Zobrazeno 230x.  Kliknutím zavřete okno
Datum vložení: 03.11.2020 | Počet zobrazení: 230   Zobrazit téma 
Jestli je tedy k AEV dopojen ještě regulační odpor tak tohle způsobí problém v regulování dynama, ale zase to nevysvětluje proč se rozsvítí kontrolka dobíjení při zapojení baterie(ta se má rozsvítit až při zapnutí zapalování/zasunutí klíčku) a stejně tak že se přitom okamžitě spouští startér - může to být pochybením při zapojování elektroinstalace ale spíš bych to tipoval na vadu spínačky.
Asi bude nejsnadnější instalací kromě fungujcích vodičů světel a blinkrů odstranit a dotáhnout komplet kabeláž podle schéma zapojení AEV. Rozhodně ty dva vodiče od baterie a startéru (B a S) vyměnit za CYA 10mm, v tak malém průřezu co tam teď je (CYA 4 nebo 6?) jsou jednak výkonové ztráty(spínací proud u AEV je 120A) ale také hrozí poškození izolace přehřátím při startováním. Dokonce v manulálu na str.16 je uvedeno že kabely pro obvod spouštěče mají průřez 10mm2. Ve výsledku by to mělo vypadat přibližně takto(viz.foto). Na každé svorce AEV je vždy jen jeden vodič, bohužel co vím tak očka pro napojení vodiče 10mm2 ke svorce se závitem M4(?) se nevyrábějí takže bude asi nutná domácí výroba.