Zobrazeno 258x.  Kliknutím zavřete okno
Datum vložení: 21.05.2020 | Počet zobrazení: 258   Zobrazit téma 
Ahojte

aktualizacia temy/stavu

1. Kontrola piestov co su v motore. Su to definitivne Almet-y (overene priamo s vyrobcom), 1. vybrus, jeden je B, druhy C. Ak sa potvrdi ze pricinou tych "opalenych" piestov je velka tolerancia valec/piest, jedina moznost bude dalsi vybrus (?)

2. vyska piestu - predtym so si neuvedomil ze povodne piesty boli 15mm a nove su 16mm cap (634), takze vyska noveho piestu je mozno este o malo viac ako stareho (os capu po vrchnu hranu). Tympadom toto nie je pricina utopenych piestov. Este prikladam foto povodnych piestov, je tam vyrazene logo RIAL

3. Casovanie - podla knizky (J.Jozif) som overil casovanie motora, sedi to +/- 1-2stupne (nevedel som to zmerat uplne presne). Este pozriem detailne, zda sa ze hrana piestu laveho valca je jemne vyssie nad hranou kanala v DU.
Kedze casovanie vyzera byt v poriadku, otazka je ci su alebo nie su tie piesty utopene???