MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 313337 příspěvků |7962 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 39 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly do roku 1945 27.9.2022 16:53  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Zdravím, má tady někdo přehled kolik se dochovalo strojů a motorů na ....   06.03.2008 / 84
    Jawa 350 OHV závodní R.V. 1938 včetně závodních dokladů.Typ moto jak j....   24.04.2007 / 68
    JAWA RUMPÁL   06.05.2009 / 62
    ARDIE 500 TM Jubiläumsmodell 1930   31.03.2014 / 61
    Můj staronový motocykl Praga 500BD. Sháním se po informacích, dílech a....   10.01.2008 / 60
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 1758      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 2 / 319      Příspěvků Příspěvků: 11591
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/118 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

DKW KS 200ccm


 Ahoj, po dokompletování dkw a startu jsem mněl závadu: abych udržel motor v chodu musel jsem stále bohatit směs přes cupák po tanečcích s nastavením karburátoru, kde závada byla pořád jsem se rozhodl pro demontáž zapalka a kontrolu těsnění. Máte někdo zkušenost zda to víčko postačí dotáhnout? upřímě já z toho těsnění nemám dobrý pocit. Od jednoho pána jsem byl informován, že se to dá nahradit guferem. Dělal jste to již někdo a případně musí proběhnout nějaký zásah na karteru jako např. vymezovací vložka a pod. či se pouze vydlabne to stare tesneni a narazí se gufero. Děkuji    [p.]   15.04.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ahoj. Nemáte prosím někdo rozdělaný tlumič DKW KS? Původní tlumiče byly uvnitř nekompletní amatérsky dovybavené a až po 8 letech provozu jsem se je rozhodl dát do pořádku - na přepážky(kolečka) jsem si nechal udělat výpalky na laser, akorát teď tápu jak se mají správně usazovat na ten čtyřhranný trn. V katalogu je jen retuš rozmontovaného tlumiče kde lze rozeznat jen mezery mezi přepážkami ale není viditelné jak jsou polohovány. Mají být přepážky stejně za sebou nebo být jedna proti druhé pootočeny o 90 stupňů?    [Martin Štindl]   13.09.2022
Odpověď  Dobrý den,resim problém úplně stejný s 200 SB. Máte již nějaká gufera z obou stran odzkoušena že bych objednal? Díky za odpověď,TS    [Tomáš SchmidtRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.10.2017
Odpověď  Ještě se musím opravit - nasal jsem "že nebylo úzké(5mm) ale skutečně sedmička" ale když koukám na řez tak mohlo gufero být i širší na 10mm. Pokud to demontované těsnění bude širší tak spíše gufero bude 22x40x10 - pamatuji si že při montáži motoru se na klikovce žádné dodatečné vymezení nedělalo, ty gufera se osazovala stejně jako původní těsnění a na straně zapalování gufero vykukovalo tak 2-3mm.    [Martin Štindl]   16.04.2017
Odpověď  Dekuji za vycerpavajici info Martine, pristi vikend to namerim a objednam. Nejdrive dam pravou stranu a uvidime, co to udela jestli bude brat olej z prevodovky. Daval jste uz nekdo Vape na misto puvodniho zapalka?    [P.]   16.04.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě k tomu popisu potíží, jestliže původní simmering zůstal i v levém karteru tak i ten už nemusí dobře těsnit a proto může být v součinosti s těmi problémy. Nejspíše doplněním gufera jen na straně zapalování se to zlepší ale asi by bylo vhodné motor rozpůlit a osadit druhé gufero i ke spojce. Já vím že to je nepříjemné protože s tím bude dost práce ale pak bude klikovka spolehlivě zatěsněna.    [Martin Štindl]   15.04.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Rozměr jsem zkoušel dohledat ale nezdařilo se, v databázi mi zůstali jen fotky. Ale rozměr jsem určoval podle stávajících rozměrů tj. průměr čepu klikovky a pouzder ložisek. Čep klikovky by měl být 22mm(asi??), futra pro ložiska převodovky byly průměrem stejné jako pro klikovku a ložisko 6203 má 40mm vnější průměr. To gufero by bylo asi G 22x40x7 - ale bez jistoty, vím určitě že nebylo úzké(5mm) ale skutečně sedmička, za ty rozměry čepu a futra ale hlavou neručím, prostě to změřit. Určitě se ale jednalo o běžně vyráběné gufero a na vyhledavači jsou nejblíže jen dvě: G20x40x7 a 22x40x7.    [Martin Štindl]   15.04.2017
Odpověď  Dekuji za informaci. Pokud byste ten rozmer dohledal, tak by to bylo super.    [P.]   15.04.2017
Odpověď  Ano, původní simmerring se nahradí guferem stejných rozměrů(rozměr gufera jsem si možná poznamenal ale nemohu ho najít)bez zásahu či vymezování, ta převlečná matice se stáhne jen natolik aby zaaretovala to gufero. Klika na válečcích by měla mít vakl asi 0,1 - 0,2 mm tak po utažení matice pro jistotu vůli zkontrolovat, když se matice utáhne značnou silou tak přes to gufero dokáže posunout poudra válečků i s rozpěrou.    [Martin Štindl]   15.04.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Identifikace kola


 Vypadá na DKW ale nevím z jakého modelu, prosím o radu z jakého modelu. Díky    [mika2287] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.08.2022

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  zadní ze 150C Zetky. Pokud je střed zničenej, je to k prdu celý. Dobrej střed cca 500,-    [Monty]   21.08.2022
Odpověď  Jo a ještě ve středu je drážka na nějaký klínek či co, tak nevím zda už někdo neupraval případně zda to je takto v originále. Jinák ráfek je 19 palců, původně byl černý s bílou linkou    [mika2287] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.08.2022
Odpověď  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse    [mika2287] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.08.2022
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Identifikace kola


 Dobrý den, dokáže někdo prosím identifikovat kolo, které jsem dnes zachránil ze sběrných surovin? Děkuji    [Dave99Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.08.2022

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Děkuji. Tak tu asi mít nikdy nebudu. Ma to v tomto stavu nejakou cenu? Pokud by o něj měl někdo zájem, rád ho za něco vyměním, ideálně bych potřeboval držák řídítek na Jawa Pérák, samozřejmě s mým predpokladanym doplatkem.    [Dave99]   13.08.2022
Odpověď  ČZ předválečná velký buben    [vojta]   13.08.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  Další foto    [Dave99] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.08.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  Další foto    [Dave99Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.08.2022
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Prosím o identifikáciu kolesa


 Prosím vás, z čoho by mohlo byť toto koleso? Polbubon 19", ráfik bol v čiernom laku so zlatou linkou.
Ďakujem    [Defo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.07.2022

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto    [Defo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.07.2022
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

BSA četnické humoresky


 zdravím nevíte někdo o jaký typ BSA se jedná co hraje v četnických humoreskách?jde jak pana!díkes    [arazim]   22.01.2011

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Asi nejlepší fotka, jakou jsem našel.    [arny]   07.07.2022
Odpověď  Je to nějaká zbastlenina slopra BSA, rok 1930 nebo 1931. Určitě to není rok 29, část rámu pod nádrží už tvoří výkovek, ne dvě trubky a sedlová trubka je téměř kolmo nahoru. Oproti roku 29, na kterém je dost položená. Rok 1932 to taky není, ten už má 4 rychlosti a na motoru víčko, kterým se lze dostat ke kuželu na magnetce. Z jiné motorky, nejspíš Ariela je celý předek. Jiná je přední vidlice, přední kolo má brzdu na levé straně, divný je i přední blatník. Ani obě světla nejsou Lucas MT-110 a H-52. No a sedlo taky není ze slopra..    [arny]   07.07.2022
Odpověď  Nemohu si pomoci ale u toho Slopra mi tam nepasuje ta přední vidlice.    [Josef-]   23.11.2014
Odpověď  Já myslim že se jednalo o typ 600 sv. Starší snad neměly čtyř stupňovou převodovku a ona má    [pragovak]   28.10.2013
Odpověď  v četnických humoreskách se jezdilo na BSA sloper model H 29 ,obsah motoru 552ccm,rozvod SV.    [Dyttrych Václav]   28.10.2012
Odpověď  tak ví někdo????    [rudy]   19.10.2012
Odpověď  Nevím přesně jaký je to díl ,ale pokud je to dvouválcový motocykl je to 770 z roku 1928 půjčoval ho kolega z mého klubu.    [Martin]   16.02.2012
Odpověď  samořejmě jednovalec.    [pepa]   23.01.2011
Odpověď  podle mě se jedna o BSA 500 SV sloper.    [pepa]   23.01.2011
Odpověď  dle mě, se jedná o dvouválcovou BSA, takže se nabízí možnosti 1000 sv, nebo 770 sv.    [KK]   23.01.2011
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (11) 
Zodpovězené téma  

douglas 350 sv


 Dobrý den. Koupil jsem Douglase z roku 20. Hledám někoho kdo by mě poradil s provozem tohoto stroje případně bych koupil manuál. Motor jsem natočil ale nevím jak ho správně ovládat a vlastně ani nevím co se tam leje. Díky za případnou pomoc.    [zdeněk]   02.04.2022

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Zdravím. Tento dotaz jsem vložil já ale nebyl jsem registrovaný. Honzo prosím ozvěte se mě na e-mail masek8.8@seznam.cz . Případně kdokoli jiný kdo by mě mohl poradit hlavně se seřízením. Děkuji.    [zdeněk88] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.06.2022
Odpověď  Dobrý den ozvěte se mi mohu poradit, opravit,seřídit co bude potřeba    [Honza]   02.05.2022
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Neznámá převodovka


 Dobrý den. Prosím vás,není někdo schopen určit z čeho je takle převodovka? Děkuji za jakékoliv info.    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.06.2022

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Dobrý den, jedná se o převodovku Burman, těžký typ, použitelná na více typů motocyklů, celkem by se mi hodila, kdyby byla na prodej, dejte mi prosím vědět na 776663490 nebo na mail    [erik]   28.06.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto 3    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.06.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto 2    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.06.2022
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Převodovka Hurth


 Zdravim, nevite někdo z jakeho motocyklu, jestli DKW nebo z čeho je tadyta převodovka? Rok? Budu rád za každé info. Ja renovuji Jawičky zetky atd. Díky....ta páčka na spojku byla u toho tak opodle toho by se to dalo taky poznat možná    [Milan KupecRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.07.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Dobrý večer. Máte ještě převodovku Hurth na prodej? Koupil bych ji na náhradní díly do mé převodovky. Děkuji za odpověď. S pozdravem J. Souček M.: 603 217 322    [Jaroslav Souček]   05.06.2022
Odpověď  kdo by měl zájem pište....    [Milan Kupec] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.07.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  .......    [Milan Kupec] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.07.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  ......    [Milan Kupec] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.07.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  .....    [Milan Kupec] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.07.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  ....    [Milan Kupec] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.07.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  ..    [Milan Kupec] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.07.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [Milan Kupec] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.07.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...    [Milan Kupec] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.07.2015
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

neznámý úchyt řidítek


 Prosím o prosbu s identifikací, úklid v dílně.
Předem děkuji Jirka    [mrmlikRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  02.06.2022

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 2    [mrmlikRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  02.06.2022
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

praga 500- olej teče přes ventil do spalovacího prostoru-řešení


 Zdravím, chtěl bych se zeptat těch co mají pragovku 500 na takové řešení. Mám motor III série kdy je mazání rozvodových kol a vodítek ventilů řešené udržovanou hladinou oleje ve vačkové skříni, tak že se hladina drží nad vodítky ventilů. Čímž se v oleji doslova koupou a stává se mi to, že přes vodítka propouští olej do spalovacího prostoru, což jednak za jízdy kouří a při odstavení motorky teče olej na píst. Napadlo mě řešení, snížit tuto hladinu tak, že by se máčely jen rozvodová kola a přes "hrb" který ve vačkové skříni je by se olej už nedostal k ventilům, tak že by se v něm už nekoupaly, ale pouze by se rozstřikem od rozvodových kol přimazávaly? Toho by se dalo docílit převrtáním dírky, která drží hladinu níž. A můj dotaz spočívá v tom, zda to tak už někdo má, nebo toto řešil a zda by toto stačilo mazat a také jak s případným chlazením od oleje těchto ventilů? Zatím se tohoto řešení trošku obávám i když by asi fungovalo. zatím po dojetí motorku nakloním aby olej od ventilů přetekl přes ten hrb na stranu rozvodových kol, ale je to takové provizorní řešení. Díky za rady či zkušenosti.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.05.2022

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  právě to se mi na pragovce líbilo, že nemá kertery ze dvou půlek a, že tím odpadá nějaké přisávání oleje do motoru. Teda tak jsem si to aspoň myslel.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.05.2022
Odpověď  No ta hladina nahoře je pořád stejná, ale to se dá vyřešit tím náklonem aby to tam neteklo když to stojí, teď když už to tak netlačí moc oleje, tak to tak neplní ani nahoře ani dole.

Olej s převodovky? to jde do klikovky? To je nějak propojené? V karteru je velká díra do prostoru klikovky ze strany primárního kolečka, ale až dost vysoko. Kudy by se to mohlo nasát do klikovky ? Měl jsem za to že olej v převodovce je propojen s prostorem levého deklu kde je spojka a že ten si žije svým odděleným životem od oleje z nádržky, který cirkuluje motorem a končí v klikovce...???    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.05.2022
Odpověď  Tak to bylo tady čerpadlem a né špatnou hladivou ve vačkové skříně. Dejte si pozor aby motor netahal olej z převodovky. Zkontrolujte hladinu v převodovce.    [Praga500] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.05.2022
Odpověď  Tak problem s premirou oleje asi vyresen. Bylo to tou zaslepkou. Bez ni to davalo strasne moc oleje do klikovky. Dnes po projizdce bez problemu, tak akorat.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.05.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ja to mam takto pruchozi.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.05.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  Prave ze mi dava strasne moc. Co sekunda to kapka a nejde to dat na mene. Bud takto moc a nebo to nekape vubec. Ale.dnes jsem zjistil jednu vec, kterou mam asi jinak a to bych potreboval potvrdit. To mosazne olejove cerpadylko ve kterem lita ten pistek mam duty, kdezto kamos co ma doma tyto cerpadla navic je ma vsechny ucpane. Takze ten pistek vlastne dorazi k te ucpavce, kdezto me to tlaci dirou ven. Je to rozdil v seriich, nebo to ma byt vzdy ucpane. To by mohl byt ten problem kdy to dava moc. Plni se mi totiz strasne prostor klikovky. Viz foto ucpavky    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.05.2022
Odpověď  Zeptám se, jak hodně Vám dává čerpadlo. Jestli to nemáte seřízené na hodně. Jestli si pamatuji dobře tak olej teče i pod kolem "královské hřídele" (skrz ložisko) jak máte vyfocenou tu součástku.    [Praga500] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.05.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  onou dírkou, myslím tuto, která je v hliníkovém prvku kterým prochází královská hřídel a touto dírkou se vrací olej zpět. Udělal bych ji prostě níž. Tedy tak to lajcky, teoreticky vidím já, ale má někdo shodný názor, nebo spíše to nedělat? Moc díky za rady, opravdu by pomohly.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.05.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  takto to vypadá. Pohled zepředu. Červená je stávající hladina oleje kdy se drží nad hranou vodítek, což sice maže, ale má to i popsané neduhy. A zelená by bylo dané řešení, ale stačilo by to mazání jen rozstřikem a stačilo by se to vše chladit?    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.05.2022
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Německý palivový kohout?


 Dobrý den.
Pomohl by mi někdo určit kde se používal vyobrazený palivový kohout.
Díky za každý názor.B.S.    [bodobauer]   28.08.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Po odstranění cínu je v těle kohoutu viditelný jen čep, vypadá to že někdo tu zadní část zaletoval aby zabránil prosakování paliva. Nevím teď jak postupovat abych něco nepoškodil, přesto že můžu kohoutem otáčet tak ho nelze vytáhout dopředu. Nemáte prosím někdo stejný nepoškozený palivový ventil u kterého je jasné jak jde rozebrat?    [Martin Štindl]   04.05.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím, z vyrezlé nádrže DKW SB se mi podařilo demontovat mosazný kouhout značky Everbest. Chtěl bych se pokusit kohout zprovoznit ale musím jej rozebrat abych ho důkladně vyčistil, jenže já nevím jak. Původně jsem myslel že v zadní části je pružina se závlačkou, po očištění se ukázalo že zadní část je mizerně zaletovaná cínem.    [Martin Štindl]   04.05.2022
Odpověď  Nemůžu se s Vámi spojit e-maily se mi vracejí.Napište mi vy na bodobauer@seznam.cz    [bodo]   29.10.2012
Odpověď  zájem mám, kontakt jsem uvedl.    [Ariel]   29.10.2012
Odpověď  Pokud má někdo zájem kohout je na prodej nebo výměnu.Kontakt na maila.    [bodo]   28.10.2012
Odpověď  Zdravím,
Váš kohout bych potřeboval do tatry 57k, do čeho jiného se ještě použival netuším,
kdyby byl náhodou na prodej měl bych zájem.Moje adresa je,
ariel-lg zavináč centrum.cz    [ariel]   28.08.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  detail    [bodobauer]   28.08.2012
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Identifikace motoru


 Poradí mi někdo co je na přiložených fotografiích za motor? Jedná se asi o anglický motor, protože všechny závity jsou v palcových mírách. Obsah motoru je 500 ccm.    [Tonda 110852Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  13.10.2021

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Dobry den byl by motor k mání prosim jinak je to Sturmey Archer mam o nej zájem    [Honza]   02.05.2022
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Neznáme predne koleso.


 Dobrý večer,poprosím Vás o určenie predného kolesa,pola mňa 19 palcové,brzdový štít 150 mm,polbubon,orginál farba mohla byt čierna,a biele linky,
Vopred ďakujem za pomoc.    [nortones2Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2022

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse    [nortones2Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2022
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Poznáte někdo toto Magneto?


 Údajně ho děda vymontoval z válečného motocyklu Harley-Davidson se sidecarou. Jedná se o magneto BOSCH FF1A L200. Jakou by mohlo mít cenu?    [Zdenek3291Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.07.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Zdeňku, bylo by magnetka k mání? Díky    [Roman]   27.04.2022
Odpověď  Je to univerzální jednoválcové magneto Bosch.    [Jan Pichlík]   21.01.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vyražené seriové číslo?    [Zdenek3291] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.07.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto2    [Zdenek3291] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.07.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zodpovězené téma  

Diamant 350 ohv


 Dobry den, shanim informace o diamantu 350 ohv. Najde se nekdo, kdo o techto motocyklech neco vi nebo jej vlastni? Dostala se ke me nadrz z tohoto stroje.    [Michal21]   18.04.2022

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Zajimalo by me, v jakych letech se to u nas prodavalo, cim je to zajimavy atd...Je nekde treba v muzeu tento stroj k videni? Dopatral jsem se velmi malo fotek a informaci. Pry to prodaval zastupce Indianu u nas. Predpokladam, ze u takto raritniho stroje bude asi nemozny k nadrzi poskladat zbytek motorky...    [Michal21]   21.04.2022
Odpověď  Co by jsi potřeboval vědět Michale?    [Petr]   20.04.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  stitek z nadrze    [Michal21]   19.04.2022
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
 Strana 1/118 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 27.9.2021)
Nezodpovězené téma 

Zapalování Jawa special


 Dobrý den, prosím, jak řešíte chybějící zapalování na Jawa 175 speciál? Víte o někom, kdo by prodal kompletní původní (nemusí být funkční). Nebo se dá někde koupit spolehlivá replika? Vím že je k dispozici i Vape, ale to bych asi fakt nechtěl. Moc děkuji za podnětné rady.    [Martik93Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.07.2022
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

motorový olej


 zdravím,poradí někdo kam kolik a jaký olej nalít do předválečného motoru čz 250?děkuju V.Havlíček    [Vladimír HavlíčekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.04.2022
   Přidat odpověď 

 Strana 1/118 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006