MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316312 příspěvků |8201 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 140 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexJaponské klasické motocykly | Odpověď 16.9.2024 17:42  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zodpovězené téma Dobrý den, mám Hondu CX 500 Sports, r.v.1983, naj. skutečných 25000 km, velice dobrý stav.Ale jedna věc mě celkem zajímá. U tohoto motoru se při běhu na volnoběh ozývá z obou stran a stejně jemné klepání jakoby ojničního čepu nebo pod.(šicí stroj), ale při tomto stavu kilometrů se mi to zdá méně pravděpodobné. Můžete se tu rozepsat, co by to asi tak u motoru, navrhnutém již více než před třiceti lety, mohlo být? Díky.    [Jan Čajka]    20.04.2008     Zobrazit téma  
Odpověď  Zdarec, mám vyměněný rozvodový řetěz i řetěz pohonu olejového čerpadla, oba řetězy jsou dopnuty, ventily seřízeny. Po nastartování motor klepe, při vymáčknutí spojky neklepe. Nápínací i vodící šína jsou zánovní, motor má 54000 km, asi 10000 jsem v tomto stavu ujel. Tak to klepání neřeším.    [Martin]   23.06.2020
Odpověď  Diskse o problému je už trochu stará, ale jestli chceš ještě poradit, tak se ozvi. Já mám CX 500 turbo.    [tusakvlasta]   13.02.2009
Odpověď  Zdarec,měl jsem CX 500 před 10 lety a nejezdil na něm 20000 km. Výborný motocykl,ale někdo z předchozích malitelů se na něm patřičně vyřádil.Měl jsem ůplně stejný problén podle tvého popisu.Motor nemá automatický napínák rozvodového řetězu.Pokud tam máš ještě chladící vrtuli uloženou na vačkové hřídeli tak se to v ní dost ozývá.Stačí napnout rozv.řetěz a mělo by být po problému.Já to měl horší,protože na to někdo předemnou jezdil dlouho a naklepalo to zdvihátka.Tak hodně zdaru ať ti slouží,je to super stroj.Pokud nevíš jak rád s napnutím poradím čau Pospa.    [marekpospikRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.02.2009
Odpověď  nechci strasit ale ja tam nasel orazeny vyfukovy ventyly ale to bylo v 65000km tak snad tam nebudes mit to same .    [cx500]   06.02.2009
Odpověď  Zdarec,tohle jsem tu nedávno řešil já,moje první tankování DO cx500 bylo natural95 a zanedlouho to bylo slyšet,teď beru jen special a když není tak jedině s aditivy.Zdarec Luboš    [Luboš]   28.04.2008
Odpověď  To klepání se ozývá jak u studeného, tak i u teplého motoru. Ještě jednou se podívám na ventilové vůle, udělám průplach motoru, vyměním olej s filtrem a natankuji natural 95 a přidám aditiva. Díky.    [Jan Čajka]   24.04.2008
Odpověď  Tak předpokládám že ventilové vůle jste asi už udělal, že jo...
My, jezdci na vzduchem chlazených jednoválcích, známe velice dobře ťukání, které je způsobeno velkým vrtáním v poměru ke zdvihu- píst je tak nízký, že se "kinklá" ve válci sem tam. To je ale u vzducháčů- tam jsou tolerance výbrusu jinde, než u vodníků. Navíc při rozdělění půllitru na dva válce se mi to nezdá.
Takže nic jiného než ty pístní čepy asi nepřipadá v úvahu- další možnost by byla nekvalitní benzín a jisté detonace, ale tomu dávám tak 1% pravděpodobnosti.
Ještě mě napadá, jestli náhodou CX nepotřebuje olovnatý benzín, nebo aditiva olovo nahrazující- zrovna tohle se tu nedávno řešilo. Pokud někdo v minulosti jezdil na natural, mohla se rozklepat ventilová sedla- to by taky mohlo být slyšet.
Ťuká to jenom studené, jenom teplé, nebo vždy?    [Petr Kropáček ml.Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  21.04.2008


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006