Zobrazeno 1725x.  Kliknutím zavřete okno
Datum vložení: 13.08.2015 | Počet zobrazení: 1725   Zobrazit téma 
Schéma s regulátorem AEV 0361(mínusová regulace) přímo v SP12R, ta kontrolní žárovka je u regulátorů ale vždy spínaná, ta naše spínačka PAL je jednoduše funkcí i označením svorek obdobou spínačky Hassag a Hella - jen postrádá tu integrovanou kontrolní žárovku. Svorky v regulátoru D/61,B/51 a M jsou identické s kotvičkovým regulátorem PAL(D,B,M) takže jeho zapojení by se provedlo stejně jako u tohoto AEV.
Nutné je ale tedy jak už bylo psáno níže(a mám popsáno i v příloze) provést přepojení statoru s nastavením u budícího vinutí, ale i v případě regulátoru AEV 0361A(plusová regulace) by se muselo provést přepojení u statoru na svorkovnici - tj. odpojit a zaizolovat vývod vinutí s regulačním odporem, každopádně by to šlo mnohem jednodušeji než v předchozím případě.
V mém případě ale byla SP12 kromě cívky vybrakovaná a navíc se ještě upravovalo umístění a proklamování svorek, původní pojistka 40A je kratší takže se posunul jazýček o jednu svorku aby šla uchytit běžná pojistka 16A a přemístila se jedna klema(už nevím z jaké pozice ;-)) aby propojila svorky 3 a 4, právě ze svorky č.4 je veden vodič na klaxon, u běžné DKV NZ je klaxon napájen až při sepnutí klíčku z kontaktu 15/54.
Měl bych ale ještě jeden dotaz ohledně těch regulačních patron, jsou určitě NEFUNKČNÍ?!! ty potíže s dobíjením nemusejí být nutně zrovna v regulaci, rotory u dynam DKW mají takový neduh a to je izolace mezi lamelami komutátoru, jakmile dojde vlivem opotřebení k jejich "zabroušení" že jsou zároveň s izolací tak oba uhlíky už nemohou při otáčení rotoru dosedat správně na lamely a tím pádem nemohou převádět generovaný příkon - regulátor může být naprosto v pořádku ale vlivem této závady nemůže fungovat protože nemá jednoduše co spínat. Právě tohle se mi vymstilo když jsem zprovozňoval kolegovi KSko, vše zapojeno správně(regulátor AEV) ale po nastartování kontrolka stále svítila - na stojícím motoru se přitom vše jevilo v pořádku, rotor byl proměřen a svítící kontrolní žárovka zákonitě prokazuje že proud prochází přes vinutí rotoru, až po týdnu proměřování jsem zkusil nasadit druhý rotor který měl oproti předchozímu už proškráblé izolace mezi lamelami a po nastartován žárovka konečně zhasla:-)