MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316477 příspěvků |8211 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 35 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMalé motocykly Jawa 50 a ostatní p | Odpověď 14.11.2024 17:56  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma Chlubírna
Chlubírna proto, aby se tady zbytečně neplnila tématická vlákna fotkami sbírek a nových úlovků.    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů   24.06.2011     Zobrazit téma  
Odpověď  Proč pomotané na štítku vím jakej je rok ,ale otázka zněla jinak,ptal jsem se na barvu,první byly červený ,já chci bleděmodrýho ,snad to nebude s historickýho hlediska vadit    [ROSTISLAV]   17.02.2024
Odpověď  Máš to pomotané,číslo stítku neodpovídá roku 55-56.    [petr]   09.02.2024
Odpověď  zdar chlapy,mám dilema,mám pařeza v jawácké barvě rok 58 a chci skládat druhýho přechod 55-56 ,štítek 148xx -motor 117xx,štítek hliníkový špatně čitelný,no nevim jakej rok podle motoru,nebo štítku,vím že nejsou moc od sebe,nevím jak serozhodnu,ale proč píšu chtěl bych ho udělat v modré barvě jak mám kývačku s 56,nechci mít všechno červený,tak doufám ,že to bude historicky sedět,prostě se mi sešli díly na první typ,co vy na to,dík    [Natalia]   29.01.2024
Odpověď  jo v UB, oprava: ... nula do formátu UH    [jawi]   20.11.2018
Odpověď  Jawik: Jo, to je teď běžný postup. Přihlašoval jsi to v Brodě?    [Pajka] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  20.11.2018
Odpověď  ...do formátu XX    [jawik]   20.11.2018
Odpověď  Jasně, jen jsem se chtěl ujistit a raději budu jezdit zase na valachy. Chtěl jsem jen z EK na úřad bez zbytečných přejezdů, ti mongolové jsou furt stejný, pan vedoucí se mi jen smál do xichtu. Jen ještě dodám, že do původního tvaru spz mi byla doplněna do formátu XX    [jawik]   20.11.2018
Odpověď  Do Mongolska už z principu nejezdím! Tohle bych fakt vůbec neřešil. Výměna motoru zakázaná není, musí akorát odpovídat typ. No a že je to motor jiného typu chtějí jako jak dokazovat? To ti tam z toho budou sundávat válec a přeměřovat kanály, jestli jsi náhodou nesnížil výkon použitím válce z 550? S kretény bych se vůbec nebavil a příští technickou absolvoval jinde. Motor normálně vyměň a jezdi.

Že ho mají vyfocený není podstatné. Když pionýra v budoucnu přelakuješ na růžovou, taky bude podstatné to, co je zapsané v TP a ne co mají na fotkách v systému.    [Pajka] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  20.11.2018
Odpověď  já tomu rozumím, výmaz č.m. znám, ale padesátky typ nemají uveden u v.č. a tlučení do hliníku je mi proti srsti, navíc když už je fotka. Už jsem si v mongolsku užil své a taky raději jezdím jinam... V registru byl taky chaos (chyběly některé údaje původního majitele a technická data byly z dvacítky), ale dali to kupodivu dohromady. Na EK mi do protokolu odmítli napsat barvu, dřív to bylo běžné, ještě budu řešit výměnu tacho, podle mongola prý stačí papír od souseda!? o provedené výměně.    [jawik]   20.11.2018
Odpověď  Jawik: Když už má druhopis TP, tak v něm není uvedené výrobní číslo motoru. No a když není v TP, tak ho technik nemá co hledat na motoru. Typ sedí? Tak není problém. Kdyby ti mongolé dělali problémy, tak bych to chtěl od nich písemně a hnal to výš.    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  20.11.2018
Odpověď  aktuálně jsem dodědil jsem po peripetiích 555 na renovaci, je vydáno nové ORV a v TP pouze s typem motoru 555 (knížka "ztracena", spz zachována), EK provedna, nafoceno s původním motorem a v.č.. Mám doma jiný motor 555 po GO, který chci použít. Ano vím, dal by se tam jen pro stk vrátit ten původní. Tady jsou na stk "mongolové" (pajka ví) a furt mají nějaký moudrý kecy. Děkuji.    [jawik]   20.11.2018
Odpověď  No to je nádhera, na něj je radost pohledět. Gratuluji    [Baf]   09.11.2018
Zobrazit dokumentOdpověď  V dubnu jsem si pořídil pařízka z roku 1955, výrobní číslo 11790.

Chybí mi držák baterií a bakelitová kontaktnice, nemáte někdo?    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  09.11.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  tak to jestli můžu taky se pochlubím je na značkách    [Martin martin] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.11.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  dalsia foto    [luke1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.11.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Mne sa podarilo predvcerom doniest Jawu 555 de luxe, vyzera byt komplet akurat chybaju dvierka na prsicka nema niekto v origo tyrkysovej farbe?    [luke1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.11.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dnes nový puzzle přírůstek    [pařez] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.10.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak dnes se mi povedla sehnat tahle 05ka. bohužel bez TP. Ještě chybí štítek a nemohu najít číslo na motoru. Uvidím po umytí.    [pařez] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.09.2018
Odpověď  Jasně.Nafotím co potřebuješ.Ještě čekám na opředené bovdeny od Kloudy a bude hotov.    [goro]   21.01.2018
Odpověď  Goro, neposkytl bys mi prosím fotky tvého pařeza pro doplnění článku: http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-typ-550-piony r-parez-informace-a-vyvoj-prototypy-export.html ?    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  21.01.2018
Zobrazit dokumentOdpověď  Znovuzrození. A trvalo to ani ne pět let..:)    [goro] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.01.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Podařilo se mi sehnat vyjímečně zachovalou Jawu 50 - r. v. 71. Najeto poctivých 4000 km. Krátce po koupi předělán na J21. Původní plechy a kříž uloženy a zabaleny. https://plus.google.com/photos/107173606 731025117757/albums/5873046388330552913? authkey=CLTHnvSvm_eT4gE    [elevator]   07.05.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  V říjnu 2011 (viz níže) jsem přidával pár fotek, pokud bude zájem, přidám víc.    [Jan Máca] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.03.2013
Odpověď  právě že ty chechtáky lakalo mě to taky bo mam zrovna takeho doma ve stejnym stavu    [kotis]   13.03.2013
Odpověď  Škoda že jsem teď vycinkaný,hned bych si ho nabídnul:-( Ale vypadá to, že chybí to nejdůležitější.    [goro]   13.03.2013
Odpověď  http://motorky.bazos.cz/i nzerat/22618212/jawa-555. php i takova tonádhera je v inzerci    [kotis] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  13.03.2013
Odpověď  Jako nový    [PS]   11.03.2013
Zobrazit dokumentOdpověď  plech je K.O,chybí houkačka a vzpěry blatníku někdo nahradil kusem pásoviny.    [goro] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.03.2013
Zobrazit dokumentOdpověď  nezničená prsíčka    [goro] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.03.2013
Zobrazit dokumentOdpověď  ještě    [goro] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.03.2013
Zobrazit dokumentOdpověď  .    [goro] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.03.2013
Zobrazit dokumentOdpověď  Nový přírůstek.    [goro] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.03.2013
Odpověď  Ano, páčky taky pozink (proto jsou po letech všechny takové okyslé a ohmatané).    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  19.02.2013
Odpověď  Je vidět že se s tím tenkrát vůbec ne..ali.S těma manžetama vypadá motocykl rozhodně líp.Na páčkách byl taky pozink?    [goro]   19.02.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Teda chyba, na předešlé fotce je obletovaný konec nosné trubky.

Zátka je tady:    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  19.02.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  No já mám Mustanga z roku 1978, který byl zaručeně v originálním stavu. Přední vidlice je nerozebiratelný typ bez manžet, ale ty tam byly dány dodatečně ještě ve fabrice.
Aby tam manžety držely, nosné trubky jsou na spodních koncích přeletovány cínem. Nahoře jsou do trubek (po nalakování) bodnuté zádtky pro nové uchycení. Kluzáky jsou použité lakované (ze staršího či posledního provedení).
Prostě nádherný bastl z fabriky! Proto se mi nezdá, že by to v 80. roce opět montovali staré. Co mám pionýra 220 z roku 1979, ten má už klasickou vidlici s manžetami...

Na přiložené fotce je vidět bodnutá zátka.    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  19.02.2013
Odpověď  Těžko říct,chtělo by to srovnání se stejným ročníkem.Jinak ty doklady na 550, jak jsi mě s nimi pomáhal, se mi podařilo přepsat:)    [goro]   19.02.2013
Odpověď  Zadní pružiny jsou pozinkované. Chrom tam nepatří.

Ta přední vidlice se od už v roce 1978 opět začala montovat s manžetami, tohle je dost zvláštní. Podle mě byla měněná...    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  18.02.2013
Odpověď  Jo,už jsem si to o těch manžetách vyhledal,dík.Vidle budu muset stejně rozebrat,je K.O jedno pouzdro.Neměli být zadní pružiny v chromu?    [goro]   18.02.2013
Odpověď  pokud tam nejsou manžety, mělo by být dole naražený v šavlích plechové mističky a vnich O kroužky. to že je to mírně podražený, je vidět i na předním , který je ošůchaný od fajfky. Ale šavle se daj v pohodě narovnat, je to blato ten matroš.    [HonzaBK]   18.02.2013
Zobrazit dokumentOdpověď  Dobré oko.Levá je asi o pul centimetru výš než pravá.Je plně pojízdný a chytl napoprvé.Ty manžety mě taky napadly,zda tam nechybí.    [goro] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.02.2013
Odpověď  paráda. není ale trošku podražená vidla? nebo to klame fotka? jinak zvláštní, že to v 80.roce nemá manžety. u 79 se to ještě vidět dá celkem "běžně".    [rybňa]   17.02.2013
Zobrazit dokumentOdpověď  Tohle přivezl včera.Byl trochu dále,ale stálo to za to.Jako bonus jsem dostal helmu,nářadí a lékarnu.Rok 1980.    [goro] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.02.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Taky postaven z hrozného šrotu za co nejmenší náklady. Prostě jsem potřeboval jezdit. :)    [Rix]   20.11.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Otcova práce. Vytažen defakto z poslední trasy do kovošrotu,..je to Deluxe, jen zatím seskládán do této podoby abych s ním prošel STK. Na Deluxku nám bohužel chybí už jen P+L díl šroubovaných prsíček :-(    [Dolin1]   20.11.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  No to je vám podobné, pane. Chlubit se, chlubit se... :-P
Já jsem dodělal rekonstrukci 555ky, zbývá už jen sedlo, které jsem sehnal původní.
Použity nové ráfky za původní, kde byl chrom jen uvnitř, nová řetězová sada, nová futra přední vidlice a nové brzdy.    [rybňa]   26.04.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  Žiju. A tak jsem si pořídil další 21 z roku 1968. Po bouračce má sice měněný rám a zadní plech, má však původní motor a platné doklady. Cena byla příjemná, domluva taky. Už se mi suší nalakovaný rám a odpovídající plechy :-)    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  24.04.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak slíbený kryt řetězu. Na spodním prolisu jsou vidět zbytky linky. To aby jste je nepřehlédli.    [Jirka]   19.11.2011
Odpověď  To Jirka. Napíš mi prosím Ťa, ak môžeš.    [M.]   14.11.2011
Odpověď  ja vim nalepka a ta odrazka,tu shánim origo s obruči hliniku,jo zkusim lepši foto    [kotis]   13.11.2011
Odpověď  To teda jo fakt nadhera.Mohu poprosit o větší foto.dík    [Erik69]   13.11.2011
Odpověď  kotis ta 555tka je moc moc luxusní,ale jak psal Pajka ta samolepka je tam jak pěst na oko!!!    [otta]   13.11.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  ještě jedna    [kotis]   13.11.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  davam dalši foto    [kotis]   13.11.2011
Odpověď  Na nosiči žádné linky neobjevil a ten kryt nafotím.    [Jirka]   13.11.2011
Odpověď  Nemohl by si prosím tě vyfotit i nosič a kryt řetězu? Jde mi o linkování...    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  13.11.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Poměrně zachované je i linkování    [Jirka]   13.11.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak se také chlubím. Tohle jsem koupil s platným TP, origo lakem origo brašnou. Musel jsem provést, nějaké drobné opravy,vyměnit sedačku a bovdeny, ale dá se říci, že je to vlastně v originálním stavu.    [Jirka]   13.11.2011
Odpověď  Obvyklá barevná kombinace to sice moc není, ale taky žádná rarita. Tu nálepku "Jawa 555" na zadním blatníku sis mohl odpustit - to tam nepatří.    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  11.11.2011
Odpověď  nj, v šedesátých letech se tímto odstínem potom běžně stříkaly 05ky, ale u 555 je to málokdy vidět.    [rybňa]   11.11.2011
Odpověď  prej to jsou zbarveni určene pro vyvoz je to bez TP na štitku je rok 61 psany v češtině origo najeto 6250km,cena 5tis mě stala    [kotis]   11.11.2011
Odpověď  hmm, ta vypadá pěkně :-) je to zvláštní barevné provedení...    [rybňa]   11.11.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  V letě jsem ji koupil neplanovaně origoš stav,prostě se vyskytla v inzeratu a nevahal jsem    [kotis]   09.11.2011
Zobrazit dokumentOdpověď  asi to nebude original teda    [furioso] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.10.2011
Odpověď  je ale možné, že je třeba někdo opravoval :-)    [rybňa]   29.10.2011
Odpověď  řekl bych, že to bílá nebude. jednou jsem viděl plech, kde zachovalé linky vypadaly taky jako bílé... ten plech ležel 10 let venku.    [rybňa]   29.10.2011
Zobrazit dokumentOdpověď  linky - je t moja prva 550tka, nemam s nou ziadne skusenosti, preto sa chcem spytat ci je mozne ze linky su bielou farbou?    [furioso] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.10.2011
Zobrazit dokumentOdpověď  takmer kompletna. chyba zadne koleso s rozetou, kryt zadnej pruziny a tiahlo zadnej brzdy    [furioso] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.10.2011
Zobrazit dokumentOdpověď  nove prirastky, Jawa 555 r.v. 1961 - stav nic moc, no ma platne papiere a bola za cenu v dnesnej dobe neuveritelnu. A druhy prirastok jawa 550, r.v. 1958 - bola zadarmo k tej 555ke :)    [furioso] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.10.2011
Odpověď  Linkám se nic nestalo. já to bral malou leštičkou s malym kotoučkem. Žadnej brutus. Jenom jsem to tak šolíchal abych ten lak nějak nepoškodil a hlavně abych neprošoupnul lak nebo linku.    [Jan vrbata] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.10.2011
Odpověď  A co linky vydžely tu leštičku?    [otta]   21.10.2011
Odpověď  Je to syntetika (vypalovaná).    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  20.10.2011
Odpověď  Mám teda za to že to syntetika a nebo nitrokombinačka. Nic jinýho nebylo.    [Jan vrbata] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.10.2011
Odpověď  Je původní. Dělam v lakovně. Takže jsem si zapůjčil leštičku, brusnou pastu a přeleštil jsem ho komplet. Nevěřil jsem tomu. S tim lakem jdou dělat opravdu zazraky. At žije syntetika:-)    [Jan vrbata] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.10.2011
Odpověď  Jestli to je původní stav, tak to teda čumim. Ten lak se mě hrozně líbí.    [Láďa_2]   20.10.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...    [Jan vrbataRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.10.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Další..    [Jan vrbata]   19.10.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Další...    [Jan vrbata]   19.10.2011
Odpověď  Nepůvodni je jenom stojánek. Neni v barvě. v zimě na tom zapracuju.    [Jan vrbata]   19.10.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Původní stav. Jenom jsem ho přeleštil. Kompletní,nic nechybí. Je tam i původní nářadí i s pumpičkou.
Rok 1972
najeto poctivých 7365 Km    [Jan vrbata]   19.10.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  a Čezeta (v nálezovým stavu, ale přetřena na oranžovo-šípkovou)    [Jan Máca] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.10.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  další ...    [Jan Máca] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.10.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  zbytek strojů - J 555 (1959 a 1960), J 20 (1969), ČZ 501 (1958)    [Jan Máca] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.10.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  rybňa: přesně tak, jinak je to r.v. 1980, oba blatníky jsou do černa, kompletní až na pár kosmetických vad jako nádrž    [Jan Máca]   11.10.2011
Odpověď  to Jan Máca: akorát škoda, že u mustanga někdo přeštětkoval ty blatníky, jinak to vypadá pěkně :-) klidně víc fotek - rád se podívám ;-)    [rybňa]   09.10.2011
Odpověď  Asi jo ? kdo začal mám novy přírůstek ? a to že u některých je taky dávali 2x4,5 voltové baterky co dávali dohromady 9 voltu nic nového jen se to neujalo tak proto to bylo zamítnuto já na své jawině ji měl taky ale měl jsem tam aku 6vi dobíjeni měla a to kvůli blinkru ale ty se dali pryč nebo zahořelo dobíjeni tak zůstala ta baterka pro brzdově světlo a taky to mělo výhodu v noci když ti došel benal tak si svítil na cestu ?a taky byla ve stadionu baterka    [lubobek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.10.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  moje kousky    [Jan Máca] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.10.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ještě jeden pohled pod sukně:-)    [vwkafer]   27.07.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jen osedlat:-)    [vwkaferRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.07.2011
Odpověď  parada. To s tou baterkou je zaujimave. nenafotis to a nehodis na web alebo na rajce?    [furioso] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.07.2011
Odpověď  Je to od jedné známé. Ta to chtěla nechat pro vnuky na "naučení", ale naštěstí jsem jí to rozmluvil a jako náhradu jsem jí složil pěknou 21.
Co se týče stavu... Originál je, ale místy je to dost špatné. V tuto chvíli je "rybňa" v garáži a ceočkem mi opravuje nějaké věci na rámu. Pak je tam dost věcí přetřených a smývání ředidlem je na hodiny a hodiny. Plechy mají nějaké škrábance, ale celolak nechci (jen šetrné opravy). Prsíčka jsou bohužel u kohoutku a cepováku prořezaná - bude se vyvařovat.

Teď ale pozor! Tento pionýr PŮVODNÍ a je na něm něco, kvůli čemu asi nebudu spat. Má držák na baterie a klakson! Ten je sice jiný než na pařezovi (jugoslávský), ale soudě i podle lakování, úchytů a původní kabeláže je tam origo.    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  25.07.2011
Odpověď  člověče, kde ty to bereš... :) asi si udělám zase kolečko po vesnicích.. :))    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.07.2011
Odpověď  tak ta 555ka je krasna. Vyzera byt kompletna a v takomto peknom povodnom stave je pre mna ovela krajsia ako zrenovovana. Parada!!!    [furioso] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.07.2011
Zobrazit dokumentOdpověď  Tak mám další přírustek v podobě 555 z roku 1958    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  25.07.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Přikládám fotku svého Mazlíka. Trochu jsem na něm zapracoval - elektroinstalace, ložiska v kolech, vyčištění bubnů, vycentrování ráfků, sedlo apod.    [vwkafer]   11.07.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jsem se konečně pustil do menších oprav a restaurování Mustanga '72. V garáži pro ně typický tvůrčí nepořádek :-)    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  24.06.2011


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006