MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 315085 příspěvků |8093 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 57 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexPřívěsné vozíky, sidecary 3.10.2023 15:24  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Ahojte, pripevnujem si tumu k peráku a mam problem s tými úchytmi. nem....   08.01.2007 / 103
    Pav 40   15.01.2009 / 96
    Podvozek   26.02.2010 / 94
    PAv 40,41 linky   06.12.2008 / 81
    A jak se vám líbí PAvy asijské produkce ?....   11.02.2008 / 78
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 883      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 1 / 158      Příspěvků Příspěvků: 6462
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/59 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Sidecar velorex dotaz ohledně rámu


 zdravím a chtěl bych se zeptat jestli se někdy dělali trubkové rámy na sidecary velorex přikládám foto. po detajlním schlédnutí na mě působí jako originál a nebo hodně dobrá kopie    [legicRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.05.2009

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Rám je Velorex 562    [David ]   10.09.2023
Odpověď  rozložení držáků,je dělaneý systémem péráků , věřím, že by s eto bez velkýho tunění dalo dát i k pětistovce    [mates]   01.06.2009
Odpověď  Pic, koupil bych od tebe ten rám.    [Kero]   31.05.2009
Odpověď  nic původního nevidím, všechno je vyrobené - včetně těch spojovacích tyčí    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  18.05.2009
Odpověď  Jj některé časti budou z puvodního rámu zbytek dovařený    [Dani Ped.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.05.2009
Odpověď  Tohle je 100% domácí výroba    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  15.05.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  ještě přidávám jedno foto    [legic] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.05.2009
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Rám plexi štítu na side Tůma


 Zdravím ve spolek, chci se zeptat zda někdo němá na prodej originál nebo třeba i repliku rámu plexi štítu na sajdu Tůma? Kdysi jsem narazil na stránky výrobce replikových sajdek někde na Slovensku, ale asi už skončili. Kromně celé sajdy co mají na prodej na 4jawa.cz, nikde nic...?    [ZednekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.08.2021

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Zdravim, už jsem ho sehnal, každopádně děkuji za zprávu.    [Zednek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.08.2023
Odpověď  Zdravím, pravděpodobně mam to, co hledáte. Nejsem si ale úplně jistý. Mám rám včetně plexiskla. Kdyztak se ozvěte. Díky!    [Filip]   29.08.2023
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

Připojení sidecaru Velorex 560 k motocyklu Jawa-Čz 175 ccm typ 356


 Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda máte někdo zkušenosti s připojením sidecaru Velorex 560 k motocyklům 175ccm typ 356 nebo 450. Jaké úpravy provést? Dle dobových brožur a článku je to ve výjimečných případech možné připojit ke 175 ccm. Děkuji    [Petr Klika]   10.06.2023

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Pokud tedy není připojení pouze "tuningovým" projektem voženým na přívěsu po srazových akcích, tak bych doporučoval nejdříve studovat legislativu, za jakých podmínek toto lze.
Za život jsem viděl všelijaké předělávky, nastavované rámy a jezdilo to i na silnici, ale dnes bez patřičné bumážky by se z toho mohl lehce stát i doživotní problém.    [Luboš]   12.06.2023
Odpověď  Co znamená ,,sotva jede"? Pokud se zvolí vhodný sekundární převod do síly, tak to prostě pojede, jen ne tak rychle. Pokud u 250 ccm dáte místo 19z kolečka 15 zubé, pojede to dobře, jen maximalka bude místo 100 km/h jen cca 70 km/h. Pokud to samé uděláte u 175, tak to pojede třeba 55-60 km/h maximálně, to je jak pionýr. Ale prostě pojede to.

Druhá věc je, což s Montym souhlasím, že asi ČZ Strakonice a Velorex nevydají povolení k provozu....    [Paul von Starkenbach]   11.06.2023
Odpověď  Je to prostě BLBOST .
Sajda sotva jede i s motorem 250 ccm, jak asi pojede se 175? Sice se montovala Druzeta s motorem 175 ccm,ale i to je totální zoufalost na jízdu. Motor ve skůtru Čezeta 502 má o 20% vyšší výkon, a navíc VĚTRÁK.

Nevymýšlejte blbosti, a věnujte čas a peníze něčemu rozumnějšímu. Stejně Vám výrobce nevydá podklady k legalizaci na silnici.....    [Monty]   11.06.2023
Odpověď  Pokud se změní u 356 sekundární řetězové kolečko z originálních 16zubů na 13zubů, tak by to teoreticky neměl být problém.    [Paul von Starkenbach]   11.06.2023
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

dokumentace k sidecaru velorex 560


 Ahoj, nemáte prosím někdo plány k výrobě podvozku na tuhle side? mám loďku a blatník, ale nemám podvozek. Díky za jakoukoliv pomoc.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  03.11.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Dobrý den.
Mohu poprosit o plány na výrobu rámu sidecar 560 . Děkuji předem.    [citronek ]   21.03.2023
Odpověď  Ahoj, mám doma loďku na velorexa 560 a nemam podvozok. Som čítal Vašu diskusiu a rád by som zohnal okótované výkresi na výrobu podvozku. Pomožte kutilovi...    [Peto]   26.12.2011
Odpověď  Je to kontakt na pána ktorý predáva náhradné diely na side Velorex a predáva aj kompletnú repliku podvozku.    [vlado]   02.11.2009
Odpověď  Na co je to kontakt?    [Bruno]   31.10.2009
Odpověď  Zdravím, takže ten kontakt je 608 941 498    [vlado]   29.10.2009
Odpověď  Mám. Možná výměna za dobrý volant na Z-25, nebo 50 Super.    [RJ592]   29.10.2009
Odpověď  Zdravím,tu dokumentaci k výrobě podvozku jěště máte?Též mám lodku a blatník a podvozek my chybí.Předem děkuji.    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.10.2009
Odpověď  Zdravim priznivce side 560 taktez uvitam plany na vyrobu ramu.Jestli budete ochotni me preposlat budu moc vdecny.Na oplatku rad prenecham kontakt na vyrobce replik podvozku a jinnych dilu nejen na sidecar 560.Předem diky    [OLDA]   14.11.2008
Odpověď  Zdravím příznivce side 560 taktéž uvítám plány na výrobu rámu.Jestli budete ochotni mě přeposlat budu moc vděčný.Na oplátku rád přenechám kontakt na výrobce replik podvozku a jinných dílů nejen na sidecár 560.Předem díky    [OLDA]   14.11.2008
Odpověď  A neposlal bys mi to prosím? Díky    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  04.11.2008
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (13) 
Zodpovězené téma  

Zmena prevodovky Jawa 350, panelkovej za kývačkovú s velorexom 560.


 Chcel by som sa opýtať aké máte skúsenosti s výmenou prevodovky panelkovej za kývačkovú keď je pripojený velorex 560. Mám strašne veľkú dieru medzi 3 a 4 rýchlosťou.
Chcel by som vedieť či to potiahne keď sa prehodí medzi 1 a 2-kou a vývodové koliesko je 16-zubové.    [milanxx]   20.06.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ma skoro kazdy. Je to lepsie tu trojku mozes tahat do vyssich rychlosti a zmizne ti aj ta medzera medzi 3 a 4.    [J-Mt] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  02.03.2023
Odpověď  Naozaj nik to nena prehodene na kyvackovsku prevodovku?    [Milanxx]   21.06.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Identifikace sidekáry + 2x rám


 Poprosím o identifikaci sidekáry a dvou rámů. Děkuji    [JAWAMOTORSRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.12.2022

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Rám 2.    [JAWAMOTORS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.12.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  Rám 1    [JAWAMOTORS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.12.2022
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Motex za automobil


 Jen pro zajímavost, přikládám nějaké foto Motexa za auto, trošku větší než za motocykl, ale i tak celkem pěkný. Má jej někdo?    [psmotokary] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  02.11.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Dnes som išiel po vozík. Podľa fotiek som si myslel že idem po motorkový 287. Ale na miestne som sa až zľakol z jeho veľkosti. Je to 288 za auto. Trochu pomuchlaný, bez dekla, svetiel a oj je preverená akási rúra. Prerábali ho za malotraktor. :(

Ale inak pekný základ. Kolečka sú originál, ale bez pneu. Ak by mi niekto mohol poslať foto závesu (žehličky) aká by tam mala byť. Aký je rozmer pneumatík? A aké dlhé ojo by vlastne malo byť. Budem rád ak sa mi ozvete. Poteším sa akejkoľvek odpovedi. milan.tomana@post.sk    [Milan]   18.10.2022
Odpověď  Ahoj, sehnal jsem vozík MOTEX 288 za os. automobil, má bohužel dodělávané odpružení tlumiči. Mohl by mi někd z majitelů nafotit originální provedené odpružení. Podle dostupných pramenů cituji : " Pérování je provedeno kyvnými rameny odpruženými speciálními progresivně pružícími bloky."    [Alkm]   21.03.2021
Odpověď  Scháním veškeré info o tomto vozíku dík Motex    [motexRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tento vozík (MOTEX 288) se nám podařilo sehnat v originálním stavu a dochované. Dokonce i s nápisem Motex. V případě jakýkoliv dotazů se klidně ptejte.    [Řezník]   07.03.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Něco málo zde: http://www.motomagazin.cz/index.php?action=vozik&a mp;menu=10&pos=motex&post=voziky    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  03.11.2013
Odpověď  mám doma ale je to už novší Kovohron zo Zvolena    [jaro]   03.11.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ještě nějaké.    [psmotokary] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  02.11.2013
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Sidecar


 Prosím Vás,neznáte někdo tento sidecar-výrobce,originál barva.Mám ho u 350 z roku 1950.Chtěl bych to dát na veteránský papíry.Předem děkuji za vaše odpovědi.    [radekji2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.03.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 22 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Poslední.    [radekji2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.06.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  Další.    [radekji2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.06.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě jedna.    [radekji2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.06.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  Další    [radekji2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.06.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak konečně jezdím!!!    [radekji2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.06.2022
Odpověď  Díky za fotku.Bude to původní.I ten předek je stejný.    [radekji2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.10.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jsem našel spodek..    [psmotokary] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  15.10.2018
Odpověď  CCa skoro tutéž jsem měl, dal jsem ji jen tak k péráku, ale dle mě šlo o starší kus, podlaha byla normálně dřevěná, přední zavěšení v takovém esíčku, který umožňoval kývací pohyb a vzadu jakoby tlumiče, zavěšené pružiny v trubce, byla pěkná a celkem i podobná starým Stoye, ale jen spíš jen opravdu podobná, prostě klasická stará sekera, prodal jsem ji na aukru, možná by se tam ještě fotky někde našli, no určitě je podlaha takto původní, to bych neřešil, spíš se měnila kola, blatníky aj., lde toho k jakému motu se dala, já měl blatník jak z janečka.    [P.]   15.10.2018
Odpověď  Díky za názor.Ona to může být nějaká předválečná.Nejvíc se podobá předkem side které se dávali k Čezetě.    [radekji2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.10.2018
Odpověď  Tak starší side měli kolikrát dřevěnou podlahu takto řešenou a nemyslím si, že by ji někdo dodatečně měnil.    [Pavel]   14.10.2018
Zobrazeno 10 z celkem 22 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (22) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Dobrý den, na i vetran byl zajímavý inzerát sidecar stejná jako Velorex ale vyrobená z plechu. Setkal jste se s tím někdo? Ještě omlouvám se člověku jehož foto jsem použil.    [Mirek]   23.06.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Dobrý den,poprosil bych o identifikaci podvozku sidecaru viz foto uživatele Bullet.Mám stejný podvozek a nedopátral jsem výrobce,děkuji Milan    [Milan]   23.04.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ze pasuje. Neni to vylisek z jeenoho plechu, uvnitr odlouku jsou svary, ale precizne zpracovane a z vrchni pohledove strany nejsou poznat ani dotykem ani okem.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.11.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dukaz ze je plechova    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.11.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ano prvni sajdy velorex byly plechove. Nedavno jsem takovou koupil, je shodna s velorexem, ma jen vice zkosenou zadni cast za sedadlem. Dnes mi tutu informaci potvrdili z Velorexu Žamberk. Jedna se o.prvni prototypy. Ja ji mam i s ramem z kulatych trubek , ale vzorove shodny s klasickym ramem z hranolu. Pasuje na jawu 250. A jezdi se s ni lepe, protoze je tezka a nemusis vozit pytel cementu. Z laminatu je zacali delat prej kvuli uspore materialu.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.11.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 7    [Bullet] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.09.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 6    [Bullet] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.09.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 5    [Bullet] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.09.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 4    [Bullet] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.09.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 3    [Bullet] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.09.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 2    [Bullet] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.09.2021
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (12) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

páv -nepáv?


 ahoj kluci, dnes jsem na burze v Mohelnici koupil tohoto "páva" Pán mi tvrdil, že je to nějaký první model. Nicméně ho spíš tipuji na šikovnou domácí výrobu. Můžete mi to potvrdit, jestli je to samodomo, nebo něco továrního? Je také docela větší než klasické pávy. Také mu chybí kolečko a vidlice. Uměl bych si to dodělat podle své fantazie, ale nemá už někdo podobnou verzi, jak to vypadá? a třetí dotaz je jak se to dnes řeší s přihlášením? Prej už to musí mít vlastní registraci?    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.03.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 110 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Ahoj jak ti dopadlo přihlášení toho vozíku mám úplně stejný    [Petr]   11.03.2022
Odpověď  Prosimtě mám něco podobného mohl bys mi pomoct s tím jak jsi to přihlašoval děkuji můj email stryk.petr@seznam.cz    [Petr]   08.03.2022
Odpověď  Ahoj mám podobny domadek mohl bys mi prosimtě napsat tel.c. a email l, potřeboval bych poradit s přihlášením dekuji    [Petr]   08.03.2022
Odpověď  PAV jako takový nepodléhá registru vozidel - nemá vlastní TP. Stačí zápis v TP motorky, že máš namontované tažné zařízení. Na PAVa namaluješ totožnou SPZ/RZ s motocyklem kterým PAVa potáhneš a budeš mít při sobě typový průkaz PAVa. Žadné povinné ručení se za PAVa NEPLATÍ. Hodně šťastných kilometrů. JirkaN.    [JirkaN.]   04.04.2017
Odpověď  Ohledně té legislativy, chci se zeptat, zda můžu mít nějaký problém, když mám v TP kejvacky zapsané jen tažné (po novu, bez zápisu konkrétního Páva) a Páva mám neregistrovaného, k němu jen původní doklad a malovanou SPZ motorky, pojistku mám nna něj udělanou na VIN, když nemá vlastní SPZ... Může s tím být problém? Je lepší ho registrovat?    [Pavel7]   04.04.2017
Odpověď  Nyní je bohužel i špatná doba na prodej, vždy před létem a přes něj jde dost cena a poptávka dolů, nejlepší je opět podzim, i když prostě někdy čekat nemůžeš.    [Pavel]   26.06.2015
Odpověď  Tak zařvalo 3/4 mé sbírky motorek a kol a peníze na tuto motorku se mi vrátily. Je zajímavé, jak pak člověk zjistí, když si myslí co doma nemá za X motorek, když jich má 10 a 15 kol a když si pak chce koupit jednu fakt pořádnou, tak mu na to sotva ty motorky z československa stačí. Nakonec nejdražší kousek co jsem prodal bylo celoodpružené historické kolo praga. To vydalo za 2 naše motorky.
Je mi po nich smutno, výstavní síň zeje téměř prázdnotou, ale aspoň nemusím řešit na které vyjedu a ve všech se rýpat a udržovat je.
Na druhou stranu člověk zjistí, že peníze ve veteránech nejsou vyhozené, ale dobře uložené, protože až pak přijde takovýto osudový krok, tak se investice vrátí.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.06.2015
Odpověď  martine je to kraska...tezke rozhodnuti ale verim ze ten zazitek svezeni musi byt uzasny. Tak opravdu drzim palce at dobre i prodas.    [tomtnt]   25.06.2015
Odpověď  díky    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.06.2015
Odpověď  Krásná motorka. Tak ti přeje v aukci co nejvyšší nabídky.    [Jirka]   19.06.2015
Zobrazeno 10 z celkem 110 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (110) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Neznamy vozik zrejme samodomo kolem roku 1970


 Koupil sem si prase s vozikem. Nepoznavate nekdo vozik? Pujde zlegalizovat souprava na veteranske papiry? Motocykl jel naposledy pred 50 lety. Na voziku byla tou dobou i spz. Ve voziku se vozily tlakove lahve na potapeni. Je odpruzeny a na praseti je nejaky neznamy tazny zarizeni.

Dokazete nekdo pomoct s identifikaci? Pekne prosim dekuju ahoj kolegove a klidny vecer    [VITEK_M] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.09.2021

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto 7    [VITEK_M] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.09.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto 6    [VITEK_M] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.09.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto 5    [VITEK_M] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.09.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto 4    [VITEK_M] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.09.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto 3    [VITEK_M] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.09.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto2    [VITEK_M] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.09.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto    [VITEK_M] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.09.2021
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Zodpovězené téma  

Jawa 350-638 se sidecar 562 jaky sekundarni kolecko


 Ahoj na Jawe mam sekundarni kolecko se 17 zubama, ted jsem pripojil sidecar a chtelo by to zmenit prevod jen nevim jestli pouzit 15 nebo 16 zubu. Muze nekdo poradit?    [Petersonf]   11.07.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Můžete poradit, jak vysoké podložky by měli patřit pod pružiny kývačky se sidecarem    [Mirek]   29.09.2021
Odpověď  Ja jazdím 639+562. Výrobca predpisuje 15 zubové koliesko. Mám tam ale 14 zubové. Keď ideme 2ja + batožina, do kopcov žiadny problém kľudne aj na 4rke. Na rovine je síce celkom pomalá. Chcem vyskúšať to 15 zubové. Povedal by som že 16 už je veľké. Čo sa týka tlmičov tak vpredu mám podložky, ktoré výrobca udáva aj v katalógu ND a zadné mám vymenené za 634rkové a nastavené natvrdo. Jazdím tak niekoľko rokov a žiadne problémy. Ale ako som spomínal, na rovinke to nieje žiadna stíhačka a kopce absolútne bez problémov aj plno naložené. Ešte doporučujem podkovu do prednej vidlice (ale dá sa použiť iba s plastovým blatníkom).    [Vlado]   01.11.2020
Odpověď  Cawte.Nastav to podľa návodu z tejto stránky. https://www.motorkari.cz/tema/?t=181538&pgr=1#goto8885785 .Ja som to robil tento týždeň a obrovsky rozdiel bolo jazdiť s týmto nastavením. Krásne držala stopu neťahala ani do jednej strany , nestrebalo zápasiť ,jednoducho užil som si jazdu.    [oko31Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.10.2020
Odpověď  Já mám kolečko 15 zubů a spokojenost, do kopce to celkem uhání a po rovině se s tím bojím jet víc než 80, takže to úplně stačí. Jinak se seřízením soupravy 639/562 jsem problémy neměl, přední úchyty mám tedy univerzály (protože mi zbyly z projektu ČZ 250/Velorex 560 - už bude taky brzo jezdit :-) ), takže to nebylo "natvrdo" a šlo to poměrně dobře výškově i směrově štelovat. Záleží taky na tom, kolik kilo je na motorce živé váhy, pokud víc, tak by asi tvrdší pružiny nebyly od věci :-) Jestli si dobře pamatuji, tak v příručce k připojení 560 ke kývačce je, že se mají vyměnit přední i zadní pružiny za silnější nebo pod přední pružiny dát podložky. Ale já mám 65 kg a mladík 25, tak to neřeším...    [Bud] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.04.2019
Odpověď  Prostě to vyzkoušejete, je to investice dalších 150 Kč ,a hodina práce. Někomu bude vyhovovat 15, někomu 16 zubů.    [Monty]   28.04.2019
Odpověď  Ahoj řeším stejný problém ,ale i mnoho dalších, nemohu dostat ràm sidekaru do vodorovné polohy .Když už se to povede , tak při zatížení motorka má velký odklon a sajda padá taky do leva a to dost výrazně . Nemohu nikde zjistit zda se upravuje tvrdost zadních tlumičů protože to bi asi hodně vyřešilo.Mám ještě kývačku tam na předku jsou silnější pružiny a zadní tlumiče nastaveny na tvrdo.A hlavně přední držák sajdy má kloub a nastavení nebyl problém . Ovšem spárovat 638 s562 je na čistokrevný výron .Tak za rady předem dík    [Jan Větrovec]   28.04.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Určení sidecaru - Prostějov


 Nápis je podobný dívčímu jménu??? Připojen k motocyklu Indian.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.09.2021

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Celkový pohled na sidecar.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.09.2021
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Linkovanie side Tuma


 Zdravím vás chcem sa opýtať či sú linky na lodičke Tuma aj ked je tá lodička v dvoj farebnom prevedení, napríklad červeno-biela.Tak ako je to na tej fotke.    [vlado]   29.12.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ivo, mohol by si mi napísať nejaký kontakt na teba alebo mi napíš email. Moja adresa je: polliter@pobox.sk Potreboval by som sa ťa niečo opýtať ohladne side Tuma.    [vlado]   18.01.2009
Odpověď  Tak spodok to neviem, ale ten ludek ju má na spodu červenú a tak to dám aj ja. Mne sa tá šedá nejako vela nepáči. Ešte ked je to z vonku v kombinácii s tou červenou tak tam to ukáže pekne, ale z vnútra ked je celá lodička šedá to vyzerá ako keby to bola len základná farba. To je moj názor. Ja dám vnútro aj spodok červený.A budeš tam dávať aj ten nosič zavazadiel ?    [vlado]   02.01.2009
Odpověď  Tak z vonku ju aj ja dam cerveno-sedu, len neviem, ako ten vnutrajsok..rozhodujem sa medzi sedou a cervenou. Moja bola povodne vnutri taka slaboseda, tak to asi zachovam z dovodu autentickosti:)...inak spodok lodicky v tejto kombinacii je sedy alebo cerveny?    [Alex]   01.01.2009
Odpověď  Nazdar, tak z vonku ju ja dám nastriekať tak isto ako je táto na tej fotke (červeno-šedú) a z vnútra červenú. Myslím, že ked budem mať hnedé sedadlo tak tá červená barva sa k tomu viacej hodí. A ty si sa ako rozhodol ?    [vlado]   01.01.2009
Odpověď  Vlado, Ivo: ako budeme riesit farbu vo vnutri lodicky? Videl som cervenu ale aj sedu...    [Alex]   01.01.2009
Odpověď  3,4 az 4 mm ako kde :)    [ivo]   30.12.2008
Odpověď  A mohli by ste mi zmerať šírku tej linky ?    [vlado]   29.12.2008
Odpověď  a trubka pod plexi okolo sedadla je cierna :)    [ivan]   29.12.2008
Odpověď  Mám toto provedení a olinkované původně je všude na přechodu červené a stříbrné. míra    [mira]   29.12.2008
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  Zdravím všechny.Jaké máte zkušenosti s novými bočnicemi na sidecar velorex 560,které vyrábí např.velorexport Žamberk atd.Původní original bočnice je v krajích nemálo prohnutá podle tvaru lodičky.Když se podívám na fotku z velorexportu,tak je bočnice rovná.Uvažuji o výrobě těchto bočnic za přijatelnější cenu a chci,aby vše perfektně sedělo.Jinak pomalinku začínám s výrobou sedaček do sidecaru.Konstrukce,střih a materiál jsem se snažil zachovat podle original sedáku a myslím,že se povedlo.Cena by se měla pohybovat do 2000kč.Jen škoda,že není více času:-)Předem děkuji všem za poznatky a foto samozřejmně potěší.Ať se daří.Jirka.    [JurdaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.03.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  se nepo... nemám tolik času u toho vysedávat no prostě jsem si nevšiml datumu....Ale jo dobrý :-D    [jarek]   24.01.2021
Odpověď  Odpovídat na 13 let starý příspěvek je prostě "cool" Jaryne    [Milan]   12.01.2021
Odpověď  ahoj cena spodního sedáku a opěradla za 2000kč, nebo spodek za 2000kč a opěradlo za 2000kč? pokud je to ta druhá varianta, tak nevím proč to děláš, když už se to za ty prašule prodává. Jinak já si sedáky taky začínám dělat ,ale kdyby to bylo za tu dvojku tak se s tím vůbec nedrbu.    [jarek]   09.01.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Prosím o alespoň hrubé oměření rozměrů bočnic - délka, výška v nižší části a vyšší.


Děkuji    [olda]   03.01.2021
Odpověď  2000 je dost    [Dani Ped.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.08.2008
Odpověď  Není náhodou nějaké nové info ohledně těchto sedaček?    [Jawasystem]   07.08.2008
Odpověď  Nazdar všichni.Jak budou sedačky hotovy,tak dám vědět.Ještě bych potřeboval poradit kdo vyrábí papír na bočnice(mimochodem original jedna bočnice je ze dvouch slepených dílů papíru,)Předem díky za info.    [Jurda] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.03.2008
Odpověď  též mám zájem o bočnice a sedáky.
tom.pacovsky@seznam.cz    [pacovský]   25.03.2008
Odpověď  Ahoj,vypadá to dobře o takovou sedačku bych i s bočnicema měl taky zájem,nezapomeň nám tu pak dát kontakt.    [švinda]   19.03.2008
Odpověď  Výborně.Mám zájem o sedačku i bočnice.Kdy by mohly být sedačky " volně" k prodeji?
Štěpán    [Jawasystem]   17.03.2008
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (11) 
 Strana 1/59 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 3.10.2022)
Nezodpovězené téma 

Katalog ND Velorex 562


 Ahoj,
nemá někdo kompletní katalog ND na Velorex 562? Něco je na Sesamoto a Velorexech, ale v hrozné kvalitě a nekompletní. Na 560ky toho je spousta, ale na 562 ne. Předem děkuji    [dvordaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.04.2023
   Přidat odpověď 

 Strana 1/59 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006