MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 314370 příspěvků |8041 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 149 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMalé motocykly Jawa 50 a ostatní p | Odpověď 26.3.2023 20:14  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zodpovězené téma Plášť Jawa 50/550
Poraďte někdo prosím.
Koupil jsem nový plášť na pařeza MItas H-04 2.50-16.Nemůžu ho vystředit.Na straně ventilku je z ráfku patka vysazené asi o půl centimetru,než na protější straně.Patka u ventilku už více dovnitř vsadit nejde.Plášť mi nasazovali v pneuservise,protože jsem nebyl schopen kvůli tvrdosti patky ho na ráfek vůbec dostat.I tam to nasadili se stejným výsledkem.Ráfky jsou původní,na kterých byl stejný rozměr.Je to normální,setkal se s tím někdo?Co mi poradíte?    [Zbyněk]    26.03.2019     Zobrazit téma  
Odpověď  Mám duše Mitas a Rubena, celkem na 6 moto a všechny ucházejí. Jediné, které mi vydrží celou sezonu jsou staré, již i záplatované původní Barum a právě Heidenau.
Existují také duše zesílené pro motokros, jednu jsem měl vzadu na kývačce se sajdou. Nikdy nebyl defekt.    [Luboš]   19.11.2022
Odpověď  Heidenau mám na několika velkých Jawách a ani s jednou není problém.    [. ]   18.11.2022
Odpověď  Zdravím, nechci zakládat nové téma, proto píšu můj dotaz sem. Poraďte, prosím, kde koupit (jakou značku) kvalitní duši na 550, abych nemusel každý víkend dofoukávat? Teď mám Heidenau a je to katastrofa. Duše nepíchnutá, ventilek OK a pořád trochu uchází … Díky za radu.    [ladasim] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.11.2022
Odpověď  jj ještě drobný dodatek. když nasazuju poslední část pláště (u ventilku) tak ventilek před tím zamáčknu dovnitř, právě abych no skřípl- matičku mám úplně na konci. Pokud je k dispozici třetí ruka, který ho podrží zastrčenej tak je to výhoda. To zda není duše u ventilku přiskříplá je jednoduchá zkouška tím, že při prázdném kole jde ventilkem lehce pohybovat dovnitř i ven. Pro přezouvání používám kované kulaté montérpáky se sploštělýma koncama - byly jako příslušenství u mustanga a používám je od té doby na všechny motorky. Plechový nepoužívám, protože jima jsem několikrát duši přiskříp.    [HonzaBK]   28.03.2019
Odpověď  souhlas s kolegy níže, zrovna minulý týden jsem s tím bojoval u kola na kývačku, duše u ventilku byla skříplá pod pláštěm a ten proto neseděl. Postup co píše Honza BK fungoval (ale byla to makačka, tvrdej plášť a nepoddajná duše :-) )    [meela]   27.03.2019
Odpověď  jj od nepaměti (za totality) náš učili, u biciklů i u motorek máme nasadit plášť, pak zamáčknout ventilek dovnitř (samozřejmě ale ne úplně, abych ho zase mohl vytáhnout), srovnat plášť po obvodu a ventilek zase vytáhnout ven. Samozřejmě na závěr v žádném případě neutahovat tu matici na ventilku k ráfku. ta slouží pro montáž. Pokud je matice utažena a dojde k pootočení pláště vlivem brždění a podhuštění pneumatiky, tak se ventilek utrhne. Když je matice povolena (já ji tam ani nedávám), tak se ventilek pouze nahne a tím poznám, že musím kolo vyfouknout, plášť pootočit zpět a znovu nafoukat. Toto je základní chyba o které mladí motoristé nevědí a utahují matici ventilku napevno k ráfku a ještě se hádají že je to tak správně!    [HonzaBK]   27.03.2019
Odpověď  občas se mi to stávalo a dělala to duše u ventilku bylo tam jakoby tvrdší kolečko a přes to to nešlo,,,nasaď plášť a pak zasuň ventilek srovnej a pak foukni    [martin]   26.03.2019


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006