Datum vložení: 12.01.2024 | Počet zobrazení: 228 Zobrazit téma | |
U toho papírového těsnění to byla skutečně vyjímka, u péráků dvanáctek 350 výrobních čísel 12-6641 až 12-7048 bylo přímo z výroby papírové těsnění 0,3mm. Zdůvodnění nevím, možná to někdo zkazil při frézování nebo jim došel Hermosal? Já začal na motorech (tehdy jen ČZ 125/150) dělat v roce 2005 až po důkladné instruktáži u motoráře, první čtyřkvaltovou Jawu jsem udělal na jaře 2008. Ale od počátku mám v paměti uloženo že C3 jsou u motoru proto aby zvládli zahřívání, ne aby kompenzovali házivost. Bude to uvedeno i některé odborné knížce co mám, akorát že já trubka mám v tom docela zmatek a nevím kde mám co uloženo. Ohledně těch "A" ložisek u kliky, nemůže to být omyl? Totiž u těch malých zetek bylo na ložiskách u kliky 6304 co si pamatuji jen "MADE IN CZECHOSLOVAKIA" a to značení "6304" jako i u ostatních ložisek na motorce (méně často byli MADE IN ITALY). Předpokládal bych že značení vůle bylo možná jen na krabičce/obalu ložiska. Teď jsem prošel jeden katalog péráků - u katalogu z roku 1955 je u kliky uváděno označení 60003 06305 a to "60003" má i ložisko hlavní hřídele v levém karteru(6303). U kola s nábojem je ale předčíslí 6.0002(6205). U předního kola je kupodivu 6.0003 ale zadní kolo i rozeta mají předčíslí 6.0002 |