Zobrazeno 337x.  Kliknutím zavřete okno
Datum vložení: 03.06.2020 | Počet zobrazení: 337   Zobrazit téma 
Ahojte
v suvislosti s analyzou motora ma kolega tu z fora (Jozef, vdaka!!) upozornil aby som skontroloval ako "hlboko" je sviecka v hlave valca. Na moje prekvapenie je riadne "utopena". Porovnal som aj s hlavou na 354 co som mal doma. Ide o standardnu sviecku Brisk N15C (cize standardne dlhy zavit, tak ako mali kedysi sviecky PAL), je vidiet ze v oboch pripadoch je sviecka utopena v zavite, v pripade Perackej viac...

Riesili ste to niekto?

Jednak to znizuje kompresiu ale predpokladam ze nema dobry vplyv na kvalitu zapalenia zmesi a spalovanie..

Riesenim by mohla byt sviecka s predlzenym zavitom (od Brisku napr L15C??) ale ta zase bude asi prilis dlha? (N15C ma zavit 12.7mm, L15C 19mm). Asi by to riesila 2ha podlozka..

Prikladam foto sviecky N15C v perackej a 354 hlave.