MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 301577 příspěvků |7276 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 50 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexAutomobily od roku 1945 18.8.2019 03:56  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Škoda Octavia rv. ???   28.04.2011 / 65
    Octavia Super 1962   10.04.2016 / 36
    I když to tu není moje, dovoluji si zde vyhlásit soutěž o nejhrozivějš....   03.10.2006 / 31
    Pánové nevíte někdo jakou hodnotu má tohle vozidlo ?....   17.08.2007 / 30
    palubni deska ze spartaka do octavie   02.10.2011 / 29
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 390      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 4 / 154      Příspěvků Příspěvků: 2402
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/26 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Skoda Octavia Combi 1970 typ 704


 Nevi nekdo jake bylo cislovani barev na octavii combi z roku 1970? Konkretne bych potreboval odstin tmave cervene - bordove barvy.

Predem dekuji za reakci!    [Karlos16] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.07.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  podivej se na pragos tam maji vzorniky    [lavaro]   11.08.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Foto z rodinného albumu.


 Zdravím.Toto auto na foto vlastnil otcov brat.Hoci mám o autách aký-taký prehľad toto fakt neviem zaradiť.Viete niekto čo to bol za typ,Dík.    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.07.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Dík je to ono.    [Joski]   05.07.2019
Odpověď  Steyr 50    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.07.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Octavia - dnešní alternativa barvy 515 modrozelená


 Ahoj, existuje nějaká snadno dostupná alternativa modrozelené barvy co se dávala na Octavie 196+? Ideálně v plechovce. Jde mi o to aby se nemusela barva speciálně míchat, ale aby byl odstín co nejpodobnější. Nemáte prosím někdo tipy?

Díky moc!
Láďa    [Kenny350Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.09.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Nezlob se na mě, jsem trochu barvoslepej a interpretace barev na počítači je dost rozdílná, ale uváděné náhrady jsou i pro mě totálně mimo.    [Lubos H.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  04.07.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Taky jsem hledal tuto barvu a nejbližší je Škoda 4456 Modrá Škoda, nebo i Škoda 4591 Světlemodrá Sky.    [AlešRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.07.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Šálky octavia


 Dobry den. Chtel bych poprosit o radu. Nedari se mi sehnat salky na kliku na oktavku 2hy vybrus. Vsude maji jen na 1203ku. Ja potrebuji ty tluste kompozitni, prostredni vcelku s axialem. Diky za rady.    [Memphis225Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.06.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Mam doma přebroušenou kliku a nova ložiska nepotřebuju je vyměnou na moto by to šlo    [Josef Pacal]   17.06.2019
Odpověď  Hned to poresim.diky za tip..    [Memphis225] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.06.2019
Odpověď  http://www.renovacelozisek.cz/
https://www.slevarna-obrabeni.cz/vylevani-kompozici/
https://brusirna-holatko.cz/nas-autoservis/nahradni-dily-aut-prodej-vyroba/    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.06.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Např.    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.06.2019
Odpověď  No ja se priznam, ze ja i 2 kolegove jsme zblbli a taky jsme uvazovali, ze pouzijeme salky z druheho motoru, ktery je po prvnim vybrusu lehce jety..nez jsme logicky spocitali, ze je to nesmysl.s tim vylitim jsem nikde neuspel.stare kapacity, co to umely uz skoro vsichni poumiraly.takze jsem na motor po g.o. musel nakonec pouzit kliku a salky z toho druheho motoru.na loziskach vule 6 setin.na axialu 4 desetiny.bohuzel.ojnicni mam takze se lizla klika jen pro ojnice a snad to bude cajk.nemam rad tyto prasarny, ale jezdit to holt musi...    [Memphis225] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.06.2019
Odpověď  Ono to přetočení starých pánví je spíš teoretická a nouzová možnost. Mě s tím kdysi v brusírně poslali do pr… a musel jsem sehnat nové pánve. Ta kompozice je časem už zdegradovaná.    [Tomáš S]   17.06.2019
Odpověď  A ještě upřesnění. PŘEBRUŠUJÍ (= opracování brusným nástrojem, kotoučem...) se pouze čepy klikového hřídele. Otvory v pánvích se vyvrtávají, na ně se brusem sáhnout nesmí.
Hnidopišsky - u uložení klikového hřídele se d. f. nejedná o VÝbrus (= ve smyslu vybrousit, zvětšit), ale o PŘEbroušení (PŘEbrus) čepů (= odebrání materiálu z povrchu čepu, zmenšení jeho průměru). O výbrusu v nepřekrouceném slova smyslu lze hovořit pouze u válců, ale ne u čepů/ložisek...    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.06.2019
Odpověď  Tak si to namalujete, a pochopíte - když uděláte 4tý výbrus KLIKY, tak se čepy zmenší- k tomu existují MENŠÍ šály. Na čtvrtý výbrus.

Takže pokud kliku opraví obroušením na třeba druhý výbrus, lze díry v šálách ZVĚTŠIT na správný průměr.    [Monty]   17.06.2019
Odpověď  Vážený kolego HonzoBK. Pán píše, že potřebuje pánve na 2. brus (to jest oproti originálu průměr změnšený o 0,50 mm).
Pánve ne 4. výbrus mají otvor oproti originálu zmenšený o 1,0 mm.
Otvor v pánvích pro 4. výbrus je tedy MENŠÍ o 0,5 mm než je potřeba pro 2. brus. O tuto míru díra, jak je všeobecně známo, zvětšit lze.
Nechcete tedy prosím ještě jednou zvážit, co jste napsal?
Děkuji.    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.06.2019
Odpověď  Samozřejmě je to blbost co tu píšeš. Pánve na 4 přebrus asi nepřebrousíš na menší ale vždy jen na větší, takže by jsi musel sehnat pánve originál!! Jinak se rád nechám poučit jak se broušením zmenšuje díra (otvor).    [HonzaBK]   17.06.2019
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (11) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Identifikace neznámých dílů


 Dobrý den prosím vás věděl by někdo co je tohle za díl děkuji.    [Jaromidvor] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.05.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Diky    [Jaromidvor]   09.05.2019
Odpověď  V této podobě jenom na 1203. Na Octavii bylo víko sice stejné, ale ta větší páčka vlevo, ta byla jiná, na konci měla vidlici, ne kulový čep a mířila směrem vzhůru. Nicméně ji lze jednoduše vyměnit.    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.05.2019
Odpověď  Je to víko převodovky na Otavii 60-léta, řazení pod volantem a na Škodu 1203. Ota    [Ota]   09.05.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Buick - 1960


 Ahoj.je tady nějaký majitel Buicku ?    [PavelcvRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.02.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse    [pytrsmotors]   18.02.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Triumph Spitfire problem


 Ahoj, potrebuji nejake rady, jelikoz jsem v koncich. Mam Triumph Spitfite MKIV, 1,3. Stava se mi, ze auto bez problemu nastartuji, ujedu nekolik km a pak, kdyz se auto ohreje a vytocim ho do vyssich otacek, ztrati vykon a jde jakoby na 3 valce. Vykon pak nema v celem spektru otacek. Na aute jsou serizeny ventily, predstih, vymenen kondenzator, kladivka, civka, svicky, zapalovaci kabely, ac pumpa. Karburatory 2x SU HS2 - nastaveny na spravnou smes a jsou synchronizovany.. Nejaka rada? Diky    [serekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.03.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Úplně to samé.. Při opravě nalezen třetí válec praskli. Teď konečně nové písty a nemůžu seridit směs. Poradíte? Kdo vám to dělal?? Diky.. Jsem od Znojma..    [Milos ]   07.02.2019
Odpověď  netvoří se ti náhodou podtlak v nádrži ? máš ji dobře odvzdušněnou ?    [pytrsmotors]   29.03.2016
Odpověď  A jak dlouho ten stav bez výkonu trvá? Dala by se třeba změřit komprese? Co ventilové vůle? Visící ventil? No těžko říct takhle po netu....    [Katana]   29.03.2016
Odpověď  pravdepodobne ten jeden valec strati kompresiu. pricina: kruzky, piest, mozno valec    [peto 01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.03.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Neznámé dveře


 Dobrý den. Chtěl bych se zeptat zdali někdo neví z jakého vozu jsou tyto dveře. Nějak to nemohu dohledat. Děkuji. Tomáš    []   03.02.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  ...,,Kdo v něm nikdy nejel, nepochopí, kdo jej jednou vlastnil, nezapomene ,,...    [KF]   06.02.2019
Odpověď  Dlouho jsem hledal hledal z čeho mohou být. Teď si připadám dost trapně. Opravdu z vyfocené z tohoto úhlu to zkresluje. Děkuji za pomoc a vysvětlení. Tomáš    []   05.02.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Asi tak....    [KF]   05.02.2019
Odpověď  Když to nafotíš přesně uprostřed a mírně zvrchu, abjeví se zaoblení na obou stranách.    [KF]   05.02.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  A pohled z druhé strany    [KF]   05.02.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Záleží z jakého úhlu se na to díváš. Horní zaoblení vytváří optický klam.    [KF]   05.02.2019
Odpověď  trabant to není ,svislé hrany má rovné papundeky mám ještě doma    [pytrsmotors]   05.02.2019
Odpověď  Záleží z jakého úhlu to nafotíš.    [KF]   05.02.2019
Odpověď  Děkuji za odpovědi. Bohužel foto z druhé strany nemám. Ale na Trabanta mě přijdou obě trámy zaoblené. Trabant má jednu stranu rovnější nebo se pletu?    []   05.02.2019
Odpověď  V místě díry na kliku je to tmelené.    [KF]   05.02.2019
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (12) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Ruské hodiny, nevíte z čeho jsou???


 Prosím Vás o radu. Nevíte někdo z čeho by mohly být tyhle ruské mechanické hodiny??? Z jakého auta nebo z motorky? Děkuji Za jakoukoli radu,bližší info, či poznatek. Můj e-mail: havlicek.rad@seznam.cz    [HavlisRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.01.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Tak jsem to našel:) tady je sofistikovanější výklad než ten můj. Já už je nemám cca 20 let a vše si nepamatuji: http://forum.chronomag.cz/index.php?/blog/46/entry-214-letecké-palubní-hodiny-řady-ačs-1-část-první/    [J ]   01.02.2019
Odpověď  Ještě přidám - na zadní straně mají připojení - konektory k vyhřívání (myslím na 24V), aby ve výškách nezamrzly a zapečetěný šroubek na seřízení...    [J ]   01.02.2019
Odpověď  Tyto palubní hodiny jsou ruské kopie Jaeger le Coutre a cpali je do mnoha typů letadel. Jak stíhacích, tak bombardérů a i vrtulníků. Byly ze začátku s méně funkcemi, kdy měli pouze stopky (do 60min.) a později, jako na těchto přibyl i čas letu, který si piloti spouštěli při startu. Pak je tam okénko s třemi různými barvami na přepínání režimu. Někde od nich mám ještě manuál v češtině.Jsou celkem běžné, protože jich vyrobili hodně a dají se ještě sehnat i fungl nové. Série je na ciferníku. (B,K,F,A a pod.)    [J ]   01.02.2019
Odpověď  Podobné má i MIG 23 - http://www.vhu.cz/wp-content/uploads/2014/07/31.-MiG-23-4.jpg http://www.vhu.cz/wp-content/uploads/2014/07/31.-MiG-23-8.jpg    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.02.2019
Odpověď  Mám ich tiež, údajne sú to hodiny z vrtuľníku.    []   31.01.2019
Odpověď  VREMJA POLETA = čas letu. Takže to jsou jasně hodiny (a stopky) z letadla.    [MOnty]   11.01.2019
Odpověď  Nerozumím, co jste tím myslel???    [Havlis] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.01.2019
Odpověď  je tam napsaný VREMENJA POLETA - takže to asi ponorka nebude?????    [Monty]   11.01.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Šrouby ojnice TATRA 603


 Dobrý den. kamarád shání šrouby do ojnice na tatru 603. Dají se někde koupit přesně dle originálu? Jeden se mu podařilo utrhnout a chtěl by vyměnit vše. Šroub má u závitu větší průměr dříku než blíže k hlavě. Možná bych sehnal imbus M8x1 ale s dříkem stejným po celé délce. Jak to řešíte vy? jakou případně koupit pevnost šroubu? děkuji    [Babula90] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto2    [Babula90] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto1    [Babula90] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Daimler double six 5,3 litr 12 valec


 Ahoj.chystam se ke koupi tohoto vozu . mate někdo zkušenosti s tímto autem . budu rad za všechny rady,podněty a zkušenosti . díky moc !    [PavelcvRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.11.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Možná nemám pravdu. O Jaguáru jsem přemýšlel a nakonec zvítězil Mercedes S Klasse.
Většinu dílů koupím v Auto Kelly za cenu dílů na Fabii. A svezení takřka stejné. 185 koníků, automat,klima - r.v. 1975.    [pavel]   20.11.2018
Odpověď  Ještě dolpním: viz třeba stránky Limora    [Luboš H.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  19.11.2018
Odpověď  No myslím, že nemáš pravdu, je to v podstatě Jaguar a myslím , že se dá celkem snadno sehnat skoro vše, jen ceny nejsou pro našince zrovna lidové :-)    [Luboš H.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  19.11.2018
Odpověď  nevím, jestli je to nejšťastnější volba. Palcové závity, dostupnost dílů minimální. Spíš bych se ohlíd po německém šestiválci.    [pavel ]   19.11.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zodpovězené téma  

LARK


 Neviete niekto niečo o tomto monoposte formule 3?    [M.]   18.11.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Nieco o monoposte LARK F3 je spomenute v knihe "Premiery nadseni", autor Karel Řepa, NADAS, 1989... Podla knihy stavitelom bol nejaky Jaroslav Skovranek z Rajeckých Teplic, v roku 1964, upraveny blok motora z S1202, vlozky, piesty a ojnice T603, kluka vlastnej vyroby, objem motora 1000 ccm - vrtanie76, zdvih 56,6mm, upraveny dvojity karburator WEBER, prevodovka Wartburg, kotucove brzdy Lockheed, hrebenove riadenie, karoseria laminatova. V pripade zaujmu mozem oskenovat tie 2 listy a zaslat na email.    [Brano]   18.11.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

Skoda Octavia - bezpecnostni pasy


 Dobry den, od ktereho roku maji octavie bezpecnostni pasy nebo je na nekterych sedadlech alespon predpriprava pro montaz? Z duvodu prirustku do rodiny a dnesnich predpisech o detskych sedackach musime vymenit motoveterana za auto a premyslime prave o oktavce.
Dekuji za rady    [Jirka]   31.10.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Zdravim. Mám Octu combi 1968 a je tam příprava pro pásy. Na stk OK, dětskou sedačku vážu kurtou a doufám..... že nás nic netrefí.    [miki]   13.11.2018
Odpověď  Dobry den neboli vecer chci se zeptat jak poznam z jakeho tipu vozidla mam naraznik hledal jsem vsude nejake oznaceni ale nic jsem nenasel jedine ceho se ridim je delka narazniku 1280 mm,vzdalenost uchyceni slzy 360 mm.To jest vse vsude na strankach jsem jiz hledal ale zadny se nezhoduje s originalem tak ze nevim z jakeho auta vlastne je dekuji za radu popr.poslu foto    [Flodu sagic]   24.09.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Stropní svítilna.


 Prosím znalce o sdělení, z které doby pochází tato lampička - kryt je skleněný. Renovuji auto, které bylo z kabria přestavěno na limuzínu a toto by mohlo posloužit k určení, kdy byla tato přestavba provedena. Děkuji, M.M.    [M.M.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.10.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Je to vnitřní osvětlení z Wartburgu 311 (cca 1957)    [Vilda]   16.10.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Koupě Fordu Capri 2.3 V6 na papírech z 1.7GT


 Zdravím,
naskytla se mi koupě Fordu Capri 2.3 V6, který je zapsaný na papírech 1.7GT. Vin karoserie a v.č. motoru je přeražené, aby souhlasilo s TP. Prodejce tvrdí, že na autě byla z důvodu dovozu z německa provedena přestavba(nelegální) protože to tehdy "jinak nešlo". K autu ale stále má původní německý TP - tedy originál 2.3 V6.
Auto je na klasických značkách a STK mělo naposledy 2015.
Chtěl jsem se zeptat zkušenějších, zda je podobný postup běžný a co by si o takovém autě mysleli. Jaké máte zkušenosti s takovými auty? Bojím se, aby nešlo o ukradené auto.
Díky za názory.    [Davidpeter] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.02.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 131 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Dosel bych s tim na obecni urad kde ho budes prihlasovat a na technickou kde budou delat evidencni ... nikdo ti neporadi lip.    [jawa]   18.02.2018
Odpověď  V té době se dělalo vše možné, já mám techničák od Hondy Pulman 6 dveřové, kde je taky přepsáno všemožné a auto nikdy 6-dveřové nebylo. Pokud souhlasí VIN na autě s TP (v TP je uvedeno, že to byla přestavba a že Vin je vyražen náhradním způsobem a sedí typ motoru), tak bych se toho nebál, protože je to dnes už legální. jestli v té době to někdo údělal za ....pozornost. Dnes už to platí tak jak to je.    [JJ]   05.02.2018
Odpověď  Já myslím že něco takovýho na ježdění po silnici v dnešní době není, dřív se to tak dělalo, bylo možné přihlásit jen max 8 let staré auto.    [Katana]   04.02.2018
Zobrazeno 10 z celkem 131 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (131) 
 Strana 1/26 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 18.8.2018)
Nezodpovězené téma 

Renovace Škoda Sparta


 Zdravím,

chtěl bych si od někoho šikovného nechat zrenovovat Škodu Spartak, neporadili by jste mi někoho rozumného. Nejlépe ze středních Čech.

Děkuji Chochola    [Martin Chochola]   18.03.2019
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Ramena přední nápravy


 Dobrý den pomůžete mně prosím identifikovat tyto ramena? Děkuji Lukáš    [Lukáš]   17.03.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

EKO Dan


 zdravím,chci kupovat forda z roku 1961 na klasických spz...od druhého majitele..chci se zeptat dá se nák obejít EKO dan?předem díky    [petr]   13.11.2018
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Spínač brzd světel 1203


 Ahoj, na 1203 r.v. 1981 mi praská při sešlápnutí brzdového pedálu pojistka č.1. Chtěl bych proměřit, která část elektroinstalace se šlusuje. Nevíte někdo jak fungují ty čidla na hl brzdovém válci? V dílenské příručce je sice jednoduché schéma, ale tohle tam rozkresleno není, tak nevím, který drát kam vede a nechce se mi rozholovat celý svazek. Díky.    [TuzemákRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.09.2018
   Přidat odpověď 

 Strana 1/26 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006