MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 307745 příspěvků |7578 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 31 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexPřívěsné vozíky, sidecary 1.12.2020 13:02  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Ahojte, pripevnujem si tumu k peráku a mam problem s tými úchytmi. nem....   08.01.2007 / 103
    Pav 40   15.01.2009 / 96
    Podvozek   26.02.2010 / 94
    PAv 40,41 linky   06.12.2008 / 81
    A jak se vám líbí PAvy asijské produkce ?....   11.02.2008 / 78
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 878      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 3 / 152      Příspěvků Příspěvků: 6404
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/59 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zodpovězené téma  

Jawa 350-638 se sidecar 562 jaky sekundarni kolecko


 Ahoj na Jawe mam sekundarni kolecko se 17 zubama, ted jsem pripojil sidecar a chtelo by to zmenit prevod jen nevim jestli pouzit 15 nebo 16 zubu. Muze nekdo poradit?    [Petersonf]   11.07.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ja jazdím 639+562. Výrobca predpisuje 15 zubové koliesko. Mám tam ale 14 zubové. Keď ideme 2ja + batožina, do kopcov žiadny problém kľudne aj na 4rke. Na rovine je síce celkom pomalá. Chcem vyskúšať to 15 zubové. Povedal by som že 16 už je veľké. Čo sa týka tlmičov tak vpredu mám podložky, ktoré výrobca udáva aj v katalógu ND a zadné mám vymenené za 634rkové a nastavené natvrdo. Jazdím tak niekoľko rokov a žiadne problémy. Ale ako som spomínal, na rovinke to nieje žiadna stíhačka a kopce absolútne bez problémov aj plno naložené. Ešte doporučujem podkovu do prednej vidlice (ale dá sa použiť iba s plastovým blatníkom).    [Vlado]   01.11.2020
Odpověď  Cawte.Nastav to podľa návodu z tejto stránky. https://www.motorkari.cz/tema/?t=181538&pgr=1#goto8885785 .Ja som to robil tento týždeň a obrovsky rozdiel bolo jazdiť s týmto nastavením. Krásne držala stopu neťahala ani do jednej strany , nestrebalo zápasiť ,jednoducho užil som si jazdu.    [oko31Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.10.2020
Odpověď  Já mám kolečko 15 zubů a spokojenost, do kopce to celkem uhání a po rovině se s tím bojím jet víc než 80, takže to úplně stačí. Jinak se seřízením soupravy 639/562 jsem problémy neměl, přední úchyty mám tedy univerzály (protože mi zbyly z projektu ČZ 250/Velorex 560 - už bude taky brzo jezdit :-) ), takže to nebylo "natvrdo" a šlo to poměrně dobře výškově i směrově štelovat. Záleží taky na tom, kolik kilo je na motorce živé váhy, pokud víc, tak by asi tvrdší pružiny nebyly od věci :-) Jestli si dobře pamatuji, tak v příručce k připojení 560 ke kývačce je, že se mají vyměnit přední i zadní pružiny za silnější nebo pod přední pružiny dát podložky. Ale já mám 65 kg a mladík 25, tak to neřeším...    [Bud] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.04.2019
Odpověď  Prostě to vyzkoušejete, je to investice dalších 150 Kč ,a hodina práce. Někomu bude vyhovovat 15, někomu 16 zubů.    [Monty]   28.04.2019
Odpověď  Ahoj řeším stejný problém ,ale i mnoho dalších, nemohu dostat ràm sidekaru do vodorovné polohy .Když už se to povede , tak při zatížení motorka má velký odklon a sajda padá taky do leva a to dost výrazně . Nemohu nikde zjistit zda se upravuje tvrdost zadních tlumičů protože to bi asi hodně vyřešilo.Mám ještě kývačku tam na předku jsou silnější pružiny a zadní tlumiče nastaveny na tvrdo.A hlavně přední držák sajdy má kloub a nastavení nebyl problém . Ovšem spárovat 638 s562 je na čistokrevný výron .Tak za rady předem dík    [Jan Větrovec]   28.04.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Zásuvka PAV40


 Pěkný den,
sháním originální zásuvku k PAVu, buď bych rád koupil nebo pokud by se našla nějaká hodná duše a byla by ochotna ji aspoň zapůjčit. Určitě se nějak domluvíme. Když tak se ozvěte na ma.reznicek@seznam.cz.

Předem Děkuji    [ma.reznicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.10.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Pro upřesnění foto převzato z internetu.    [ma.reznicekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.10.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Děkuji za reakci. Jo viděl jsem, ale přece jen není replika jako replika. Proto bych dal přednost původnímu dílu. Není zde nikdo kdo by zapůjčil? Chtěl bych si vyrobit lepší než jakou prodávají, ale bohužel nemám podle čeho.    [ma.reznicekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.10.2020
Odpověď  delaji se repliky https://aukro.cz/pav-40-41-konektor-privesny-vozik-tazne-zarizeni-6893144457?gclid=EAIaIQobChMI9JfSn62t7AIVDOJ3Ch2VJwhuEAQYASABEgINNPD_BwE    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.10.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zodpovězené téma  

Sajdkára - provoz - legislativa.


 Ahoj. Chtěl bych se zeptat, jelikož jsem nikde nic moc nenašel, jak je to s provozem sajdy u motorky. Když je sajda zapsaná v tech.průkazu a tím pádem je tam uvedeno, že míst k sezení 3 a hmotnosti motorky jsou včetně sajdy, tak musím pořád jezdit se sajdou a bez ni prakticky jezdit nemohu?
Chtěl bych převážně jezdit bez sajdy a jen občas ji připojit na výlet. Samozřejmě chápu, že na stk atd. musim se sajdkárou.    [Petr]   30.09.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Díky za odezvu.    [Petr]   05.10.2020
Odpověď  Záleží jak je sidecar zapsaný v technickém průkazu. Dříve se zapisoval bez změny kategorie vozidla a souprava tak zůstala v kategorii LC - motocykl. Zde lze sidecar odpojit a jezdit legálně solo. Od nějaké doby se sidecar zapisuje jako přestavba vozidla a změní se kategorie na LD - motocykl s postranním vozíkem. Zde již nelze legálně provozovat solo. Začněte kontrolou kategorie v technickém průkazu.    [elevator]   01.10.2020
Odpověď  Jezdit bez sajdy můžeš, jen nesmíš zapomínat dávat nohy na zem. :-)    [Lubos H.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  30.09.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Znovu zapsání velorexu 560 do Tp.


 už skoro finišují z renovací velorex 560 a chystám se ho zlegalizovat do tp.Otázka zní jestli budu mít nějaký problém na technický,nebo u přepisu,když v Tp byla už dříve sajda zaevidována.A pak jí předchozí majitel prodal a nechal jí vyškrtnout z Tp.V tp je v každé kolonce přeškrtnuté udaje o připojení sajdy.Tak jestli budu mít nějaký problém,když jí tam budu chtít znovu zapsat.Samozřejmně nevím ani výrobní číslo sajdy,jelikož mám sajdu složenou,co kus to jiná sajda a replika.A rám je bez štítku.Tak jak pokračovat s přihlášením,když nemám výrobní číslo.děkuji.    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.10.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 58 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  No co není je drahé, tak už to bývá a čeho je jak hoven je za málo :)Hlavně 561 patří na OHC a OHC samo o sobě je poměrně drahá záležitost.    [eMeR]   30.09.2020
Odpověď  Na 18 a 19 kolo nebyl větší jenom blatník. Používal se typ sajdy 561. Jiný je totiž i rám. Proto se dnes prodávají 561 docela draze a navíc nejsou. Sám jsem sháněl informace ohledně připojení ke sportce přímo ve Velorexu Žamberk, takže to není moje domněnka, ale skutečnost.    [Milan]   29.09.2020
Odpověď  Ahoj, vím, že již je to dlouho, ale chtěl jsem Vás poprosit, zdali by jste mi taky nezaslaly ten opis TP na zdenek.tur@seznam.cz. Moc děkuji.    [Turek]   26.08.2020
Odpověď  18" kolo rozměru do cca 2,50 x 18 " se pod blatník na 16"side Velorex vejde, akorát se tam musí namontovat s vypuštěnou pneu, pak zaklapnout blatník a dofouknout. Mám to osobně vyzkoušené a side 560 provozuju mám u 18" Califa.    [chlup] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.07.2017
Odpověď  Na 18 a 19 kolo byl blatník větší. Ota.    [Ota]   01.04.2017
Odpověď  Zdar, mate nekdo zkusenost s připojením sajdy k motorce s 19-kama kolama (sportka, prvni verze califa). Koukal jsem na nejaky dobový fotky těchto kombinaci a zda se mi, ze kolo sajdy byla taky devatenactka (a je to i logicky). Predpokladam, ze se ale nevejde do blatniku, jako logicky a ne prilis slozity reseni se mi zda použit blatnik v 561 a upravit jeho ulozeni. Co myslíte?    [Carlos]   01.04.2017
Odpověď  caute chcem sa spitat mam jawa 250 panelka so sidecar a neviem kde je vyrazene cislo na sajdke stitok mam ale to cislo neviem najst ak tam vobec je dik    [jan]   03.03.2017
Odpověď  Jo, už jsem tam volal, štítek i potvrzení k připojení mi udělají.
Jen nevím, jak je zaháknuté lanko, tedy bowden u motoru u 640ky? Lanko háčkem do dolního konce, ale za co se zapře konec bowdenu? Můžete mi někdo udělat fotlu? Mám 562, kamarád velo 700, ten to taky bude řešit.    [wlk]   23.10.2016
Odpověď  ideální je napsat do Velorexu, tam ti ho rovnou vyrazej.    [Mates]   06.10.2016
Odpověď  Tak mám 562 doma, jen nemá štítek a další věci. Prodává někdo samotný prázdný štítek? Třeba blbě hledám po netu, ale nic jsem nenašel. Můžete mi někdo ofotit svůj, ať vím jak vypadá?    [wlk]   01.10.2016
Zobrazeno 10 z celkem 58 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (58) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Side tůma


 Zdravím, někde jsem zaslechl, že někdo vyrábí repliky rámu sidecaru Tůma, nevíte o tom něco? Mám jednoho tůmu ale podle všeho se zbastleným podvozkem - je tam implantovaná kyvka z kývačky. Nebo neexistují někde nějaké technické výkresy rámu, nebo něco podobného? Časem bych se rád pokusil to uvést do původního stavu, ale bez informací jako to vypadalo je to nemožné.    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.04.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.09.2020
Odpověď  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse    [Janis, Klánovice]   03.01.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  v replice je i rám plexi    [tilko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.04.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobrý den, dělal jsem si repliku podvozku pro sebe a když jsem v tom byl, tak jsem udělal 2. Pokud budete mít zájem, tak zavolejte na 607219122    [tilko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.04.2010
Odpověď  Zdravím ťa, ak máš záujem o viac info ohladne repliky side Tuma napíš mi na email polliter@pobox.sk. Ja mám od toho pána repliku podvozku tej sajdky.    [Vlado]   28.04.2010
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zodpovězené téma  

vozík motex


 Myslíte si, že je možno vozík motex přihlásit na základě tohoto dokumentu? Připsat vozík do TP. http://auto.aukro.cz/typo vy-list-dvoukolovy-vozik- motex-i2124171231.html. Děkuji za názor    [tom]   21.02.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 31 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vie miprosím niekto poradiť, kde bol prinitovaný štítok na Motexe? Štítok mám, len neviem kde patrí. Aktualizujem foto :)
Ďakujem    [pista170Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  10.08.2020
Odpověď  ahoj. Mail na mna najdes v podpise. Dakujem za akukolvek pomoc.    [pista170Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  25.06.2012
Odpověď  pista daj sem nejaký kontakt    [jaro]   22.06.2012
Odpověď  zdravim vas, prosim poradte mi kde by sa daki zohnat silentbloky na mojho motexa ako je zobrazený nizsie. Este vas poprosim ci niekto nemate typovy preukaz na motexa, da sa to kupit podobne ako na stadion?
Dakujem za pomoc    [pista170] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  11.06.2012
Odpověď  ano to jsou originalni silentbloky.    [CIJOML]   24.04.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  dalsia    [pista170] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  16.04.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  prikladam foto mojich silentblokov    [pista170] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  16.04.2012
Odpověď  určite tam ty silentbloky patria    [jaro]   15.04.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...jinak tady je foto Motexe staženého z netu který je totožný s mím, byla by to sakra náhoda že by někdo použil stejné silentbloky ne...    [MAX]   15.04.2012
Odpověď  ..hod jsem foto origo silentbloků rád se poučím...    [MAX]   15.04.2012
Zobrazeno 10 z celkem 31 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (31) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Sidecar identifikace


 Ahoj, pomůže někdo určit o jakého výrobce side se jedná. Váhám zda je to Aero, nebo Era.
Díky    [Petr]   22.07.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto 2    [Petr]   22.07.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

A co je toto za vozík ?


 Nevíte prosím někdo, co je toto za vozík ?    [Roman]   17.12.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 20 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Manuál by někdo neměl?    [Míla]   14.06.2020
Odpověď  mám taku istu,za kolko to môžem predať?    [peter.ryšavý]   12.05.2015
Odpověď  Dík za ty fotky.Nevím,neznám.A jak se to tedy budí? I kdyby to mělo automatiku jako ten v pojízdné dílně,musela by někde být krabice,protože se to nikdy nemůže vejít do toho generátoru..(?)    [David.1]   12.03.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  díra pro zásuvku 380 V / 25 A    [Roman]   27.02.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  generátor    [Roman]   27.02.2009
Odpověď  To by musel být speciál,protože takovouhle zásuvku neměl žádný z téhle řady generátorů.Docela by mě zajímalo,jak se to budí (samo asi úplně ne,protože ten generátor je klasický kroužkový) Můžeš přidat nějaké detailnější fotky?To,co jsem psal nejsou vzpomínky,ale fakta,která jsou napsaná v sešitu k obsluze(tím myslím ten generátor pro kina,protože ten jsem naživo viděl jen jednou a ještě bez rozvaděče)    [David.1]   27.02.2009
Odpověď  David.1 - Dává to 380 V / 2,2 kW. Budí se to samo, rozvaděč to nemá, jelikož vývod je rovnou do zásuvky ( hrušky ) 25 A. Určitě to bude nějaká účelovka, jelikož do výkonové řady armádních centrál to nezapadá. S pojízdným kinem jsem na vojně jezdil a promítal, ale tam byla jiná centrála ( 1 kW ).    [Roman]   26.02.2009
Odpověď  Nazdar lidi,protože to tady pořád všelijak omíláte a nedobrali jste se žádného rozumného výsledku,napíšu Vám,co to s největší pravděpodobností je:1.)může to být generátor 380V (býval i v pojízdné dílně v Pragovce V3s -tam byl pod podlahou a rozvaděč nahoře)-jenže když byl na takovémto podvozku měl by mít rozvaděč na sobě(navrch na generátoru,byl tam jistič,kulatá 16A zásuvka na 380V a jedna taky na 220),což tady není.2.)Takže to bude nejspíš generátor pro napájení putovních kin,měl by k němu být samostatný rozvaděč s ručním buzením a regulací-ten asi nebude.Všechny tyhle generátory měly startování na řemen na prodloužené hřídeli generátoru,ale mohly mít i dynamostartér na 12 V(ten jediný mi zbyl po ataku bakelitů.kteří vyčuchali že generátor mám v garáži,a protože v něm bylo asi deset kilo mědi a něco hliníku,tak mi jej za garáží zabili a vyvrhli (smrt antifašistům!).Tuším,že z toho posledního generátoru lezlo nejakých 110V(možná kecám,když to bude někoho děsně zajímat,mrknu do manuálu a napíšu to úplně přesně).Motor byl skutečně jako u Pifíka,jen měl regulátor otáček místo startování a docela šíleně žral..    [David.1]   24.02.2009
Odpověď  A není to něco pro hasiče ?    [Altman]   12.01.2009
Odpověď  Ještě upřesním že motor tam je 310 cm3 benzín, přesně ten, jako je použit ve fréze PF62.    [Roman]   20.12.2008
Zobrazeno 10 z celkem 20 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (20) 
Zodpovězené téma  

Pav 40 V.č. a zapsaní


 Dobrý den, koupil jsem páva 40 a mám takový problém, je bez štítku. Jak to udělat, abych ho normálně mohl zapsal do tp motorky a jezdil sním? Díky za rady.    [luky]   11.05.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Koukni 10 témat dolů. Je to tam řešené. Každopádně to bývá úřad od úřadu jinak. Štítek, typový průkaz seženeš, souhlas Jawy od Krafta taky. Správnou montáž tažného závěsu ti musí posvětit nějaká rozumná STK.    [Čoud]   11.05.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Sajda Velorex 560


 Zdravím, poradil by mi někdo jak má vypadat blatník u 560 ? Co jsem tak koukal tak přední část měla pouze jedno světlo. Já mám ale na svém světla dvě. Třeba to typ 560 ani není, byl bych rád kdyby mi někdo poradil jak to má být. Děkuji    [Cuhik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.05.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  otviram diskusi nad svetly u 560ky... blatnik s ksiltem , odpruzeni gumovym blokem.... vzadu ma byt pouze cervene svetlo a pod nim odrazka? nebo dve cervena svetylka? co prospekt, to jine provedeni ( podeziram dobove materialy ze zobrazuji ruzne prototypy). Fotkam renovovanych stroju taky moc verit nelze... na mem potlucenem blatniku ( uz i opravovan v dobe neurcite) je vzadu dvakrat totozny otvor v prohlubni a pod tim dira na odrazku... otazka zda ten spodni otvor tam ma byt, proc dve totozne lampy, diky za radu    [berni]   08.04.2020
Odpověď  Pokud na motorce nejsou blinkry,tak cerveny svetlo a odrazka.    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.05.2015
Odpověď  Super, takže to zadní světlo je taky předělané, pokud se nepletu má tam být jenom to kulaté červené a pod ním odrazka ? Díky    [Cuhik]   03.05.2015
Odpověď  Je to z 560 a jak píše Monty,to přední druhý světlo tam nějaký kutil dobastlil.    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.05.2015
Odpověď  vždyt to spodní světlo máte jasně dodělávaný..........

Někdo doplnil na motorku blinkry,tak je dodělal i na sajdu.    [Monty]   03.05.2015
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Sidecar


 Ahoj zasílám fotky sidecaru, je dost lehký, odpružení torzkou , pasuje tam přední kolo z peraka, Steib to není. Spíš to vypadá na nějakou malou dílenskou výrobu,mezi roky 1946-48. Na blatníku je použita přetvořená zadní lampička z 250/11 FJ. Pokud by jste někdo sidecar pomohl identifikovat budu rád. Rozměrově to na úchyty odpovídá na jawa 250/11 atd. Za info děkuji. Ahoj    [morlorRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.01.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj zasílám fotky sidecaru, je dost lehký, odpružení torzkou , pasuje tam přední kolo z peraka, Steib to není. Spíš to vypadá na nějakou malou dílenskou výrobu,mezi roky 1946-48. Na blatníku je použita přetvořená zadní lampička z 250/11 FJ. Pokud by jste někdo sidecar pomohl identifikovat budu rád. Rozměrově to na úchyty odpovídá na jawa 250/11 atd. Za info děkuji. Ahoj [morlor]    [morlorRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.01.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Pav 40 k mé Jawičce


 Dobrý den všem, k mým už dvěma motoláskám v garáži se mi splnil sen a ke třicetinám jsem pár dní zpět dostala otcovu krásnou Jawičku 250/590 Sport. Sháním k ní origo Pavíka, třeba před renovací za rozumné peníze, ráda si ho dám sama dokupy:-) Obracím se na všechny strany, inzeráty už jsem prošla, ale pokud byste někdo o něčem věděl, budu moc ráda za informace. Vím, že je těžké ho sehnat, ale třeba se na mě štěstí usměje a bude někdo z vás o něčem vědět...:-)
Moc Vám děkuji za případné tipy a přeji krásný den, Zuzka    [ZuziRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.01.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Už jsem něco stihla načíst, že se musí nová SPZ ohýbat v případě tažného... Tak uvidíme, nějak to dopadne. Teď sehnat toho Pavíka. Ale koukám že ceny se vyšplhaly do zajímavých míst. 22.000Kč za Pavíka je mazec. Ale sháním pozdě, nemohu nadávat:-) Ty burzy budou určitě zajímavé, jen se bojím, že se tam jen tak z Krkonoš nedostanu:-)) Myslím, že si vždycky uděláme výlet na mašinách ve směru burzy:-) Asi nejlepší by bylo narazit na nějakého dědečka, který bude spíš rád, že bude Pavík v dobrých rukou, než že by řešil kolik nejvíc se z toho dá dostat:-) Ale chápu zas že peníze jsou dnes potřeba, každý je potřebuje:-) Já taky:-))))) Teď jsem napsala pánovi na bazaru o foto nabízeného do mailu a přišla mi odpověď že je již prodán:-) Nechci ale jezdit s replikou, nebudu k ní mít citový vztah :-)))    [ZuziRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.01.2020
Odpověď  Zdravím Zuzi, burz je dost, ale asi by to chtělo ty větší jako Retrogaráž v Lysé nad Labem, Motortechna v Brně, prý není špatná ve Strakonicích. Ovšem výsledek je nejistý. O nové SPZ kontra tažné jsem kdysi něco četl, ale konkrétní info nemám. Na to se radši zeptejte někoho, kdo tažné má. Třeba na srazech či soutěžích hist, vozidel. Zkuste i na Jawamanii. Tam je dost lidí ochotných poradit. Petr.    [pmr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.01.2020
Odpověď  Jinak SPZ bych měla dostat zpět ještě tu úplně původní, tak uvidím... Pokud bych dostala novou, může tam nastat s tažným taková potíž?:-(    [Zuzi]   09.01.2020
Odpověď  Dobrý den, děkuji, je skutečně zachovalá, prostě nádhera:-) Však jsem si ji snad vymodlila:-) Laminátového Pavíka bych právě sehnala raz dva, ale chci dát přednost originálu, na Jawině je též vše origo, tak ať je to komplet:-) Burzy mě nenapadly, děkuji za tip, určitě se poohlédnu👍Jinak tažné už jsem origo vůbec nikde nenašla, úplně přesně toto nevím,teprve vše načítám. Nadšenec do motorek jsem, mám v garáži už dvě "novoty", ale tímto motoročníkem se mi otevřel jiný svět, tak čtu a čtu:-)    [Zuzi]   09.01.2020
Odpověď  Nádherná mašina, gratuluji. S PAV zkušenosti nemám, ale bude to dost tvrdý oříšek, pokud nechcete laminátovou kopii. Nejspíše sledovat inzerci a objíždět burzy. A co tažné zařízení? Aby nevadila moderní nezkosená SPZ.    [pmr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.01.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Neznáma sajdka 2


 Sorry, nevedel som vložiť druhý obrázok, sajdka bola hliníková a Jawka mala nemecký štítok, teda exportná!    [ivancsa] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.02.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  natri to hrdzistopom    [Pavel Blesak]   23.11.2019
Odpověď  Teda poľská je súprava, on ju mohol kludne doviezť z Nemecka a sajda môže byť tamodtiaľ, keď mala Jawka ten nemecký štítok!    [ivancsa] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.02.2017
Odpověď  Je poľská, chlapík ju predával na Sprzedajemy.pl a po predaji ho nezrušil, Dosť sa čudoval, že čo mu vypisujem a otravujem! Sám netušil značku sajdy.    [ivancsa] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.02.2017
Odpověď  podle SPZtky, není to nějaká polská side ?    [Honza]   25.02.2017
Odpověď  Nikto nič? Zvláštne, myslel som, že sa niekto nájde. Hlavne preto, že tá sajdka (podla mňa) vyzerá veľmi profesionálne!    [ivancsa] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.02.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Motex za automobil


 Jen pro zajímavost, přikládám nějaké foto Motexa za auto, trošku větší než za motocykl, ale i tak celkem pěkný. Má jej někdo?    [psmotokary] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  02.11.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Scháním veškeré info o tomto vozíku dík Motex    [motexRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tento vozík (MOTEX 288) se nám podařilo sehnat v originálním stavu a dochované. Dokonce i s nápisem Motex. V případě jakýkoliv dotazů se klidně ptejte.    [Řezník]   07.03.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Něco málo zde: http://www.motomagazin.cz/index.php?action=vozik&a mp;menu=10&pos=motex&post=voziky    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  03.11.2013
Odpověď  mám doma ale je to už novší Kovohron zo Zvolena    [jaro]   03.11.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ještě nějaké.    [psmotokary] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  02.11.2013
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Plavání při prudším brzdění


 Zdravím pánové, proháním již druhou sezónu Jawu 350/639 se sajdou Velorex 562. Pokud naložím do loďky někoho těžšího (70 kg +) a prudčeji zabrzdím zadní brzdou, tak se to celé poměrně nebezpečně rozhoupe a rozplave. Pokud vezu jen mladíka (20 kg) a nářadí (10 kg), tak se souprava při brzdění chová celkem normálně. Může to být stavem tlumičů nebo seřízením brzd? Včera jsem to "zašlápnul" před srnkami co mi vběhly na cestu a celý se mi to tak roztancovalo, že mi byla cesta úzká... Předem díky za rady.    [Bud] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.04.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Tak závada úspěšně odstraněna, nebylo to uložení kyvky sajdy, ani tlumič sajdy, ale jeden nefunkční zadní tlumič na motorce. Oba tlumiče vyměněny a teď už to jezdí i sedí jak má.    [Bud] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.08.2019
Odpověď  Super, díky za tip, kouknu na to. Sajda je přitažená z Ukrajiny, je sice zachovalá, ale po jejich cestách asi podvozek dostával na frak...    [Bud] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.04.2019
Odpověď  Zaměřil bych se na uložení kyvné vidlice u sajdy - ale na kontrolu vůle je třeba vyndat tlumič,aby bylo rameno uvolněný .
Dělalo mně to něco podobnýho,a měl jsem uložení totálně volný, i když při zatahání za kolo jsem vůli neregistroval.    [Monty]   21.04.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
 Strana 1/59 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 2.12.2019)
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Velorec 562


 Cawte. Mal by som veľkú prosbu!!! Mohol by mi niekto nakresliť s rozmermi ochranný rám velorex?    [oko31Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.11.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

velikost štítku velorex


 prosím, mohl by někdo posuvkou změřit podélnou velikost štítku velorex (origoše) na sidecar? tzn nejdelší vzdálenost mezi V a X? děkuji.    [berni]   19.11.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

uprava rámu k sidecar?


 ahoj co na to říkáte https://motorky.bazos.cz/inzerat/114658821/ram-jawa-kivacka-sidecar-vystuzenie.php ?    [jarek]   17.01.2020
   Přidat odpověď 

 Strana 1/59 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006