Zobrazeno 924x.  Kliknutím zavřete okno
Datum vložení: 28.07.2015 | Počet zobrazení: 924   Zobrazit téma 
U té vratné pružiny je vidět vadu rovnou nadvakrát:
1.jednak u origo pružiny jsou oba zahnuté konce pružiny ve volném stavu přímo naproti sobě, v tomto případě je ale konec pružiny zapadající do karteru skoro o 45 stupňů mimo takže jasně muselo dojít k přepětí pružiny
2.příliš namáhaná pružina by normálně praskla(foto), tady došlo k vyhnutí konce pružiny a právě to vylomilo materiál v karteru.
Tohle opravit bude dost obtížné, vyvařit karter nasáklý olejem je problémové protože to "bublá" a hlavně je to dost blízko otvoru startovací hřídele. Možným řešením by bylo to odvrtat a vsadit tam nahluboko vložku(váleček) a zalepit dvousložkou - jenže to jsem nikdy nedělal takže netuším jestli by bylo dost pevné.