MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 311522 příspěvků |7816 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 44 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMalé motocykly Jawa 50 a ostatní p | Odpověď 5.12.2021 19:14  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zodpovězené téma 11zubé kolečko sekundárního převodu
Ahoj, kdo ho používáte, vadí něčemu? Dře o karter nebo o gufero?    [Prohorovka]    07.07.2012     Zobrazit téma  
Odpověď  pokud si vzpomenu najdu karter od 12 zubového kolečka který je opotřebený ale ještě se dá použít. Kdyby se někomu chtělo, určitě by se to dalo i nakreslit jako sestava, před 35 lety jsem se učil kreslit sestavy ale od té doby jsme to nepotřeboval. Dnes už by to asi nebyl problém v nějakém CADU nakreslit po oměření všech součástek.    [HonzaBK]   14.01.2021
Odpověď  Máte někdo nějaké nové poznatky ohledně menších koleček 12z, 11z, 10z a 9z ohledně poškození karteru při jejich použití? Zajímalo by mě zda tvrzení Honzy BK , že i 11z ničí karter je pravdivé anebo má v motoru třeba opotřebení tu distanční podložku nebo něco jiného špatně.... Jaké máte nové zkušenosti?    [Uhlíř]   13.01.2021
Odpověď  Nedalo mě to a tak jsem si nechal přefrézovat řetězové kolečko, jak píše dole BT a musím bohužel potvrdit, že má pravdu a funguje to. Akorát když jsem to teď několik dní zkoušel, tak jsem pěkně vymrz.    [čilpan]   07.02.2014
Odpověď  Jezdil jsem za kočkou do sousedního lontu zkratkou přes kopec, což byla 3km trasa přes terénní hrb a jedňák se dusil. Tak mě napadlo vyměnit kolečko za 11 zubů, ale taky to stálo za ho... a tak mě kámoš originál přefrézoval v TOSU Svitavy na 9 zubů a pak to teprve táhlo. Mělo to jednu vadu, že část zubů nebyla úplných, protože se na ně nedostával dostatek materiálu, ale nikdy se mě nestalo, že by řetěz přeskočil nebo někde štrejchal. K tomu jsem dal dozadu drapák a jezdili jsme přes ten hrb i ve dvou (Jawa 20 model 1973). Bylo to z Březové nad Svitavou do Bělé nad Svitavou z místní části Zářečí, kdo to tam zná.    [BT]   24.01.2014
Odpověď  HonzaBK, asi máš na pionýru něco špatně že ti 11zub škrtá, viz lidi níže. Mě škrtal až desetizub.    [Me2T]   21.01.2014
Odpověď  11 zubů jezdím u pionýra běžně,a občas dávám i 10 zubů,a není s tím problém.Jen pod tu 10zubé dávám podložku,at je kolečko dál od gufera a nepoškodím ho řetězem.    [BawariaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.07.2012
Odpověď  distanční kroužky a tudíž i vzdálenost uložení kolečka by měla být u všech typů shodná. 11Z by teoreticky dřít neměl (jak jsem již psal - na pár motorkách sem to jezdil). pokud je ale KO ložisko či nedolisované gufero, tak je možné, že to bude dřít. toť můj názor a mé zkušenosti.    [rybňa]   13.07.2012
Odpověď  Máte někdo 11z kolečko bez problémů namontované na motoru Jawa 20,21,23?    [Mitch]   11.07.2012
Odpověď  Nejsou u těch motorů i různě velká ložiska u řetězového kolečka?    [pete]   11.07.2012
Odpověď  Za mě typ 555 1961    [MM]   10.07.2012
Odpověď  za mě typ 20 rok 1970    [me2T]   10.07.2012
Odpověď  Mám takový pocit, že zde chybí jedna zásadní věc, a to říct o jaký stroj jde. Jelikož 05,20 .... nemám, tak nemůzu posoudit jak velké jsou nálitky a jak je daleko kolečko od kártru. Lišící se názory v tom zda dře či nedře, by mohly vysvětlovat že na některém motoru to nedře a na některém dře.    [Láďa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.07.2012
Odpověď  Taky používám 11z, najel jsem s tém asi 800km a upřímě jste mě docela vylekali, že se může něco poškodit :( i kdyby řetěz trochu drhnul o karter a gufero, oškrtá se to a ničemu to neublíží, nebo jo? mám se bát, že jestli se to obrousilo, že se mi vyvalí ložisko převodovky?    [Me2T]   10.07.2012
Odpověď  Já taky zaměnil 12z na 11z a nedřelo. Není pravda že to dře a distančka původní. Měnil jsem to i s věncem rozety, ale musel jsem asi o 2 články zkrátit řetěz.    [MM]   10.07.2012
Odpověď  11z je OK - nejednou sem to jezdil, 10z už ale zaručeně dře.    [rybňa]   09.07.2012
Odpověď  v tom případě tam je větší distančka z výroby, sundal jsem po letech origo 12 a jenom nasadil 11 a jezdim.    [Mirek F.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.07.2012
Odpověď  Tak musíš mít vyšší distančku pod řetězovým kolečkem. To ani nemusím nasazovat, stačí k tomu šuplera a kalkulačka a zjistím že to musí dřít.    [HonzaBK]   09.07.2012
Odpověď  na 11 zubé kolečko jezdím už od roku 2007 a na karteru a guferu není ani škrábnutí. A žádný upravy jsem nedělal.    [Mirek F.]   09.07.2012
Odpověď  kolečko 11 zubů dře vždy o karter i o gufero. Teda nedře kolečko, ale dře řetěz!!!    [HonzaBK]   09.07.2012
Odpověď  O karter nedře. Myslím že je dobré, pokud jezdíš někde v kopcovitém terénu a nejde ti o rychlost    [MM]   08.07.2012


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006