Zobrazeno 358x.  Kliknutím zavřete okno
Datum vložení: 14.03.2021 | Počet zobrazení: 358   Zobrazit téma 
Je to přesně jak píše Tomáš, ostatně už to tu dříve napsal Meela a pedol. Podařilo se mi vytáhnout ten tachometr - díra rozhodně není tovární výroby. Díra pro blinkr je také amatérský počin.
Abych to shrnul: Takový by mohl být příběh mého prasete:
Někdo měl Čezetu 502 typ 00 s dynamospouštěčem a 12 V elektrikou. Šlo o skútr z roku 1961 v provedení 01 (starší typ štítku – uvádělo se provedení). V techničáku měl samozřejmě typ 502/00. Přední kyvná vidlice byla hranatá a tenčí, zadní kulatá z trubek (tady mě pan M. Malypetr spletl).
Majitel skútru někde havaroval tak, že rám nebylo možno opravit, tak se rozhodl zakoupit rám nový. V té době se asi už rámy na tento typ nedělaly, možná dojížděla výroba posledního typu 502.05 Delux, proto použil tento. Že šlo o rám z typu 05, svědčí o tom ten otvor s gumou pod řídítky, absence prolisů v místě bývalých schránek. To, že rám nemá číslo, svědčí také o této variantě. Veškeré vybavení skútru tedy předělal na tento nový rám panelky. Rám měl tmavě modrou barvu (originální lak), zavazadelník byl asi použitelný z původního skůtru (ten byl asi bílý, nebo červený, rozhodně zde chybí modrá vrstva laku jako na rámu). Při přestavbě musel vyřešit problém, kam dát tachometr do Deluxkového rámu, proto tam dost neuměle vyřezal díru a vsadil ho tam. Jako blinkr použil páčkový přepínač (asi byl na původním skútru), pro který vyvrtal vlevo pod řídítky díru. Možná byl blinkr původně na řídítkách - dírka tam je, mohl se rozbýt, a tak použil jen přepínač. Štítek z původního skútru připevnil do rámu pomocí dvou šroubků. Nejde tedy o nějaký „přechodový“ typ skůtru či raritu.
Jen opravdu nevím, co mám postavit? Panelkové řidítka asi jen tak neseženu, tak z toho udělám asi 502.01
Díky všem za pomoc a rady.