Zobrazeno 55x.  Kliknutím zavřete okno
Datum vložení: 23.02.2021 | Počet zobrazení: 55   Zobrazit téma 
Nejlépe to jde když se motor po složení položí na pravý bok a sestaví se primár - pouze u spojky se do přítlačného kotouče prozatím neosadí stavěcí šroub tyčinky s maticí. Poté se na tisícihran čepu usadí páčka tak aby se mohla pohybovat pokud možno v nějúčinějším úhlu k poloze aretace bovdenu(vyznačeno červeně) - tedy v rozmezí kdy se na jedné i druhé straně čep opírá o ložisko. Pro usnadnění si lze na motoru tyto polohy označit fixou.
Pak se do přitlačného kotouče usadí stavěcí šroub s maticí a nastaví se tak aby se páčka natočila do polohy 1.(černě šrafováno). Tím je spojka nastavena tak že při uvolnění přítlačný kotouč nebude přes tyčku na čep tlačit v jeho první krajní poloze.
Pak lze provizorně nasadit bowden a zkontrolovat jestli při plném vymáčknutí se páčka nedostane k druhé mezní poloze ale bude přibližné v poloze 2.(černé šrafování).