MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 311465 příspěvků |7810 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 16 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMalé motocykly Jawa 50 a ostatní p | Odpověď 27.11.2021 04:36  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma Jawa 23 mustang, výrobné číslo
Zdravím, aké najnižšie výrobné číslo vlastníte resp. najstarší vyrobený kus, konkrétne u jawy 23 mustang? Prikladám foto môjho mustangu v.č. 909 612, r.v. 1970 Ďakujem    [Maros]    06.12.2012     Zobrazit téma  
Odpověď  Píšu kraviny, J05 má kola 24/14 a 24/13, 6 děr. Kolo 23/14 nebylo, logicky by musela být jiná hlavní hřídel. Volnoběžka jde přelisovat, jediné vysvětlení.    [jirka]   11.02.2021
Odpověď  Motory jsou stejné pro J20, J21 i J23. Zaznamenal jsem tři druhy segmentů http://www.jawamania.info/Files/users/44354/CIMG8150.JPG Segment z 550/555 tam není. Kolečko se 14 zuby je nejspíš z J05 - kolo 24/14 a poté 23/14, vždy 6 děr. S kolem 23/13 se snadno spletou.    [jirka]   11.02.2021
Odpověď  podle mě ta hřídelka vějíř byl jen u 550 a možná 555. Je ale pravda že to pootočení mě nikdy nenapadlo zkoumat, vždy jsme byli rádi když jsme sehnali aspoň něco, většinou se měnil jen segment. Kola vím že byli nějaké rozdíly, ale to už si nepamatuju, ale segmenty byly stejné, jen později místo odlitků už byly pouze vypálená z plocháče a byla tam daná podložka, aby byl stejně široký jako odlívaný. Takže i kola musí být zaměnný pokud je segment stejnej.    [HonzaBK]   11.02.2021
Odpověď  Ahoj Honzo BK, mé tvrzení jsem si ověřil zrovna nedávno, kdy jsem řešil go motoru na mustanga, ta ploška na klínek je u mustanga pootočená vůči klínku víc dopředu u jawa 20 - to je skutečnost, u 20 je jiný startovací segment(vějíř s ozubením) s výstupkem, mustang je bez výstupku, dokonce jsem zaznamenal odlišnost mezi mustangy ve startovacím segmentu - jeden měl o 1 mm menší průměr a ozub. startovací dvojkolo na něj navazující má na volnoběžce 14 zubů tedy je tam kolo 23/14 zubů, jiné mustangy měly 23/13 zubů a o 1mm větší segment. Tyto se dají koupit v replice, kdežto 23/14 zubů jsem nikde k prodeji nenašel a potřebuji ho. Těch 14 zubů neovlivňuje převodový poměr mezi koly, slouží jen k natočení motoru. S tím natočením start. páky je to opravdu tak, je to jediný způsob jak poznat starší motor 20 od motoru na mustang novějšího provedení. Starší mustangy (okolo roku 1970) měly motory shodné s motory jawa 20 a klika byla natočená víc dopředu. Může se k tomu vyjádřit Paja vytvořil stránky o změnách pionýrů. Tyhle poznatky jsem si vytvořil při go motorů na pionýry a ověřil jsem si je na vlastní oči.    [Mica]   10.02.2021
Odpověď  nechci se hádat ale podle mě to asi není pravda, podívám se do katalogů, ale myslím si že díly mají stejné číslo, možná bych souhlasil podle roků, ale určitě jak 20, tak 21 tak mustang ze stejného roku budou mít stejné motory. Kdyby se mě chtělo hrabat v bednách porovnal bych natočení kolíku a plošky na startpáku z hlediska pootočení, ale ani tady v diskuzi jsem nikdy nic takového nezaznamenal. Prosím o další názory.    [HonzaBK]   10.02.2021
Odpověď  Honza BK - motor z mustanga má startovací páku téměř kolmo k zemi, 20 má startovací páku nakloněnou víc dopředu je to dáno hřídelí startovacího segmentu.    [Mica]   09.02.2021
Odpověď  Jawa 23 Mustang Rok výroby 1970 výr.číslo 896693

zápis 11.5.1970    [Antonin Peprna]   06.02.2021
Odpověď  a jak se pozná motor z mustanga. dělám pionýry už přes 30 let a na to jsem ještě nepřišel. Popdle mě jsou motory 20,21, a 23 zcela shodné, takže nejde poznat bez originál štítku z rámu k danému motoru.    [HonzaBK]   31.01.2013
Odpověď  Zdravim,vlastním doma motor z mustanga z vyrobnym čislom 44 tisíc je razene v prednej časti ako ešte tie uplne prve kusy :)    [Simon]   29.01.2013
Odpověď  Mne skôr išlo o pôvodnú farbu, kastlík pod sedlom (v 69 mohol byť ešte iného tvaru), pred nedávnom sa mi dostalo do ruky sedadlo z mustanga s tým stredovým popruhom (ako to mal napr. tatran). Bol to teda doplnok alebo to naozaj sériovo montovali v nejakom čase?    [Maros]   26.01.2013
Odpověď  Maros: ten mustang se nemohl ničím lišit. První inovace byla až v podobě tachometru, kyvky a krytu řeťazu.    [rybňa]   26.01.2013
Odpověď  Aha tak děkuji za informaci....:-(    [Médˇa Ted] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  26.01.2013
Odpověď  Méďa Ted : skús si prečítať toto
http://www.veteranforum.c z/index.php?id=111&te ma=0    [Milan Ježík] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.01.2013
Odpověď  Dobrý den, už předem se omlouvám že tady otravuji ale mám takový problém, když chci přidat odpověd k rubrice melé motocili a ostatní padesádky tak to jde v pohodě ani nemusím být přihlášen ale když chci přidat odpověd v rubrice bcykly a jiné bezmotorové stroje tak se mi objeví tabulka že zde mohou přidávad odpovědi jen registrovaní uživatelé a objeví se tam ají když jsem přihlášen. Kdyby mi někdo mohl pomoci prosím ozvěte se...a ještě jednou se omlovám že tady otravuji...    [Médˇa TedRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  26.01.2013
Odpověď  Maroš:Kúpil som ho minulý rok od pána , ktorý pracoval v Považských Strojárňach pri výrobe motocyklov,a vždy keď vyšlo niečo nové tak si to prehodil na svojho Mustanga .Takže môj Mustang má pružinové zadné tlmiče,výfuk nový ,zadná vidlica je trubková tachometer je okrúhly no skrátka vypadá ako posledné typy Mustangov. Je šedý no nádrž je bez liniek tak isto aj blatníky.Ja som si dal za ulohu že ho chcem dať do pôvodného stavu.Tachometer už mám hranatý úplne nový ,potrebujem zohnať kryt na reťaz ten okrúhly ,dať to nastriekať a olikovať ,neviem ako to poriešim s tou zadnou vidlicou.Ozaj aké číslo má šedá farba na Mustangu? Okrem tohto kusa mám ešte Jawu 20 z roku 1980 v.č.1675022 , bordovej (Jawackej) farby,ktorý som dostal nový od rodičov.
Obe mám na značkách.    [Mirčo]   25.01.2013
Odpověď  Mirčo: najlepšie by bolo foto tvojho mustanga, ale ak nie, v čom sa líšil od napr. mustanga z 1970. Dík.    [Maros]   25.01.2013
Odpověď  Ja mam Jawa 23 Mustang s vyrobnym čislom 842797 z roku 1969    [Mirčo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.01.2013
Odpověď  Tak to gratulácia :)    [Maros]   13.01.2013
Odpověď  :-)    [rybňa]   13.01.2013
Odpověď  Díky tomuto tématu jsem v prosinci zjistil,že můj Mustang r.v. 1970 není odhlášený jak jsem se původně domníval a dnes jsem si byl pro TP a kupní smlouvu,povinné ručení bylo placeno.    [otta]   13.01.2013
Odpověď  David-já to vím. Nechtěl jsi z toho dělat inzerci a tak jsi požádal kolegy sběratele o e-mail. Zdálo se mi to naprosto v pořádku. Asi opravdu někdo později napsal něco nevhodného. Ota.    [Ota]   04.01.2013
Odpověď  ota-nevim zda nekdo nedopsal neco spatneho ale podle meho protoze tu bylo psano ze nekdo ma rad origo nove dily a ja odepsal ze at se ota a rybna ozve ze napisu a to proto ze tu neni inzerce abych neporusil pravidla a jak je videt stejne to asi vadilo. pritom jsem jen zadal kontakt na dve osoby. nechapu co natom bylo spatne kdyz pritom se tady vecne motaji odkazy na aukce a to nevadi. takze jsem nekomu chtel neco nabidnout kdyz to schani a je zle ale kdyz si nekdo udela aukci a sem tajne udajne jako jina osoba da odkaz tak to nevadi?? tim si dela reklamu na sve zbozi k prodeji. zajimava spravedlnost ze??necitim se dotcen ale jen to nechapu a reaguji az ted kdyz jak je videt to nezajima jen me proc to zmizelo. tak hold si pomahat nemuzem asi a kazdy budem hledat inzerci,me to nevadi pri prodeji,prodam to stejne ale treba kupujici neni kazdy den na inzeratech ze sance to sehnat je mala a tak jsem mu chtel pomoct to mit a ne prodejem ale treba i vymenou za jine nd.a kor kdyz jsem vedel ze tu dva lide schaneji nove nd pravdepodobne a chtel jsem je uprednostnit pouze.    [david]   04.01.2013
Odpověď  Docela by mne zajímalo kam a proč zmizeli včerejší příspěvky. Ota.    [Ota]   04.01.2013
Odpověď  Já ji radči už moc nevytáčim,bojim se že motor vylítne z rámu,jak to v něm chrastí:-)Už má za těch 50sát let hodně zasebou ale doufám že až jednou udělám GO tak bude mít i dost před sebou...    [Erik69]   31.12.2012
Odpověď  Je to tak Eriku,jak si sednu na tu štíhlou krásku,mezi koleny sevřu nádrž,do ruky mi padnou řidítka s hrazdou, dám plnej,motor vyletí do otáčřek s tím krásným zvukem a vibracemi,to je nádherný pocit    [matt]   31.12.2012
Odpověď  Krásné vzpomínky,matte tu sportku ted taky proháním,využívám krásných dní,je to jako droga:-)    [Erik69]   31.12.2012
Odpověď  Mě zásoboval strejda,který nakupoval v Mototechně v Chlumci n.C.    [otta]   31.12.2012
Odpověď  V 80-tých letech byla super Mototechna v CHebu,kde jsem dokonce koupil i v té době absolutně nesehnatelný náhon tachometru na Mustanga. Ota.    [Ota]   31.12.2012
Odpověď  Pánové,ty časy já pamatuju.Brácha dokonce chodil s prodavačkou z mototechny.Tak jsem tam měl známou.    [aldafiny]   31.12.2012
Odpověď  Moc krásný výfuk a nádherné kolo, jen otto, to se dělá takový poklady pokládat rovnou na drsnej beton? :-(    [Golden.Sport] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.12.2012
Odpověď  Matt: no jo, krásné fotky, krásné vzpomínky. já takové bohužel nemám, ale udělá mně radost každý "nový" pionýr ve sbírce... :D
otto: to by byla věc! kdysi se mně zdálo, že sem byl v nějaké takové Mototechně nakupovat :)    [rybňa]   31.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Fotečka nových orig.dílů,kdyby se to tak dalo ještě v Mototechně koupit co?    [otta]   31.12.2012
Odpověď  Matte stará láska nerezaví!!!!!!!!    [otta]   31.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tu sportku jsem musel prodat když jsem se po vojně oženil,to muselo jít vše,ale to asi zná více mých vrstevníků, ale na stará kolena jsem si ji zase pořídil, a zase ji proháním!(omlouvám se za fotky které nepatří do tohoto tématu,snad mi prominete)    [matt]   31.12.2012
Odpověď  Díky otto, problém je, že fotek je poskromnu, a vzpomínek by asi bylo dost, ale zase si už houby pamatuju.....    [matt]   31.12.2012
Odpověď  matte super vzpomínky a fotky!!!!!!!!!    [otta]   31.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  A tahle přišla po tom pionýru to mi bylo 17, ale už jsem na ni jezdil načerno.Teď jsem si teprve všiml, že ty fotky na pionýrech byly nafoceny na stejném místě s odstupem těch let...    [matt]   31.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady ještě o 13 let dříve    [matt]   31.12.2012
Odpověď  Bohužel,padla za oběť silnější motorce    [matt]   31.12.2012
Odpověď  Tak ta fotka je hezká vzpomínka na starý časy,máš i tu Jawu 21 dodnes?    [otta]   31.12.2012
Odpověď  Jo,jsem,kde ty doby jsou.......    [matt]   31.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Taky přikládám foto svojí Jawy 20 r.v. 1971 zeleno-béžová, otta nedal jinak :-) ten bzučák je tam origo chromový 12V bez selenové diody, ty se opravdu montovaly jen s 6V bzučákem které nebyly osazeny štelovacím šroubkem uprostřed krytu.    [Golden.Sport] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.12.2012
Odpověď  Paráda a to jsi ty osobně?    [otta]   29.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  moje ůplně nová 21 rok 1970, klakson šedivý    [matt]   29.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dnes u nás bolo celkom slnečno, ale aj tak sa moc fotografia nevydarila.    [Maros]   29.12.2012
Odpověď  určitě nebyly u všech. a bzučák se navíc dá taky lehce vyměnit...
otta: až půjdeš oprašovat pionýry, mrkni prosím, jestli tam máš tu diodu nebo ne.    [rybňa]   29.12.2012
Odpověď  Mustang,původně asi taky šedý 1970, v.č. 93120x.    [jf] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Když jsme tady u roku 1971 tak dávám foto záručáku,faktury,visačky a pojištění na Mustanga.    [otta]   29.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  U všech z roku 71 tento chromový klakson není u v.č.9926XX z roku 71 už mám normální šedivý.    [otta]   29.12.2012
Odpověď  páni, teď si vybavuju, že jsem ten bzučák jednou viděl právě taky na 71čce. :-)
Maros: ano, chromovaný bzučák pochází z jawy 90. ale jejich použití je zcela nelogické. :-) v té době se běžně používaly bzučáky 6V s předřazenou selenovou diodou. 12V bzučáky (lakované šedou základovkou) se používaly později až u 30W magneta.
nabízí se otázka: máte na těch pionýrech s chromovaným bzučákem uvnitř masky diodu?    [rybňa]   29.12.2012
Odpověď  Jedine ma napadá, že tieto bzučiaky boli pôvodne určené na jawu 90 (z dôvodu tých vyznačených 12V na mriežke a iný motocykel na 12V a na striedavý prúd sa v tom čase nevyrábal). Ale je to len moja domnienka.    [Maros]   29.12.2012
Odpověď  Mohu potvrdit,na všech pionýrech co jsem kdy měl z roku 71' byly tyto chromové bzučáky,12V.Na stroji z roku 72'již mám šedý ale nejsem si ted naprosto jistý tou voltáží ale myslím že tam je již 6V.    [Erik69]   28.12.2012
Odpověď  Ano, asi to tak je.    [PS]   28.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Takže tyto chromované klaksony jsou pro tento rok 1971 určitých výr.čísel standartní.    [otta]   28.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  chromované a na volty se musím podívat    [PS]   28.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Chci se zeptat jaké máte klaksony právě u těchto stroju r.v.1971 já mam u dvou tyto chromové a je na nich 12V?    [otta]   28.12.2012
Odpověď  asi ano, to je náhoda    [PS]   28.12.2012
Odpověď  Můj Mustang r.v.1971,v.č. 971 793 s tou 20tkou museli být snad vyroběni v jednom dni?!:-)    [Erik69]   28.12.2012
Odpověď  nádhera ty zelené 71 :) je to tak trošku "atyp" no.    [rybňa]   27.12.2012
Odpověď  moje Jawa 20 1971 má v.č. 9731XX    [Golden.Sport] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.12.2012
Odpověď  PS já mam tu zelenou 20tku 1971 v.č.9727XX    [otta]   27.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  rok výroby 1971, v.č. 971 768    [PS]   27.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto druhá strana    [PS]   27.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Taky mám JAWU 20 původní stav v kombinaci zelená-krémová    [PS]   27.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady ještě fotečka s béžovo-zelenou kombinací tmavá r.v.71 a světlá r.v.68.    [otta]   27.12.2012
Odpověď  Z toho roku 73 mam jen ten jeden stoj a řekl bych,že se těchto ročníků moc není.    [otta]   27.12.2012
Odpověď  otta: i v roce 73 s béžovou? pěkné :-) přiznám se, že ve sbírce nemám ani jednoho pionýra, ba dokonce ani štítek, ze 73. roku! ostuda :-D    [rybňa]   27.12.2012
Odpověď  Přátelé, já vlastním stroj Jawu 20 r.v. 1971 v původním stavu, barva zelenomodrá (petrolejová) a má taky krémový odstín krycích plechů jezdce. Zatím foto nemám, ale jistě to tento týden stihnu nějak nafotit a vložit jako důkaz.    [Golden.Sport] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jawa 21 v této béžovo-červené kombinaci    [otta]   26.12.2012
Odpověď  Nemám to však nikde doložené, prečo to lakovali aj takýmto odtieňom a neskôr prestali. Jeden môj známy zo Zlína taktiež vlastní J05 s r.v. 1966 s touto kombináciou ale bledočervenej farby v pôvodnom stave.    [Maros]   26.12.2012
Odpověď  To je ono, ja már v.č. 6315xx, r.v. 1965, štítok v nemčine ako som písal niekde nižšie.    [Maros]   26.12.2012
Odpověď  Jinak tu béžovou barvu mam na Jawě 20 r.v.1971 a na Jawě 21 r.v.1973 jestli vyštrachám foto tak ho dodám.    [otta]   26.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Myslíš tuto modrou kombinaci s béžovou je to rok 1962,jaký r.v. máš ty?    [otta]   26.12.2012
Odpověď  rybňa: ja vlastním 05 modrej farby s tou krémovou farbou a videl som ešte pár 05 tej bledozelenej farby, ale ako píšeš, mohli byť aj tie bledočervené, ale je pravda, že týchto farebných kombinácii bolo relatívne málo. Keď sa zlepší počasie, spravím kvalitnejšiu foto mustanga.    [Maros]   26.12.2012
Odpověď  Maros: pěkný kousek vhodný k restaurování :)
ta krémová barva revmaplechů bývala na starých 05kách (novější už měly běžný, šedý odstín) a pak ještě na prvních 20kách (nejvíc v kombinaci se světle červenou) v letech 67-68.
v 70. letech už se tou krémovou asi nelakovalo vůbec resp. jsem se s tím nikdy nesetkal.    [rybňa]   26.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ešte foto z dneška.    [Maros]   24.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Posielam foto svojho mustanga, ospravedlňujem sa za kvalitu fotky, ale je to fotené mobilom bez autofocusu. Ako som spomínal nižšie, je v pôvodnom stave.    [Maros]   24.12.2012
Odpověď  Ano pro tuzemský trh byl výrobní štítek psaný slovensky, ospravedlňujem sa :-) jinak vývozní Jawu 555 mám v němčině a Golden má speciální anglicky co se dával např. pro vývozní Jawy 350 California pro USA.    [Golden.Sport] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.12.2012
Odpověď  Nechcem nikoho uraziť, ale ja som bol zato, že všetky pioniere mali po slovensky písaný štítok. Alebo som si to iba nevšimol?    [Maros]   24.12.2012
Odpověď  Já mám také původní nažloutlou barvu krycích polechů na Jawě 20 r.v. 1971 a ěeský štítek.    [Golden.Sport] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.12.2012
Odpověď  Ta nažloutlá barva je méně běžná,ale mám ji na více strojích s českým štítkem.    [otta]   24.12.2012
Odpověď  Jo jo je to originál původní barva.    [otta]   24.12.2012
Odpověď  Ten žltkastý odtieň revmaplechov a paraboly čo poslal obrázok otta som mal ako originál na svojej jawe 05 z 1965 roku s nemecky písaným štítkom. Vtedy som si myslel, že to majiteľ iba tak natrel čo mal po ruke, nakoľko ostatné pioniere mali šedú farbu týchto dielov. Až neskôr hľadaním na nete som si potvrdil, že to asi nebola náhoda. Tak isto som si to všimol aj na tatranoch, niektoré majú tento odtieň, iné zas šedý. Vlastním taktiež tatrana z 1966 s týmto žltkastým odieňom a tiež s nemecky písaným štítkom a zadné smerovky mám na tých rozširovacích podložkách resp. krídielkach. Žeby ten odtieň používali na export? (len domienka). O svojom tatrane viem z rozprávania bývalého majiteľa, že to bola vratka zo zahraničia z dôvodu stekancov laku na blatníku čo som si aj potvrdil.    [Maros]   24.12.2012
Odpověď  Pro otta - ten fešák pionýr je v původním laku?    [trdk jztf]   23.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Letošní fotečka Goldena s kolegyní.    [otta]   23.12.2012
Odpověď  Výrobní číslo Golden Sport mam 10183xx r.v. na štítku 1972 dle TP první registrace červen 1973.    [otta]   23.12.2012
Odpověď  S tým začatím výroby Mustanga sa aj v dobových článkoch veľmi odlišujú. Spoločný projekt s Ital-Jet bol predstavený na Veľtrhu v Brne už v roku 1966. Zo začiatku tie motocykle išli na vývoz do USA + Kanada / Golden Sport/ do obchodnej siete v Nemecku /Neckermann/ Anglícka.. devízi boli prednejšie ako spokojnosť našich motoristov. U nás sa začali predávať asi koncom roka 1969.
Pokiaľ ide o výrobné čísla, tak tie boli spoločné s J-20,21 takže keby niekdo hladal prečo? najnižšie číslo, tak sa to nedá.
A to že v roku 1970 bolo nižšie číslo ako v roku 1969, tak údajne sa rok výroby niekedy nahradil rokom expedície, prípadne mohlo ísť o vrátený motocykel zo zahraničnej zásielky / reklamácia/ a pretože štítok bol cudzojazyčný, tak sa to preštítkovalo.
Bolo by dobré keby sem dali v.č. tí, ktorý vlastnia Golden Sport, tie by mali byť nízke.    [M.]   23.12.2012
Odpověď  jawa350ohv: wow, opravdu? tak to já sem viděl štítek 893tis a byl to rok 69! takže koukám taky sranda :)
M. ale to stejně ze začátku musela většina jít na export, ne? protože se u nás mustangy z 60. let takřka neobjevují. a nebo mám jenom já smůlu?    [rybňa]   23.12.2012
Odpověď  Tiež mám jednoho šediváka v pôvodnom stave,výrobné číslo 989758 r.v.71    [Joski]   22.12.2012
Odpověď  otto-krasavec    [david]   22.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě foto šediváka r.v.1970 z druhé strany,origoš samolepka Jawa    [otta]   22.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto šediváka r.v. 1972 v.č.10552xx    [otta]   22.12.2012
Odpověď  pěkný    [PS]   22.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Můj je také v původním stavu.    [otta]   22.12.2012
Odpověď  Já mám šedý s černými linkami výrobní číslo: 892039 rok 1970    [jawa350ohv]   22.12.2012
Odpověď  Výroba Mustangov rok 1968 - 1579 ks, 1969 - 2020 kusov, 1970 - 19317 kusov.    [M.]   22.12.2012
Odpověď  No môj mustang je v pôvodnom stave, síce už v zanedbanom, ale pôvodnom včetne liniek. Chýba mi iba guma na nádrži. Dík za info    [Maros]   22.12.2012
Odpověď  Maros: je to zacatek roku, hádám únor-březen. jinak těch mustangů bylo ze začátku asi hodně málo ("šedých" cca. 40tis, přičemž drtivá většina až rok 70-71)    [rybňa]   22.12.2012
Odpověď  Bohužel ho mam bez TP takže nevím.    [otta]   21.12.2012
Odpověď  Hm, zaujímavé, ak sa smiem spýtať, v ktorom mesiaci bol ten Váš mustang registrovaný? Chcel by som si určiť približne aj mesiac výroby. Dík    [Maros]   21.12.2012
Odpověď  Já mam 9016xx r.v.1970    [otta]   21.12.2012
Odpověď  Nikto nič? Asi nik z tunajšieho fóra nemá nižšie výrobné číslo :( Hľadal som na internete nejakého mustanga s rokom výroby 1969 a nenašiel som, preto som založil tento dotaz.    [Maros]   21.12.2012


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006