MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 311465 příspěvků |7810 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 20 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMalé motocykly Jawa 50 a ostatní p | Odpověď 27.11.2021 03:38  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma Vyskakující rychlost u 555..?!
Ahoj na jedná z 555 co mám, vyskakuje rychlost a to 3jka. Převody jsou krásné, skoro jako nové, ale z aboha nemůžu přijít čím je způsobené vyskakování. Nedělá to řadící automat? Opravdu né a né, přijít na to co to dělá :). Díky za pomoc.

Standa    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům   31.03.2011     Zobrazit téma  
Odpověď  Ahoj da se ten tisicihran prenastavit bez puleni motoru? Mam to spatne vycentrovane… dik predem    [Vlasta]   20.09.2021
Odpověď  Podívej se do katalogu tam je to napsaný jaký kde mají šrouby hlavy    [HonzaBK]   10.05.2011
Odpověď  ještě bych se zeptal na šrouby, mám verzi s plechem pro nohy, jsou blatníky, plech stupaček, kryt pod nádrží připevněny šrouby s hlavou na šroubovák válcová, půlkulová hlava nebo na šestihran, dávám ho dohromady a šrouby jsou na něm všechny vyměněny takže nepoznám jaké kde byly.    [Mirek1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.05.2011
Odpověď  Ano pokud vyskakuje jen trojka, v 90 procentech je to tím že kolíky na přesuvném kolečku an hlavní hřídeli (to větší) má opotřebované kolíky a výstupní kolečko má opotřebované díry. toto byl problém zvláště u 05 a proto se tato část překonstruovala u 20 a dále a jetam již hřídelka s pomocným ložiskem v pravém víku.    [HonzaBK]   05.05.2011
Odpověď  Na své 555 r.v58 mám stříbřenku i špice,na dvou r.v59 už je chrom.    [goro]   04.05.2011
Odpověď  Já bych se zeptal ještě na to byly na 555tkách ráfky lakované stříbřenkou? A Jaké pak byly dráty?. Všechny co byly zrenovovány byly většinou celo chrom.    [Mirek1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.05.2011
Odpověď  mě rychlost vyskakovala také a dal jsem nové přesuvné kolečko trojky a je to lepší domnívám se že to bylo tím, že kolíky a dírky na čelech kol byly ošmajdané a tím kolečko vyklouzlo, automat to už pak asi neudrží zařazené.    [Mirek1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.05.2011
Odpověď  starší typ řadicího mechanismu má pod těma zpětnejma pacičkama vinutý pružinky (vypadají jako do propisovačky) a novější mechanismy mají místo těchto dvou vinutých pružinek jednu plechovou tvaru omegy s dlouhejma nožičkama. Když jsou tam ty vinutý pružinky, tak jsou v těch packách vyfrézovaný drážkly na ty pružinky, když je ta plechová jsou ty pacičky jen rovné (ale to se týká až nejnovějších mustangů a 20 a 21. Samozřejmě že i celý mechanismus řazení včetně všech koleček je užší. někde jsem to tu podrobně dříve dopsal.    [HonzaBK]   04.04.2011
Odpověď  HonzaBK : A já si celou dobu myslel, že je ten starší typ řadiciho mechanismu a že to je "normalni". Až zas někdy budu pulit, tak nato kouknu, díky. Jinak na ten šroubek jsem zapoměl napsat. Ten mě kdysi taky dost potrápil ...    [Láďa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.04.2011
Odpověď  děkuji za rady. šroubek mám přesně ten co tam má být. S tisícihranem jsem taky laboroval i na motorce, dostal jsem ho tam bez problému zpátky, ale nic.    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.04.2011
Odpověď  Ještě mě napadá, jestli tam máš ten speciální šroubek na automatu s malou hlavou, aby to dovolil doředit rychlost (pokud má normální velkou hlavičku, tak zavazí).    [HonzaBK]   01.04.2011
Odpověď  Při řazení dvojky ti nikdy nemůže skočit hned trojka, pokud máš Ok pružinky na těch západkách v automatu, tak ti nemůže automat přeskočit zub od rychlosti (ten velkej na uatomatu) ale může ti přeskočit jen zub od neutrálu (ten malej) Vyskakující trojka je opravdu buď pootočením tisícíhranu na automatu (pokud jsi ho měl rozebrán, ale mám dojem, že na motorce nejde pootočit, protože ve chvíli kdy ho vytáhneš a nasazuješ zpět, tak ti zaleze kousek do přeodovky a už tam nedáš tu segrovku. já to ale spíš vidím na opotřebovaných kolících na posuvným polečku an hlavní hřídeli a dírkách na trojkovým výstupním kolečku. ještě by to mohla být vůle na tom mosazným pozdře v tom kolečku, nebo vůle ložiska v karteru, ale to je méně pravděpodobné.    [HonzaBK]   01.04.2011
Odpověď  Zkusil bych kousek pootočit s tisicihranem, ale fakt jen kousek. Vypada to, že ty tam rychlost hodíš, ale v řadícím automatu zustane ten zub na jenom ze zubů a pak jendoduše sjede zpátky na neutrál. Skus pootočit stim tisicihranem, aby když tam hodiš 3jku tak to pořádně docvaklo jak má. Mě to dělá u dvojky když málo pozvednu nohu. (jedinou dvojku řadim opatrněji aby mi tam neskočila trojka)    [Láďa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.03.2011


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006