MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306208 příspěvků |7505 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 149 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexČlánky o vetránech v časopisech, k | Odpověď 10.7.2020 06:17  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zodpovězené téma BMW 507
http://auto.idnes.cz/renovace-bmw-507-ktere-vlastn il-elvis-presley-fm7-/automoto.aspx?c=A160806_1036 48_automoto_hig

"pětsetsedmička" prohrála boj s Gull-wingem, ale stala se nesmrtelnou. Tento typ dostal firmu až na pokraj krachu. Až levné BMW 700 je dostalo z nejhoršího a když později přišlo na trh BMW 2002, tak to byl opravdu "šlágr". I s prvním seriovým turbem BMW 2002 turbo. BMW 507 je nádherný, ač nedosahoval kvalit Gull-winga.    [J]    07.08.2016     Zobrazit téma  
Odpověď  Také jsem nedávno četl článek o BMW 507 a to na http://kralmotoru.cz/media/bmw-507-ucebnicovy-priklad-vyvazenosti-cistoty-a-elegance . Píšou tam zajímavou věc, a to že první prototyp BMW 507 byl veřejnosti představen v září 1955 na autosalonu ve Frankfurtu, kde okamžitě vyvolat vlnu úžasu. Pod kapotou ukrýval vidlicový osmiválec OHV o objemu 3168 cm3 a výkonem 150 koní (110 kW). Při vyšších rychlostech však byl vůz velmi nestabilní a tudíž nebezpečný a tak sen o tom, že se stane konkurencí Mercedesu 300 SL se rychle rozplynul. První série BMW 507 se vyráběla do roku 1957 a z továrny vyjelo pouze 45 kousků. Druhá lehce upravená série se vyráběla v letech 1957 až 1959 a celkem vzniklo 210 kusů. Vozy z první série jsou dnes logicky považována za vzácnější. Ve své době ale šlo o velký propadák, který málem způsobil krach německé automobilky. Na poslední chvíli ji zachránila výroba tzv. Neue Class 1500/1600/1800/2000.    [KarelSvobodaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.09.2018
Odpověď  to je baworák :)    [j.]   24.11.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  BMW 507    [J]   07.08.2016


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006