MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 310033 příspěvků |7715 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 39 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexPřívěsné vozíky, sidecary 15.5.2021 12:36  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Ahojte, pripevnujem si tumu k peráku a mam problem s tými úchytmi. nem....   08.01.2007 / 103
    Pav 40   15.01.2009 / 96
    Podvozek   26.02.2010 / 94
    PAv 40,41 linky   06.12.2008 / 81
    A jak se vám líbí PAvy asijské produkce ?....   11.02.2008 / 78
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 878      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 3 / 153      Příspěvků Příspěvků: 6412
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/59 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Motex za automobil


 Jen pro zajímavost, přikládám nějaké foto Motexa za auto, trošku větší než za motocykl, ale i tak celkem pěkný. Má jej někdo?    [psmotokary] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  02.11.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ahoj, sehnal jsem vozík MOTEX 288 za os. automobil, má bohužel dodělávané odpružení tlumiči. Mohl by mi někd z majitelů nafotit originální provedené odpružení. Podle dostupných pramenů cituji : " Pérování je provedeno kyvnými rameny odpruženými speciálními progresivně pružícími bloky."    [Alkm]   21.03.2021
Odpověď  Scháním veškeré info o tomto vozíku dík Motex    [motexRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tento vozík (MOTEX 288) se nám podařilo sehnat v originálním stavu a dochované. Dokonce i s nápisem Motex. V případě jakýkoliv dotazů se klidně ptejte.    [Řezník]   07.03.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Něco málo zde: http://www.motomagazin.cz/index.php?action=vozik&a mp;menu=10&pos=motex&post=voziky    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  03.11.2013
Odpověď  mám doma ale je to už novší Kovohron zo Zvolena    [jaro]   03.11.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ještě nějaké.    [psmotokary] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  02.11.2013
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  Zdravím všechny.Jaké máte zkušenosti s novými bočnicemi na sidecar velorex 560,které vyrábí např.velorexport Žamberk atd.Původní original bočnice je v krajích nemálo prohnutá podle tvaru lodičky.Když se podívám na fotku z velorexportu,tak je bočnice rovná.Uvažuji o výrobě těchto bočnic za přijatelnější cenu a chci,aby vše perfektně sedělo.Jinak pomalinku začínám s výrobou sedaček do sidecaru.Konstrukce,střih a materiál jsem se snažil zachovat podle original sedáku a myslím,že se povedlo.Cena by se měla pohybovat do 2000kč.Jen škoda,že není více času:-)Předem děkuji všem za poznatky a foto samozřejmně potěší.Ať se daří.Jirka.    [JurdaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.03.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  se nepo... nemám tolik času u toho vysedávat no prostě jsem si nevšiml datumu....Ale jo dobrý :-D    [jarek]   24.01.2021
Odpověď  Odpovídat na 13 let starý příspěvek je prostě "cool" Jaryne    [Milan]   12.01.2021
Odpověď  ahoj cena spodního sedáku a opěradla za 2000kč, nebo spodek za 2000kč a opěradlo za 2000kč? pokud je to ta druhá varianta, tak nevím proč to děláš, když už se to za ty prašule prodává. Jinak já si sedáky taky začínám dělat ,ale kdyby to bylo za tu dvojku tak se s tím vůbec nedrbu.    [jarek]   09.01.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Prosím o alespoň hrubé oměření rozměrů bočnic - délka, výška v nižší části a vyšší.


Děkuji    [olda]   03.01.2021
Odpověď  2000 je dost    [Dani Ped.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.08.2008
Odpověď  Není náhodou nějaké nové info ohledně těchto sedaček?    [Jawasystem]   07.08.2008
Odpověď  Nazdar všichni.Jak budou sedačky hotovy,tak dám vědět.Ještě bych potřeboval poradit kdo vyrábí papír na bočnice(mimochodem original jedna bočnice je ze dvouch slepených dílů papíru,)Předem díky za info.    [Jurda] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.03.2008
Odpověď  též mám zájem o bočnice a sedáky.
tom.pacovsky@seznam.cz    [pacovský]   25.03.2008
Odpověď  Ahoj,vypadá to dobře o takovou sedačku bych i s bočnicema měl taky zájem,nezapomeň nám tu pak dát kontakt.    [švinda]   19.03.2008
Odpověď  Výborně.Mám zájem o sedačku i bočnice.Kdy by mohly být sedačky " volně" k prodeji?
Štěpán    [Jawasystem]   17.03.2008
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (11) 
Zodpovězené téma  

PAV???


 Na Aukru se objevil vozík za motorku... http://auto.aukro.cz/zaji mavi-velky-prives-pav-za- jawa-veteran-i2667584781. html Je to originál, nebo domácí výroba?    [Tom]   25.09.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Tento vozík prodávající koupil z září na burze v Tchořovicích za 3500Kč. Už tehdy se dušoval, že jej dá na aukro.    [Honza]   07.10.2012
Odpověď  No ona druhá věc je ta, jestli to výherce nakonec koupí, až to uvidí na vlastní oči. Aby jsme to neviděli na aukru ještě nejmíň jednou????    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.10.2012
Odpověď  Dostala se ke mně informace, že to ten člověk koupil na burze v Tchořovicích za 3 tisíce! To je pane kšeft.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.10.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Kdoví, zda to nebyla nějaká lotrovina na Aukru    [JzK]   05.10.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Podle mě je to hezkej vozík, ale cena mě taktéž zaskočila    [JzK]   05.10.2012
Odpověď  je to k neuvěření, ale cena toho vozíku se nakonec v aukru vyšplhala na neuvěřitelných 18.845,- Kč...    [Michal14]   04.10.2012
Odpověď  Stačí se podívat do prodejcových komentářů na charakter jeho zboží které kupuje či prodává a hned je jasné že je to klasickej šmelinář, co nakecá kde co aby prodal.
Jedna bezcennjá cetka vedle druhé.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.09.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zrovna jsen chtěl založit nové téma s fotkou toho unikátu - raritního dvoukoláku a vidím že už mě někdo předběhl.
Tak sem přidám alespoň to foto. Prodejce tvrdí, že je to "omezená edice - jeden z prvních modelů na našem trhu" ale ono je to spíše zajímavé dílo domácího kutila. Zaujala mě elektrická zástrčka z remosky...    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.09.2012
Odpověď  Text prodejce: JEDNÁ SE O VELICE ZAJÍMAVÍ ZAVĚSNÍ VOZÍK ZA JAWU VETERÁN VIMEČNÍ MODEL OMEZENÁ EDICE VIROBENO PÁR KŮSU V ČESKÉ REPUBLICE .VELICE SLUŠNÝ NÁLEZOVÍ STAV V PŮVODNÍCH JAWÁCKÝCH BARVÁCH .NEUVĚŘITELNÉ ROZMĚRY :CELKOVÁ DELKÁ 150 CM .VOZIK 95 CM .JEDNÁ SE O JEDEN Z PRVNÍCH NA ČESKÉM TRHU .VOZÍK NENÍ NIKDE DĚRAVÍ ANÍ SPRAVOVÁN .VŠE V ORIGINÁLNÍM NÁLEZOVÉM STAVU POSUDTE SAMI

No co k tomu dodat. Ta malebná Čestina hovoří téměř o všem. Ještě, že nám prodejce netvrdí, že jde o "vijimečnou vivozni verzy".

Nicméně jde o docela povedenou amatérskou přestavbu běžné ruční káry, která má prapůvod ve vozíku Vespo, viz. článek o vozících ČZ na MotoMagazínu: http://www.motomagazin.cz /index.php?action=cz12515 0&menu=18&pos=voz ikcz&post=cz125150

Tyto káry se ještě v nedávné době běžně za motocykly připojovaly a byly ke spatření zejména vesnicích, kde se na nich vozilo kde co. Nejčastěji krmení. Je zajímavé, že tato kára se z minimálními konstrukčními změnami vyrábí dodnes, jen se změnila struktura jejích uživatelů. Dřívější výrobce byla firma Liberta. Dnes jej vyrábí slovenská firma H. V. F. spol. s r. o pod názvem RDV Transport 250. Je ale možné, že výrobců bude více.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  26.09.2012
Odpověď  Je to domácí, i když celkem zdařilá, stavba. Podobný dvojkoláček, i když bez korby s víkem, stavělo Vespo.
http://jawarmaniak.wz.cz/ zajimavosti/prospekty/ves po.html    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  25.09.2012
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (10) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Sidecar Tlustoš


 Zdravím všechny :) Chci připojit k Jawě 250 pérák sidecar Tlustoš. Koupil jsem side is podvozkem, který není přímo určený pro péráka a je tedy nutné upravit. Nemá někdo prosím foto pérování u tohoto podvozku? (viz. foto). Tohle není orginál. Děkuji předem za odpovědi.    [tom.85Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.01.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě z druhé strany    [mirda4444] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.01.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Přidávám fotku Tlustoše u OGAR 350/12. Byl jsem mile překvapen jak dobře se s tím jezdí. Dokonce jsem zkusil při cca 50 km/hod pustit řídítka a jelo to rovně. To bych si se sajdou u kývačky netroufl.    [mirda4444] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.01.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Připojit to jde vždycky, ale musíš si s tím pohrát. Hlavně pořádně nastavit geometrii mezi kolem sidecaru a motorkou. Budeš ale asi muset nějak upravit ty držáky. Záleží na tom, k čemu to bylo původně připojené. Pokud to bylo k jiné Jawě, tak to není takový problém. Pokud to bylo u nějaké velké motorky, jako HD, BMW atd. tak se většinou musí úchyty kompletně předělat. Já to dělal u kývačky.    [Mirda444]   25.11.2016
Odpověď  Zdravím mám také tlustoše a nemohu stále přípojit povedlo se vám děkuji Mirek    [mirek]   22.11.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tlustoš se vyráběl s řadou různých podvozků a odpružení kola. Pro tvůj podvozek bych řekl, že by mělo být toto odpružení.    [Mirda444]   16.02.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zajímavé je odpružení loďky vůči podvozku side. Jestli je to originál nevím. přijel s tím člověk ze Švýcarska.    [ED250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.02.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Moc toho tu není.    [ED250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.02.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  další    [tom.85] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.01.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  další foto    [tom.85] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.01.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
Zodpovězené téma  

Jawa 350-638 se sidecar 562 jaky sekundarni kolecko


 Ahoj na Jawe mam sekundarni kolecko se 17 zubama, ted jsem pripojil sidecar a chtelo by to zmenit prevod jen nevim jestli pouzit 15 nebo 16 zubu. Muze nekdo poradit?    [Petersonf]   11.07.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ja jazdím 639+562. Výrobca predpisuje 15 zubové koliesko. Mám tam ale 14 zubové. Keď ideme 2ja + batožina, do kopcov žiadny problém kľudne aj na 4rke. Na rovine je síce celkom pomalá. Chcem vyskúšať to 15 zubové. Povedal by som že 16 už je veľké. Čo sa týka tlmičov tak vpredu mám podložky, ktoré výrobca udáva aj v katalógu ND a zadné mám vymenené za 634rkové a nastavené natvrdo. Jazdím tak niekoľko rokov a žiadne problémy. Ale ako som spomínal, na rovinke to nieje žiadna stíhačka a kopce absolútne bez problémov aj plno naložené. Ešte doporučujem podkovu do prednej vidlice (ale dá sa použiť iba s plastovým blatníkom).    [Vlado]   01.11.2020
Odpověď  Cawte.Nastav to podľa návodu z tejto stránky. https://www.motorkari.cz/tema/?t=181538&pgr=1#goto8885785 .Ja som to robil tento týždeň a obrovsky rozdiel bolo jazdiť s týmto nastavením. Krásne držala stopu neťahala ani do jednej strany , nestrebalo zápasiť ,jednoducho užil som si jazdu.    [oko31Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.10.2020
Odpověď  Já mám kolečko 15 zubů a spokojenost, do kopce to celkem uhání a po rovině se s tím bojím jet víc než 80, takže to úplně stačí. Jinak se seřízením soupravy 639/562 jsem problémy neměl, přední úchyty mám tedy univerzály (protože mi zbyly z projektu ČZ 250/Velorex 560 - už bude taky brzo jezdit :-) ), takže to nebylo "natvrdo" a šlo to poměrně dobře výškově i směrově štelovat. Záleží taky na tom, kolik kilo je na motorce živé váhy, pokud víc, tak by asi tvrdší pružiny nebyly od věci :-) Jestli si dobře pamatuji, tak v příručce k připojení 560 ke kývačce je, že se mají vyměnit přední i zadní pružiny za silnější nebo pod přední pružiny dát podložky. Ale já mám 65 kg a mladík 25, tak to neřeším...    [Bud] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.04.2019
Odpověď  Prostě to vyzkoušejete, je to investice dalších 150 Kč ,a hodina práce. Někomu bude vyhovovat 15, někomu 16 zubů.    [Monty]   28.04.2019
Odpověď  Ahoj řeším stejný problém ,ale i mnoho dalších, nemohu dostat ràm sidekaru do vodorovné polohy .Když už se to povede , tak při zatížení motorka má velký odklon a sajda padá taky do leva a to dost výrazně . Nemohu nikde zjistit zda se upravuje tvrdost zadních tlumičů protože to bi asi hodně vyřešilo.Mám ještě kývačku tam na předku jsou silnější pružiny a zadní tlumiče nastaveny na tvrdo.A hlavně přední držák sajdy má kloub a nastavení nebyl problém . Ovšem spárovat 638 s562 je na čistokrevný výron .Tak za rady předem dík    [Jan Větrovec]   28.04.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Zásuvka PAV40


 Pěkný den,
sháním originální zásuvku k PAVu, buď bych rád koupil nebo pokud by se našla nějaká hodná duše a byla by ochotna ji aspoň zapůjčit. Určitě se nějak domluvíme. Když tak se ozvěte na ma.reznicek@seznam.cz.

Předem Děkuji    [ma.reznicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.10.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Pro upřesnění foto převzato z internetu.    [ma.reznicekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.10.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Děkuji za reakci. Jo viděl jsem, ale přece jen není replika jako replika. Proto bych dal přednost původnímu dílu. Není zde nikdo kdo by zapůjčil? Chtěl bych si vyrobit lepší než jakou prodávají, ale bohužel nemám podle čeho.    [ma.reznicekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.10.2020
Odpověď  delaji se repliky https://aukro.cz/pav-40-41-konektor-privesny-vozik-tazne-zarizeni-6893144457?gclid=EAIaIQobChMI9JfSn62t7AIVDOJ3Ch2VJwhuEAQYASABEgINNPD_BwE    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.10.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zodpovězené téma  

Sajdkára - provoz - legislativa.


 Ahoj. Chtěl bych se zeptat, jelikož jsem nikde nic moc nenašel, jak je to s provozem sajdy u motorky. Když je sajda zapsaná v tech.průkazu a tím pádem je tam uvedeno, že míst k sezení 3 a hmotnosti motorky jsou včetně sajdy, tak musím pořád jezdit se sajdou a bez ni prakticky jezdit nemohu?
Chtěl bych převážně jezdit bez sajdy a jen občas ji připojit na výlet. Samozřejmě chápu, že na stk atd. musim se sajdkárou.    [Petr]   30.09.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Díky za odezvu.    [Petr]   05.10.2020
Odpověď  Záleží jak je sidecar zapsaný v technickém průkazu. Dříve se zapisoval bez změny kategorie vozidla a souprava tak zůstala v kategorii LC - motocykl. Zde lze sidecar odpojit a jezdit legálně solo. Od nějaké doby se sidecar zapisuje jako přestavba vozidla a změní se kategorie na LD - motocykl s postranním vozíkem. Zde již nelze legálně provozovat solo. Začněte kontrolou kategorie v technickém průkazu.    [elevator]   01.10.2020
Odpověď  Jezdit bez sajdy můžeš, jen nesmíš zapomínat dávat nohy na zem. :-)    [Lubos H.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  30.09.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Znovu zapsání velorexu 560 do Tp.


 už skoro finišují z renovací velorex 560 a chystám se ho zlegalizovat do tp.Otázka zní jestli budu mít nějaký problém na technický,nebo u přepisu,když v Tp byla už dříve sajda zaevidována.A pak jí předchozí majitel prodal a nechal jí vyškrtnout z Tp.V tp je v každé kolonce přeškrtnuté udaje o připojení sajdy.Tak jestli budu mít nějaký problém,když jí tam budu chtít znovu zapsat.Samozřejmně nevím ani výrobní číslo sajdy,jelikož mám sajdu složenou,co kus to jiná sajda a replika.A rám je bez štítku.Tak jak pokračovat s přihlášením,když nemám výrobní číslo.děkuji.    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.10.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 58 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  No co není je drahé, tak už to bývá a čeho je jak hoven je za málo :)Hlavně 561 patří na OHC a OHC samo o sobě je poměrně drahá záležitost.    [eMeR]   30.09.2020
Odpověď  Na 18 a 19 kolo nebyl větší jenom blatník. Používal se typ sajdy 561. Jiný je totiž i rám. Proto se dnes prodávají 561 docela draze a navíc nejsou. Sám jsem sháněl informace ohledně připojení ke sportce přímo ve Velorexu Žamberk, takže to není moje domněnka, ale skutečnost.    [Milan]   29.09.2020
Odpověď  Ahoj, vím, že již je to dlouho, ale chtěl jsem Vás poprosit, zdali by jste mi taky nezaslaly ten opis TP na zdenek.tur@seznam.cz. Moc děkuji.    [Turek]   26.08.2020
Odpověď  18" kolo rozměru do cca 2,50 x 18 " se pod blatník na 16"side Velorex vejde, akorát se tam musí namontovat s vypuštěnou pneu, pak zaklapnout blatník a dofouknout. Mám to osobně vyzkoušené a side 560 provozuju mám u 18" Califa.    [chlup] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.07.2017
Odpověď  Na 18 a 19 kolo byl blatník větší. Ota.    [Ota]   01.04.2017
Odpověď  Zdar, mate nekdo zkusenost s připojením sajdy k motorce s 19-kama kolama (sportka, prvni verze califa). Koukal jsem na nejaky dobový fotky těchto kombinaci a zda se mi, ze kolo sajdy byla taky devatenactka (a je to i logicky). Predpokladam, ze se ale nevejde do blatniku, jako logicky a ne prilis slozity reseni se mi zda použit blatnik v 561 a upravit jeho ulozeni. Co myslíte?    [Carlos]   01.04.2017
Odpověď  caute chcem sa spitat mam jawa 250 panelka so sidecar a neviem kde je vyrazene cislo na sajdke stitok mam ale to cislo neviem najst ak tam vobec je dik    [jan]   03.03.2017
Odpověď  Jo, už jsem tam volal, štítek i potvrzení k připojení mi udělají.
Jen nevím, jak je zaháknuté lanko, tedy bowden u motoru u 640ky? Lanko háčkem do dolního konce, ale za co se zapře konec bowdenu? Můžete mi někdo udělat fotlu? Mám 562, kamarád velo 700, ten to taky bude řešit.    [wlk]   23.10.2016
Odpověď  ideální je napsat do Velorexu, tam ti ho rovnou vyrazej.    [Mates]   06.10.2016
Odpověď  Tak mám 562 doma, jen nemá štítek a další věci. Prodává někdo samotný prázdný štítek? Třeba blbě hledám po netu, ale nic jsem nenašel. Můžete mi někdo ofotit svůj, ať vím jak vypadá?    [wlk]   01.10.2016
Zobrazeno 10 z celkem 58 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (58) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Side tůma


 Zdravím, někde jsem zaslechl, že někdo vyrábí repliky rámu sidecaru Tůma, nevíte o tom něco? Mám jednoho tůmu ale podle všeho se zbastleným podvozkem - je tam implantovaná kyvka z kývačky. Nebo neexistují někde nějaké technické výkresy rámu, nebo něco podobného? Časem bych se rád pokusil to uvést do původního stavu, ale bez informací jako to vypadalo je to nemožné.    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.04.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.09.2020
Odpověď  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse    [Janis, Klánovice]   03.01.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  v replice je i rám plexi    [tilko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.04.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobrý den, dělal jsem si repliku podvozku pro sebe a když jsem v tom byl, tak jsem udělal 2. Pokud budete mít zájem, tak zavolejte na 607219122    [tilko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.04.2010
Odpověď  Zdravím ťa, ak máš záujem o viac info ohladne repliky side Tuma napíš mi na email polliter@pobox.sk. Ja mám od toho pána repliku podvozku tej sajdky.    [Vlado]   28.04.2010
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zodpovězené téma  

vozík motex


 Myslíte si, že je možno vozík motex přihlásit na základě tohoto dokumentu? Připsat vozík do TP. http://auto.aukro.cz/typo vy-list-dvoukolovy-vozik- motex-i2124171231.html. Děkuji za názor    [tom]   21.02.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 31 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vie miprosím niekto poradiť, kde bol prinitovaný štítok na Motexe? Štítok mám, len neviem kde patrí. Aktualizujem foto :)
Ďakujem    [pista170Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  10.08.2020
Odpověď  ahoj. Mail na mna najdes v podpise. Dakujem za akukolvek pomoc.    [pista170Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  25.06.2012
Odpověď  pista daj sem nejaký kontakt    [jaro]   22.06.2012
Odpověď  zdravim vas, prosim poradte mi kde by sa daki zohnat silentbloky na mojho motexa ako je zobrazený nizsie. Este vas poprosim ci niekto nemate typovy preukaz na motexa, da sa to kupit podobne ako na stadion?
Dakujem za pomoc    [pista170] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  11.06.2012
Odpověď  ano to jsou originalni silentbloky.    [CIJOML]   24.04.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  dalsia    [pista170] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  16.04.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  prikladam foto mojich silentblokov    [pista170] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  16.04.2012
Odpověď  určite tam ty silentbloky patria    [jaro]   15.04.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...jinak tady je foto Motexe staženého z netu který je totožný s mím, byla by to sakra náhoda že by někdo použil stejné silentbloky ne...    [MAX]   15.04.2012
Odpověď  ..hod jsem foto origo silentbloků rád se poučím...    [MAX]   15.04.2012
Zobrazeno 10 z celkem 31 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (31) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Sidecar identifikace


 Ahoj, pomůže někdo určit o jakého výrobce side se jedná. Váhám zda je to Aero, nebo Era.
Díky    [Petr]   22.07.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto 2    [Petr]   22.07.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

A co je toto za vozík ?


 Nevíte prosím někdo, co je toto za vozík ?    [Roman]   17.12.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 20 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Manuál by někdo neměl?    [Míla]   14.06.2020
Odpověď  mám taku istu,za kolko to môžem predať?    [peter.ryšavý]   12.05.2015
Odpověď  Dík za ty fotky.Nevím,neznám.A jak se to tedy budí? I kdyby to mělo automatiku jako ten v pojízdné dílně,musela by někde být krabice,protože se to nikdy nemůže vejít do toho generátoru..(?)    [David.1]   12.03.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  díra pro zásuvku 380 V / 25 A    [Roman]   27.02.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  generátor    [Roman]   27.02.2009
Odpověď  To by musel být speciál,protože takovouhle zásuvku neměl žádný z téhle řady generátorů.Docela by mě zajímalo,jak se to budí (samo asi úplně ne,protože ten generátor je klasický kroužkový) Můžeš přidat nějaké detailnější fotky?To,co jsem psal nejsou vzpomínky,ale fakta,která jsou napsaná v sešitu k obsluze(tím myslím ten generátor pro kina,protože ten jsem naživo viděl jen jednou a ještě bez rozvaděče)    [David.1]   27.02.2009
Odpověď  David.1 - Dává to 380 V / 2,2 kW. Budí se to samo, rozvaděč to nemá, jelikož vývod je rovnou do zásuvky ( hrušky ) 25 A. Určitě to bude nějaká účelovka, jelikož do výkonové řady armádních centrál to nezapadá. S pojízdným kinem jsem na vojně jezdil a promítal, ale tam byla jiná centrála ( 1 kW ).    [Roman]   26.02.2009
Odpověď  Nazdar lidi,protože to tady pořád všelijak omíláte a nedobrali jste se žádného rozumného výsledku,napíšu Vám,co to s největší pravděpodobností je:1.)může to být generátor 380V (býval i v pojízdné dílně v Pragovce V3s -tam byl pod podlahou a rozvaděč nahoře)-jenže když byl na takovémto podvozku měl by mít rozvaděč na sobě(navrch na generátoru,byl tam jistič,kulatá 16A zásuvka na 380V a jedna taky na 220),což tady není.2.)Takže to bude nejspíš generátor pro napájení putovních kin,měl by k němu být samostatný rozvaděč s ručním buzením a regulací-ten asi nebude.Všechny tyhle generátory měly startování na řemen na prodloužené hřídeli generátoru,ale mohly mít i dynamostartér na 12 V(ten jediný mi zbyl po ataku bakelitů.kteří vyčuchali že generátor mám v garáži,a protože v něm bylo asi deset kilo mědi a něco hliníku,tak mi jej za garáží zabili a vyvrhli (smrt antifašistům!).Tuším,že z toho posledního generátoru lezlo nejakých 110V(možná kecám,když to bude někoho děsně zajímat,mrknu do manuálu a napíšu to úplně přesně).Motor byl skutečně jako u Pifíka,jen měl regulátor otáček místo startování a docela šíleně žral..    [David.1]   24.02.2009
Odpověď  A není to něco pro hasiče ?    [Altman]   12.01.2009
Odpověď  Ještě upřesním že motor tam je 310 cm3 benzín, přesně ten, jako je použit ve fréze PF62.    [Roman]   20.12.2008
Zobrazeno 10 z celkem 20 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (20) 
Zodpovězené téma  

Pav 40 V.č. a zapsaní


 Dobrý den, koupil jsem páva 40 a mám takový problém, je bez štítku. Jak to udělat, abych ho normálně mohl zapsal do tp motorky a jezdil sním? Díky za rady.    [luky]   11.05.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Koukni 10 témat dolů. Je to tam řešené. Každopádně to bývá úřad od úřadu jinak. Štítek, typový průkaz seženeš, souhlas Jawy od Krafta taky. Správnou montáž tažného závěsu ti musí posvětit nějaká rozumná STK.    [Čoud]   11.05.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Sajda Velorex 560


 Zdravím, poradil by mi někdo jak má vypadat blatník u 560 ? Co jsem tak koukal tak přední část měla pouze jedno světlo. Já mám ale na svém světla dvě. Třeba to typ 560 ani není, byl bych rád kdyby mi někdo poradil jak to má být. Děkuji    [Cuhik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.05.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  otviram diskusi nad svetly u 560ky... blatnik s ksiltem , odpruzeni gumovym blokem.... vzadu ma byt pouze cervene svetlo a pod nim odrazka? nebo dve cervena svetylka? co prospekt, to jine provedeni ( podeziram dobove materialy ze zobrazuji ruzne prototypy). Fotkam renovovanych stroju taky moc verit nelze... na mem potlucenem blatniku ( uz i opravovan v dobe neurcite) je vzadu dvakrat totozny otvor v prohlubni a pod tim dira na odrazku... otazka zda ten spodni otvor tam ma byt, proc dve totozne lampy, diky za radu    [berni]   08.04.2020
Odpověď  Pokud na motorce nejsou blinkry,tak cerveny svetlo a odrazka.    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.05.2015
Odpověď  Super, takže to zadní světlo je taky předělané, pokud se nepletu má tam být jenom to kulaté červené a pod ním odrazka ? Díky    [Cuhik]   03.05.2015
Odpověď  Je to z 560 a jak píše Monty,to přední druhý světlo tam nějaký kutil dobastlil.    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.05.2015
Odpověď  vždyt to spodní světlo máte jasně dodělávaný..........

Někdo doplnil na motorku blinkry,tak je dodělal i na sajdu.    [Monty]   03.05.2015
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Sidecar


 Ahoj zasílám fotky sidecaru, je dost lehký, odpružení torzkou , pasuje tam přední kolo z peraka, Steib to není. Spíš to vypadá na nějakou malou dílenskou výrobu,mezi roky 1946-48. Na blatníku je použita přetvořená zadní lampička z 250/11 FJ. Pokud by jste někdo sidecar pomohl identifikovat budu rád. Rozměrově to na úchyty odpovídá na jawa 250/11 atd. Za info děkuji. Ahoj    [morlorRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.01.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj zasílám fotky sidecaru, je dost lehký, odpružení torzkou , pasuje tam přední kolo z peraka, Steib to není. Spíš to vypadá na nějakou malou dílenskou výrobu,mezi roky 1946-48. Na blatníku je použita přetvořená zadní lampička z 250/11 FJ. Pokud by jste někdo sidecar pomohl identifikovat budu rád. Rozměrově to na úchyty odpovídá na jawa 250/11 atd. Za info děkuji. Ahoj [morlor]    [morlorRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.01.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
 Strana 1/59 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 15.5.2020)
Nezodpovězené téma 

překrytí čísla rámu


 rád bych se zeptal, zda jste někdo na technické řešil překrytí čísla rámu na kývačce úchytem sidecaru velorex? Jak se k tomu technici stavěli?    [berni]   15.12.2020
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Velorec 562


 Cawte. Mal by som veľkú prosbu!!! Mohol by mi niekto nakresliť s rozmermi ochranný rám velorex?    [oko31Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.11.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

velikost štítku velorex


 prosím, mohl by někdo posuvkou změřit podélnou velikost štítku velorex (origoše) na sidecar? tzn nejdelší vzdálenost mezi V a X? děkuji.    [berni]   19.11.2020
   Přidat odpověď 

 Strana 1/59 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006