MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 311465 příspěvků |7810 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 19 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexPředválečné motocykly ČZ | Odpověď 27.11.2021 03:55  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma čz 250 sport náhrada kluzáků
dobrý den,chystám se na převaření koncovek rámu z dobově tuningových kluzáků zpátky na neodpružený rám vše potřebné již mám ale bojím se že nechytím správnou délku rámu chtěl bych tedy někoho z vás požádat o nějaké rozměry třeba od středu díry spodního úchytu motoru na střed osy zadního kola při minimálním rozvoru kol a dále podle obrázku abych se měl čeho chytit...vše samozřejmě od středu díry nebo středu nejtu prostě jak se říká rozteče    [Ala] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům   22.10.2012     Zobrazit téma  
Odpověď  mam stejny problem s kluzaky, nekdo je tam kdyby natuningoval a j t chci dat do puvodniho stavu nasel by se nekde jeste planek s rozmery nebo kontakt na nekoho kdo to delal? mic dik pokud ano poorosil bych a jakoukoliv technickou radu, 727808023    [Alex]   27.09.2021
Odpověď  Byla taková "dobrá" rada pomazat kužel křídou , bohužel pak spoj nejde dobře rozebrat..    [Kříž]   30.07.2017
Odpověď  Hliníkový rotor zapalování s permanentníma magnetama ohříváte na 220 stupnu?    [MOnty]   27.07.2017
Odpověď  Mé zkušenosti jsou takové,že když není použit klínek-označím si přesnou polohu rotoru vůči klice. Dám rozor do trouby na 220stupnů a po nahřátí se tzv.,,hodí" na čep a rychle dotáhne. Naši předkové tuto metodu používali,když byli opotřebované kužely,protože lapování kuželů brusnou pastou nikdy požádného efektu nedosáhlo-ba i zhorsilo. Doufám,že vám to pomůže.    [Petr]   26.07.2017
Odpověď  souhlasim s MONTYM na stejnym principu fungujou všechby vrtačky soustruhy a frézky a tam jsou mnohem větší síly než na nějakym magnetu na klice. Taky nepotřebujou klínek aby se neprotočili :)    [Mirek F.]   24.03.2013
Odpověď  Pro Ala, jak si černil, šrouby a zátky motoru, sekundární kolečko?
Odkud jsi? Písni na mail.
Díky    [Mirek]   24.03.2013
Odpověď  Já bych kliku vyndal a poslal na reklamaci.    [M.L.]   12.11.2012
Odpověď  Sílu VŽDY musí držet kužel. Klínek je pouze a jenom na zajištění stálé pozice rotoru.

Jezdí s tím tisíce motorek už desítky let.    [Monty]   12.11.2012
Odpověď  Už jsem nad tím také uvažoval ale pořád mi příjde že když ten motor dostane pár tvrdejch rázů tak se to musí pohnout protože to magneto má v těch otáčkách obrovskou setrvačnost kvůlí své váze. Jezdí s tím takto někdo?    [Ala] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.11.2012
Odpověď  prostě zahodte klínek,a nasadte rotor bez klínku na kužel. Má to tak kdejaká anglická motorka, a předválečný JAWY taky.

Pokud je kužel OK, tak tobude držet, pokud není dobrý, stejně by se klínek ustřihnul.

A kužely je dobrý na sebe ještě lehce zabrousit pastou před montáží.    [Monty]   12.11.2012
Odpověď  Tak je to v prdeli pánové když mi dělali kliku tak tu jamku pro klínek co drží zapalování udělali mimo. Zjistil jsem to když jsem sehnal jinou kliku a ta poloha klínku je tam původně kousíček vedle. Takže nemám šanci ten předstih naštelovat protože jsem nadoraz. A půlit, posílat nazpět a taky možná půl roku na to zase čekat se mi kvůli něčí blbosti fakt nechce!!! vyměřoval jsem jestli by nestačila propilovat ta zakl. deska ale bohužel bych ji musel propilovat asi o 2cm což je nejde protože ani není kam..Takže co ted?    [Ala] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.11.2012
Odpověď  hm    [aa]   08.11.2012
Odpověď  Nestrašte, chci k Padalikovi poslat válec na Béčko na výbrus. Dělal mě na speciálku a podle oka je kvalita dobrá v provozu sem to ještě nezkoušel. Termín byl jen 14 dní.    [Mirek F.]   08.11.2012
Odpověď  Na toho Padalíka poslední dobou slýchám hodně stížností. Osobně ani obchdně ho neznám, ale začínám to registrovat, jako informaci po které bych ho asi nezvolil jako možnost na repasi kliky.    [martin S.]   08.11.2012
Odpověď  Nad tím obroušeným kladívkem jsem také uvažoval ale jak nad tím přemýšlím tak by to nemělo mít vliv...nicmeně mám kladívko i protikontakt úplně nové uloženkové tak to taky zkusím pro jistotu...    [Ala] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.11.2012
Odpověď  Motor jsem si dělál sám. Ale s tímto zapalováním se setkávám poprvé a proto i ty moje hloupé otázky. napadlo mě i že by byl pootočený, špatně usazený hřídel v setrváku kliky a tím to nesedělo(kliku mi dělal padalík a po zkušenostech s ním bych se tomu ani nedivyl...bych mohl vyprávět... udělal mi na novém hřídelu co drží zapálko uplně jiný závit a to ještě nepřesně takže tam díky němu nemám originál matku a najít takovou co tam bude pasovat byl boj jak svině prostě kosmický stoupání který nejde ani změřit... a to tam měl původní na vzor takže nechápu jak si může něco takového dovolit...o pístu kterej vyráběl podle vzoru který jsem dodal ale vyrobyl ho tak že deflektor mlátil zespodu do hlavy takovým stylem že nešlo ani protočit klikou a dalších mnnoha věcech se snad nebudu ani dále rozepisovat.Snad jen to že na tuto slávu jsem čekal půl roku.Bohužel nemám žádnou kliku podle které bych to porovnal    [Ala] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.11.2012
Odpověď  Jednou jsem se s podobným problémem potýkal u jiného stroje a a na vině byl obroušený material kladívka v místech, kde se ma stýkat s vačkou. Je to ovšem jen výstřel do tmy, neboť předválečné Čz vůbec neznám    [JzK]   08.11.2012
Odpověď  Poslední dobou mi přijde, že je tento problém stále častější. Myslím, že tento týden jsem to radil i v jiné sekci a celkově už vícekrát???
Nevím jak to máš naštelované ale pokud si věříš, že máš vše tak jak má a přesto ti to takto nesedí, tak ti asi nezbyde nic jiného, než nasadit magneto mimo drážku do takové polohy ve které bude správně odtrhávat. Klínek je pouze pro správné nasazení, neslouží jako držák magneta. Takže klínek vyndej, magneto nasaď navolno a dotáhni ho pořádně ve správné poloze kdy ti rozepíná kladívko.(pro klid duše si můžeš ve správné poloze udělat drážku novou)Možnost by asi byla i převrtat díry na desce?????
Ale to je až poslední možnost, pořádně se mrkni na všechny polohy nastavení co jdou jestli to nejde nastavit v rámci štelovacích možností.Z fotek vypadá, že máš motor dělanej, tak pokud je dělanej dobře, tak ho dej nastavit tomu kdo ho dělal.Za funkčnost musí ručit.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.11.2012
Odpověď  bohužel jsem zjistil že mám předstih když se kontakty začnou otevírat asi 12mm a četl jsem že má být 5mm. Odtrh bych měl mít správný mám ho asi 0.35 a základovou desku mám již nadoraz. Co s tím? řešil to tu už někdo?    [Ala] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.11.2012
Odpověď  Kladívko hází jiskru právě když se kontakty rozpojují, takže se musí rozpojit před horní úvratí. v ostatních fázích jsou kontakty spojené.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.11.2012
Odpověď  Akorát ted jsem ještě laboroval s předstihem a tak nějak jsem zjistil že se mi kladívko dostává do kontaktu v dolní úvrati a v horní je otevřené at s tím dělám cokoliv. Nemějte mě za úplnou lamu neměl jsem na to čas se tomu víc věnovat ale trošku to nechápu    [Ala] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.11.2012
Odpověď  paráda je že mě dohromady stály asi 700 z toho ta v nejlepším stavu jen 20kč...jak říkáš fakt štěstí protože od té doby jsem nenarazil na žádnou a pochybuju že ještě narazím    [Ala] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.11.2012
Odpověď  Noooo tak ten rám se ti povedl perfektně-k nepoznání po nějakém zásahu.
A s těma hustilkama jsi teda fakt klikař. Ty už se hodně těžko shání a navíc všechny originál ty správné, to gratuluji. Já sháněl jednu skoro rok ;-)    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.11.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  a takhle je komplet    [Ala] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.11.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  ..    [Ala] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.11.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ještě přidám pár fotek motoru... zatím pouze s poválečným jikovem    [Ala] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.11.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  No a když už mám ty držáčky tak jsem do nich musel i něco sehnat =D    [Ala] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.11.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Stupačky pro přítelkyni také hotové    [Ala] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.11.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  nově vyrobené držáčky pumpičky podle Martinova nákresu    [Ala] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.11.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak přikládám pár slíbených foto opravy rámu    [Ala] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.11.2012
Odpověď  Zdravím tak držáčky už mám vyrobené a rám převařený.Ještě je nanejtovat na rám a pak sem hodím foto jak to vypadá...Ten rám jsem ve spodní části napojil pod bateriovým plechem tak abych tam mohl nechat zevnitř housenku a nebyla vidět a výztuha si nejsem jist že by něco řešila protože i ta bude zase končit svárem kde může nastat problém    [Ala]   27.10.2012
Odpověď  a pár řádků najdeš i tady -
http://www.veteranforum.c z/index.php?id=11&idk at=136&idtop=182074    [radek]   27.10.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Hrot jsem zhotovil tak, že na hlavu nýtu 8" jsem navařil materiál a zbrousil
do potřebného tvaru.    [radek]   27.10.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Otvory jsou na 4-ku nýt,    [radek]   27.10.2012
Odpověď  No to je právě těžké soudit. Pokud by byla na vystavení tak OK, ale pokud se na ní bude jezdit, tak bych místo sváru raději vyztužil zevnitř rámu nějakou pásovinou vloženou do profilu. Ovšem pak už bude oprava vždy poznatelná.Kdyby to bylo u zadní části kola, kde jsou ty pevné koncovky ke kterým by se to dalo přivařit tak by to byla jiná,(to už tu někdo prováděl) ale takhle uprostřed profilu přímo pod jezdcem to teda nevím, nevím?????
Když tam byly kluzáky, tak trošku ztlumovaly rázy, ale pevný rám to vše schytá natvrdo. Ten profil zas není zrovna kus materiálu a místo okolo sváru bude zásahem poznamenané. Hlavně musí svár co nejpomaleji chladnout, né ho narvat hned do vody, ale pevnost prověří až čas. Vletět do nějaké fest díry, kterých jsou naše cesty plné, by pro svařený rám nemuselo být zrovna dobré.
Kolikrát se bojím o svůj nesvařovaný rám, natož o svařený.    [martin S.]   26.10.2012
Odpověď  A máte tu někdo s tím převařením rámu zkušenosti? nebo máte otestováno že to nepraskne? Mám strach aby se to časem někde u sváru nezačalo trhat    [Ala] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.10.2012
Odpověď  paráda!    [Ala] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.10.2012
Odpověď  tady v tomto tématu
http://www.veteranforum.c z/index.php?id=11&idk at=136&idtop=140929
už jsem to jednou měřil a dával nákres, mrkni na to    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.10.2012
Odpověď  díky, hned zítra jdu na to ..a co ten držáček té pumpičky? možná by mi stačila i detailnější fotka zajímá mě hlavně tvar a uchycení toho trnu jestli je tam nanejtovanej nebo nějak prolisovanej? ... a nějaké ty rozměry stačí mi pouze délky těch přilehlých stran. Zbytek jako tlouštku a výšku si odvodím od toho kousku co mi tam zbyl    [Ala] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.10.2012
Odpověď  Naměřil jsem - rozměr od sedla 293, od díry motoru k nýtu 467 a ten třetí 524    [Pavel]   23.10.2012
Odpověď  A ještě bych potřeboval oměřit držáčky pumpičky    [Ala] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.10.2012


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006