MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 309764 příspěvků |7690 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 17 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexPředválečné motocykly ČZ | Odpověď 15.4.2021 07:55  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma náhon tachometru - ČZ 175 a ČZ 250/350 Tourist (1938)
Ahoj, nevíte někdo, zda se vyrábí repliky ozubeného kola a pastorku do náhonu tachometru? Pastorek by měl být stejný jak pro ČZ 175. tak i pro 250.    [Josef]    03.12.2018     Zobrazit téma  
Odpověď  Souhlasím s Geoderem. Fe kolečka s pořádnou dávkou vazelíny.    [Rodon] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.03.2021
Odpověď  Zdravím nadšence veteránů.
Co se týče materiálů, tak je pravda, že bronz má jisté kluzné vlastnosti oproti oceli. Tím by bylo logické jeho použití v náhonu avšak mám 4 tyto náhony a dva byly kompletní s ocelovým ústrojí. Pro kluzné vlastnosti je zde maznička, kde k promazání dochází pomocí vazelíny.    [Geroder] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  28.02.2021
Odpověď  Já mám zato že to bude spíše bronz pro vhodnější kluzné vlastnosti.    [Martin Štindl]   18.02.2021
Odpověď  Originaly su vzdy mosadz, teda aspom moja skusenost na predvojnovych CZ    [hans111] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.02.2021
Odpověď  A proč máme někteří ozubená kolečka v náhonu z kovu a repliky jsou z mosazi, bronzu ?
Je to lehčí a levnější na výrobu ?nevím, tak se ptám.    [MartinMišurec]   17.02.2021
Odpověď  Problém už vyřešen.Moje chyba.Ja nedal tu nižší matku na osu a jakmile jsem dotahl kolo,tak se mi přitáhl domeček náhonu na to bronzové ozubene kolečko.Ale děkuji za odpověď.    [D.K.]   16.02.2021
Odpověď  Mosadzne koleso nahonu sa osadza na koleso motorky na dva koliky, tzn ze ked zatocite kolesom, tak sa toci aj mosadzny nahon. zbytok ako prachovka a duralovy ks nahonu je na volno na ose kolesa.
Je mozne ze ked mate niektoru z tychto veci v replike, tak to bude treba doladit.    [hans111] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.02.2021
Odpověď  Zdravím.Taky mám od p.Peška udělaný náhon.Dával jsem na 350tku a myslím, že 570mm by bylo lepší než 540mm.Je to dost ťip ťop.Větší vůly by to sneslo.Ještě prosím se chci zeptat. Náhon ma být na ose kola utažený na fest ( užší matka).Nebo je tam ještě nějaké uchyceni? Jak točím kolem ,tak náhon se mi pootočí po směru,nebo zpět co dovolí ten bovden.To by asi nemělo co?    [D.K.]   15.02.2021
Odpověď  Tak len pre info ohladom nahonu na tourista 250tku, p.Pešek nahon vyrobil a poslal. Trosku dlhsie to trvalo, ale spolupraca a komunikacia super. Dajte pozor na celkovu dlzku lanka, lebo napr. motoren uvadza dlzku 570mm.
Skutocna dlzka pouzivana na 250tku je 540mm. Na co ma aj p.Pešek upozornil.
Dakujem teda za tip    [hans111] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.03.2019
Odpověď  Velmi pekne dakujem za odkaz, prave som mu napisal mail, popripade zajtra zavolam.    [Jan]   07.01.2019
Odpověď  Náhony tachometru vyrábí pan Pešek. Kupoval jsem od něj dva kusy na ČZ 175 Standard 25B. Více tady https://www.ziveauto.cz/pesek-zdenek_f1062269?cz=95&cl=a0&czn=0 Napsal bych tady jeho mobil a email, nicméně mám obavy z ochrany osobních údajů GDPR...    [robertissimoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.01.2019
Odpověď  No hladam kohokolvek ineho okrem p.Pavezu, ak by niekto mal kontakt, prosim napiste. Dakujem    [jan]   06.01.2019
Odpověď  nebyl to pan Pešek?    [a]   06.01.2019
Odpověď  bowden som kupoval od pana pred par rokmi na burze v Brne , myslim ze bol aj na poslednej ,meno neviem ale Paveza to urcite nebol .    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.01.2019
Odpověď  Vzhladom na diskusiu ohladom nahonu, mam otazku: Chcem sa spytat ci sa da niekde kupit bowden na tachometer na CZ 250 tourist, alebo ci poznate nejakeho vyrobcu. Jediny koho som nasiel je motoren.sk, ale maju len foto a na stave 0, komunikacia s nimi ziadna :/ Velmi pekne dakujem za info    [jan]   06.01.2019
Odpověď  Přeměřil jsem vnitřní průměr a je to 68 mm, takže je to skutečně na Tourista. Díky moc a pěknou neděli přeji.    [st11]   30.12.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  a    [josef pod] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.12.2018
Odpověď  Ahoj, vnitřní průměr domečku hlavního ozubeného kola je 68 mm.    [Josef]   29.12.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nenahrála se mi fotografie...    [st11] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.12.2018
Odpověď  Nechci zakládat nové téma, takže se na fórum obracím s dotazem. Koupil jsem tento kryt náhonu tachometru s tím, ze by měl být na ČZ 250 Tourist. Vnější průměr je 74 mm. Je to správný náhon? Chybí mi ozubené kolo a prachovka, tak než budu kontaktovat pana Šátka, tak bych chtěl mít jistotu, že dávám dohromady správnou součástku.    [st11]   20.12.2018
Odpověď  http://www.ksatek.cz/    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.12.2018


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006