Zobrazeno 270x.  Kliknutím zavřete okno
Datum vložení: 10.04.2020 | Počet zobrazení: 270   Zobrazit téma 
V tom odkaze je uvedena problematika proudění směsi a také i důležité zdůvodnění o účelnosti tvarování kanálů a otvorů u přeplachu a výfuku. Zároveň je fundovaně poznamenáno že samotným zvětšováním kanálů nelze docílit navýšení výkonnu protože tím dojde k zvětšení objemu v klikové skříni - proto jak už bylo níže uvedeno se do vyvažovacích otvorů v setrvačníkách cpali zátky z korku nebo hliníku (především u setrvačníků péráka s velkými otvory) aby se tím zmenšil objem skříně a také potlačilo víření směsi.
Lapováním kroužků v drážkách se snažilo zvětšit účinnost těsnění, při běhu motoru dochází k drobnému posunu kružků do stran protože se píst střídavě opírá o stěny válce.