MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 297609 příspěvků |7097 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 67 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexJaponské klasické motocykly | Odpověď 19.12.2018 01:21  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma Neteče benzin.
Ahoj, v zimě jsem si pořídil Kawasaki Z650B z r. 1976 a až nyní jsem začal jezdit. Dnes jsem bohužel poprvé volal kamaráda, aby mě odvezl domů na káře :-(, netekl benzin. Kohout průchozí, ale neteklo to do karburátoru. Potom, co jsme to doma shodili na zem, benzin začal téct a motorka běží zase normálně. Předpokládám tedy, že se seknuly plováky. Dá se tomu nějak do budoucna předejít? Díky.    [solf] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům   17.03.2017     Zobrazit téma  
Odpověď  Tak včera mi jedna svíčka už "nenaskočila", ale zlobila pravděpodobně delší dobu, protože po startu to občas chvilinku vrčelo jen na tři válce. Tak se chci zeptat, jaké svíčky na tyto motorky doporučujete? Já tam mám nyní NGK B9ES. Dík.    [Solf]   10.09.2017
Odpověď  Podobný problém jsem řešil na Hondě CM. Kouřila jak dvoutakt na M2T 1:30, zejména z pravého válce.
Nejprve měněna gufera ventilů, zlepšení sotva patrné. Následně, protože se mi zdálo, že ventil mají ve vodítkách větší vůli, než je zdrávo, vyměněna celá hlava za lepší (+ opět nová gufera). Výsledek nic...
Demontovány válce s písty. Válce neměly nahoře hranu, písty vůli, ovšem na stíracích kroužcích však téměř nulové předpětí a velká vůle v zámku. Ostatní kroužky se zdály OK. Objednány a namontovány nové kroužky - všechny. Mírné zlepšení, ale ten horší válec pořád stejně špatný....
Další demontáž motoru, tentokrát po sehnání nových výbrusových pístů + kroužků. Proveden výbrus a montáž nových pístů a od prvního okamžiku po zprovoznění bylo jisté, že je po problému!
Po podrobném zkoumání vymontovaných pístů se přikláním k závěru, že příčinou byly vytlučené drážky pro kroužky v pístu! Na tom pravém citelně více. Oproti pístům novým, kde nebyla prakticky měřitelná axiální vůle kroužku, tak na těch starých to bylo místy až k 0,2 mm. Měřeno jenom orientačně spárovými měrkami s odstupňováním po 0,05.
Je fakt, že i ten "přemazaný" motor před opravou stále jel, svíčky neodcházely, ač byly plné karbonu. Stejně tak vnitřek spalovacích prostorů a dna pístu. Jen motorka žrala víc oleje, než moje dvoutakty dohromady ;-). Takže tak.    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.08.2017
Odpověď  pokud, tě to neobtěžuje tak že by to kouřilo či žralo svíčky tak bych se na to osobně vyprd, a dal bych tam 15-40 či 20-50 olej , jinak někdy stačí vyněnít stírátka na ventilech a nebo spíš a to už je nákladné pístní kroužky ale nejlépe i s novými písty a výbrusem. Osobně bych jezdil a řešil bych to jen kdyby mě to trápilo a nebo bych měl plno času nebo peněz.    [honďas]   06.08.2017
Odpověď  Zdravím, tak uběhlo pár měsíců a najezdil jsem cca 1500 km. Vše funguje, motor běží pěkně, je tichý, výkon podle mě také dobrý, spotřeba při klidné jízdě do 6 litrů/100 km. Ale motor žere olej, přibližně 1 - 1,2 litrů na 1000 km. Tak se chci zeptat, zda je to problém, který je potřeba řešit a v případě že ano, jaký bývá nejčastější důvod a jak je oprava nákladná? Díky.    [Solf]   06.08.2017
Odpověď  Hurá,zase jsem měl pravdu ;-))))))    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.04.2017
Odpověď  Tak pruzina nahrazena jinou a vse funguje. Problém vyřešen. Jeste predtim jsem zkusil jizdu se starym kohoutem a potvrzuji, ze to bylo tim vlozenym papirovym filtrem a malym mnozstvim benzinu v nadrzi.Rika se tomu hydrostaticky tlak. Diky všem za rady.    [Solf]   04.04.2017
Odpověď  Tak mi přišel ten starý kohout. A chybí v něm bohuzel pružina, která tlačí na ten ventil, co zavírá průchod. A v te sade na repasi take neni.Nemáte ji někdo,nebo nevite, kde jí koupit?    [Solf]   31.03.2017
Odpověď  Jak píšete -dírka na odvzdušnění nádrže )ale to se projeví většinou až za jízdy a hlavně u plné nádrže) filtry benzinu mě osobně párkrát vypekly takže bych je zkusil vyřadit, palivový ventil zkusíš, no a hladinové ventilky v karburátorech rády zůstávaj po delší odstávce přilepené. -někdy stačí citlivě poklepat karburátory    [honďas]   26.03.2017
Odpověď  Aha - nečetl jsem pozorně! Protékání je něco jiného, za to filtr nemůže ;-).    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.03.2017
Odpověď  Možná ano, ale ten kohout i v zavřené poloze stejně protéká a níže jsem byl upozorněn, že to může způsobit mnohem větší škodu.    [solf]   25.03.2017
Odpověď  "...se 3 litry benzinu. Spolu s tím vloženým papírovým filtrem ..."
Jestli tam byl papírový filtr, stačilo ho vyhodit a všechno další bylo zbytečné. Na 99% byl zdrojem problémů.    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.03.2017
Odpověď  Opravnou sadu už mám doma a starší podtlakový kohout je na cestě, tak snad to bude dobré. Ještě mě pak napadlo, zda problém nevznikl tím, jak klesalo množství benzínu v nádrži. Už si nepamatuji fyziku ze školy, ale tipnul bych, že plná nádrž vytváří větší výstupní tlak než nádrž se 3 litry benzinu. Spolu s tím vloženým papírovým filtrem by to mohlo být ono. Najezdil jsem totiž bez problémů 200 km a až když se blížila rezerva, tak se problém objevil. Předchozí majitel to také jednou zažil a klidně to mohlo být také v době, kdy už bylo v nádrži málo benzinu. Testovat už to nebudu, ten originál samospádový kohout stejně prokapával, tak bude nahrazen tím modernějším.    [solf]   25.03.2017
Odpověď  Je to 100% ten kohoutek. Kupte opravnou sadu a je po problemu. Nestaci ho jen pročistit a zase složit, taky sem se s tim natrapil. Kohout krasne pruchozi, ale benzin tekl jen po sundani hadice. Pokud v něm někdo repasoval sitko, ktere slouži jako filtr, bude to tim.    [ondrejj]   24.03.2017
Odpověď  Já bych začal od kohoutu. V normální poloze nesmí téci, při podtlaku v hadičce, což lze udělat třeba ústy, musí benzín téci. Toto prostě musí fungovat. Samozřejmě, že v poloze PRI musí téci i bez podtlaku. Souhlasím, že filtr v cestě mezi kohoutem a karburátory může udělat neplechu. Osobně se těmto dílům vyhýbám.
V karburátorech bývá většinou opačný problém a to, že ventilek otevírající přívod benzínu do plovákové komory zůstane viset a benzín jím protéká. S tím, že by se neotevřel ani jeden ze čtyř, jsem se ještě nesetkal.
Často bývá problém s odvzdušněním nádrže. To se většinou projeví za jízdy a stačí otevřít víčko nádrže.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  18.03.2017
Odpověď  To by ale přece tekl benzin z nádrže k tomu filtru a dál ne. Ale jemu neteče ani k tomu filtru.    [MV]   18.03.2017
Odpověď  Vyzkouším to bez něj, díky. Příští týden dám vědět, jak to dopadlo.    [Solf]   18.03.2017
Odpověď  Aha, tak jsme doma, problém je ten filtr! Jestli je papírovej tak ho samospád neprotlačí...    [Katana]   18.03.2017
Odpověď  Odvzdušňovací hadičky mám vedené pod sedlo, jsou volné, nikde jsem je neskřípnul. Ty plováky mě napadly nejdřív, ale to jsem si neuvědomil, že jsou tam karburátory 4 a že jsou v tomto ohledu na sobě nezávislé. Takže i kdyby se seknukl 1 plovák, měly by ty ostatní benzín pustit. Nebo ne? Už jsem taky mluvil s předchozím majitelem, který motorku repasoval a prý se mu to taky jednou stalo. Pomohlo mu prý fouknout do nádrže. Jinde na diskuzi někdo zase foukal do těch odvětrávacích hadiček. Zkusil jsem obojí a benzin většinou začne téct. Ale stejně za chvíli přestane, a to ještě dříve, než se objeví benzin ve filtru, který mám v hadičce pod kohoutem. Karburátory byly při repasi vyčištěné ultrazvukem.    [Solf]   18.03.2017
Odpověď  Podtlakovou hadičku zapojit tam kam se připojují budíky pro synchronizaci, možná tam bude šroubek a tak vyrobit trubičku se závitem.    [Katana]   18.03.2017
Odpověď  No z těch karburátorů by mělo někam vést ještě odvzdušnění plovákových komor, ty dvě hnědý mají být volně vyvedený ven http://i.ebayimg.com/images/g/gIYAAOSw7aBVDMN9/s-l 640.jpg a nebo ty karbce rozebrat a podívat se k jehle na plováku, tam bývá filtr a nebo bordel, případně obojí :-)    [Katana]   18.03.2017
Odpověď  Neteče ani při otevřené nádrží. Když odpojim benzinovou hadicku, teče normálně. Jako kdyby se zavzdusnily ty karburátory. Je to zahada. Seženu ten novější kohout, protože tenhle stejně protéká, ale kam pak zapojit tu podtlakovou hadičku?    [Solf]   18.03.2017
Odpověď  No ale v případě že není palivový ventil podtlakovy tak jak je možný že palivo neteklo? Nebude ucpaný i odvdusneni nádrže,? To bývá řešeny přes otvor na klíček.    [Katana]   18.03.2017
Odpověď  Je potřeba zajistit aby kohout těsnil, pak by se mohlo stát že přijdete do garáže, sáhnete po starteru a bude po motoru, benzín nepodrzi ani ventily na plovacích, přeteče do motoru a jak ho roztočite ta to ohne ojnici.... nechci strašit ale takovýhle v uvozovkách banality vedou k velkým poškozením.    [Katana]   18.03.2017
Odpověď  Já ale nemám podtlakový a ptám se, v čem je lepší než ten obyčejný průtokový? Mám ho vyměnit?    [solf]   18.03.2017
Odpověď  Podobných klasik nám doma prošlo tak 15-20. Vždy když byl problém s palivem, pokaždé to byl kohoutek. Na 90% klasik byl podtlakový. Nejlepší je koupit opravnou sadu ;).    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.03.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Našel jsem sadu pro repasi kohoutu, ale ta vypadá jako pro kohout na model B2, ten už je podtlakový. Já mám ten jednoduchý označený číslem 10. Tak nevím zda shánět ten novější kohout, ten můj stejně ani při zavření dokonale netěsní. I když zase je origo, to se mi líbí.    [solf] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.03.2017
Odpověď  Palivový kohout bude 100% podtlakovy a nejlepší by asi bylo koupit sadu na repas, jedná se cca o 500Kč, jestli benzín samovolne tekl a nebyl prepnuty na polohu PRI tak je něco špatně, na polohu ON nebo RES pokud je sundaná nádrž by nemělo nic téct. Případně to že s kohoutu netekl benzin tak by to stejně zasloužilo prohlidnout.    [Katana]   17.03.2017
Odpověď  Zdar, možná je to úplná hloupost, ale mi se osvědčilo vypustit karburátory. Jestli vtom něco opravdu je netuším, ale motorky lépe na jaře startují.    [Pepanica]   17.03.2017


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006