| Jak jsi Eriku došel k názoru, že tady o podložené informace nikdo nestojí? Já
těm příspěvkům rozumím právě naopak, jenom se mi zdá, že se tu pár lidí špatě
snáší a ty tomu začínáš sekundovat. Já bych byl taky pro příměří. [Lada] 10.09.2007 |
| Jednoduchá odpověď Eriku. Pořád platí, že jsi Vlásenku jako jediného osobně
poprosil a já k tématu prostě nemohu přispět, protože se v dané věci nepovažuji
za odborníka - prostě to neznám, ale je pravda, že mě to zajímá. A už jsme v tom
zase. [Honza l] 10.09.2007 |
| ad.1 6.9."pokud by někdo měl jakékoli informace o tomto motoru nebo jej
vlastní, budu vděčen za jakoukoli informaci", takže pozorně čti Honzo.
ad.2 myslím, že Vlásenka se do diskuze zapojoval věcně i v minulosti.
ad.3 marně pátrám, ve kterém tvém příspěvku jsi ty přinesl nějakou věcnou
informaci k danému tématu. [Erik Zubek] 10.09.2007 |
| Nerad bych tu zas někoho rozčiloval, ale Eriku, Vlásenka jako jedimý odpověděl,
protože jsi ho jako jediného výslovně poprosil a informace dal jen tobě -
rozumím, že jsi mu vděčný, ale ostatní v tomto případě nemají proč. Jinak i já
samozřejmě oceňuji, že se Vlásenka zapojil do další diskuse věcně. [Honza l] 10.09.2007 |
| JZK má pravdu. Já pevně věřím, že je zde mnoho lidí, kteří se těší na to,
kdy někdo znalý vstoupí do diskuse a přidá novou informaci. V dnešní době, kdy
se na českém internetu v našem oboru vše jen opakuje a přepisuje, je toto jeden
z mála způsobů, jak se dozvědět něco nového. Vím, jak se mnozí těší na okamžik,
kdy se jim ve schránce objeví časopis MotorJournal. Toto je něco podobného, jen
ne jednou měsíčně. Když už si Erik dal tu práci a vložil sem mnoho
detailních fotografií, bylo by dobré zde v diskusi pokračovat. [JB] 09.09.2007 |
| Jako spolutvůrce Veteranfora mě mrzí, že se v debatách vzdalujeme původní
myšlence - tou je snaha o záchování kulturního dědictví v podobě technických
starožitností. Panstvo, pojďme prosím zejména o okrajových tématech debatovat
veřejně. Ješitnost stranou, vzpomeňte si co vám v dětství říkávaly
maminky:Chytřejší ustoupí. Tak tedy - Eriku, Vlásenko -
co je to za motor, celkem by mě to zajímalo. Jwm snad taky nebude uzažen
nadosmrti a něco nám k tomu třeba poví. [JzK] [admin] 08.09.2007 |
| pro JB:Sohlasím s Erikem.Odstrojená 350OHV,cestovní.Upravy: prodloužená výfuková
roura,magnet zapalování,zvýšené stupačky. Foto je z takového úhlu,kdy nemohu
přesně určit typ vidlice.Ale pravděpodobně je to jiný typ,než který se používal
u továrních závodních strojů.Pokud je tento funkční stroj uváděn jako úprava z
let např.1938,2006,pak je to jistý pokus o závod.Jawu a přeji majiteli mnoho
šťastných akcí.Jak jsem již nedávno uvedl i sériové,upravené stroje se
zúčastňovaly závodů současně s továrními a výkon a vzhled odpovídal schopnostem
a umu jednotlivce. Vlásenka [vlásenka] 08.09.2007 |
| Lado, pan Vlásenka se mi jediný ozval a už mi poskytl cenné informace, což se o
ostatních "odbornících" nedá říct. Nekomunikujeme spolu přes veteran
forum, vždyť tady o podložené informace nikdo nestojí, jak už se ukázalo v
předchozí diskuzi. Sám vidíte, kolik odpovědí se zde sešlo na můj konkrétní
dotaz. [Erik Zubek] 08.09.2007 |
| Vypadá to, že měl Honza l pravdu. Vlásenka se s námi nechce podělit o svůj
rozum. Je to ale jeho právo. [Lada] 08.09.2007 |
| Velmi jednoduché, klasická cestovní Jawa, jenom odstrojená a s jinou vidlicí. [Erik Zubek] 08.09.2007 |
|