MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 311470 příspěvků |7811 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 24 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexPřívěsné vozíky, sidecary 29.11.2021 07:08  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Ahojte, pripevnujem si tumu k peráku a mam problem s tými úchytmi. nem....   08.01.2007 / 103
    Pav 40   15.01.2009 / 96
    Podvozek   26.02.2010 / 94
    PAv 40,41 linky   06.12.2008 / 81
    A jak se vám líbí PAvy asijské produkce ?....   11.02.2008 / 78
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 880      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 2 / 154      Příspěvků Příspěvků: 6434
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/59 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Dobrý den, na i vetran byl zajímavý inzerát sidecar stejná jako Velorex ale vyrobená z plechu. Setkal jste se s tím někdo? Ještě omlouvám se člověku jehož foto jsem použil.    [Mirek]   23.06.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ze pasuje. Neni to vylisek z jeenoho plechu, uvnitr odlouku jsou svary, ale precizne zpracovane a z vrchni pohledove strany nejsou poznat ani dotykem ani okem.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.11.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dukaz ze je plechova    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.11.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ano prvni sajdy velorex byly plechove. Nedavno jsem takovou koupil, je shodna s velorexem, ma jen vice zkosenou zadni cast za sedadlem. Dnes mi tutu informaci potvrdili z Velorexu Žamberk. Jedna se o.prvni prototypy. Ja ji mam i s ramem z kulatych trubek , ale vzorove shodny s klasickym ramem z hranolu. Pasuje na jawu 250. A jezdi se s ni lepe, protoze je tezka a nemusis vozit pytel cementu. Z laminatu je zacali delat prej kvuli uspore materialu.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.11.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 7    [Bullet] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.09.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 6    [Bullet] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.09.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 5    [Bullet] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.09.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 4    [Bullet] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.09.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 3    [Bullet] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.09.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 2    [Bullet] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.09.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pořídil jsem plechovou sajdkáru , zřejmě kopie Velorexu 560 . Předlaminátový prototyp to nejspíš nebude, pokud něco takového kdy existovalo. Má navíc výklopnou kabinu , trochu jiný tvar, nemá zámek zavazadlového prostoru, jinou opěrku pro nohy. Lišty nějaké byly, ale stejně jako sedačka se nedochovaly. Zřejmě jde o náhradu sajdy na podvozku- viz. foto. Je řemeslně pěkně udělaná, nevím jestli podle nějakých kopyt, nebo jde o originál v jednom exempláři. Ekonomicky by to asi dnes byl nesmysl vyrobit, spíš si to vyrobil někdo pro sebe bez ohledu na pracnost, náklady a čas. Měla snad být v držení předchozího majitele na Brněnsku od r. 1975, předtím koupena od prý úplně prvního majitele v Brně. Věděl by někdo víc o údajných plechových prototypech Velorexu 560 nebo o této konkrétní ? Díky.    [Bullet] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.09.2021
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (11) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Neznamy vozik zrejme samodomo kolem roku 1970


 Koupil sem si prase s vozikem. Nepoznavate nekdo vozik? Pujde zlegalizovat souprava na veteranske papiry? Motocykl jel naposledy pred 50 lety. Na voziku byla tou dobou i spz. Ve voziku se vozily tlakove lahve na potapeni. Je odpruzeny a na praseti je nejaky neznamy tazny zarizeni.

Dokazete nekdo pomoct s identifikaci? Pekne prosim dekuju ahoj kolegove a klidny vecer    [VITEK_M] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.09.2021

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto 7    [VITEK_M] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.09.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto 6    [VITEK_M] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.09.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto 5    [VITEK_M] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.09.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto 4    [VITEK_M] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.09.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto 3    [VITEK_M] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.09.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto2    [VITEK_M] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.09.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto    [VITEK_M] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.09.2021
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Zodpovězené téma  

Jawa 350-638 se sidecar 562 jaky sekundarni kolecko


 Ahoj na Jawe mam sekundarni kolecko se 17 zubama, ted jsem pripojil sidecar a chtelo by to zmenit prevod jen nevim jestli pouzit 15 nebo 16 zubu. Muze nekdo poradit?    [Petersonf]   11.07.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Můžete poradit, jak vysoké podložky by měli patřit pod pružiny kývačky se sidecarem    [Mirek]   29.09.2021
Odpověď  Ja jazdím 639+562. Výrobca predpisuje 15 zubové koliesko. Mám tam ale 14 zubové. Keď ideme 2ja + batožina, do kopcov žiadny problém kľudne aj na 4rke. Na rovine je síce celkom pomalá. Chcem vyskúšať to 15 zubové. Povedal by som že 16 už je veľké. Čo sa týka tlmičov tak vpredu mám podložky, ktoré výrobca udáva aj v katalógu ND a zadné mám vymenené za 634rkové a nastavené natvrdo. Jazdím tak niekoľko rokov a žiadne problémy. Ale ako som spomínal, na rovinke to nieje žiadna stíhačka a kopce absolútne bez problémov aj plno naložené. Ešte doporučujem podkovu do prednej vidlice (ale dá sa použiť iba s plastovým blatníkom).    [Vlado]   01.11.2020
Odpověď  Cawte.Nastav to podľa návodu z tejto stránky. https://www.motorkari.cz/tema/?t=181538&pgr=1#goto8885785 .Ja som to robil tento týždeň a obrovsky rozdiel bolo jazdiť s týmto nastavením. Krásne držala stopu neťahala ani do jednej strany , nestrebalo zápasiť ,jednoducho užil som si jazdu.    [oko31Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.10.2020
Odpověď  Já mám kolečko 15 zubů a spokojenost, do kopce to celkem uhání a po rovině se s tím bojím jet víc než 80, takže to úplně stačí. Jinak se seřízením soupravy 639/562 jsem problémy neměl, přední úchyty mám tedy univerzály (protože mi zbyly z projektu ČZ 250/Velorex 560 - už bude taky brzo jezdit :-) ), takže to nebylo "natvrdo" a šlo to poměrně dobře výškově i směrově štelovat. Záleží taky na tom, kolik kilo je na motorce živé váhy, pokud víc, tak by asi tvrdší pružiny nebyly od věci :-) Jestli si dobře pamatuji, tak v příručce k připojení 560 ke kývačce je, že se mají vyměnit přední i zadní pružiny za silnější nebo pod přední pružiny dát podložky. Ale já mám 65 kg a mladík 25, tak to neřeším...    [Bud] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.04.2019
Odpověď  Prostě to vyzkoušejete, je to investice dalších 150 Kč ,a hodina práce. Někomu bude vyhovovat 15, někomu 16 zubů.    [Monty]   28.04.2019
Odpověď  Ahoj řeším stejný problém ,ale i mnoho dalších, nemohu dostat ràm sidekaru do vodorovné polohy .Když už se to povede , tak při zatížení motorka má velký odklon a sajda padá taky do leva a to dost výrazně . Nemohu nikde zjistit zda se upravuje tvrdost zadních tlumičů protože to bi asi hodně vyřešilo.Mám ještě kývačku tam na předku jsou silnější pružiny a zadní tlumiče nastaveny na tvrdo.A hlavně přední držák sajdy má kloub a nastavení nebyl problém . Ovšem spárovat 638 s562 je na čistokrevný výron .Tak za rady předem dík    [Jan Větrovec]   28.04.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Určení sidecaru - Prostějov


 Nápis je podobný dívčímu jménu??? Připojen k motocyklu Indian.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.09.2021

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Celkový pohled na sidecar.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.09.2021
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Linkovanie side Tuma


 Zdravím vás chcem sa opýtať či sú linky na lodičke Tuma aj ked je tá lodička v dvoj farebnom prevedení, napríklad červeno-biela.Tak ako je to na tej fotke.    [vlado]   29.12.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ivo, mohol by si mi napísať nejaký kontakt na teba alebo mi napíš email. Moja adresa je: polliter@pobox.sk Potreboval by som sa ťa niečo opýtať ohladne side Tuma.    [vlado]   18.01.2009
Odpověď  Tak spodok to neviem, ale ten ludek ju má na spodu červenú a tak to dám aj ja. Mne sa tá šedá nejako vela nepáči. Ešte ked je to z vonku v kombinácii s tou červenou tak tam to ukáže pekne, ale z vnútra ked je celá lodička šedá to vyzerá ako keby to bola len základná farba. To je moj názor. Ja dám vnútro aj spodok červený.A budeš tam dávať aj ten nosič zavazadiel ?    [vlado]   02.01.2009
Odpověď  Tak z vonku ju aj ja dam cerveno-sedu, len neviem, ako ten vnutrajsok..rozhodujem sa medzi sedou a cervenou. Moja bola povodne vnutri taka slaboseda, tak to asi zachovam z dovodu autentickosti:)...inak spodok lodicky v tejto kombinacii je sedy alebo cerveny?    [Alex]   01.01.2009
Odpověď  Nazdar, tak z vonku ju ja dám nastriekať tak isto ako je táto na tej fotke (červeno-šedú) a z vnútra červenú. Myslím, že ked budem mať hnedé sedadlo tak tá červená barva sa k tomu viacej hodí. A ty si sa ako rozhodol ?    [vlado]   01.01.2009
Odpověď  Vlado, Ivo: ako budeme riesit farbu vo vnutri lodicky? Videl som cervenu ale aj sedu...    [Alex]   01.01.2009
Odpověď  3,4 az 4 mm ako kde :)    [ivo]   30.12.2008
Odpověď  A mohli by ste mi zmerať šírku tej linky ?    [vlado]   29.12.2008
Odpověď  a trubka pod plexi okolo sedadla je cierna :)    [ivan]   29.12.2008
Odpověď  Mám toto provedení a olinkované původně je všude na přechodu červené a stříbrné. míra    [mira]   29.12.2008
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Motex za automobil


 Jen pro zajímavost, přikládám nějaké foto Motexa za auto, trošku větší než za motocykl, ale i tak celkem pěkný. Má jej někdo?    [psmotokary] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  02.11.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ahoj, sehnal jsem vozík MOTEX 288 za os. automobil, má bohužel dodělávané odpružení tlumiči. Mohl by mi někd z majitelů nafotit originální provedené odpružení. Podle dostupných pramenů cituji : " Pérování je provedeno kyvnými rameny odpruženými speciálními progresivně pružícími bloky."    [Alkm]   21.03.2021
Odpověď  Scháním veškeré info o tomto vozíku dík Motex    [motexRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tento vozík (MOTEX 288) se nám podařilo sehnat v originálním stavu a dochované. Dokonce i s nápisem Motex. V případě jakýkoliv dotazů se klidně ptejte.    [Řezník]   07.03.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Něco málo zde: http://www.motomagazin.cz/index.php?action=vozik&a mp;menu=10&pos=motex&post=voziky    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  03.11.2013
Odpověď  mám doma ale je to už novší Kovohron zo Zvolena    [jaro]   03.11.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ještě nějaké.    [psmotokary] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  02.11.2013
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  Zdravím všechny.Jaké máte zkušenosti s novými bočnicemi na sidecar velorex 560,které vyrábí např.velorexport Žamberk atd.Původní original bočnice je v krajích nemálo prohnutá podle tvaru lodičky.Když se podívám na fotku z velorexportu,tak je bočnice rovná.Uvažuji o výrobě těchto bočnic za přijatelnější cenu a chci,aby vše perfektně sedělo.Jinak pomalinku začínám s výrobou sedaček do sidecaru.Konstrukce,střih a materiál jsem se snažil zachovat podle original sedáku a myslím,že se povedlo.Cena by se měla pohybovat do 2000kč.Jen škoda,že není více času:-)Předem děkuji všem za poznatky a foto samozřejmně potěší.Ať se daří.Jirka.    [JurdaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.03.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  se nepo... nemám tolik času u toho vysedávat no prostě jsem si nevšiml datumu....Ale jo dobrý :-D    [jarek]   24.01.2021
Odpověď  Odpovídat na 13 let starý příspěvek je prostě "cool" Jaryne    [Milan]   12.01.2021
Odpověď  ahoj cena spodního sedáku a opěradla za 2000kč, nebo spodek za 2000kč a opěradlo za 2000kč? pokud je to ta druhá varianta, tak nevím proč to děláš, když už se to za ty prašule prodává. Jinak já si sedáky taky začínám dělat ,ale kdyby to bylo za tu dvojku tak se s tím vůbec nedrbu.    [jarek]   09.01.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Prosím o alespoň hrubé oměření rozměrů bočnic - délka, výška v nižší části a vyšší.


Děkuji    [olda]   03.01.2021
Odpověď  2000 je dost    [Dani Ped.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.08.2008
Odpověď  Není náhodou nějaké nové info ohledně těchto sedaček?    [Jawasystem]   07.08.2008
Odpověď  Nazdar všichni.Jak budou sedačky hotovy,tak dám vědět.Ještě bych potřeboval poradit kdo vyrábí papír na bočnice(mimochodem original jedna bočnice je ze dvouch slepených dílů papíru,)Předem díky za info.    [Jurda] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.03.2008
Odpověď  též mám zájem o bočnice a sedáky.
tom.pacovsky@seznam.cz    [pacovský]   25.03.2008
Odpověď  Ahoj,vypadá to dobře o takovou sedačku bych i s bočnicema měl taky zájem,nezapomeň nám tu pak dát kontakt.    [švinda]   19.03.2008
Odpověď  Výborně.Mám zájem o sedačku i bočnice.Kdy by mohly být sedačky " volně" k prodeji?
Štěpán    [Jawasystem]   17.03.2008
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (11) 
Zodpovězené téma  

PAV???


 Na Aukru se objevil vozík za motorku... http://auto.aukro.cz/zaji mavi-velky-prives-pav-za- jawa-veteran-i2667584781. html Je to originál, nebo domácí výroba?    [Tom]   25.09.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Tento vozík prodávající koupil z září na burze v Tchořovicích za 3500Kč. Už tehdy se dušoval, že jej dá na aukro.    [Honza]   07.10.2012
Odpověď  No ona druhá věc je ta, jestli to výherce nakonec koupí, až to uvidí na vlastní oči. Aby jsme to neviděli na aukru ještě nejmíň jednou????    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.10.2012
Odpověď  Dostala se ke mně informace, že to ten člověk koupil na burze v Tchořovicích za 3 tisíce! To je pane kšeft.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.10.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Kdoví, zda to nebyla nějaká lotrovina na Aukru    [JzK]   05.10.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Podle mě je to hezkej vozík, ale cena mě taktéž zaskočila    [JzK]   05.10.2012
Odpověď  je to k neuvěření, ale cena toho vozíku se nakonec v aukru vyšplhala na neuvěřitelných 18.845,- Kč...    [Michal14]   04.10.2012
Odpověď  Stačí se podívat do prodejcových komentářů na charakter jeho zboží které kupuje či prodává a hned je jasné že je to klasickej šmelinář, co nakecá kde co aby prodal.
Jedna bezcennjá cetka vedle druhé.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.09.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zrovna jsen chtěl založit nové téma s fotkou toho unikátu - raritního dvoukoláku a vidím že už mě někdo předběhl.
Tak sem přidám alespoň to foto. Prodejce tvrdí, že je to "omezená edice - jeden z prvních modelů na našem trhu" ale ono je to spíše zajímavé dílo domácího kutila. Zaujala mě elektrická zástrčka z remosky...    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.09.2012
Odpověď  Text prodejce: JEDNÁ SE O VELICE ZAJÍMAVÍ ZAVĚSNÍ VOZÍK ZA JAWU VETERÁN VIMEČNÍ MODEL OMEZENÁ EDICE VIROBENO PÁR KŮSU V ČESKÉ REPUBLICE .VELICE SLUŠNÝ NÁLEZOVÍ STAV V PŮVODNÍCH JAWÁCKÝCH BARVÁCH .NEUVĚŘITELNÉ ROZMĚRY :CELKOVÁ DELKÁ 150 CM .VOZIK 95 CM .JEDNÁ SE O JEDEN Z PRVNÍCH NA ČESKÉM TRHU .VOZÍK NENÍ NIKDE DĚRAVÍ ANÍ SPRAVOVÁN .VŠE V ORIGINÁLNÍM NÁLEZOVÉM STAVU POSUDTE SAMI

No co k tomu dodat. Ta malebná Čestina hovoří téměř o všem. Ještě, že nám prodejce netvrdí, že jde o "vijimečnou vivozni verzy".

Nicméně jde o docela povedenou amatérskou přestavbu běžné ruční káry, která má prapůvod ve vozíku Vespo, viz. článek o vozících ČZ na MotoMagazínu: http://www.motomagazin.cz /index.php?action=cz12515 0&menu=18&pos=voz ikcz&post=cz125150

Tyto káry se ještě v nedávné době běžně za motocykly připojovaly a byly ke spatření zejména vesnicích, kde se na nich vozilo kde co. Nejčastěji krmení. Je zajímavé, že tato kára se z minimálními konstrukčními změnami vyrábí dodnes, jen se změnila struktura jejích uživatelů. Dřívější výrobce byla firma Liberta. Dnes jej vyrábí slovenská firma H. V. F. spol. s r. o pod názvem RDV Transport 250. Je ale možné, že výrobců bude více.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  26.09.2012
Odpověď  Je to domácí, i když celkem zdařilá, stavba. Podobný dvojkoláček, i když bez korby s víkem, stavělo Vespo.
http://jawarmaniak.wz.cz/ zajimavosti/prospekty/ves po.html    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  25.09.2012
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (10) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Sidecar Tlustoš


 Zdravím všechny :) Chci připojit k Jawě 250 pérák sidecar Tlustoš. Koupil jsem side is podvozkem, který není přímo určený pro péráka a je tedy nutné upravit. Nemá někdo prosím foto pérování u tohoto podvozku? (viz. foto). Tohle není orginál. Děkuji předem za odpovědi.    [tom.85Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.01.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě z druhé strany    [mirda4444] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.01.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Přidávám fotku Tlustoše u OGAR 350/12. Byl jsem mile překvapen jak dobře se s tím jezdí. Dokonce jsem zkusil při cca 50 km/hod pustit řídítka a jelo to rovně. To bych si se sajdou u kývačky netroufl.    [mirda4444] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.01.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Připojit to jde vždycky, ale musíš si s tím pohrát. Hlavně pořádně nastavit geometrii mezi kolem sidecaru a motorkou. Budeš ale asi muset nějak upravit ty držáky. Záleží na tom, k čemu to bylo původně připojené. Pokud to bylo k jiné Jawě, tak to není takový problém. Pokud to bylo u nějaké velké motorky, jako HD, BMW atd. tak se většinou musí úchyty kompletně předělat. Já to dělal u kývačky.    [Mirda444]   25.11.2016
Odpověď  Zdravím mám také tlustoše a nemohu stále přípojit povedlo se vám děkuji Mirek    [mirek]   22.11.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tlustoš se vyráběl s řadou různých podvozků a odpružení kola. Pro tvůj podvozek bych řekl, že by mělo být toto odpružení.    [Mirda444]   16.02.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zajímavé je odpružení loďky vůči podvozku side. Jestli je to originál nevím. přijel s tím člověk ze Švýcarska.    [ED250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.02.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Moc toho tu není.    [ED250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.02.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  další    [tom.85] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.01.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  další foto    [tom.85] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.01.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Zásuvka PAV40


 Pěkný den,
sháním originální zásuvku k PAVu, buď bych rád koupil nebo pokud by se našla nějaká hodná duše a byla by ochotna ji aspoň zapůjčit. Určitě se nějak domluvíme. Když tak se ozvěte na ma.reznicek@seznam.cz.

Předem Děkuji    [ma.reznicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.10.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Pro upřesnění foto převzato z internetu.    [ma.reznicekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.10.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Děkuji za reakci. Jo viděl jsem, ale přece jen není replika jako replika. Proto bych dal přednost původnímu dílu. Není zde nikdo kdo by zapůjčil? Chtěl bych si vyrobit lepší než jakou prodávají, ale bohužel nemám podle čeho.    [ma.reznicekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.10.2020
Odpověď  delaji se repliky https://aukro.cz/pav-40-41-konektor-privesny-vozik-tazne-zarizeni-6893144457?gclid=EAIaIQobChMI9JfSn62t7AIVDOJ3Ch2VJwhuEAQYASABEgINNPD_BwE    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.10.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zodpovězené téma  

Sajdkára - provoz - legislativa.


 Ahoj. Chtěl bych se zeptat, jelikož jsem nikde nic moc nenašel, jak je to s provozem sajdy u motorky. Když je sajda zapsaná v tech.průkazu a tím pádem je tam uvedeno, že míst k sezení 3 a hmotnosti motorky jsou včetně sajdy, tak musím pořád jezdit se sajdou a bez ni prakticky jezdit nemohu?
Chtěl bych převážně jezdit bez sajdy a jen občas ji připojit na výlet. Samozřejmě chápu, že na stk atd. musim se sajdkárou.    [Petr]   30.09.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Díky za odezvu.    [Petr]   05.10.2020
Odpověď  Záleží jak je sidecar zapsaný v technickém průkazu. Dříve se zapisoval bez změny kategorie vozidla a souprava tak zůstala v kategorii LC - motocykl. Zde lze sidecar odpojit a jezdit legálně solo. Od nějaké doby se sidecar zapisuje jako přestavba vozidla a změní se kategorie na LD - motocykl s postranním vozíkem. Zde již nelze legálně provozovat solo. Začněte kontrolou kategorie v technickém průkazu.    [elevator]   01.10.2020
Odpověď  Jezdit bez sajdy můžeš, jen nesmíš zapomínat dávat nohy na zem. :-)    [Lubos H.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  30.09.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Znovu zapsání velorexu 560 do Tp.


 už skoro finišují z renovací velorex 560 a chystám se ho zlegalizovat do tp.Otázka zní jestli budu mít nějaký problém na technický,nebo u přepisu,když v Tp byla už dříve sajda zaevidována.A pak jí předchozí majitel prodal a nechal jí vyškrtnout z Tp.V tp je v každé kolonce přeškrtnuté udaje o připojení sajdy.Tak jestli budu mít nějaký problém,když jí tam budu chtít znovu zapsat.Samozřejmně nevím ani výrobní číslo sajdy,jelikož mám sajdu složenou,co kus to jiná sajda a replika.A rám je bez štítku.Tak jak pokračovat s přihlášením,když nemám výrobní číslo.děkuji.    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.10.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 58 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  No co není je drahé, tak už to bývá a čeho je jak hoven je za málo :)Hlavně 561 patří na OHC a OHC samo o sobě je poměrně drahá záležitost.    [eMeR]   30.09.2020
Odpověď  Na 18 a 19 kolo nebyl větší jenom blatník. Používal se typ sajdy 561. Jiný je totiž i rám. Proto se dnes prodávají 561 docela draze a navíc nejsou. Sám jsem sháněl informace ohledně připojení ke sportce přímo ve Velorexu Žamberk, takže to není moje domněnka, ale skutečnost.    [Milan]   29.09.2020
Odpověď  Ahoj, vím, že již je to dlouho, ale chtěl jsem Vás poprosit, zdali by jste mi taky nezaslaly ten opis TP na zdenek.tur@seznam.cz. Moc děkuji.    [Turek]   26.08.2020
Odpověď  18" kolo rozměru do cca 2,50 x 18 " se pod blatník na 16"side Velorex vejde, akorát se tam musí namontovat s vypuštěnou pneu, pak zaklapnout blatník a dofouknout. Mám to osobně vyzkoušené a side 560 provozuju mám u 18" Califa.    [chlup] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.07.2017
Odpověď  Na 18 a 19 kolo byl blatník větší. Ota.    [Ota]   01.04.2017
Odpověď  Zdar, mate nekdo zkusenost s připojením sajdy k motorce s 19-kama kolama (sportka, prvni verze califa). Koukal jsem na nejaky dobový fotky těchto kombinaci a zda se mi, ze kolo sajdy byla taky devatenactka (a je to i logicky). Predpokladam, ze se ale nevejde do blatniku, jako logicky a ne prilis slozity reseni se mi zda použit blatnik v 561 a upravit jeho ulozeni. Co myslíte?    [Carlos]   01.04.2017
Odpověď  caute chcem sa spitat mam jawa 250 panelka so sidecar a neviem kde je vyrazene cislo na sajdke stitok mam ale to cislo neviem najst ak tam vobec je dik    [jan]   03.03.2017
Odpověď  Jo, už jsem tam volal, štítek i potvrzení k připojení mi udělají.
Jen nevím, jak je zaháknuté lanko, tedy bowden u motoru u 640ky? Lanko háčkem do dolního konce, ale za co se zapře konec bowdenu? Můžete mi někdo udělat fotlu? Mám 562, kamarád velo 700, ten to taky bude řešit.    [wlk]   23.10.2016
Odpověď  ideální je napsat do Velorexu, tam ti ho rovnou vyrazej.    [Mates]   06.10.2016
Odpověď  Tak mám 562 doma, jen nemá štítek a další věci. Prodává někdo samotný prázdný štítek? Třeba blbě hledám po netu, ale nic jsem nenašel. Můžete mi někdo ofotit svůj, ať vím jak vypadá?    [wlk]   01.10.2016
Zobrazeno 10 z celkem 58 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (58) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Side tůma


 Zdravím, někde jsem zaslechl, že někdo vyrábí repliky rámu sidecaru Tůma, nevíte o tom něco? Mám jednoho tůmu ale podle všeho se zbastleným podvozkem - je tam implantovaná kyvka z kývačky. Nebo neexistují někde nějaké technické výkresy rámu, nebo něco podobného? Časem bych se rád pokusil to uvést do původního stavu, ale bez informací jako to vypadalo je to nemožné.    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.04.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.09.2020
Odpověď  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse    [Janis, Klánovice]   03.01.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  v replice je i rám plexi    [tilko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.04.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobrý den, dělal jsem si repliku podvozku pro sebe a když jsem v tom byl, tak jsem udělal 2. Pokud budete mít zájem, tak zavolejte na 607219122    [tilko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.04.2010
Odpověď  Zdravím ťa, ak máš záujem o viac info ohladne repliky side Tuma napíš mi na email polliter@pobox.sk. Ja mám od toho pána repliku podvozku tej sajdky.    [Vlado]   28.04.2010
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zodpovězené téma  

vozík motex


 Myslíte si, že je možno vozík motex přihlásit na základě tohoto dokumentu? Připsat vozík do TP. http://auto.aukro.cz/typo vy-list-dvoukolovy-vozik- motex-i2124171231.html. Děkuji za názor    [tom]   21.02.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 31 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vie miprosím niekto poradiť, kde bol prinitovaný štítok na Motexe? Štítok mám, len neviem kde patrí. Aktualizujem foto :)
Ďakujem    [pista170Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  10.08.2020
Odpověď  ahoj. Mail na mna najdes v podpise. Dakujem za akukolvek pomoc.    [pista170Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  25.06.2012
Odpověď  pista daj sem nejaký kontakt    [jaro]   22.06.2012
Odpověď  zdravim vas, prosim poradte mi kde by sa daki zohnat silentbloky na mojho motexa ako je zobrazený nizsie. Este vas poprosim ci niekto nemate typovy preukaz na motexa, da sa to kupit podobne ako na stadion?
Dakujem za pomoc    [pista170] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  11.06.2012
Odpověď  ano to jsou originalni silentbloky.    [CIJOML]   24.04.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  dalsia    [pista170] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  16.04.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  prikladam foto mojich silentblokov    [pista170] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  16.04.2012
Odpověď  určite tam ty silentbloky patria    [jaro]   15.04.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...jinak tady je foto Motexe staženého z netu který je totožný s mím, byla by to sakra náhoda že by někdo použil stejné silentbloky ne...    [MAX]   15.04.2012
Odpověď  ..hod jsem foto origo silentbloků rád se poučím...    [MAX]   15.04.2012
Zobrazeno 10 z celkem 31 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (31) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Sidecar identifikace


 Ahoj, pomůže někdo určit o jakého výrobce side se jedná. Váhám zda je to Aero, nebo Era.
Díky    [Petr]   22.07.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto 2    [Petr]   22.07.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
 Strana 1/59 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 29.11.2020)
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Rám plexi štítu na side Tůma


 Zdravím ve spolek, chci se zeptat zda někdo němá na prodej originál nebo třeba i repliku rámu plexi štítu na sajdu Tůma? Kdysi jsem narazil na stránky výrobce replikových sajdek někde na Slovensku, ale asi už skončili. Kromně celé sajdy co mají na prodej na 4jawa.cz, nikde nic...?    [ZednekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.08.2021
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

překrytí čísla rámu


 rád bych se zeptal, zda jste někdo na technické řešil překrytí čísla rámu na kývačce úchytem sidecaru velorex? Jak se k tomu technici stavěli?    [berni]   15.12.2020
   Přidat odpověď 

 Strana 1/59 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006