Zobrazeno 1090x.  Kliknutím zavřete okno
Datum vložení: 01.01.2009 | Počet zobrazení: 1090   Zobrazit téma 
Podvozek(chasi)u zetek měl ze sériové výroby vždy šestimístné číslo,stejně jako motor.Číslo bylo vždy vyraženo na štítku a asi v roce 1952 se začal na Céčkách vyrážet i na krk rámu(z levé strany).V té době si ale mohl kdokoliv sestavit motocykl doma ze zakoupených dílů a poté přihlásit,stroj musel projít kontrolou a podvozek i motor byl úředně označen(číslo 3/10-18 na krku rámu a 3/7-239 na motoru by tomu odpovídalo,podobně značený motor i rám má Daniell)rok výroby se u rámů značil myslím na výztuze u stupaček a to i na náhradních.Pokud byl rám či motor na původním seriovém stroji měněn z důvodu poškození,dostal díl zpravidal výrobní číslo nahrazované součásti.Každý z nás ví,že tyto motocykly jdou v domácí dílně sestavit vcelku snadno a tenkrát mnoho kutilů si motocykl sestavilo doma.Objednat díly,poslat a sestavit si ho doma vyšlo levněji než koupě sériového stroje.A ty celolakovaná kola tomu také spíše napovídají,základní verze měla zpravidla chromy.
Příkladně můj děda měl přihlášenou motorku,která byla sestavena z náhradních dílů Manet 90.