Chlubírna Chlubírna proto, aby se tady zbytečně neplnila tématická vlákna fotkami sbírek a nových úlovků. [Pajka] 24.06.2011 Zobrazit téma |
| Proč pomotané na štítku vím jakej je rok ,ale otázka zněla jinak,ptal jsem se na barvu,první byly červený ,já chci bleděmodrýho ,snad to nebude s historickýho hlediska vadit [ROSTISLAV] 17.02.2024 |
| Máš to pomotané,číslo stítku neodpovídá roku 55-56. [petr] 09.02.2024 |
| zdar chlapy,mám dilema,mám pařeza v jawácké barvě rok 58 a chci skládat druhýho přechod 55-56 ,štítek 148xx -motor 117xx,štítek hliníkový špatně čitelný,no nevim jakej rok podle motoru,nebo štítku,vím že nejsou moc od sebe,nevím jak serozhodnu,ale proč píšu chtěl bych ho udělat v modré barvě jak mám kývačku s 56,nechci mít všechno červený,tak doufám ,že to bude historicky sedět,prostě se mi sešli díly na první typ,co vy na to,dík [Natalia] 29.01.2024 |
| jo v UB, oprava: ... nula do formátu UH [jawi] 20.11.2018 |
| Jawik: Jo, to je teď běžný postup. Přihlašoval jsi to v Brodě? [Pajka] 20.11.2018 |
| ...do formátu XX [jawik] 20.11.2018 |
| Jasně, jen jsem se chtěl ujistit a raději budu jezdit zase na valachy. Chtěl jsem jen z EK na úřad bez zbytečných přejezdů, ti mongolové jsou furt stejný, pan vedoucí se mi jen smál do xichtu. Jen ještě dodám, že do původního tvaru spz mi byla doplněna do formátu XX [jawik] 20.11.2018 |
| Do Mongolska už z principu nejezdím! Tohle bych fakt vůbec neřešil. Výměna motoru zakázaná není, musí akorát odpovídat typ. No a že je to motor jiného typu chtějí jako jak dokazovat? To ti tam z toho budou sundávat válec a přeměřovat kanály, jestli jsi náhodou nesnížil výkon použitím válce z 550? S kretény bych se vůbec nebavil a příští technickou absolvoval jinde. Motor normálně vyměň a jezdi. Že ho mají vyfocený není podstatné. Když pionýra v budoucnu přelakuješ na růžovou, taky bude podstatné to, co je zapsané v TP a ne co mají na fotkách v systému. [Pajka] 20.11.2018 |
| já tomu rozumím, výmaz č.m. znám, ale padesátky typ nemají uveden u v.č. a tlučení do hliníku je mi proti srsti, navíc když už je fotka. Už jsem si v mongolsku užil své a taky raději jezdím jinam... V registru byl taky chaos (chyběly některé údaje původního majitele a technická data byly z dvacítky), ale dali to kupodivu dohromady. Na EK mi do protokolu odmítli napsat barvu, dřív to bylo běžné, ještě budu řešit výměnu tacho, podle mongola prý stačí papír od souseda!? o provedené výměně. [jawik] 20.11.2018 |
| Jawik: Když už má druhopis TP, tak v něm není uvedené výrobní číslo motoru. No a když není v TP, tak ho technik nemá co hledat na motoru. Typ sedí? Tak není problém. Kdyby ti mongolé dělali problémy, tak bych to chtěl od nich písemně a hnal to výš. [Pajka] 20.11.2018 |
| aktuálně jsem dodědil jsem po peripetiích 555 na renovaci, je vydáno nové ORV a v TP pouze s typem motoru 555 (knížka "ztracena", spz zachována), EK provedna, nafoceno s původním motorem a v.č.. Mám doma jiný motor 555 po GO, který chci použít. Ano vím, dal by se tam jen pro stk vrátit ten původní. Tady jsou na stk "mongolové" (pajka ví) a furt mají nějaký moudrý kecy. Děkuji. [jawik] 20.11.2018 |
| No to je nádhera, na něj je radost pohledět. Gratuluji [Baf] 09.11.2018 |
| V dubnu jsem si pořídil pařízka z roku 1955, výrobní číslo 11790. Chybí mi držák baterií a bakelitová kontaktnice, nemáte někdo? [Pajka] 09.11.2018 |
| tak to jestli můžu taky se pochlubím je na značkách [Martin martin] 03.11.2018 |
| dalsia foto [luke1] 02.11.2018 |
| Mne sa podarilo predvcerom doniest Jawu 555 de luxe, vyzera byt komplet akurat chybaju dvierka na prsicka nema niekto v origo tyrkysovej farbe? [luke1] 02.11.2018 |
| Dnes nový puzzle přírůstek [pařez] 07.10.2018 |
| Tak dnes se mi povedla sehnat tahle 05ka. bohužel bez TP. Ještě chybí štítek a nemohu najít číslo na motoru. Uvidím po umytí. [pařez] 09.09.2018 |
| Jasně.Nafotím co potřebuješ.Ještě čekám na opředené bovdeny od Kloudy a bude hotov. [goro] 21.01.2018 |
| Znovuzrození. A trvalo to ani ne pět let..:) [goro] 21.01.2018 |
| Podařilo se mi sehnat vyjímečně zachovalou Jawu 50 - r. v. 71. Najeto poctivých 4000 km. Krátce po koupi předělán na J21. Původní plechy a kříž uloženy a zabaleny. https://plus.google.com/photos/107173606 731025117757/albums/5873046388330552913? authkey=CLTHnvSvm_eT4gE [elevator] 07.05.2013 |
| V říjnu 2011 (viz níže) jsem přidával pár fotek, pokud bude zájem, přidám víc. [Jan Máca] 15.03.2013 |
| právě že ty chechtáky lakalo mě to taky bo mam zrovna takeho doma ve stejnym stavu [kotis] 13.03.2013 |
| Škoda že jsem teď vycinkaný,hned bych si ho nabídnul:-( Ale vypadá to, že chybí to nejdůležitější. [goro] 13.03.2013 |
| Jako nový [PS] 11.03.2013 |
| plech je K.O,chybí houkačka a vzpěry blatníku někdo nahradil kusem pásoviny. [goro] 11.03.2013 |
| nezničená prsíčka [goro] 11.03.2013 |
| Nový přírůstek. [goro] 11.03.2013 |
| Ano, páčky taky pozink (proto jsou po letech všechny takové okyslé a ohmatané). [Pajka] 19.02.2013 |
| Je vidět že se s tím tenkrát vůbec ne..ali.S těma manžetama vypadá motocykl rozhodně líp.Na páčkách byl taky pozink? [goro] 19.02.2013 |
| Teda chyba, na předešlé fotce je obletovaný konec nosné trubky. Zátka je tady: [Pajka] 19.02.2013 |
| No já mám Mustanga z roku 1978, který byl zaručeně v originálním stavu. Přední vidlice je nerozebiratelný typ bez manžet, ale ty tam byly dány dodatečně ještě ve fabrice. Aby tam manžety držely, nosné trubky jsou na spodních koncích přeletovány cínem. Nahoře jsou do trubek (po nalakování) bodnuté zádtky pro nové uchycení. Kluzáky jsou použité lakované (ze staršího či posledního provedení). Prostě nádherný bastl z fabriky! Proto se mi nezdá, že by to v 80. roce opět montovali staré. Co mám pionýra 220 z roku 1979, ten má už klasickou vidlici s manžetami... Na přiložené fotce je vidět bodnutá zátka. [Pajka] 19.02.2013 |
| Těžko říct,chtělo by to srovnání se stejným ročníkem.Jinak ty doklady na 550, jak jsi mě s nimi pomáhal, se mi podařilo přepsat:) [goro] 19.02.2013 |
| Zadní pružiny jsou pozinkované. Chrom tam nepatří. Ta přední vidlice se od už v roce 1978 opět začala montovat s manžetami, tohle je dost zvláštní. Podle mě byla měněná... [Pajka] 18.02.2013 |
| Jo,už jsem si to o těch manžetách vyhledal,dík.Vidle budu muset stejně rozebrat,je K.O jedno pouzdro.Neměli být zadní pružiny v chromu? [goro] 18.02.2013 |
| pokud tam nejsou manžety, mělo by být dole naražený v šavlích plechové mističky a vnich O kroužky. to že je to mírně podražený, je vidět i na předním , který je ošůchaný od fajfky. Ale šavle se daj v pohodě narovnat, je to blato ten matroš. [HonzaBK] 18.02.2013 |
| Dobré oko.Levá je asi o pul centimetru výš než pravá.Je plně pojízdný a chytl napoprvé.Ty manžety mě taky napadly,zda tam nechybí. [goro] 18.02.2013 |
| paráda. není ale trošku podražená vidla? nebo to klame fotka? jinak zvláštní, že to v 80.roce nemá manžety. u 79 se to ještě vidět dá celkem "běžně". [rybňa] 17.02.2013 |
| Tohle přivezl včera.Byl trochu dále,ale stálo to za to.Jako bonus jsem dostal helmu,nářadí a lékarnu.Rok 1980. [goro] 17.02.2013 |
| Taky postaven z hrozného šrotu za co nejmenší náklady. Prostě jsem potřeboval jezdit. :) [Rix] 20.11.2012 |
| Otcova práce. Vytažen defakto z poslední trasy do kovošrotu,..je to Deluxe, jen zatím seskládán do této podoby abych s ním prošel STK. Na Deluxku nám bohužel chybí už jen P+L díl šroubovaných prsíček :-( [Dolin1] 20.11.2012 |
| No to je vám podobné, pane. Chlubit se, chlubit se... :-P Já jsem dodělal rekonstrukci 555ky, zbývá už jen sedlo, které jsem sehnal původní. Použity nové ráfky za původní, kde byl chrom jen uvnitř, nová řetězová sada, nová futra přední vidlice a nové brzdy. [rybňa] 26.04.2012 |
| Žiju. A tak jsem si pořídil další 21 z roku 1968. Po bouračce má sice měněný rám a zadní plech, má však původní motor a platné doklady. Cena byla příjemná, domluva taky. Už se mi suší nalakovaný rám a odpovídající plechy :-) [Pajka] 24.04.2012 |
| Tak slíbený kryt řetězu. Na spodním prolisu jsou vidět zbytky linky. To aby jste je nepřehlédli. [Jirka] 19.11.2011 |
| To Jirka. Napíš mi prosím Ťa, ak môžeš. [M.] 14.11.2011 |
| ja vim nalepka a ta odrazka,tu shánim origo s obruči hliniku,jo zkusim lepši foto [kotis] 13.11.2011 |
| To teda jo fakt nadhera.Mohu poprosit o větší foto.dík [Erik69] 13.11.2011 |
| kotis ta 555tka je moc moc luxusní,ale jak psal Pajka ta samolepka je tam jak pěst na oko!!! [otta] 13.11.2011 |
| ještě jedna [kotis] 13.11.2011 |
| davam dalši foto [kotis] 13.11.2011 |
| Na nosiči žádné linky neobjevil a ten kryt nafotím. [Jirka] 13.11.2011 |
| Nemohl by si prosím tě vyfotit i nosič a kryt řetězu? Jde mi o linkování... [Pajka] 13.11.2011 |
| Poměrně zachované je i linkování [Jirka] 13.11.2011 |
| Tak se také chlubím. Tohle jsem koupil s platným TP, origo lakem origo brašnou. Musel jsem provést, nějaké drobné opravy,vyměnit sedačku a bovdeny, ale dá se říci, že je to vlastně v originálním stavu. [Jirka] 13.11.2011 |
| Obvyklá barevná kombinace to sice moc není, ale taky žádná rarita. Tu nálepku "Jawa 555" na zadním blatníku sis mohl odpustit - to tam nepatří. [Pajka] 11.11.2011 |
| nj, v šedesátých letech se tímto odstínem potom běžně stříkaly 05ky, ale u 555 je to málokdy vidět. [rybňa] 11.11.2011 |
| prej to jsou zbarveni určene pro vyvoz je to bez TP na štitku je rok 61 psany v češtině origo najeto 6250km,cena 5tis mě stala [kotis] 11.11.2011 |
| hmm, ta vypadá pěkně :-) je to zvláštní barevné provedení... [rybňa] 11.11.2011 |
| V letě jsem ji koupil neplanovaně origoš stav,prostě se vyskytla v inzeratu a nevahal jsem [kotis] 09.11.2011 |
| asi to nebude original teda [furioso] 29.10.2011 |
| je ale možné, že je třeba někdo opravoval :-) [rybňa] 29.10.2011 |
| řekl bych, že to bílá nebude. jednou jsem viděl plech, kde zachovalé linky vypadaly taky jako bílé... ten plech ležel 10 let venku. [rybňa] 29.10.2011 |
| linky - je t moja prva 550tka, nemam s nou ziadne skusenosti, preto sa chcem spytat ci je mozne ze linky su bielou farbou? [furioso] 29.10.2011 |
| takmer kompletna. chyba zadne koleso s rozetou, kryt zadnej pruziny a tiahlo zadnej brzdy [furioso] 29.10.2011 |
| nove prirastky, Jawa 555 r.v. 1961 - stav nic moc, no ma platne papiere a bola za cenu v dnesnej dobe neuveritelnu. A druhy prirastok jawa 550, r.v. 1958 - bola zadarmo k tej 555ke :) [furioso] 29.10.2011 |
| Linkám se nic nestalo. já to bral malou leštičkou s malym kotoučkem. Žadnej brutus. Jenom jsem to tak šolíchal abych ten lak nějak nepoškodil a hlavně abych neprošoupnul lak nebo linku. [Jan vrbata] 21.10.2011 |
| A co linky vydžely tu leštičku? [otta] 21.10.2011 |
| Je to syntetika (vypalovaná). [Pajka] 20.10.2011 |
| Mám teda za to že to syntetika a nebo nitrokombinačka. Nic jinýho nebylo. [Jan vrbata] 20.10.2011 |
| Je původní. Dělam v lakovně. Takže jsem si zapůjčil leštičku, brusnou pastu a přeleštil jsem ho komplet. Nevěřil jsem tomu. S tim lakem jdou dělat opravdu zazraky. At žije syntetika:-) [Jan vrbata] 20.10.2011 |
| Jestli to je původní stav, tak to teda čumim. Ten lak se mě hrozně líbí. [Láďa_2] 20.10.2011 |
| Další... [Jan vrbata] 19.10.2011 |
| Nepůvodni je jenom stojánek. Neni v barvě. v zimě na tom zapracuju. [Jan vrbata] 19.10.2011 |
| Původní stav. Jenom jsem ho přeleštil. Kompletní,nic nechybí. Je tam i původní nářadí i s pumpičkou. Rok 1972 najeto poctivých 7365 Km [Jan vrbata] 19.10.2011 |
| a Čezeta (v nálezovým stavu, ale přetřena na oranžovo-šípkovou) [Jan Máca] 11.10.2011 |
| další ... [Jan Máca] 11.10.2011 |
| zbytek strojů - J 555 (1959 a 1960), J 20 (1969), ČZ 501 (1958) [Jan Máca] 11.10.2011 |
| rybňa: přesně tak, jinak je to r.v. 1980, oba blatníky jsou do černa, kompletní až na pár kosmetických vad jako nádrž [Jan Máca] 11.10.2011 |
| to Jan Máca: akorát škoda, že u mustanga někdo přeštětkoval ty blatníky, jinak to vypadá pěkně :-) klidně víc fotek - rád se podívám ;-) [rybňa] 09.10.2011 |
| Asi jo ? kdo začal mám novy přírůstek ? a to že u některých je taky dávali 2x4,5 voltové baterky co dávali dohromady 9 voltu nic nového jen se to neujalo tak proto to bylo zamítnuto já na své jawině ji měl taky ale měl jsem tam aku 6vi dobíjeni měla a to kvůli blinkru ale ty se dali pryč nebo zahořelo dobíjeni tak zůstala ta baterka pro brzdově světlo a taky to mělo výhodu v noci když ti došel benal tak si svítil na cestu ?a taky byla ve stadionu baterka [lubobek] 09.10.2011 |
| moje kousky [Jan Máca] 07.10.2011 |
| A ještě jeden pohled pod sukně:-) [vwkafer] 27.07.2011 |
| Jen osedlat:-) [vwkafer] 27.07.2011 |
| parada. To s tou baterkou je zaujimave. nenafotis to a nehodis na web alebo na rajce? [furioso] 25.07.2011 |
| Je to od jedné známé. Ta to chtěla nechat pro vnuky na "naučení", ale naštěstí jsem jí to rozmluvil a jako náhradu jsem jí složil pěknou 21. Co se týče stavu... Originál je, ale místy je to dost špatné. V tuto chvíli je "rybňa" v garáži a ceočkem mi opravuje nějaké věci na rámu. Pak je tam dost věcí přetřených a smývání ředidlem je na hodiny a hodiny. Plechy mají nějaké škrábance, ale celolak nechci (jen šetrné opravy). Prsíčka jsou bohužel u kohoutku a cepováku prořezaná - bude se vyvařovat. Teď ale pozor! Tento pionýr PŮVODNÍ a je na něm něco, kvůli čemu asi nebudu spat. Má držák na baterie a klakson! Ten je sice jiný než na pařezovi (jugoslávský), ale soudě i podle lakování, úchytů a původní kabeláže je tam origo. [Pajka] 25.07.2011 |
| člověče, kde ty to bereš... :) asi si udělám zase kolečko po vesnicích.. :)) [Standa_2] 25.07.2011 |
| tak ta 555ka je krasna. Vyzera byt kompletna a v takomto peknom povodnom stave je pre mna ovela krajsia ako zrenovovana. Parada!!! [furioso] 25.07.2011 |
| Tak mám další přírustek v podobě 555 z roku 1958 [Pajka] 25.07.2011 |
| Přikládám fotku svého Mazlíka. Trochu jsem na něm zapracoval - elektroinstalace, ložiska v kolech, vyčištění bubnů, vycentrování ráfků, sedlo apod. [vwkafer] 11.07.2011 |
| Tak jsem se konečně pustil do menších oprav a restaurování Mustanga '72. V garáži pro ně typický tvůrčí nepořádek :-) [Pajka] 24.06.2011 |
|