MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306114 příspěvků |7497 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 70 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexPředválečné motocykly Jawa | Odpověď 2.7.2020 13:41  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma Jawa 175 Villiers zapalování
Dobrý den,
skládám motor z Jawy Villiers, který se ke mě dostal již rozebraný. Nevím jakým způsobem je připevněna deska statoru zapalování ke skříni motoru. U Speciálky si vzpomínám, ze toto bylo vyřešeno třemi šrouby ve středu desky. Tady ale nejsou díry pro šrouby ani v desce, ani v pravém karteru. Deska jde nasunout na pravé pouzdro klikové hřídele, ale nikde nevidím, jak byla zajištěna proti pootočení.
Věděl by někdo? Děkuji    [Knoxville634] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům   08.04.2018     Zobrazit téma  
Odpověď  Dekuji za fotky upevnění zapalování u Villierse.    [Vladan]   23.01.2020
Odpověď  omlouvám s, klikl jsem vedle, prosím admina o odstranění. Dávám text na správné místo..    [Arnošt]   22.01.2020
Odpověď  pro chmelda

motocykl Jawa 175 s číslem motoru 35331, k tomuto stroji se naštěstí dochovala i druhá podorobnější evidenční kniha, kde někdy bývají uvedena i výrobní čísla rámu ve Vašem případě máme štěstí, a kniha potvrzuje, že motocykl měl číslo rámu 5811
motocykl byl odeslán z továrny dne 16. 6. 1934, zástupce je uveden zkratkou "Korm." zákazník Slauer
ona podrobnější kniha, vedle potvrzení čísla růmu ještě uvádí, datum zhotovení 8.6.1934, v kolonce datum dodání se píše 15. 6. 1934, v kolonce výbava "tandem. sedlo, nosič, stupačky", v kolonce příjemce Pavekl Slauer, Lipt. Trnovec (dnes součást Liptovského Mikuláše na Slovensku
rozdíl mezi číslem motoru a číslem převodovky je poměrně malý, a je možné, že takto to odelšlo z továrny

samotný motor s číslem 54004 je zajímavý, dle čísla totiž jde o motor z motocyklu Jawa 175 v provedení pro autoškolu. Tento kus je z poválečné cca. 50kusové série těchto "autoškol" dle evidenční knihy, odesláno dne 18. 4. 1946, v kolonce číslo rejstříku je poznámka "dvojí řízení" v koloncde zástupce stojí P.O., tedy přímý odběr z továrny, v kolonce zákazník Šulc
předpokládám, že tento motor má ještě malý válec a hlavu? V posledním týdnu už třetí autoškola, kterou jsem hledal:)    [Arnošt]   22.01.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [PeterB]   19.01.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  ja to mám takto.    [PeterB]   19.01.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Byla tam taková plechová příchytka ke šroubu, který drží motor v rámu.    [Mik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.01.2020
Odpověď  Mám stejný problém může někdo prosím poradit?    [Vladan Žůrek]   18.01.2020
Odpověď  To se toho za 20 dnů dozvěděl :-(. Kde jsou všichni odborníci, když někdo položí konkrétní dotaz?
¨Zapalování není anglické, ale starší typ Jawáckého.    [erik zubek]   28.04.2018
Odpověď  pokud mate karter bez děr na šrouby, tak to bude podle mě ještě na starší typ zapalovaní anglického-ten měl jeden šroub z boku odlitku myslím    [hopik honza]   28.04.2018
Odpověď  dobry večer.tiež mam ten isty problem ako vy,ak by ste to vedel dajte vediet pripadne kto vie poradit.vdaka    [robert]   26.04.2018
Odpověď  Nemáš naopak stojan?    [lipcaa]   26.04.2018


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006