MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 297609 příspěvků |7097 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 61 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexJaponské klasické motocykly | Odpověď 19.12.2018 01:19  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma Honda CBX 1000 - legenda legend
Ačkoli Honda CBX 1000 nesla označení Super Sport a její šestiválec nabídl poprvé u sériového motocyklu 100 koní sportovní ikonou se nikdy nestala. Až příchod konstrukčně zcela jiných sportovních motocyklů v 80. letech ukázal, jakým směrem se bude vývoj skutečně sportovních motocyklů ubírat.
Nic však nebání k tomu, aby Honda CBX 1000 nebyla již v době své výroby označena za legendu. Stačilo, a stále stačí, v reálu spatřit charakteristickou siluetu jejího mohutného šestiválcového motoru, navíc konstrukčně provedeného s neuvěřitelnou precizností, a dále již není třeba komentářů.
Honda CBX 1000 nikdy nebyla pro každého. A nebylo to jen její vysokou cenou. Její jízdní vlastnosti, limitované zejména tehdy nedokonalými pneumatikami, neumožnily využít potenciál litrového řadového šestiválce. Zatímco jízdní vlastnosti motocyklu dokážou současné pneumatiky radikálně vylepšit, cena motocyklu neklesá a již nikdy rozhodně klesat nebude.

Hondu CBX 1000 v Československu doslova ikonizoval Theodor Pištěk testem, který vyšel v roce 1979 v časopise Motoristická současnost. Známý výtvarník, pozdější držitel filmového Oskara a velikého příznivce motorismu v jedné osobě, testem reagoval na nepříznivý ohlas čtenářů ke kritickému článku o Kawasaki Z1300 v témže časopise. Článek odsuzující silné motocykly, za jejichž předobraz si autor vybral Kawasaki Z1300, nese všechny známky účelového textu z režie StB. Více informací zde: http://www.motomagazin.cz/index.php?action=klasik& amp;menu=23&pos=cssr    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů   14.01.2016     Zobrazit téma  
Odpověď  Jen technická- test od pana Pištěka otiskli v časopise Automobil.    [Zdenál]   02.10.2017
Odpověď  Karburace na cbx1000 není jednoduchá záležitost, hlavně hřídelové manžety a voln.membrány se dají sehnat pouze v jap. tzn, pokud nejde naladit, karbce se musí udělat, ne ladit něco o čem nevím jak to je    [Horal]   17.03.2017
Odpověď  Odpověď pro (Dido) HONDA CM 125 C. Tam patří na jehlu šroubu sestava,pružina/ podložka/O-kroužek/podložka. Je to hodně titěrný a lehce se to ztratí. Nezoufej, pravděpodobně ti zůstaly uvnitř karbce v dosedacím místě pružinky. Opatrně vyjmout NEOSTRYM! miniháčkem z drátku. Pokud je tam nenajdeš tak ten Vůl před tebou byl rychlejší, a pak jedině objednat nový třeba na Partsdepot.    [tusakvlastaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.03.2017
Odpověď  OMLOUVÁM SE FOTO Z KATALOGU SE MI NEPODAŘILO ZKOPÍROVAT!!!!!!    [dido]   07.03.2017
Odpověď  je to rámeček č.6- zmíněné podložky pod č.1    [dido]   07.03.2017
Odpověď  Zdravím,zajmavá diskuze o karburátorech!Potřeboval bych poradit:HONDA CM 125 C r.v.1984, nejde za plynem,do 60km jako že ano, pak se dusí.Dozvěděl jsem se že by to potřebovalo přetěsnit karburátor,což se snažím udělat,ale mám problém se šroubkem bahatosti směsi. Mám šroubek s pružinou jinak na něm nic není u mě v motocyklu,ale v náhradních dílech je zobrazen ještě se dvěma podložkama či těsnícími kroužky, z obrázku to nedovedu určit je to velmi nekvalitní zobrazení,když to zvětším tak je to rozmáznuté ,vypadá to jako gum.kroužek a podložka asi gumová? V jakém pořadí by měly být na šroubku?Dokázal by mi někdo poradit? Díky za každou radu.    [dido]   07.03.2017
Odpověď  Přesně tak. Já se vždy snažím upozorňovat, že staré motocykly nejsou jen o ježdění. Dobrý pocit lze získat i z dobře vykonané práce, ať už manažerské, protože sám člověk prostě nemůže zvládnout vše, nebo mechanické, protože sám člověk přeci jen dost prací zvládnou může. Prostě provozovat tyto motocykly vyžaduje úsilí, které samo o sobě přinese dobrý pocit. Jízda je již jen ona třešnička na dortu.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  06.03.2017
Odpověď  Já sice takový věci dělám ALE... opravy a renovace youngtimerů dělám nejraději pro sebe, není to nebo nemusí to být vděčná práce, záleží i na rozvodových řetězech - když budou vytahaný tak to nikdo nikdy neseřídí, záleží na ventilových vůlích a těsnosti ventilů, kompresích, stavu přírub ke karburátorům a konečně i na celkovým stavu karburátorů - jestli bude vyběhaný uložení hřídelky klapek tak je další problém a jak tady píše i Honďas tak 20hodin práce nemusí vůbec k ničemu vést... :-( a na závěr i sehnat díly nemusí být nic jednoduchýho a kdo má potom poslouchat někoho 5x za týden že už by chtěl jezdit....    [Katana]   05.03.2017
Odpověď  Hodně jsem se natrápil s karburátory na gll000 celé je to o tom že musí být všechny dokonale vyčištěné a překontrolované a přetěsněné a pak už stačí jen synchronizovat- ovšem občas se to prostě taky nepodaří a dělal jsem to třeba hlavně v začátcích 3x a celkem klidně to vzalo 20 hodin práce a pak byl výsledek teprve uspokojivý. Dnes bych do toho nešel protože bych Ti mohl říct dej mi 5000 dělal jsem na tom dva víkendy a tvoje odpověď by mohla být -je to jen o trochu lepší.    [honďas]   05.03.2017
Odpověď  zdravím všechny příznivce japonských klasiků.mám na vás jednu prosbu.stal jsem se hrdým majitelem motocyklu Honda CBX 1000 z roku 79, a narazil jsem na jeden docela vážný problém.jeden můj pečlivý známý mě na tom děla servis a kontrolu, a zřejmě si nedokáže poradit z kalibrací karburátorů...což jak jsme zjistili je velice zásadní u tohoto typu motocyklu..Nevíte prosím o někom, ale opravdu o nějakém specialistovi tady v čr nebo de kdo by dokázal precizním způsobem seštelovat karburátory??budu rád za vaše info.    [romisu]   01.03.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Honda CBX 1000 z roku 1979 za 8500 Euro:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id= 219100100

Inzerce inzeruje na německém serveru zřejmě proto, že u nás není zájem. Nebo se mýlím?    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.01.2016


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006