zdravím všechny mám na vás na všechny prozbu chtěl bych udělat statistiku čz 350 a čz
500 kolik jich zbyli proto tedy prosím všechny kdo tyto stroje vlastní ať se příhlásí a napíší
tip stroje a výrobní číslo. Majitel a místo kde se stroj nachází me nezajímá abyste si nemysleli že
chci někomu dělat tipaře tak začnu já mám čz 350 v.č. 82446 nemá origo karbec a nemá ani
zadní světlo a ještě jedna zajímavost má psané ne čz ale cz tak nevým jestli to není vývozový tip
?? a jestě sedlo není takové jak je zobrazované na plagátech s dvouma pružinama ale je podobné jak
na péráku ??? tak fakt nevým ??? [robur] 13.01.2008 Zobrazit téma |
| Na Bazoši nádherná 350tka v původním zachovalém stavu... [D.K.] 28.11.2020 |
|  Zdravím. Je to prototyp čz 350 tourist? [michal] 26.09.2020 |
| Děkuji [D.K.] 04.07.2016 |
|  hriadel motoru ma 26,5 cm [roman_rk] 03.07.2016 |
| Opět prosím o pomoc...Mohl by jste mi někdo změřit délku hřídele stupaček a hřídele upevnění motoru na ČZtourist.Děkuji [D.K.] 01.07.2016 |
| Zdravím a ještě prosím o Vaše názory ohledně nádrže na čz350 tourist.Bylo mi řečeno že na tento motocykl patří nádrž se spodním vypouklím prolisem dna (nad hlavou válce) a nedávno jsem si psal s jedním pánem,který má známého s původní dobovou 350 a má tam nádrž bez toho prolisu..Mohli by jste mi to teda upřesnit na pravou míru ?Jestli podle roku výroby se dávala ta nebo ona,nebo je to jedno kterou tam dám spíše seženu.Děkuji a skládám 350 r.v.1939 [D.K.] 19.06.2016 |
| Nebo 776131045 [D.K.] 09.06.2016 |
| Když si najedete na jméno v závorce ukáže se Vám můj E-mail. [D.K.] 08.06.2016 |
| Možná bych věděl o někom, kdo by jí s patřičnými rozměry dokázal udělat třeba z nějaké pěkné 250tky... napište kontakt. [LV] 08.06.2016 |
| Zdravím a nechci zakládat další téma,tak to dávám zde.Pomalu,ale přece skládám ČZ 350 tourist,ale za BOHA nemohu sehnat nádrž (v replice se nedělá) na tento motocykl..Vím,že to je dost nesehnatelný zboží.Jedna mi utekla mojí chybou,ale taky se už nemusím nikdy dočkat a proto to zkouším už touto cestou.Mám šikovného pána,který by ji možná s rozměry,fotkama,nákresy mohl vyrobit.Nemáte s tím někdo zkušenost??Najde se někdo kdo by mi to změřil,nafotil,poradil.Děkuji a snad nejsem blázen..... [D.K.] 18.05.2016 |
| Nemáte někdo kontakt na [zdenek] ? Psal do vlákna 25.03.2008 .... čz350 v původním stavu s doklady. V.č. 82252 r.v udán 1939. Mám pro něho info ohledně stroje s v.č. 82252. Díky [pondras] 03.04.2016 |
| nevím [rapropi] 21.08.2015 |
| Děkuji (Martine S) za odpověd'.Ceny za díly na 350tku opravdu moc v merku nemám,ale taky mi to přijde dost.Mohu se mílit,ale počítal jsem tak mezi 3-5tis.max [D.K.] 27.06.2015 |
| Jen za válec, bez hlavy a pístu? navíc válec prý máš, chybí jen hlava. To bych zhodnotil, jako vyhozené peníze. Drahé a navíc to nepotřebuješ. Šetři tu devítku raději na tu hlavu. Můj názor. [martin S.] 27.06.2015 |
| Chci se ještě prosím zeptat.Mohu mít náhradní válec v pěkném neolámaném stavu na ČZ350 za 9tis.Je ta cena rozumná? [D.K.] 26.06.2015 |
| Děkuju...Cena kolem 30tis.Jinak klasika byl v traktůrku.Ale horší je nemám k němu hlavu.Takže když náhodou někdo budete mít rád odkoupím. [D.K.] 24.06.2015 |
| A cena a přibeh okolo toho? [honza9.9] 24.06.2015 |
| Vitej! a Gratulace!!! [honza0909] 24.06.2015 |
| Dnes jsem si přivezl motor ČZ 350 v.č.82112 rok 1939 [D.K.] 21.06.2015 |
| Mám ČZ 350, v.č.: 82087 rám i motor. Rok výroby 1939. Vše původní origo. TP na mrtvého. [Mirek] 26.08.2014 |
| o neco dolu šel. Stav motoru je vice než dobry. Valec je jako novy a myslim že je škoda ho davat na vybrus. klika je na tom vyborne. asi než ho nekdo dal do trakturku tak hho generalkoval a pravdepodobne toho moc nenabehal. soudim podle karbonu na hlave a pistu. Chystam se zavarit viko spojky a zrušit prodlouženi klikovky na remenici a potom puleni motoru a dovařeni zadniho uchytu. Ale myslim že to zas tak naročna GO nebude [honza9.9] 25.08.2014 |
| Velká gratulace k motoru,ikdyž je na něm ještě velká práce a investice do GO motoru. Na 2 stranu o další 350 víc.Jen pro mojí zvědavost.Prodával se za 45tis.Za tuto cenu jste ho i koupil?Nebo pán šel o něco dolu.Přece jenom ho inzeroval dost dlouho. [D.K.] 25.08.2014 |
| No a proto jezdím na burzy. Tam si koupím co potřebuju a za cenu, kterou akceptuji. Povětšinou od překupníků. Kdybych jezdil po dědinách a zvonil po barácích, jestli doma nemají motor na předválečnou ČZ350, tak bych asi sehnal nějaké starší obrazy, možná skříň, váhu decimálku a doma bychom umřeli hlady, nebo bych musel ty krámy za babku vzít a někde dráž prodat. Tak jedu jednou za dva měsíce na burzu a jsem rád, že ty stodoly projde někdo jiný a já mám tu možnost si to od něj třeba koupit, pokud o to hodně stojím. Jinak to v té stodole zůstane dalších dvacet let a já nebudu mít nic. [ZČ] 24.08.2014 |
| Překupníka bych definoval jako člověka, který chce levně nakoupit a draze prodat a je mu jedno o co se jedná. Ať je to například motor do čehokoliv, nebo starý nábytek,atd., atd. Překupník k těmto věcem nemá žádný vztah, akorát má dobrý přehled o cenách. Nějaký čas jsem bydlel na vsi a u statku se často zastavovaly podivné typy lidí, kteří se neustále dožadovaly starých věcí, které nám (údajně) už nejsou k potřebě, jako je starý nábytek, stabilní motory atd. Nemusím zdůrazňovat, že jsem s nimi měl vždy krátkou a jasnou řeč. Samozřejmě jsou překupníci i s díly na veterány a i jiní, kteří se zaměřují na jiný sortiment. Protože lidská hamižnost tu je od věky věků, tak s tím nelze nic dělat. Nakonec - vše je jen otázka zda li je někdo ochoten to za tu cenu koupit. A pokud je to předražené a nechce se mi to kupovat, tak se na to ... [Jirka 12] 24.08.2014 |
| Pokud si neco poridis a casem se ti zmeni priority, nebo se zacnes plne venovatjinemu stroji, je to pochopitelne, ale pokud si koupis vec na burze, ci si nechas dovest a za pet minut ji nabizis za dvacetinasobek je to svinstvo, ale kazdy na to samozrejme muze mit jiny nazor. [mirek] 24.08.2014 |
| Jo a ještě vymysli jak zřetelně označit překupníka. [k] 24.08.2014 |
| No to je nápad.................a bude vyřešeno. [k] 24.08.2014 |
| Navrhuji zavést průkazy " Sběratel" , vyšší stupeň "Starší sběratel" a po 25 letech poctivého sbírání "Zasloužilý sběratel" Podmínkou bude nikdy neprodat ani šroubek a ročně účast na minimálně 15 akcích veteránů. O udělení průkazu rozhodne krajská testační komise.(nebo Ministerstvo vnitra?) A jeho držitel bude mít od všech dědků nárok na slevu 90% z požadované ceny. Nebo jak jinak chcete odlišit překupníka od sběratele, případně od "normálního člověka"? [Monty] 24.08.2014 |
| přesně zbytečné to řešit ,ale pořád o někom říkat ,že ten je překupník a já jen sběratel ,protože mám bezedné konto je slušně řečeno zbytečný ... [PavelK] 24.08.2014 |
| To je sice pravda ,ale děda ,který má v kůlně motor ,nesežene asi hned nového majitele ,který ho dá do rámu a nikdy neprodá ,a pokud nový majitel a časem zjistí ,že by chtěl třeba čz500,a nemá tolik peněz aby si mohl pořídit obě ,tak prostě vezme motor a prodá ho .Pochybuju ,že ho vezme a prodá za 3.000,- ,které za něj dal !!!! prodá ho prostě dráž a tím je zněj tak trochu taky překupník jako my všichni !!! [PavelK] 24.08.2014 |
| to je pořád dokola... kdo chce ten koupí, kdo ne, hledá jinde... [michal] 24.08.2014 |
| S tim souhlasit nemohu, vetsina veci by se i tak dostala ke sberateli a treba za tu desetinovou, ci nizsi cenu kterou posleze prekupnik pozaduje. A kdyz uz je nekdo ochotny zaplatit premrstenou cenu, at ji da radeji puvodnimu majiteli, ktery motor prodal prekupnikovy s dobrou virou ze jej uzije za cca tri tisice. [mirek] 24.08.2014 |
| je to tak... [honza9.9] 24.08.2014 |
| Všichni veteránisti jsou tak trochu překupníci ,občas neco prodají ,vymění ,koupí.... Život překupníka je závislí na nás všech , buďto koupíme něco co potřebujeme či nikoli ,lidé kteří nemají rádi překupníky nebo spíše nazývají někoho překupníky ,jsou závistivý lidé ,kteří jsou naštvaní ,že se k součástkám či celým motorkám nedostali dřív ... Buďme za ně rádi vždyť by jsme se ke spousty náhradním dílům ani nedostali !!! Snad bude motor brzy v rámu :-) !!! [PavelK] 24.08.2014 |
| je mi jedno od koho je, podstatne je že ho vyrobila Strakonicka ČZ [honza9.9] 24.08.2014 |
| Neni to ten motor od prekupnicka z plzenska. [mirek] 23.08.2014 |
|  ... [honza9.9] 23.08.2014 |
| Přidavam se do klubu 350. mam čislo : 8 2 2 4 7 [honza9.9] 23.08.2014 |
|  Foto 7 A stejně jako se omlouvám za můj pravopis v českém [Beshen] 25.08.2010 |
|  foto 6 [Beshen] 25.08.2010 |
|  foto 5 [Beshen] 25.08.2010 |
|  foto 4 [Beshen] 25.08.2010 |
|  Foto 3 [Beshen] 25.08.2010 |
|  Pozdravy z Litvy. Jedná se o hybridní stroj s motorем ČZ, který se nachází v
Lotyšsku. Podle čísel 82717 to bylo jednou ČZ 350, rok 1940-1941 [Beshen] 25.08.2010 |
|  přikládam ještě foto s číslem motoru čz 500. A ještě bych chtěl poprosit zda někdo nemá na prodej
cokoliv na podvozek k lehkému sidecaru čz Tourist, zda by se mě ozval. Pomůže i jakákoliv drobnost.
Děkuji. (psmotokary@seznam.cz) [psmotokary] 15.12.2009 |
| Dobrý den, vzkaz pro chlapy kteří, sbírají čísla čz 500, motocykl kompletuji z orig. dílů, takže je
zatím nekompletní, protože mě chybí levé horní vahadlo a rám, číslo mého motoru je 100 221 a na
každém hliníkovém dílu motoru je vyraženo číslo 5. Mělo by se jednat o pátý kus z 8 kusové zaváděcí
(zkušební) série. Jediná rozdílná věc na motoru je asi zapalování, ktaré je 45 w. [psmotokary] 09.12.2009 |
| prominte moje chyba nešly mě zvětšit fotky zdalo se to jako 350 omlouvám se [robur] 03.12.2008 |
| Souhlasím s radkem, je to 250 sport. Robure, je to asi půl roku, co jsis dělal průzkum kolik se
dochovalo touristů 350, připiš si i mě, 82197. kolik ti odhadem vyšlo dochovanch strojů? [Chrťas] 02.12.2008 |
| Robure je to bohužel na 100% ČZ 250 SPORT ,válec na 350 poznáš jednoduše,má uchycení matic výfuku na
závit,sportka má svěrné matice. [Radek T.] 01.12.2008 |
| je to na 100% čz 350 poznáš to podle válce pokud by byl k prodeji tak se ozvy na můj mail [robur] 01.12.2008 |
| Jestli výrobní číslo začína 82... je to 350 tourist. [Antonio] 27.11.2008 |
|  a [kuba] 27.11.2008 |
|  další [kuba] 27.11.2008 |
|  zdravím zetkaře je číslo motoru 92943 nebo 82943 - čz 350 tourist ?? na karteru je ještě 437 já mám
takový vrak motoru - zetka to je ale nevím jaká ?? [kuba] 27.11.2008 |
|  je to krása [villi] 08.04.2008 |
|  foto z výstavy 07 [villi] 08.04.2008 |
| Tak tady je další číslo dochovalé ČZ 350 mého kamaráda : 82022 - r.1939. [Luboš] 05.04.2008 |
| tak pánové ještě sem to nedodělal takže máte pořát šanci pomoct a dozvědět se kolik strojů zustalo
plus nějaké foto jinak děkuji všem co napsali a jen tak dál [robur] 02.04.2008 |
| nemáte někdo prosím náhodou rozměr spojkový tyčky na 250 tourist??? [pavel229] 31.03.2008 |
| dík protože sem si spoměl že sem je tam taky viděl ležet ale de voto jestli sou oba dva kusy a
jestli sou to na tu motorku je vezmu a uvidím no [pavel] 30.03.2008 |
| no montovali sa ale to bolo za priplatok [ghrdr] 30.03.2008 |
| a ještě se chcu zeptat je možný že se ny touristy montovaly revmaplechy??? [pavel] 30.03.2008 |
| ne zatím se to nechystám prodat [pavel] 30.03.2008 |
| 250? no podla stavu od takych 80 az do 120...zalezi od stavu a typu. Keby si ho chcel predat napis
ja ich zberam [ghrdr] 30.03.2008 |
| a jakou to má asi tak přibližnou cenu ten tourist?? [pavel] 30.03.2008 |
| JJ tourist je najkrajsia zetka ci uz 250,350.500 :) [ghrdr] 30.03.2008 |
| i kdž je to jenom 250 která je docela běžná tak to potěší a časem pošlu fotky ají těch rámu atd.. [pavel] 30.03.2008 |
| Je celkom bezny [ghrdr] 30.03.2008 |
| a je to nějaký ojedínělý s tímhle dinamem nebo je to běžný?? [pavel] 30.03.2008 |
| ten tourist je podla cisla z roku 1939. koncept z roku 1938 kedy tourist dostal nove dynamo bosch [ghrdr] 30.03.2008 |
| budto to má jiný magneto nebo jinej válec a píst [pavel] 30.03.2008 |
| tak ale jakto že to má stejný magneto??? jak ta 350?? [pavel] 30.03.2008 |
|  350 má přepoštecí kanaly zakrité hliníkovou ucpavkou viz foto má plochý píst,výfuky mají ružice na
zavit a čísla výr šli 82000 a výše. [vašek] 30.03.2008 |
| až dovezu ty rámy tak poznám na štítku jestli to je 250 nebo 350 to je nejjednodušší prototže když
bude sedět číslo motoru na štítku tak to bude rám vod toho motoru [STEEL - pavel] 30.03.2008 |
| a díval sem se v knížkách a na internetu a 250 má taky sání ze zadu a uplně jiný zapalování [STEEL] 30.03.2008 |
| no dobře je možný že to má jenom válec z 250 ale číslo motoru sedí na 350 [STEEL] 30.03.2008 |
| Ten motor je čz tourist 250 z roku 39, sání z boku má pro že je to tříkanálový system výplachu.Těhto
motoru je v nabídce celkem dost.Je nakaždé burze horší už jeto stím dynamem to je málo kdy v
pořadku. [vašek] 30.03.2008 |
| a ještě k tomu sání je možný že když to má sání z boku a ne ze zadu tak je to originál??? [STEEL] 30.03.2008 |
| taky bych to chtěl zrenovovat ale zatím se to nechistá protože studuju a na tohle vážně nemám peníze [STEEL] 30.03.2008 |
| Steel>> něco takového bych taky toužil nalézt, přeji ať se ti to ce nejsnáž podaří dát do kupy [Pepík] 30.03.2008 |
| ako tak sudim si dost na dne. a podpis sa svojim nickom! alebo sa bojis? videl si uz veterana? co
mas proti slovakom, zbili ta? a teraz to tu riesis? noaco som slovak, teraz sa rozplaces? si
pribrzdeny...a preco si myslis ze tu mame len manety? ze ty mas v garazi s11 jawu 250/353 a jawu 555
tak zato ja uz nemozem [ghrdr] 29.03.2008 |
| nebudu se tady registrovat, budu si číst své veteran fórum na www.veteranfórum.SK U nás na
slovensku má každý 1000občan v zemňance internet, takže si tam víc pokecam, hlavně o dvoutaktních
manetech. zbohem [ghostrieder (GHRDR)] 29.03.2008 |
| podpis sa svojim nicknamom ty DEBIL! popros seba aby sa sa uz konecne vyliecil. Alebo si len dlho
nepil, chyba ti to a preskakuje ti? si len srac [ghrdr] 29.03.2008 |
|  a poslední motor bohužel nejde protočit takže se ho budu snažit rozchodit [STEEL] 29.03.2008 |
|  .... [STEEL] 29.03.2008 |
| z nápisu Bosch na magnetu toho už moc nezbilo ale furt jse dá částečně přečíst [STEEL] 29.03.2008 |
|  ..... [STEEL] 29.03.2008 |
|  ...... [STEEL] 29.03.2008 |
|  další..... [STEEL] 29.03.2008 |
|  ..... [STEEL] 29.03.2008 |
|  ...... [STEEL] 29.03.2008 |
|  další foto po vičištění [STEEL] 29.03.2008 |
|  tady sem nafotil aspon ten motor co mám zatím doma [STEEL] 29.03.2008 |
| ghrdr jsem překupník, tady na tutom fóru se snažim nalákat lidi aby kupovali co mam. prosím správce
veterán foŕa aby povolil přístup pro přidávání odpovědí pouze
registrovaným!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [ghrdr] 29.03.2008 |
| ještě bysch se chtěl zeptat máte někdo tento motor ze sáním ne zezadu ale z boku?? [STEEL] 29.03.2008 |
| sorry víc jích zatím nemám protože tam hrozilo ža na mě spadne zbytek tý boudy ve který to je a
nevíte náhodou jakou má asi cenu ta čezety??? [STEEL] 29.03.2008 |
| je to je hezký dej sem ještě fotky. [villi] 29.03.2008 |
|  bohužel se mi nepodařilo přidat fotku tak tetka se snad zadaří [STEEL] 29.03.2008 |
| to je vono asi tak 10 nebo 15 let na to pršelo ale zdá se to bejt docela v pořádku [STEEL] 29.03.2008 |
| zatím ne protože to v tejdnu dovezu a pak uvisím jestli to vubec k něčemu bude [STEEL] 29.03.2008 |
| STEEL nemal by si jeden ram na predaj??? [ghrdr] 29.03.2008 |
| mám ČZ 350 *81268* a k tomu 2 rámy aještě nějaký díly [STEEL] 29.03.2008 |
| Tak co pánové pomůže mi někdo sprovoznit tu moji CZ, předem díky??? [brumbik] 28.03.2008 |
|  Zasílám Vám fotku naší Jawy 175 speciál (z druhé strany). Originál nařádí vlastním, včetně malé
ruční maznice. Listové měrky odtrhu kontaktu, lékárničky (obsah nově vyměněný). Na motocyklu jsem
musel dát nové duše, staré byli již zteřelé. Jawu jsem měl 16 let doma, a nebyl na ní čas. Vyměnil
jsem jen olej a benzín v nádrži a Jawa běhá na 100%. [Luboš] 26.03.2008 |
|  Jo a tady je důkaz že to tak je [Robert] 25.03.2008 |
| Pro Charlie5: Asi jsem Tvůj dotaz nepochopil, nebo si jen děláš ze mě legraci. Nevím co se Ti na CZ
nezdá, mám to tak na svoji motorce. Tkdyž už jsi tedy odpověděl mohl jsi mi pomoci s tím klínekm.
Vážně nikdo neví ty rozměry?? [Robert] 25.03.2008 |
| Mám čz350 v původním stavu s doklady. V.č. 82252 r.v udám 1939,objednáno v řijnu 1939, u zástupce čz
KLeisl v Plzni složena záloha 1500kč, dodáno v dubnu 1940. Znak bez háčku. Vše s originální
dokumentací včetně kupní smlouvy a ůčtenky. Jsem druhý majitel, takže nejde nic okecat. Bez háčku,
byly jsme už protektorát. Druhá má číslo 82096,znak s háčkem. [zdenek] 25.03.2008 |
| to tvoje CZ znamená to, že to bylo vyrobený za války a jak známo Němci nemaj Č :-) [charlie5] 25.03.2008 |
| ČZ sport pouze kulatá pod sedadlem. [Radek T.] 25.03.2008 |
| Dotaz: na ČZ 250 sport má být skříňka na nářadí kulatá pod sedadlem,nebo trojuhelníková v rámu.Vyděl
jsem obě varianty.Která je správná? Děkuji za radu. [Mihr] 25.03.2008 |
| Stačil by nějaký okotovaný náčrtek toho klínku. Prosím pomožte [Robert] 25.03.2008 |
| Pro Roberta: nevim jak je to s magnetem a hrideli na CZ 175 rv.1936 (apropo jaks ho stahl? me to
nejde, je tam nejakej podivnej zavit se stoupanim 1,33 tak na to nemam stahovak) ale u motoru 1938
sem jen tak zlehka zkousel nasadit zapalovani hlinikovy na CZ 125 B,T. na hridel to sedi, zhruba sem
premeril vacku a je stejna bych rekl. Tak se ptam chlapi je mozny na CZ 175 predvalecnou od 38
(nejuzsi mosazny magneto) dat hlinikovy magneto z CZ 125,B,T????? muze to nekdo potvrdit nebo
vyvratit??? [ramon2] 24.03.2008 |
| Nevíte zda náhodou někdo vyrábí nebo okdud sehnat střihový kolík na klinu k zapalováni na motocykl
Cz 175( 1936). Nebo pokud by mi dal někdo rozněry orginálu bych si ji i udělal. Jinak sám jsem se
již jednou vytrestal tím že že kolík jsem udělal o maličko větší než měl být a stalo se to že jsem
zničil stator, myslím tím tedy tu část kde je váčka( byla parádně rozpáraná). Proto se tehdy nechi
znovu dopustit tak závažné chyby. Prosím poraďte, popřípadně uvítám i popis nastavování předstihu,
nevím každý to píše jinak?? [Robert] 23.03.2008 |
| Nevíte zda náhodou někdo vyrábí nebo okdud sehnat střihový kolík na klinu k motocyklu Cz 175( 1936).
Nebo pokud by mi dal někdo rozněry orginálu bych si ji i udělal. Jinak sám jsem se již jednou
vytrestal tím že že kolík jsem udělal o maličko větší než měl být a stalo se to že jsem zničil
stator, myslím tím tedy tu část kde je váčka( byla parádně rozpáraná). Proto se tehdy nechi znovu
dopustit tak závažné chyby. Prosím poraďte, popřípadně uvítám i popis nastavování předstihu, nevím
každý to píše jinak?? [Robert] 23.03.2008 |
| davide pešlu ti to na mail mám ho naskenovaný i manual a katalog ND [robur] 17.03.2008 |
|  Zdravím, tato motorka mi prošla rukama, tak jestli chceš bližší informace o nepůvodních dílech, rád
zodpovím. Pochází z Droužkovic, že? Posílám foto asi 12 let staré, kdy ještě jezdila. S pozdravem
Michal [michal] 15.03.2008 |
| Zdravím chlapy.Chtěl bych vás poprosit,jestli někdo nevíte,zda a kde se dají sehnat nějaké
dokumenty,případně manuál k ČZ 350 tourist.Děkuji [david] 14.03.2008 |
| Moc pěkný stroj Davide, gratuluji ke koupi. Co jsem měl možnost na ní jezdit tak na lepší předválce
jsem nejezdil. [Robert] 11.03.2008 |
|  Tady jsou nějaké fotky co mě poslal David. [Tom] 11.03.2008 |
| AAhoj Davide.jestli můžeš tak mi PROSÍM dej na e-mail nějaké foto tvého stroje.strašně rád bych se
podíval na takový stroj jak vypadá před renovací.Děkuji. cernyr83@seznam.cz. [Rosta] 10.03.2008 |
| Foto klidně hodím,ale nemám žádnej program na úpravu velikosti,tak jestli chceš,dej mi sem e-mail,j
pošlu foto a ty ho můžeš upravený hodit na forum.Jinak teď to ještě krasavice není,ale doufám,že
bude,až se na ní zamaká. [david] 10.03.2008 |
|  Tak tu je ten krasavec...Mam ho zmontovane z ČZ 500...takze origos [ghrdr] 10.03.2008 |
| Tak sem hoď nějaký foto.Ať vidíme co je to za krasavce:-) [Tom] 10.03.2008 |
| Ahoj chlapy.Tak jsem asi jeden z mála,kteří mají štěstí a včera jsem si domu přivezl ČZ 350
tourist,r.v 1939 č.motoru 82098.S veterány nemám žádné zkušenosti,tak budu sledovat vaše forum,ať ta
renovace stojí za to. [david] 10.03.2008 |
| Mam ho v original lampe bosch a je do 160km/h [ghostrider] 05.03.2008 |
| Mám doma prospekt a tam píšou, že rychloměr s počítadlem kilometrů je ve standardní výbavě. [Petr Kropáček ml.] 03.03.2008 |
| Kto vie odpovie: Na mojej ČZ500 mam tachometer do 160 km/h. Je pravda ze sa montoval za priplatok? [ghostrider] 03.03.2008 |
| Moc pěkná Jirko opravdu zachovalý kousek. Co s ní dále budeš dělat necháš ji tak, nebo budeš
renovovat. Já bych Ti doporučoval určitě nechat tak,origo je origo to ničím nenahradíš. Jo na fotce
není vidět moc dobře překryt nádrže bud je černý nebo ho tam prostě nevidím. Měl by být chromovaný
néé černý. Jinak koukám že řazení už máš nožní. Jaký máš karbec?? Dej prosím ještě detajl motoru.
Jinak přeji hodně štastných km. Čezetám čest [Robert] 03.03.2008 |
|  A jěště jedna [Jirka] 02.03.2008 |
|  Tak až teď jsem se dostal k zaslání fota současného stavu,sedlo mám ještě u čalovníka. [Jirka] 02.03.2008 |
| Na burze jsem chtěl koupit hlavní pružiny sedla na Tourist 350. Tvrdili , že jsou stejné jako na
175. Mě se to nezdá, podle fotek vypadají silněnjší a delší. Můžete poradit, nebo nejlépe změřit,
na originálu: průměr drátu, počet závitů a délku pružin. Moc děkuji. [Luboš] 01.03.2008 |
| mam dotaz, na mojom "fichtli" mam tacho veigel do 160 km/h.Dal sa zohnat ako priplatkova
vybava na polliter? [ghostrider] 26.02.2008 |
| Mirku dej sem obrázek prosíííím. Díky [Luboš] 25.02.2008 |
| mirku tak to si štastný člověk [robur] 25.02.2008 |
| Mám ČZ 350 r.v.1939 v.č.82067 motoru i rámu v originálním kompletním stavu s TP. [Mirek] 22.02.2008 |
| jirko pošli nějaké fotky prosím [robur] 18.02.2008 |
| I já jsem vlastníkem 350-ky v.č. 82382, je téměř kompletní před renovací. [Jirka] 17.02.2008 |
| tak co pánové žádný nový nález ? hm.... to je škoda tak to vypadá že 350 sou vzácné a buďte hrdi
jejich majitele [robur] 14.02.2008 |
| Mají být chromované.Tady neexistuje standart a special. [zdenek] 09.02.2008 |
| pánové chcu se zeptat jestli je možny aby výfuky byly černy na 350 kolena sou chromovany ale výfuky
černy ? dík za odpovědi [robur] 09.02.2008 |
| tak už jedenáct [robur] 06.02.2008 |
| Mám 350 v.č.82162,je po renovaci,koupená před šesti roky nekompletní z Polska.TM [TM] 06.02.2008 |
| S tou výměnou je to těšké to by musel být ten tourist neudělaný a ten co by ty motorky potřeboval
by to mohl vyměnit.Nebo vyměnit za kompletní rám a motor se dá sehnat lépe.Ta 175 s plochým pístem
by měla mít trochu vyšší výkon.Když na tom jedeš tak není rozdíl vidět.Taky se méně zahřívá plyny
jdou rychleji ven.Znamená to shánět a shánět a čekat na příležitost. [zdenek] 05.02.2008 |
| tak jak to zatím vypadá tak 350 je nějakých 10 ks (zatím )a 500 je 18ks tak co posílejte další v.č.
prosím někoho kohokoli kdo zná veteránisty ze slovenska at je také zapojí moc dekuji [robur] 05.02.2008 |
| pro Zdenka... a mam nejakou sanci na tu vymenu za Tourista? prijde me to ze vcelku ne, nabidku
touristu je zel miziva. Apropo jak Ti ten motor s plochym pistem jede? je to lepsi nez s
deflektorem? [Ramon] 04.02.2008 |
| pro veška : za každou spolupráci jsem vděčný můj mail j.deduch@seznam.cz [robur] 04.02.2008 |
| Pro robura.Ahoj sbírám motocykly ČZ a snažím se zjistit taky podle výr.čisel kolik je zachovalých
komplet stroju ale i motoru.Měl bych zájem obližší spolupráci.Něco už mám hlavně fotky ale i na
papírech.Zatím do typu 125 a. 350 mám dvě 82 231 .82 017.jedna je muzejní druhá soukromá.Pokud máš
zájem o kontakt.Dám sem svuj imejl [vašek] 04.02.2008 |
| Jo to jsem chtěl vidět díky .Já ji mám kompletní tu splochým pístem.Chtěl jsem se jen ujistit co to
je. [zdenek] 04.02.2008 |
|  a ještě jedna lahůdka vojenská uprava slovenské armády [robur] 03.02.2008 |
|  pokud dobře vydím tak je to 83068 ??? další kousek [robur] 03.02.2008 |
| zdenku promin nemyslel sem to at řekneš jméno ale třeba přezdívku nebo alespon odkud je ? [robur] 03.02.2008 |
|  a konečně třetí [robur] 03.02.2008 |
|  druhé foto [robur] 03.02.2008 |
|  toto je jedna ze slovenska bohužel její číslo jest mi neznámo [robur] 03.02.2008 |
|  Pro Zdenka... ten motor je CZ 175 (viz kniha Marcika) s plochym pistem, dva vyfuky. [Ramon] 03.02.2008 |
| Chtěl bych vidět ten unikátní motor s zaoblenou hlavou a plochým pístem.Co je to za obsach. Kolik
výfuku atd lepší je fotka. [zdenek] 03.02.2008 |
| Ty špatně namalované linky jsem někde viděl.Koho to je nevím i kdybych to věděl tak to neřeknu.Mám
ji ve svých fotkách bez motoru i v nálezovém stavu.Zdá se mi že je ze slovenska. [zdenek] 03.02.2008 |
|  jo a nevíš čí je toto ??? [robur] 03.02.2008 |
| chocholoušek vy mě nějak zásobujete ale dík za vše [robur] 03.02.2008 |
| Další čz 350 82509 [zdenek] 03.02.2008 |
| dík zdenku (ze slovenska se jestě neozveli škoda ) [robur] 03.02.2008 |
| Další čísla čz 500 100333,100356,100245.čz 350 82228. [zdenek] 03.02.2008 |
| dík martine a foto by nebylo ?? [robur] 03.02.2008 |
| Mám Ćz 350 v.č. 82 016 komplet a motor 500 s atyp v.č. 81 156. [martin] 03.02.2008 |
| Jsem vlastnikem CZ 125 B rok vyroby 1947 po precizni renovaci a CZ 175 predvalecne vyroby 1938.(v
zakladni barve, chromy hotove, 3 motory, jeden je unikat s plochym pistem a zaoblenou hlavou). K
oboum strojum mam kopu dilu navic,plechy,veci do motoru atd. atd. Mel bych zajem si splnit zivotni
sen a vymenit to za CZ 250 Tourist.Nevim jestli je to realne, tak bych rad slysel vase nazory,
pripadne jestli byste nekdo mel zajem o seriozni vymenu tak dejte vedet. Da se jeste dnes sehnat
TOurist? Prijde mi ze pokud clovek vylozene nema kliku nebo silene nepreplati nejakeho prekupnika na
netu tak je to spatne v dnesni dobe. [Ramon] 31.01.2008 |
| muj vrak byl puvodne jednolauf, savle sem vymenil za ty co patri na dvoulauf a ram necham
jednolaufovej, a zrenovuju to na dvoulauf. protoze vsecky ostatni dily uz byli novejsi [Libor] 31.01.2008 |
| Mam taky jednovýfuk Také mě schází kryt řetězu výfuk ,tlumič mam.Nosič ,stupačky,sedlo.Pružinu
mám ale na motorce.Díly navíc nemam.Bral bych kompletní rám bez motoru na další motor co mám. [zdenek] 31.01.2008 |
| Pratele CZ taci, rad bych se zeptal jestli nevite o nekom kdo dela repliky zadniho blatniku na CZ
175 predval. Zel mam jeden a pul predniho blatniku navic a zadny zadni. Pripadne moho vymenit a
doplatit. Ale pokud nekdo vite kontakt na cloveka co blatniky dela rad ho uvitam. diiky vsem. [Libor] 30.01.2008 |
| Jo, ještě jedna věc viděl jsem někde na internetu adresu, kde nabízeli karburátory jak Amal tak
hlavně Graezin na Čezety. Ale za boha nevím už kde. Tak jestli to někdo víte tak napište, nabízeli
tam hodně dílů na BMW. Ono by se to asi někomu hodilo, kdo třeba dlouho shání a nemůže kvůli tomu
jezdit. Díky [Luke] 29.01.2008 |
| Vím, že je to trošku z jiného soudku ale nemáte doma náhodou i Čz 175 ale jednovýfukovou? Mně tam
nějaké díly schází - přední pružina, kryt řetězu a tak. Díky [Luke] 29.01.2008 |
| Cislo ještě nemám protože ten co 350 má tak tam nebyl a muj agent co mu dělá ty motorky se tam
nemohl dostat.Tak tu bude později . [zdenek] 29.01.2008 |
| rozhodil sem sítě i na slovensku ale zatím ni ? vyděl sem že tam je jich taky několik no nevim ?
a chci se zeptat jestli má nekdo označení BW (neboli Bomische Waffenfabrik) ???? [robur] 27.01.2008 |
| rozhodil jsem sít u kamaráda 350 i 500.Ale je možné že je už máš.Pro jistotu to zjistím v pondělí
budou. [zdenek] 27.01.2008 |
| jo pánové potřeboval bych ty s.č. ??? [robur] 27.01.2008 |
| rezavá je jenom klikovka převodovka je v pohodě skusím to večer potom dám vědět dík za rady [robur] 27.01.2008 |
| Jeden chlap to musí držet ve vzduchu a druhý tukat do hřídelu převodovky a klikovky.Přes nějakou měd
nebo hliník spíš přes měd ta je lepší.Vem si větší kladivo.Na těch hřídelích převodovky by to nemělo
tak držet.Nebo je rezavá i převodovka.Neboj se to toho pořádně s citem bušit.Je to tvá poslední
možnost. Jesti jsou rezavé hřídele tak je před tím očisti a mamaž. [Karel] 27.01.2008 |
| ta kokakola to už sem taky slyšel už to mám asi 1cm od sebe ty kartry ale dál to nejde ?? [robur] 26.01.2008 |
| Robure,ještě jsou kártry spojené vzadu u rozpěry motoru,je tam natlučeny středící kolík,možná i na
předku.Jinak vytloukej hřídele převodovky přes hliník,ne ložiska ty jsou zevnitř
zajištěné.Střídavě,klika,hřídele,klika atd.Ale jednomu se to blbě dělá,chce to aby to jeden držel a
druný tloukl. [Radek T.] 26.01.2008 |
| Tak, tak-já vím proč ji nepiju. [hopik=honza] 26.01.2008 |
| Taky jsem rozdělával jeden motor,který byl hodně zatuhlý(zarezlí).Dostal jsem radu nalít do motoru
kokakolu a nechat ze 2 dny působit.Nechal jsem 4 dny občas zakvedlal.Po této kůře se některé části
rozlepily a dalo se pokračovat v rozborce.Když mě to radily myslel jsem si že jde o nějakou
srandu,ale fungovalo to. [Mihr] 25.01.2008 |
| to všechno už sem udělal a nic taky nesmím zapomenout že to bylo dva měsíce pod vodou no nic
trpělivost přináší ruže v tomto případě rozdělání motoru [robur] 25.01.2008 |
| Válečková ložiska jsou na klice,ale nějak jste zapoměli na kuličkové v převodovce,na každé straně
dvě,takže jak píše Zdeněk povolit ty dva levé šrouby a pak opatrně vytloukat,samo to nepůjde. [Radek T.] 25.01.2008 |
| Ješte jsem si vzpoměl na něco.Jak je řetězové kolečko tak je tam víčko z plechu tak je odělej a tam
je na hřídeli matice asi levý závit tak to se musí vyšroubovat. A z druhé strany když odděláš
spojku je také ta matice také oddělat.Když ty matice tam jsou tak ten motor nerospulíš.Platí to i na
175 a 250. [zdenek] 25.01.2008 |
| šrub tam už žádné neni má to válečkovy ložiska točit se to netoči a už to mám kousek od sebe a dál
to nejde tak fakt nrvím co s tím [robur] 25.01.2008 |
| Ještě před tím nahříváním se pořádně podívej jestli tam není nějaký zapomenutý šroub.Jestli tam jsou
válečková ložiska tak by to mělo jít dobře od sebe.Točí se ten motor nebo ne.Kdyby tam byli kuličky
tak se nedivím že to nejde.Ty srouby hledej ze všech stran. [zdenek] 25.01.2008 |
| Skus strčit motor do trouby a nahřát .Taky jsem mě problém jak z jednorychlostní dostat kroužek od
ložiska.Tak jsem ho položil na drátový vařič a nechal ho až se z něho kouřilo a mastil olejem aby
natekl mezi kroužek a hliník a pak stačilo tuknout na kroužek a vypadl.Ten hliník se trochu roztáhne
ložisko jde ven samo. [zdenek] 25.01.2008 |
| taky to světlo znám a podle mě je to jen adekvátní nákrada původního kdyz ho někdo zničil i když v
té době stálo 40kčs plus žárovka 5,20kčs zdenku tobě dík moje dík patří samozdřejmě i luboši
tobě a jestli se můžu ještě zeptat mám velký problém nemůžu od sebe dostat kartry a už si s
tím nevím rady : prosím pomizde poradte cokoli : mám to už asi rok a půl namoceny v jakymsi roztoku
co ně doporučil kamoš ?? [robur] 25.01.2008 |
| Jak vidím tak už nemusím fotit ten pant .Jen ten držák čísla je nějak ustřižený.To světlo asi nebude
originál. [zdenek] 25.01.2008 |
| Ješte pro Martina- tacho je konstrukčně a asi i rozměrově stejné jako na pérácích a ruských
strojích, tedy šikmo uložený náhon. [Luboš] 25.01.2008 |
|  Ještě foto zadního světla. Předpokládám, že není původní. Je ale zajímavé , že mám v archívu fota
několika dalších (min. 3 ks) Čz 350 a mají také takovéto světlo. Co si o tom myslíte? [Luboš] 25.01.2008 |
|  Ještě detail pantu [Luboš] 25.01.2008 |
|  Tady je tacho mé 350 - do 140 km/hod [Luboš] 25.01.2008 |
| To jméno je Treschlové. [zdenek] 25.01.2008 |
| Dělaji to v Brně nějací bratři .Jsou v Brněnském veterán klubu a živí se tím jso skoro na každé
burze.Jejich jmeno zjistím.Vím jen že jméno začíná na T Tchesler nebo tak nějak.Už jsem viděl
jejich blatníky na touris.Ujdou.Musím se podívat na stránky Veteran klub Brno. [Zdenek] 25.01.2008 |
| tak zdenku přední prolis má takže se te ptám nevíš kdo a kde dělá repliky ?? [robur] 24.01.2008 |
| Na tři šrouby jsem viděl na NSU a blatník byl bez prolisu.Každá čz má prolis mimo čz jednovýfuk a
jednorychlostních .Přední má prolis nebo ne.Bude to nějaké vylepšení a delux žádný neexistuje.Ta
fotka bude asi nejlepší. [zdenek] 24.01.2008 |
| jak budu zas doma tak ti to vyfotím [robur] 24.01.2008 |
| Díky za info, ale myslel jsem, ze 350 měla tachometr buď do 120 nebo do 140 km/h.Nevíte do jakého
roku nebo výr.čísla se dával jaký? A ještě jak vypadá ten tachometr, když ho otočíte vzhůru
nohama, jde mi o tu "jehlu" jestli jde kolmu nebo nějak pod úhlem. Mám světlo a
tachometr tam chybí, tak abych přesně věděl, co mám shánět. [Martin] 24.01.2008 |
| jo a marti ne jestli vlastníš taky čz 350 nebo 500 tak prosím napiš s.č. dik i foto by bodlo [robur] 24.01.2008 |
| u staršího typu je to Veigl S-80/120km novější typ je Veigl ale typ nevím ?? [robur] 24.01.2008 |
| Zdravim. Potřeboval bych poradit, jaký typ tachometru Veigel má být na CZ 350? [Martin] 24.01.2008 |
| jo a ten zadní blatník se fakt originál [robur] 23.01.2008 |
| tak sem se od strýca dověděl že on byl teda druhý majitel mojí motorky a že to byl nejaký typ de-lux
?? o čemž nevím že by někdy něco takového existovalo no asi by to chtělo zajet do strakonic a
dohledazu všechno v archyvu jestli vubec existuje ??? [robur] 23.01.2008 |
| bohožel se k němu nedostanu až budu mět trochu uklizeny v garáži tak to vyfotím [robur] 23.01.2008 |
| Pro Robura, dej sem fotku toho blatníku ať to vidíme všichni. Podle mě, jestli blatník nemá prolis,
tak to nemůže být Čz. [Luboš] 23.01.2008 |
| zdenku falt myslím že je to originál má to tri matky s tou tycinkou a není na tom blatníku středový
prolis fakt nevím strýc říká že je to originál ??????? [robur] 23.01.2008 |
| Ten pant tam musí být nikdy za 40 let sbírání jsem tam neviděl šrouby.Protože zase nejsem doma tak
to nemohu nafotit. Až budu doma tak to nafotim ze všech stran.Mužu vyfotit čz 250 sport ,250 tourist
a další 250 přírubové výfuky 350 ,500 všechny odklápěcí blatník.Ale bude stacit jeden jinak jsu
uplně stajné.Myslím ty panty. [zdenek] 23.01.2008 |
| pánové jestli že máte někdo zájem o karburátor GRAETZIN H 24 tak se ozvěte mám možnost jich sehnet
vícero ? [robur] 23.01.2008 |
| prominte pánové myslel sem myslet né mislet [robur] 22.01.2008 |
| bohužel tam sem to nenašel ale nenašel sem tam vícero věcí nio nevím co si o tom mám mislet ? [robur] 22.01.2008 |
|  Pro Robur: Co se týče odklopovacího zadního blatníku prozatím jsem měl možnost vidět stejný jakomá
Zdeněk. Např zde na fotografii kamarádové 250 touristky, alemožná byli i jiné to by se třeba
podívat do chytré knihy pana Maříka [Robert] 22.01.2008 |
| jo pánové a kdyby někdo chtěl repliku světla Bosch JN5S8 co je původní na naše 350 tak kontaktujte
pana Nepokoje kdyby náhodou tak tady je mail veteran.moto@tiscali.cz [robur] 22.01.2008 |
| roberte díky za požehnání a jak se vyjádříš k tomu blatníku ? [robur] 22.01.2008 |
| Pro Robur: Na fotky jsem díval musím Ti dát za pravdu že v tomto případě bude nejrozumnější udělat
komplet renovaci je opravdu ale velká škoda že to tedy tak ta voda jak jste psal z chemičky
poškodila na pár místech jde vidět origo lak i linky. No fakt škoda, ale te rzi je tam dost. Jinak
motorečka je to perfektní přeji tedy úspěšnou renovaci. [Robert] 22.01.2008 |
| tak co roberte jak ji hodnotíš hodí se ne renovaci nebo ji mám nechat tak ? zdenku dík ale já
tam mám originál tři šruby tak nevím co je to zač jestli nějakká německá modifikace nebo co
(originál papíry to mělo německy i německého majitele alespon to mě říkal strýc byl asi třetí
majitel ??? [robur] 22.01.2008 |
|  další [zdenek] 22.01.2008 |
|  je to sice 500 ale je stejný. [zdenek] 22.01.2008 |
|  To je ten pant na boku se ještě utahují matky s tyčkou. [zdenek] 22.01.2008 |
| zdravím vás pánové mohl by mě někdo sem hodit fotku zadního blatniku toho pantu protože já to mám na
třech šrubech a ne na pantu ??? [robur] 21.01.2008 |
| tak co pánové ?? [robur] 20.01.2008 |
|  a třetí znak [robur] 19.01.2008 |
|  druha [robur] 19.01.2008 |
|  první [robur] 19.01.2008 |
| tak první foto konečně [robur] 19.01.2008 |
| pánové dostal sem se k informaci že 350 i 500 teda některy z nich nevím jestli na začátku výroby
nebo nějak tak měli karburátory KE 24 co je na tom pravdy ?? fotku mojí krasavice pošlu dnes večer
ale už to je jen holý ram motor se máčí at povolí [robur] 17.01.2008 |
| jak budu doma tak vyfotím a pošlu ale myslím že se zhrozíte protože pod vodou byla celý měsíc a
pusobili na ni všechny ty (s odpuštěním) sračky co vytekli z přerovské chemičky ale do válce nic
nenateklo a to je zázrak [robur] 15.01.2008 |
| Pro Robur :Pošli fotku rádi se podíváme, jinak si nemyslím že je důvod kompletně renovovat byt
motorku která byla pod vodou ( samozřejmě záleží jak dlouho tam byla), ale pokud to bylo npř při
povodních laku, ani chromu se zase tak nic nestalo. Samozřejmě pokud tam byla dlouho a rzi je hodně
tak ji třeba dělat komlet, ale to by se muselo vidět. [Robert] 15.01.2008 |
| taky bych moji 350 nechal v originál stavu ale bohužel byla pod vodou v 97 a to ji bohužel tak
poškodilo že renovace je nutná tak se omlouvám za ohyzdění takového nádherného stroje ? jinak je
všechno co tu píšete moc a moc perfektní a jen tak dál potřebuji toho víc a hned jak dodělám toto
tak se vrhnu na 250 a potom dál 175 ale dám všem včas vědět . všem vám moc děkuji [robur] 15.01.2008 |
| Robert mi nahrál na smeč - Proč většina majitelů ČZ500 následuje ten mimořádně pitomý zvyk
stroj zlikvidovat pozlacením a lakem "slonová kost"? [JzK] 15.01.2008 |
|  Myslím si to samé jako FilipS a klidně mě kamenujte, nevím proč se chcete renovovat tak vzácně
dochovalé stroje ( tedy myslím lak,chromy a podobně), když opravdu nejhezší jsou právě takovéhle
orginály s jistou patinou. Jak psal Filip udělal bych ji po technické stránce. Jinak ja bych se
snažil co nejvíce obnovit Tempem a chromy silichromem, tak jak to dělám i u svých motorek. A že tem
sem tam chybí kousek laku neboje tam trochu rzi, alespon to vypadá že je to opravdu starámotorka.
Jinak já mám Cz 175 z roku 37 malé bubny, ruční řazení.Foto přikládám. Jo jinak zadní světlo je
hliníkové (doutníček) [Robert] 15.01.2008 |
| Omlouvám se, že Ti do toho mluvím, ale já bych ji nerenovoval. Sedlo si můžeš potáhnou starou kůží z
nějaký aktovky, brašny apod. Jakmile ji dáš do laku a chromu současnýma technologiema bude vypadat
jak replika a historická autenticita je fuč. Dal bych jí do kupy po mechanický stránce, ať pořádně
jezdí, ale ten starej "punc" stojí za to zachovat. [FilipS] 15.01.2008 |
| Zadní světlo je taky nepůvodní, má tam být špaček. Renovovat ji zatím nebudu, až bude čas, namontuji
chybějící díly a pak se uvidí. Ale asi se renovaci nevyhne, protože na tomto stroji by nové sedlo
vypadolo asi dost blbě.Budu se snažit sehnat sedlo s odpovídající patinou, ale nedělám si velké
iluze [Luboš] 15.01.2008 |
| lubošu prosím tě co to je za zadní zvětlo ? jinak je to nádhera . budeš ji renovovat ? [robur] 15.01.2008 |
|  Tak tady je obrázek v.č.82107 [Luboš] 14.01.2008 |
| můžete posílat i na e-mail všechno i obrázky moc děkuji můj e-mail: j.deduch@seznam.cz
děkuji moc doufám že po vás toho nechci mnoho když chci i obrázky (nejsou povinné ale když
budou byl bych rád oživí to alespon tu brožuru co bych chtěl vydat vlastním nalo vytiskovým nákladem
) [robur] 14.01.2008 |
| u 350 je moc divny protože jich bylo vyrobeno pouze nejakých 892 ks to je podle knížky pana Libora
Marčíka tak nevím je možné že jich bylo i víc ale nedochovali se doklady ??????? [robur] 14.01.2008 |
| Ten starý jsem prodal tak ty cisla čz 500 už jsem napsal prve ale 350 je 82180.Nasli jeste 80195 a
83313 vypadají divně ale uvidíme jestli se najdou dalsí približně stejné.Snad překročili 83000.Ty
cisla 500 jsou 100345 a 100493.Už jsem je měl napsané. [zdenek] 14.01.2008 |
| luboši a co ty nemáš známého nebo nějaká jiná čísla ? [robur] 14.01.2008 |
| a ten strý si prodal ? a dík moc a co ta tvoje 350 jaké má v.č. ??? [robur] 14.01.2008 |
| Až zase uvidím nějakou motorku čz 500 a 350 tak si napíši číslo.Začal jsem si psát cisla 500 proto
že jsem měl cislo nejstarší 500 .100345.Ted už to neplatí.Ten motor už nemam .Sehnal jsem lepsí.Měl
zarezlou kliku ale šel rozhýbat.Ten nový je bezvadný. [zdenek] 14.01.2008 |
| moc ti děkuju zdenku mám z toho velikou radost že alespon někdo spolupracuje prosím tě nechces se
mnou na tomto malém projektu spolupracovat ? [robur] 14.01.2008 |
| Man ještě 14 cisel na čz 500 posbíraných v ruzných muzejích a u soukromníku.Tady jsou
100236,100254,100345,100402,100405,100493,100454,100286,100478,100375,100441,
100561,100527,100572.Tyto cisla mam na papíře.Zavolal jsem domu at mi poslou ty 2 cisla tak dnes
večer je napišu.Některé motory byli samostatné ale možná za tu dobu budou složené celé motocykly a
někdo ti napise to cislo tak je budeš mít.Jestě se podivám doma měli by tam být dalsí cisla i 350. [zdenek] 14.01.2008 |
| moje 350 byla bohužel v 97 pod vodou a až do minulého roku sem na ni neměl čas ale teď už
konečně mám ale pořád me nejde rozdělat bloky od sebe jinak už je hotová prosím poraďte . děkuji
všem [robur] 13.01.2008 |
| ty státní sbírky si obejdu teď mě zajímají soukromé sbírky [robur] 13.01.2008 |
| prosím i ty kteří znají někoho kdo vlastní čz 350-500 tak at ho poprosí o v.č. mnohokrát děkuji [robur] 13.01.2008 |
| ano zdenku to je ono to sedlo [robur] 13.01.2008 |
|  to je to sedlo [zdenek] 13.01.2008 |
| čz 350 se dělali bez toho hačku nad c .je to original kvuli němcum.A to sedlo se take delalo ale je
jich strasně málo.Jestli je to to sedlo co si myslím já.Ty čísla sehnat bude fuska protože některe
350 a 500 jsou v statních sbírkách. a všichni nemají internet.Mam také 350 i 500 doma .Jsem na
cestach tak cisla poslu pozdeji. Z hlavy je nevím. [zdenek] 13.01.2008 |
| Já mám v.č. 82107 a na štítku je uveden rok 1940, má logo s háčkem. Od výroby druhé poloviny strojů
Němci háček v logu nechali odstranit. Jinak moje 350 je v původním, zachovalém a pojízdném stavu.
Nemá originál karburátor a sedlo. [Luboš] 13.01.2008 |
|