Zobrazeno 1636x.  Kliknutím zavřete okno
Datum vložení: 29.05.2009 | Počet zobrazení: 1636   Zobrazit téma 
Slíbená fotka, nemohl jsem to vyfotit pořád mi to blesk přesvěcoval a navíc prostor okolo toho náhonu není skoro žádná takže vidět to je docela obtížné i za normální situace.
K té situaci, převodník tachometru, který je pohánen od řetězového kola na sekundárním převodu jsem koupil v replice, je vyroben podle originálu, ale !!! asi konstruktéři nepočítali s kombinací baterie, tachometr, protože po nasazení je vyústění na bowden tachometru v ose motorky směřujícíc na horu, kdaž osadíme držák baterie tak vyústění je přesně podním, v držáku je sice díra jak je vidět na fotce, kterou když protáhnete bowden tak ho můžete připojit bez problémů, ale pak zase do držáku nedostanete baterii, protože vám ten kabel překáží. A navíc délka bowdenu je krátká protože musí obejít ještě usměrňovač.

Úprava byla následující vysunot převod tachometru doprava aby minul držák baterie, to jsem udělal tak že náhon má válcovou část za kterou je připevněn svěrně v držáku na převodovce, díru držáku jsem převrtal na větší a na náhon nasadil trubičku délky asi 70 mm ta je na náhonu zajištěna zespodu dvěma šroubky aby se axiálně neposouvala. Bylo třeba prodloužit hřídel náhonu, ten jsem udělal v délce asi 53 mm tak, že jde o hřídelku o dvou průměrech vetší má v sobě díru pro závit M10x1 a na druhém konci je průměr pro vnější závit M10x1 kam se nasazuje kolečko pohonu. Řešení vcelku jednoduché a účelné, protože bez toho by výše zmiňovaná kombinace nebyla možná. Kdyby někoho zajímalo více napište mi na mail, snad tahle informace někomu pomůže.