpověď  Jestli máš opravdu rv.74 tak bych asi zapoměl na plastové tubusy s placatým světlem - to se montovalo až později na chromované. Asi si ho tam někdo přemontoval.
Pro Skorviho: "signalni cervena v kombinaci a la Calif" měla světlo s tachometrem uvniř - stačí se podívat na přetí fotku odspodu.    [vana-hb]   28.06.2010
Odpověď  Takže byli verze s číslem začínajícím 633-4 xxxx s otáčkoměrem.Děkuji Nedají se ještě někde koupit díly, jako třeba ty šroubky do přístrojové desky, které mají na sobě gumičky? já tam mám tři a jeden mi chybí.Dále zrcátka, které jsou přímo našroubovaná na řídítkách atd.    [Jikl]   28.06.2010
Odpověď  ja moc kecat k barevnymu provedeni nebudu,ale myslim ze se v pocatcich vyroby 634 (1974-1975) delali jenom dve verze:
-jawacka cervena (komplet celej stroj) urcena do SSSR a
-signalni cervena v kombinaci a la Calif (na vyvoz do ostatnich zemi,predni svetlo bylo ploche se dvema budikama)
taky mam jednu trindu z prvnich let vyroby (1974),v puvodnim stavu krome elektroinstalace-je nahrazeno VAPE
vice foto v linku ( na foto je krom trindy i nase Hanicka)
http://picasaweb.google.sk/skorvanek/HANCA_A_JAWA634_SEPTEMBER_2009#    [skorvi]   28.06.2010
Odpověď  kluci potřebuji pomoci.Mám po otci motocykl JAWA 350 634 1974.Dočetl jsem se, že tyto motocykly neměly otáčkoměr, ale já ho tam mám.Mám motor s číslem začínajícím 633 - 4 - xxxxx.Může mi někdo říci, zda to tak bylo správně ? Nemá někdo naprodej ty plastová pouzdra na otáčkoměr a tachometr, nebo i jiné díly na motor ? Děkuji Pavel    [Jikol]   26.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dokončená 634 rv76. Neorigo výfuky a zadní stupačky. Přepínače s rychlopalem asi z jiného typu. Jinak to vypadá dobře.

Docela dala práci. Cena stroje bude tak 25k - v tom je cena za samotnou motorku, celkovou generálku včetně motoru a lak.    [vana-hb]   14.05.2010
Odpověď  Dobry den tak jsem koukal jak se krasně dražej na Aukru 350-634 SSSR je už take pryč a jine take.    [Zdeněk]   28.02.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pro pana "634":
Vím naprosto přesně o čem mluvím. Sám zrovna jednu renovuji. Věř tomu a nebo ne, začal jsem renovovat z vraku a bez jakýchkoliv informací. Myslím, že se to určitě povede.

Podívej se na fotky. K tomuto přízpěvku je přiložen auktuální stav. Druhou foto najdeš když koukneš hned na první příspěvek, na ten barevný vrak na paletě (z toho jsem začínal). Toto téma jsem zakládal já.

Problém renovací je (bavme se o 634), že v podstatě nezáleží jestli vycházíš z vraku a nebo originálního stavu - obě musíš nalakovat, pochromovat a pozinkovat. Jen ten originální stav je dražší protože tomu hodně lidí nerozumí a naletí. Konkrétně na 634 není problém sehnat jakýkoliv díl za rozumné prachy.
Jiný případ jsou motorky, kde je nedostatek dílů a cokoliv chybí si draze zaplatíš u šmelinářů - tam se vyplatí koupit kompletní kousek.

Pro rýpaly: vím ře tam nepatří výfuky, zadní stupačky a rychlopal - nemám prachy abych to vyměnil. Motor s šikmýma hlavama se připravuje.    [vana-hb] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.02.2010
Odpověď  Dobry večer ta 350-634 do SSSR je opravdu pěkna a velice zachovala a určitě si najde sveho kupce sehnal jsem prvni 350-634 jinak už byla doma.    [Zdeněk]   27.02.2010
Odpověď  Pro vana-hb
Když tomu nerozumíš proč haníš.. něco si o tom přečti než napíšeš takové bludy.
Pokud nemáš prachy tak renovuj z vraku bez informací -to se ti určitě povede..    [634]   27.02.2010
Odpověď  Ta SSSR níže je za 25K hodně předražená ... už to moc smrdí 638čkou (blikny, "otočený" držáky světla, světlo, přístrojová deska ze které odspodu lezou dráty ... ) a stejně se do toho dalších 10K nasype (pokud je v původním tak nebuou nic moc chromy ani barva). Není na níc nic zvláštního. Už jí inzeruje strašně dlouho a reálně bych jí viděl tak 10K až 15K a to pokud je superdobrá. ... Ale je to zajímavost s šedýma blatníkama.

Když jít do 634 tak do té první se světlem z Califa, ta jednou hodnotu mít bude a je to první Jawa s dvojitým rámem a zároveň poslední Jawa co za něco stála ... .    [vana-hb] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.02.2010
Odpověď  Max pošli fotku odkud seš mam zajem dik pulsdriver.t@seznam.cz    [Brabenec]   21.02.2010
Odpověď  Zdravim Vás tu všechny a chci se optat. Budu asi!!! prodávat jawu 634-4 v puvodnim stavu bez papírů. A neví co si za ni říct. Byla leta ve stodole a je trochu orezlá,ale ne moc. Díky za rado    [Max]   21.02.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdavim vas mam take Jawu 350-634 rok 74 je v puvodnm stavu zachovala přiště lepe nafotim.    [Zdeněk]   19.02.2010
Odpověď  Hlavy na prvni typ Jawa 350-634 jsou stejne jako Bizon a Californian.    [Zdeno]   19.02.2010
Odpověď  Jawa 350-634 je v Jawacke červene klasika vinova a udělano par kousku 74 po Califu super motorka.    [Ferda Pirko]   18.02.2010
Odpověď  je to pravda,většina sou otuzený,a množstevně jich je v čechách rozhodně víc než kejcháren.navíc je to poslední pěkná jawina,638 to už je fakt průser a neskutečnej hnus.    [jaromir-noskov]   17.02.2010
Odpověď  Jawy 634 jsu fuč a nebudou-vše je zničeno puberťákama...
Je jen otázka času kdy přídou do ceny+pěkná se již nedá cca rok sehnati.    [634]   16.02.2010
Odpověď  Ja mit 25tis tak jdu to toho je opúravdu pěkna mam plno Califu ale ani jednu 634 ale nějak to dopadne 634 je všude pořad dost stači počkat.    [Vojta Otahal.]   15.02.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Na aukru se prodává jedna 634 v údajmě původním stavu.

Ptal jsem se na ní a majitel mi napsal: "Je to model 634-5, rv 1980 určeno na vývoz do SSSR nebo pro naše státní složky, první majitel ministersvo lesů. Kastík pod sedlem je z červeného plastu, přepinače na řiditkách Lucas jako na prvních 634."    [vana-hb] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.02.2010
Odpověď  Při pohledu na 2.verzi zjistíte,že držáky světel pochází z novější verze 634-5 ,která má tachometr mimo světlomet. Blinkry jsou originál. Novější provedení blinkrů se používalo i na typ 638 - 640 ,ale na typ 634-4 ještě ne. Barva je tmavá jako u verze č.1. protože jiná červená se v té době nelakovala. Samolepky se montovaly až souběžně s typem 634-5 ,který se vyráběl současně před ukončením výroby typu 634-4. Červená světlá je stejná jako californian. Californian se také vyráběl celý tmavě červený,byl určen na vývoz do SSSR. Verze č.3 je 634-4-03 jak jsem uváděl již dříve v jiném příspěvku,kde je celý prospekt tohoto typu. Rovněž šikmé hlavy a přední brzda jednoklíčová se montovaly jak byly po ruce ve skladech.    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  20.01.2010
Odpověď  Jak se píše níže, je to ta česká klasická 8850 (vyšňová tmavá), alternativa v RAL prostě neexistuje. Tak to budeš muset podle vzorníku odhadnout.

Já budu lakovat exportní verzi tak že mám trochu světlejší. Originálně to byla 8130, té odpovídá zhruba ral3020 který je tmavší a tomu odpovídá zhruba odstín "volkswagen LH3L". Co se týká černé, vzal jsem základní s číslem plechovky 8140. Tak uvidim jak to dopadne v reálu.

Další věc je, že nikdo vlastně neví jak to má správně vypadat ... .    [vana-hb]   17.11.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Další obr.    [Linhis] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.11.2009
Odpověď  Pro upřesnění je to taky typ 634-4 rok výroby 1974, motor typ 633-4. V techničáku jsem nenašel číslo barvy jen červená tmavá.    [Linhis] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.11.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Mám verzi 1 a podle mne je to klasika. Pro porovnání přikládám foto. Padák a výfuky nejsou původní. Půjdou dolu    [LinhisRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.11.2009
Odpověď  Jen pro doplnění: Neni to RAL3004, ale RAL3020 ... v rubrice "exportní typy" píšu proč.    [vana-hb] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.11.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak že by to asi měla být ta co je na přiložené fotce která má pravděpodobně RAL2005. Jen je otázka zda ta fotka odpovídá originálu. Připadá mi to, že originál byl víc oranžový. Možná bych šel i do RAL3024/3026 - ty jsou sice ještě červenější než fotka, ale subjektivně se mi možná víc líbí. Okouknu papírový vzorník... .

http://arrowpowder.com/RALColors.html    [vana-hb] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.11.2009
Odpověď  Odstíny barev jsou stejné jako byly na vývozní Californiany. Vždyť výroba na sebe přímo navazovala a v tomto případě šlo o stejný záměr - vyvážet do valutové ciziny.    [Libor L.]   31.10.2009
Odpověď  Co je prosím "popsaný ve SM"? Docela by mě zajímalo jestli by se tam dal najít správný odstín té verze s černýma blatníkama.    [pavel]   31.10.2009
Odpověď  Udělal bych tu třetí - dvoubarevnou. Ty první dvě mají podle mně stejnou barvu - normální 8850.
Druhá je renovovaná z Muzea JAWY - klidně nemusí být naprosto originál.

Tu třetí typuju na vývozní verzi,ve stejné kombinaci byl prototyp ,popsaný ve SM.
Blinkry asi použili,jaký zrovna byly    [monty]   25.10.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  3. verze je kombinace světle červená (zářivé) s černou. Červená je opět světlejší než první dvě verze - na fotce to není vidět, ale je. Za zmíňku stojí černý rám a blatníky - nikde jsem jí ve skutečnosti neviděl. Opět má samolepku na kaslících, ale spodky bliken odpovídají 1. verzi (té nejtmavší).    [vana-hb]   25.10.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  2. verze je světle červená. Možná je netrefili odstín, ale ta červená je dost světlejší než první verze. Proti první má samolepku, odrazky, a jiné spodky bliken.    [vana-hb]   25.10.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  1. verze je tmavě červená - naprostá klasika. Má šikmé hlavy z Bizona které nevím zda tam patří.    [vana-hb]   25.10.2009


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006