Vyrábět to opravdu nebudu, na to nemám (poslední dobou absolutně) čas. Ale během zítřka tu upnu
výkres - náčrt a každý to může zadat sosutružníkovi a frézaři v jeho okolí. Nesehnal jsem dural, ten
by byl ještě lepší a pevnější. Nemuselo by se to dělat tak silné. Teď je to o 6g těžší než klasický
plechový talíř. Co se týče ložiska, použil jsem radiální – lépe snáší vyšší otáčky a nechal jsem se
inspirovat Jawou 250/593 (viz foto), kde se klasické ložisko 6200 používá na vypínání spojky taky a
léta v motoru drží. Jinak netvrdím, že se problém unášení vyřeší stoprocentně. Je to tak na 80 %,
ale i tak je to obrovský skok k lepšímu. V plánu mám ještě nahrazení bowdenu tvrdým japonským
(jestli ho seženu) bowdenem s teflonovou výstelkou, tak jak to udělal Milan a mrknout na opěrku
bowdenu na automatu – jestli nepruží.
|